Skocz do zawartości
Blacki

Fallout 3

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro mozliwe bylo w Deadly Reflex do Obka dodanie walki z grzbietu konia, to nie widze problemu ze stworzeniem tur ;) Aczkolwiek zgadzam sie z satou, ze FPS + tury = zly pomysl. Za slaby oglad sytuacji na takie zabawy, no i wygladaloby to dziwnie.

 

@DziubekR1 - a jak sobie wyobrazasz poruszanie sie?

Trzeba by to przemyslec ;) Ale moze by wprowadzic dzielenie pewnego obszaru w jakims promieniu od postaci na male obszary, ktore to pojawialo by sie tylko na czas wlaczenia VATS. No i teraz przejscie z jednego obszaru do drugiego w czasie walki kosztowaloby ilestam PA. Chodzi mi o taka jakby siatke ala Heroes 3. Nie musi byc widoczna oczywiscie. To tylko taki pomysl na szybko, ale mysle ze jak by przysiasc, to mozna cos wymyslic logicznego. Przeciez w Fallout 1 i 2 wcale tak nie bylo, ze gosc dostal z rakiety, niby zginal a tu jeszcze stal. Przeciez to oczywiste, ze jak gosc dostanie strzal smiertelny, to juz mu sie PA nie licza i poprostu pada.

 

EDIT:

 

Aha. Jesli FPS + tury = zly pomysl, to przeciez na czas wlaczenia sie walki, kamera moze pojsc do gory. Mamy przeciez do wyboru widok TPP, to mozna pojsc o krok dalej i zrobic walke z kamera jeszcze wyzej, taki jakby rzut izometryczny ala Warcraft 3. Wtedy to juz by wygladalo praktycznie jak Fallout 1 i 2.

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wkoncu dopadłem F3. Jedno pytanko techniczne. Sprzęt jak w podpisie, wszystko na ultra, aa 2x, filtrowanie 0, rozdzialka 1280x960, gierka chodzi bardzo ladnie (chyba ze podniose aa i ansio), ale gdy wychodze poza magaton, wlaczam vatsa na otwartej przestrzeni to w tym momencie strasznie zamula. FPSy spadaja do 10 i komp chwile mysli nad tym ile % przypisac danemu kawalkowi postafi.

 

Czy to normalne? Jakis patchyk to naprawia, czy tak poprostu ma byc?

 

Wrazenia z gry bardzo pozytywne. Sam poczatek, tworzenie postaci, wyborowe. Najlepsze jakie dotad widzialem. Swietny pomysl panowie mieli. Co dalej zobaczymy...

 

Mechanicznie bardzo przypomina Obka, łącznie z wszystkimi jego minusami. Tak czy siak, dalsza gra zostanie prawdopodobnie przerwana na kilka tygodni z powodu gta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

U mnie nie ma żadnych zwolnień podczas przechodzenia w VATS, ale ogólnie framerate jest bardzo niestabilny, z włączonym Vsynciem co chwile skacze między 35 a 60 FPS. Bez Vsynca minimalny FPS sporo wyżej, ale i tak widać spadki, a z kolei przy wysokich wartościach FPS postać zapierdziela jakby turbo dostała.

Gram na Ultra High z AAx4 i AFx15, tylko wyłączony transparent multisampling. No i oczywiście HDR, a nie Bloom.

 

Dzięki Bogu w końcu udało mi się znaleźć globalny frame limiter!!! Programik działa we wszystkich grach DX8, DX9 i OpenGL (DX10 jescze niestety nie) i limituje framerate do jakiej tylko chcemy wartości. Tak więc w końcu mam stałe 30 FPS i teraz gra się rewelacyjnie!!!

 

Z innej bajki to ktoś narzekał na brak klimatu poprzednich części np. pod tym względem:

 

Dołączona grafika

 

Ja po 16 godzinach gry jestem bardzo zadowolony, dla mnie to godny następca, a w poprzednie części grałem po kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma żadnych zwolnień podczas przechodzenia w VATS, ale ogólnie framerate jest bardzo niestabilny, z włączonym Vsynciem co chwile skacze między 35 a 60 FPS. Bez Vsynca minimalny FPS sporo wyżej, ale i tak widać spadki, a z kolei przy wysokich wartościach FPS postać zapierdziela jakby turbo dostała.

Gram na Ultra High z AAx4 i AFx15, tylko wyłączony transparent multisampling. No i oczywiście HDR, a nie Bloom.

 

Dzięki Bogu w końcu udało mi się znaleźć globalny frame limiter!!! Programik działa we wszystkich grach DX8, DX9 i OpenGL (DX10 jescze niestety nie) i limituje framerate do jakiej tylko chcemy wartości. Tak więc w końcu mam stałe 30 FPS i teraz gra się rewelacyjnie!!!

 

Z innej bajki to ktoś narzekał na brak klimatu poprzednich części np. pod tym względem:

 

 

Ja po 16 godzinach gry jestem bardzo zadowolony, dla mnie to godny następca, a w poprzednie części grałem po kilka razy.

Godny następca to to może nie jest ale jako oddzielna gra da sie to zjeść (ale tylko z modami) imo. Po 90h gry powiem ze: podziemia NUDZĄ ;o, vats NUDZI (zero satysfakcji z walki mimo ze gram na very hard) i to są główne bolączki F3. No i imo klimat rzeczywisice jest inny i już nie tak "fajny" jak w starych F imo.

 

Co do tur przecież mogą zrobić wysoką kamere podczas walki albo chociaż tpp (w tunelach).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Co zauważyłem to fajny motyw znany mi z San Andreas, czyli zmieniające się z czasem audycje w radiu. Szkoda niestety że normalnie radia nie mogę słuchać bo mi strasznie przerywa/zacina. Co ciekawe po włączeniu radia jak dam pause menu i wróce do gry to idzie normalnie, ale tylko do czasu następnego tracka, potem wraca to przerywanie. Ciekawe czego wina. Może tego że wszystkie głośności w opcjach mam na maxa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zauważyłem to fajny motyw znany mi z San Andreas, czyli zmieniające się z czasem audycje w radiu. Szkoda niestety że normalnie radia nie mogę słuchać bo mi strasznie przerywa/zacina. Co ciekawe po włączeniu radia jak dam pause menu i wróce do gry to idzie normalnie, ale tylko do czasu następnego tracka, potem wraca to przerywanie. Ciekawe czego wina. Może tego że wszystkie głośności w opcjach mam na maxa?

hehehe ;]

 

Nie bede zdradzał fabuły. Na razie skrzypi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nie specjalnie zrozumiałem, że przerywanie ma związek z fabułą? Chyba nie skoro po wyjściu do menu i spowrotem na chwile jest normalnie.

 

A misję z anteną dla GNR już miałem jak coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie specjalnie zrozumiałem, że przerywanie ma związek z fabułą? Chyba nie skoro po wyjściu do menu i spowrotem na chwile jest normalnie.

 

A misję z anteną dla GNR już miałem jak coś.

;o

 

To rzeczywiście dziwne ;]. 16h to myślałem ze nawet do DC nie wszedłeś (ja questa z anteną zacząłem po 70h gry ;d). Może przełącz na softwarowe audio albo nowe stery do dźwięku.

 

Mam teraz pytanie. Ile jest prawdziwych miast w F3 takich jak megaton czy rivet city ? (takie duże miasta). Jak narazie to pusto jest cholernie ;]. Oby tego typu miast było jak najwięcej bo bym sie bardzo mocno zawiódł. Tego tupu miasta to podstawa była w starych F w dodatku w Obku ich było dużo ;o.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz pytanie. Ile jest prawdziwych miast w F3 takich jak megaton czy rivet city ? (takie duże miasta). Jak narazie to pusto jest cholernie ;]. Oby tego typu miast było jak najwięcej bo bym sie bardzo mocno zawiódł. Tego tupu miasta to podstawa była w starych F w dodatku w Obku ich było dużo ;o.

Czuje nutke ironi, jeśli jestem w błędzie to nie mam sumienia odpowiadać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuje nutke ironi, jeśli jestem w błędzie to nie mam sumienia odpowiadać ;)

Zero ironii ;]. Poważnie pytam ;). Jest pusto jeżeli chodzi o tego typu miasta ;d. Dużo jest takich miast ? Lipnie by było jakby mało było (dobry bit ;d).

 

- Lincolns Repeater retexture tutuł "mówi" sam za siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Z początku w sumie szybko przechodziłem przez wszystkie lokacje. Jak doszedłem do Rivet City to zwolniłem i teraz każdą mapę dokładnie zwiedzam i przeszukuję, bo warto.

 

Głównie moim celem w grze jest szybkie zdobycie dobrych statystyk i potem spokojne przechodzenie wszystkiego co się da. Obecnie zakochałem się w snajperce, którą w połączeniu z odpowiednim perkiem rewelacyjnie kosi się headshotami z daleka. Miodzio.

 

Początkowo zająłem się głównie skillami Small Guns i Repair, ten drugi bardzo pasuje do pierwszego, bo cały czas możemy sprzęcik utrzymać w dobrej koncycji, bo w zwłokach sporo tego można znaleźć.

Teraz zajmę się Science i Lockpickiem, bo to też bardzo przydatne skille, tak jak w poprzednich częściach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny ciekawy mod (karty z min 512ramu zalecane ;)):

 

- Terrifically Terrific Landscape Texture Tune-up ja widać została polepszona jakość tekstur [ciach!]ie za pomocą zwiększenia (a dokładnie podwojenia) i rozdzielczości. Mniejszy plastik i ostrzejszy wygląd ;). Nie powinno to mieć jakiegoś wpływu na fpsy nie licząc wiekszego zapotrzebowania na vram.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Sam go przetestuje wieczorem i zdam relacje jak z fpsami jest ;). Ofc jak chcecie testować sami to zróbcie najpierw backup odpowiednich folderów ( w tym przypadku pewnie landscape ;p).

 

 

Panowie znacie dobrego moda na zwieszenie capa do 30 ? Takiego który nie powoduje crashy i nie ma żadnych komplikacji związanych z karmą itd ? Mimo extreme slow leveling lite i less skill points nieubłaganie sie zbliżam do 20 lvl :| (pewnie przez very hard). Mnóstwo jeszcze do odkrycia a co to za przyjemność grać już maxymalnie dopakowaną postacią i dalej już nie awansować ;).

 

 

Panowie mam dwa pytania:

1. czy patch niweluje ten memory leak bug ? Tzn czy nie ma już dziwnych spadków FPS jak sie wyjdze z jakiegoś pomieszczenia do Capital Wasteland (ja np jak wychodze z Rivet City to czesto mam spadek fps do 10 i tak zostaje - saveuje wychodze z gry potem znów wchodze i fps wraca do normy 50-60 w tym miejscu).

2. - Harry Lloyd - gdzie znalazłeś frame limiter ? :P Może w samym F3 jest taka komenda na stałe fpsy. Obczaiłbym czy rzeczywiście sie lepiej gra z stały 30 fps czy ze spadkami do 40 ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

http://archiv.to/?Module=Details&HashI...LE4935A9A43E250 - FPS Limiter.

 

Jeśli masz Javę zainstalowaną to odpal GUI, podaj ścieżkę do exe Fallouta i utwórz BAT-a. Dodatkowo w Fallout.ini w My Documents trzeba ustawić iFPSClamp=30, bo inaczej animacja dziwnieje czy coś tam.

Jeśli nie masz Javy to tak powinien wyglądać BAT:

 

start D:\"Games\FPS Limiter\"FPS_Limiter.exe /r:D3D9 /f:30 /x:OFF /l:OFF "D:\Games\Fallout 3\Fallout3.exe

 

/f:30 - tu możesz ustawić dowolną wartość, taką sama w Fallout.ini.

 

BAT musi być w folderze FPS Limitera, natomiast do BAT-a możesz sobie zrobić skróta.

 

 

 

Co do waszych spadków FPS, crashy i różnych problemów to nic takiego nigdy nie miałem. Poniżej 35 FPS nie widziałem, a crasha nie miałem ani raz. Jedynie mam ten problem z radiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Fallout2 grałem tyle, że nie moge juz a nią patrzec. Oczekiwania mialem zerowe, nie zalezało mi. Grałem jak dotąd 20-30 godzin, 4 level, 20% odkrytej mapy.

 

Po pierwsze grafika rozwala, i ma ogromny wplyw na świat gry, ktory jest lepszy niż w fallou2, lepszy klimat postnuklearnego świata, lepiej sie tego nie dało zrobić. Talking heads, w f2 bylo tego kilka sztuk, tu kazda gadka ma to, bardzo podnosi klimat.

Dialogi na poziomie f2. Muzyka, przemilcze to gowno, wzialem moda z muza f2 jest ideał. Główny watek gry mało mnie interesi tak jak w f2, liczy sie wielki swiat i jego eksploracja, obrona uciemiezonych i walki oraz rozwoj postaci.

Walki sa super, vats jest super, ale producent gry zje... mechanike gry. To co nam oferują w oryginale to gowno, wygładzone statystyki, nie majace wplywu na przebieg gry, zwalone perki, i zdobywane xp, zwalony ekwipunek i statystyki broni, zwalone accuracy.

Na szczęście znalazłem moda poprawiającego wiele z tych wad (Fallout 3 Balance Overhaul, lub inaczej XFO).

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=334

 

Poprawione staty, zblizone bardzo mozliwosci do f2, ogolnie mamy 2 raz mniej hp i bierzemy mniej ekwipunku.

Poprawiony skill point wziąłem 5 bazy + int. W sumie mam 12 i są dylematy na co wydawac, dobrze że dali po pare skili do niektorych wdzionek przez co jak brakuje do

zrobienia questa można kombinowac + narkotyki popawiajace staty.

Poprawiony xp, mozna sobie regulowac medum, very high, extremly slow, oraz zedukowany na poziomach hard do 10% z 25, very hard do 20% extra z 50%.

Poprawione perki.

Obrażenia broni można sobie regulowac, ja wybrałem "Accuracy not dmg" na medium, daje 3 razy wieksze obrazenia. Skill wpływa na accuracy nie dmg.

Na bardzo trudnym poziomie ginie sie szybko, zalecany snake.

Psucie sie broni zredukowane(imo pistol to nie mieczyk +2, co by sie tępił), radiacja zwiększona, stimpaki drogie jak ....

Statystyki broni poprawione, bron ręczna zadaje teraz ogomne obrazenia.

 

Walki są super, widok tpp i chowam sie za kamien. Widze ruchy moich przeciwników, próbują ostroznie mnie zajsc, ok czekam, vats, 16% szans, strzelam w granat, 5 strzałów któryś na pewno dojdzie. Jeszcze zyje ale jedna seria bez vatsa w fpp dokonczy sprawe, w wymianie bezposrednej nie mial bym szans lub stracil kupe cennego hp.

Został jeden raider, obchodzi z drugiej strony, chowam sie na półke skalną, hunting riffle z bliska czekam na sneaku na goscia, nie widzi mnie 3 strzaly w łeb na 75 %, leży. Snake rządzi, mamy miny i granaty na większe ryby, z bliska shotgun i flamer, na pozstałe ścierwo 10mm pistol. Amunicja jest cenna, z bliska od tyłu dobry jest kawałek rury, po zmodowaniu zadaje 3-4 razy wieksze obrażenia niż pistol, ale łatwo sie ginie w zwarciu.

 

Klimat gry nieco lzejszy w f2, tam mogłem byc bardzo niegrzecznym chłopcem, grac w pornolach, walczyc na ringu, należec do mafii(New Reno to esencja ciężkiego klimatu F2) tutaj jeszcze tego nie uświadczyłem, pomimo to jest nieźle.

 

Gra sie łatwo daje modowac, i łatwo skaluje sie grafe do potrzeb, ale zauważyłem, że praktycznie odpowiada za to głównie jeden suwak na zakladce Detail (Detail cap zakres 0-10) mozna calą reszte ustawic na high,max a szybkosc gry regulowac wymiernie tylko tym suwakiem.

Ilosc modów jest duuża, już poprawiono mechanike gry, muza z F2, pozostaje dodawanie questów i lokacji. Przydałby sie pojazd, można sie teleportowac miedzy odkrytymi lokacjami(imo badzo dobry pomysl), ale taki odkryty łazik jak w Tactics byłby super, no i raidersi na swoich pojazdach, spaliniarze, wątek ala MadMax.

Już mogą robić dodatek.

 

Gra ani razu sie nie wysypała(najnowszy patch).

Po zmodowaniu moge jej dac 9/10 czyli tyle co dla F2, rpg roku?

 

PS. Mod Umpa holy shit umpa

Edytowane przez pawelad14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harry Lloyd dzięki ;).

 

Co do moda na tekstury rzeczywiście fpsy na tym samym poziomie a jakość tekstu terenu wyraźnie lepsza. Nie mniej cześciej teraz mam memory leaka ;]. Poczekam na drugiego patcha i na teksturowe mody już po sdk.

 

Przydanta strona z komendami pod konsole:

http://fose.silverlock.org/Fallout3Commands.html

 

Porcja fajnych skrinów ;p

 

Mofo2

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Fajna lokacja, fajny silos, w pyte radiacji i ciekawy pokoik z ciekawą zawartością ;). Szkoda ze nie można nuka nie można odpalić z tego silosa (z fajną animacja czy filmikiem :P) - to byłby dopiero smaczek ;d.

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Co to za słodziuch ? ;d. Ogólnie dogmeat jest spoko (dużo lepszy niż w starych F) ale jak ktoś ma rippera czy coś podobnego z melee weapons to szybko nasz kompan pada ;p.

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coz, ja na razie gram na vanilla, jedyne mody to muza z F1 i F2 oraz zmniejszenie czcionek w interfejsie. Poczekam na CSa i powazniejsze mody na drugie podejscie ;)

Are u serious ? ;p

 

Grasz z normalnym levelowaniem ;p Z tego co wynika ja bym miał już z 30lvl a nie chodze na pałe po questach itp :). Naprawdę odrdzam gre na def levelowaniu i def skill pointach (szczególnie jak ktoś gra na very hard - bo wtedy xp i levele lecą bardzo szybko).

 

A ten mod z muzą to zajmuje ok 120 mb czy masz jakiś inny ? :). Muza def jest średnia - niektóre kawałki naprawde dobre ale czesto sie powtarzają. Najgorszy jest kawałek jesteśmy dungeons (metro i inne podziemia). Nudzi w pyte.

 

Jak narazie nie ma nowych kawałów na forum FO3 Alternative soundtrack

http://fo3.xaimus.com/

battle music rządzi. Świetny kawałek - ja podmieniłem go pod większość tracków związanych z walką :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, gram z def levelowaniem, mam 15. poziom, mam na tyle malo czasu na granie, ze mi to nie przeszkadza ;)

 

A ten mod z muzą to zajmuje ok 120 mb czy masz jakiś inny ?

Tia, ten ok. 120 megowy. Z tym, ze ja mam muze ze starych Falloutow oprocz, a nie zamiast, oryginalnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, gram z def levelowaniem, mam 15. poziom, mama na tyle malo czasu na granie, ze mi to nie przeszkadza ;)

 

 

Tia, ten ok. 120 megowy. Z tym, ze ja mam muze ze starych Falloutow oprocz, a nie zamiast, oryginalnej.

No tak zapomniałem ze jak ktoś ma mało czasu to może zostać na def levelowaniu (ale chociaż skllie mniejsze polecam bo tak to jest sie czołgiem czyli dobrym we wszystkim :P).

 

A jak zrobiłeś ze masz muze z F oprócz ? Dodałeś po prostu wpis do ArchiveInvalidation ? :)

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zrobiłeś ze masz muze z F oprócz ? Dodałeś po prostu wpis do ArchiveInvalidation ?

Pozmienialem nazwy plikow, zeby sie nie pokrywaly z oryginalnymi, i wrzucilem do odpowiednich katalogow. ;) Muzyka nie wymaga korzystania z ArchiveInvalidation, gra lyknie wszystko, co znajdzie sie w katalogu Music i jest w formacie MP3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wlasnie sobie testowalem i dziwna sprawa. 8600GTS przed Megatonem wyciaga jakies 50-60FPS, ale plynnosc jest "szarpana" jak sie rusza myszka, a znowu X1950PRO wyciaga ok. 35-45FPS i obraz wyglada na mniej plynny, ale znowu przy ruszaniu myszka nie jest "szarpany", a to dziwne, bo obie karty maja 256MB, a takie szarpanie przy i tak duzej ilosci FPS zdarzalo mi sie w grach, kiedy tekstury zajmowaly wiecej niz karta miala pamieci.

Sam teraz w sumie nie wiem ktora karte zostawic. Radka nie pokrece, a takieg 8600GTS zawsze mozna jeszcze pociagnac z tych 675/1450/2000 na 700/1700/2000.

 

EDIT:

 

Sam nie wiem ktora zostawic. W testach na necie w Oblivionie tez sie lepiej spisuje 8600GTS.

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT

Chyba jednak zostawie Palita. Wstawilem na Asusa X1950PRO S1 i temp. VRM ma po paru sekundach ponad 120C !!! Wstawilem wiec na nia jakas blaszke co byla w komplecie specjalnie pod ta karte, to i tak g... dalo. Poprostu dluzej sie nagrzewa i te 120C osiaga nie po paru sekundach, a po minucie. Chyba nie bede ryzykowal, bo Palit jednak zauwazalnie chlodniejszy jest.

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...