Caleb Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 tak, tak.. fpp jednoznacznie kojarzy sie z konsola :P :lol2: A to niby czemu? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 Chyba ktos nie zalapal ironii ;) W sumie, skoro robi to Bethesda, to jednego raczej mozemy byc pewni - braku multi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 W sumie, skoro robi to Bethesda, to jednego raczej mozemy byc pewni - braku multi.Taka informacja pojawiła się już wcześniej. Bethesda robi głównie (bo być może jakiś multi zrobili ;)) gry pod single playera. Najlepszy przykład to seria TES i wszystko co z nią związane (chyba tylko Battlespire miał multi). Interplay zresztą nie sprzedał (a Bethesda pewnie nie była tym nawet zainteresowana) praw do Fallouta "multiplayerowego", co też widać na podstawie pomysłów o zrobieniu z Fallouta MMORPG (gdzieś była taki temat). W sumie mnie to wcale nie dziwi. Niech Beth skupi się na single (choć mam obawy, bo Todd Howard odpowiedzialny będzie za cały projekt, a to właśnie ta osoba uprościła Obliivona względem Morrowinda :?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 ...(choć mam obawy, bo Todd Howard odpowiedzialny będzie za cały projekt, a to właśnie ta osoba uprościła Obliivona względem Morrowinda :?).Omg to ja teraz mam ogrome obawy ze zrobią z F3 papke dla mas :( :|. Chyba lepiej sie nastawić negatywnie do F3 i być mile zaskoczonym niz odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 Mi juz sam FT nie podszedł. Nigdy nie ukonczylem tej gierki do konca, mimo ze fallouty po prostu kocham. Heh, szczerze mowiąc gram po raz X w fallouta2, a wczesniej zaliczylem czesc pierwsza. To chyba te gry ktore nigdy nie umrą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 Ja ukończełem FT 2 razy i mi w sumie stykał (raz w real time raz w turach). Najlepsze w F1 i F2 jest to że dla fana FPS'ów F2 jest najlepsza gra w jaka grałem. Klimat ROZWALAŁ i rozwala nadal + tony smaczków typu macgyver w F1 (Richard Dean Anderson nie tylko podkładał głos ale był podobny do szeryfa z Junktown :D). Sentymentalne OT prosze nie karać :cry:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2007 Omg to ja teraz mam ogrome obawy ze zrobią z F3 papke dla mas :( :|. ...w końcu mają w tym duże doświadczenie, biorąc pod uwagę to co zrobili z TES IV :wink: . Na grę w starym dobrym stylu nie ma raczej szans i jest bardzo mało prawdopodbne, że nowy Fallout zaskoczy in plus, - zupełny banał - ale takie są krwiożercze prawa wolnego rynku :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlun Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Aż żal dupe ściska jak czytam co może sie stać z tak świętną grą.To były pierwsze gry tego typu w które grałem dniami i nocami i moge grać nadal.Tactisa też przeszedłem ale nie mial dla mnie już takiego klimatu jak 1 i 2.Wszytsko się robiło po kolei.A w poprzedniach wersjach człowiek miał wolną rękę. Mam nadzieje że gra nie będzie niewypałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Tutaj mały news na onecie: http://gry.onet.pl/1469181,,Fallout_3_na_X...,wiadomosc.html. Nie wiem czy to dobrze czy źle ze wychodzi na konsole też (patrz Obliovion). Jak to ma być tak uproszczone jak Obek (typu: jeden charakterystyka ataku itp) to jak wysiadam :| :angry:. Oby wydanie na konsole nie zmieniało mechaniki gry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 obawiam sie ze to wrozy kupe :) dla wydawcow taniej wyjdzie zrobic jedna wersje i "rozpylic" ja na konsole i kompa niz robic osobno na kompa i konsole. obym sie mylil, bo skopanego fallouta nie zboleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Pocieszam sie jednym: jRPG potrafia miec nawet bardzo zakrecona i zlozona mechanike - jak widac da sie. Ale jak mi w Falloucie zrobia "strzalke" ala Oblivion - kerew sie poleje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Dlatego rozsądnym wyjściem jest, aby nie czekać na tą grę, nie oczekiwać godnego następcy Falloutów, nie "jarać się" każdym nowym newsem, screenem, tekstem deva. Lepiej być pesymistą i być później miło zaskoczonym, niż być optymistą i być później rozczarowanym. Tak było z Oblivionem i obawiam się, że podobnie będzie z Falloutem 3. :? Nie wierzę w żadne slowo Todda Howarda. Prawdę mówiąc ten pan nie powinien zajmować się grami cRPG, bo mu to nie wychodzi. Swoją drogą ciekawe czy będzie coś na wzór CSa, bo jeśli tak, to przynajmniej w jakimś stopniu da się poprawić to, co twórcy spieprzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 Dlatego rozsądnym wyjściem jest, aby nie czekać na tą grę, nie oczekiwać godnego następcy Falloutów, nie "jarać się" każdym nowym newsem, screenem, tekstem deva. Lepiej być pesymistą i być później miło zaskoczonym, niż być optymistą i być później rozczarowanym. Tak było z Oblivionem i obawiam się, że podobnie będzie z Falloutem 3. :? Nie wierzę w żadne slowo Todda Howarda. Prawdę mówiąc ten pan nie powinien zajmować się grami cRPG, bo mu to nie wychodzi. Swoją drogą ciekawe czy będzie coś na wzór CSa, bo jeśli tak, to przynajmniej w jakimś stopniu da się poprawić to, co twórcy spieprzą. To samo chciałem napisać (albo juz pisałem). Lepiej sie źle nastawic do F3 moze bedzie mniejsze rozczarowanie. Tylko problem w tym ze to Fallout - najlepsza gra w jaka grałem :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 nie potrafię spokojnie i bez emocji oczekiwac na fallouta. nie wiem co myslec o niusie z onetu - chodzi o ten, że f3 nie będzie robiony na silniku gamebryo. z jednej strony znaczy to ze ujrzymy fallouta pozniej, z drugiej moze to oznaczac nowe podejscie do tematu a nie po prostu "hej, mamy prawa do dobrego tytulu - zrobmy na nich troche kasy niewielkim kosztem!" konsole to chyba dobra wiadomosc, moze uda sie wykreowac mode na postnuklearne crpg i nawet jesli f3 nie zachwyci, moze znajda sie naśladowcy z dobrym tytułem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2007 Pocieszac sie mozna faktem, że Bethesda potrafi robic gry mniej komercyjnie i z ciekawym podejściem do tematu np.: Call of Cuthulu Dark Corners of The Earth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Tkacz Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Grałem we wszystkie dotychczasowe Fallouty i uważam że jest to seria wspaniałych gier, nawet Fallout Tactics ponieważ lubię gry symulujące walkę takich oddziałów.Obawiam się jednak że Fallouta może spotkac ten sam co DN:Forever a tego przecież nie chcemy... :( Jak dla mnie sytuacja jest jeszcze bardziej patowa - czekałem na JA3D i F3, myślałem że pogram w nie w 2007 roku ale jak widze to możliwe że w obie te gry nigdy nie zagram :( Dlaczego oni bezczeszczą tak wspaniałe gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Moim zdaniem sytuacja F3 nie jest podbna do sytuacji DNF ;]. Dlaczego: bo F3 raczej wyjdzie a DNF moze nigdy nie wyjść ;d. My sie poprostu martwimy ze panowie z Bethczegośtam zniszcza magie fallouta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Grałem we wszystkie dotychczasowe Fallouty i uważam że jest to seria wspaniałych gier, nawet Fallout Tactics ponieważ lubię gry symulujące walkę takich oddziałów.Obawiam się jednak że Fallouta może spotkac ten sam co DN:Forever a tego przecież nie chcemy... :(Fallout Tactics był grą bardzo dobrą w swoim gatunku. Gdyby tak było więcej misji i brak takiej widocznej liniowości (tylko 2 razy wybieramy gdzie najpierw pojedziemy), to było by super. Fallout 3 nie podzieli losu DN:F. Bethesda będzie chciała zarobić i wyda w końcu Fallouta 3. Być może nastąpi to dopiero w 2009/2010, ale gierkę zrobią. Bardziej obawiam się, że podzieli los Obliviona. :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Pocieszac sie mozna faktem, że Bethesda potrafi robic gry mniej komercyjnie i z ciekawym podejściem do tematu np.: Call of Cuthulu Dark Corners of The Earth raczej wydawac bo bethesda nie zrobila call of cthulhu :-P a fallout ma za bardzo mroczny klimat aby robila go bethesda , oni z tego zrobia kolejny oblivion :mur: pewnie wytna wszystko co sie tylko da aby otrzymac rating teen i dotrzec do jak najwiekszej liczby odbiorcow , do tego pewnie gra wyjdzie na badziewne konsole i zostanie uproszczona do granic mozliwosci aby dzieci z playstation mogly w to grac , tak czy inaczej nie wierze w to ze fallout 3 bedzie w polowie tak dobry jak 1 i 2 Edytowane 27 Stycznia 2007 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Obwiam sie najbardzie wlaśnie tego rate'a. Na 100% chce zejsc do Teen (12+ lat) wiec wytną wszystko co dobre w pień :(. Ciekaw jestem czy bedą dzieci w f3 i czy bedzie mozna im zrobić krzywde i dostać childkiller'a :lol: (w falloucie 2 w wersji europejskiej nie było dzieci i pare questów (w tym jeden wazny i wartościowy w Modok poszły sie ..... :/). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) :(. Ciekaw jestem czy bedą dzieci w f3 i czy bedzie mozna im zrobić krzywde i dostać childkiller'a :lol: (w falloucie 2 w wersji europejskiej nie było dzieci i pare questów (w tym jeden wazny i wartościowy w Modok poszły sie ..... :/). Dzieci może i będą .... ale wątpie aby były tak cyniczno/makabryczne smaczki jak childkiller ... ;[ Betheszmada nastawia się na zyski i tyle, a to by utrudniło dystryucję. O zabijaniu dzieci zapomnij ... Co do 12+ to nie jestem aż tak sceptyczny ... będzie 16+ a to oznacza że mogą się ukazać w grze "cycki" oraz wyrażenia typu "du*a :D :> Właśnie to może być najgorsze, jeszcze bardziej dotkliwe nż nawet real time zamiast tur ... KASTRACJA ... Fallout bez jaj/zgryzoty/chamstwa/wulgaryzmów swojego dekadenckiego ciężaru nie będzie już tak przekonywujący... Bo paskudny dialekt szeł w parze z paskudnymi czasami w jakich przyszło nam się znaleźć. I co nam zostanie? Świat po apokalipsie, przygnębiony ale pełen kultury i aktów dobrej woi? o_O LOL EDIT: Do F2 był pacz co dodawał dzieci :> Edytowane 27 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Do F2 był pacz co dodawał dzieci :>Wiem ;d. Tylko tak dodawał ze nie bylo widać animacji smierci. Ja mam fallouta z paczki Fallout tactics a kiedyś tez miałem wersje z cda od kumpla i ta była imo dużo lepsza bo US ;). takie małe OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Tkacz Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Ja też miałem tą z dziećmi i też uważam że jest lepsza chociaż.... zauważcie że w Den (Nora w PL) nie ma tych dzieciaków co powinny stać przed barem Rebecki a one potrafiły nieźle nas okraść w US. Chociaż i na to był (dramatyczny :D) sposób. Ja chcę tylko jednego - aby F3 wyszedł i miał jak najbardziej wciągającą fabułę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Jesli chodzi o FPP to przeciez nie jest znowu takie zle wyjscie i da sie spokojnie turowke zrobic w FPP , przypomne np co poniektorym ze np M&M(might and magic) jest w FPP a gra wg mnie jest fajna, zeby tylo zostawili system celowania to bede happi :) a to przeciez problem nie jest , w oblivionie mozliwosci sa pewnie odpowiednie, da sie zliczyc kroki itp, wiec punkty akcji dlao by sie pewnie latwo wprowadzic ,daeleki zasieg widzenia ,wiec wg mnie nie bylo by problemu , dla mnie ideą fallouta jest klimat , 18+ , tury , system trafiania , perki ,skile, traitsy , swiat. czy jest 2d czy 3d (hehe no chyba ze na G3 ) to juz mniejsze znaczenie ma :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Tury w fpp? LOL Jasssne. A skad bedziesz wiedzial ze np za rogiem jest wrog? Bo w turach to jest bardzo wazne. Poza tym jakby miala tura wygladac? Samemu by sie celowalo i np strzelalo w glowe? Bez sensu, nie liczyly by sie zdolnosci takie jak bron palna i inne wplywajace na celnosc. Jezeli zrobia to jako fpp to nie bedzie mialo z falloutem malo wspolnego. BTW - fajnie w falloutach pokazano smierc ofiary z bliskiej odleglosci - zabitej z uzika ;] Edytowane 29 Stycznia 2007 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:RoGeR:. Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Tury w fpp? LOL Jasssne. A skad bedziesz wiedzial ze np za rogiem jest wrog? Bo w turach to jest bardzo wazne. Poza tym jakby miala tura wygladac? Samemu by sie celowalo i np strzelalo w glowe? Bez sensu, nie liczyly by sie zdolnosci takie jak bron palna i inne wplywajace na celnosc. Jezeli zrobia to jako fpp to nie bedzie mialo z falloutem malo wspolnego. Sorry za OT, ale tury w FPP to juz miales w Might&Magic 6. Jakos bardzo dobrze sie w to gralo (w sensie turowka). Skonczylem cale i jakos nie mialem dziwnych odczuc co do tego. :) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Nie gralem w might and magici, ale jakos nie widze siebie grajacego w fallouta FPP! Tylko pomyslcie... fallout i fpp? :| Poza tym - to tak jakby dali widok "z gory" do Obliviona. Nie czulibyscie sie dziwnie? Jak dla mnie to klapa, zagram tylko dlatego ze to Fallout ale cos czuje ze to mnie nie wciagnie, ale sie zobaczy Edytowane 29 Stycznia 2007 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 W sumie to chyba we wszystkich starych RPG z widokiem "FPP" (celowo w cudzyslowie, bo w widoku tym byl, ze tak powiem, wzrok zbiorowy - niewazne jak sie obrociles, i tak nie bylo widac druzyny) - M&M, Wizardry i inne - byly tury i jakos to dzialalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:RoGeR:. Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Dokladnie to bylo tak, ze miales mozliwosc szybkiego przelaczania sie miedzy turowka a real-time w czasie walki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 A skad bedziesz wiedzial ze np za rogiem jest wrog? Bo w turach to jest bardzo wazne. Poza tym jakby miala tura wygladac? Samemu by sie celowalo i np strzelalo w glowe? Bez sensu, nie liczyly by sie zdolnosci takie jak bron palna i inne wplywajace na celnosc. Jezeli zrobia to jako fpp to nie bedzie mialo z falloutem malo wspolnego.Czy kolega jest świadom takiego wynalazku jak fog of war? Słyszał o czymś takim kiedykolwiek? Każda gra taktyczna pretendująca do miana dobrej/bardzo dobrej powinna mieć fog of war. UFO: Enemy Unknown, Jagged Alliance, Incubation, Warhammer 40k: Chaos Gate, Fallout Tactics - wszystkie te gry miały fog of war. Co to za gra taktyczna, w której znamy pozycje wroga od początku? To już wtedy nie jest gra taktyczna. Zresztą chyba w żadnej grze nie powinno być czegoś takiego nie? Widok FPP to akurat nie problem. We wspomnianym wyżej Incubation była taka możliwość i działało to bardzo dobrze. Poza tym cóż za problem zrobić widok izometryczny? Na Gamebryo powstała przecież Civilization IV, więc to, iż gra jest tworzona na tym silniku nie oznacza, że musi być widok FPP. Quake 2 to też gra FPP, a przecież na jego silniku powstaje UFO: Alien Invasion, a wcześniej zdaje się powstawały jakieś cRPGi/strategie (Anachronox?). Jeśli zrobią Fallouta 3 w FPP to to nie będzie już gra cRPG, tylko action sci-fi cRPG, oczywiście będzie to gra epicka. :? Swoją drogą ciekawe czy będą jakieś dialogi. :unsure: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...