Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Witam.Mam problem, mam epox 8rda, i wbudowana karta dźwiękowa na tej płycie nie wysyła dzwięku do obydwóch głosników,słuchawek czy kolumn wieży.Coś się w gnieździe sie spieprzyło.No teraz mam SB Live ale chciałbym go sprzedać a denerwuje mnie dźwięk dochodzący tylko z jednej strony. I teraz pytanko gdy oddam płytkę do siriusa to na jaki czas oni mi ją wezmą ?? Drugie pytanko:Na SB mam radiator,czy odkleić go przed wysłaniem płyty ?? Trzecie: wymiana na nową chyba nie wchodzi w grę, a jeśli tak to na co, bo jak kupowałem to płaciłem 400 zł ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Hey, Generalnie termin rozpatrywania usterki wynosi 14 lub 21 dni ROBOCZYCH!!! (nie licz świąt, weekendów itd.). Niektórzy to mylą i liczą według normalnego tygodnia poniedziałek - niedziela. Jeżeli podczas tego czasu, po oddaniu sprzetu na gwarancję nie uzyskasz odpowiedzi/powiadomienia od Sirius, osobe odpowiedzialną za rozpatrywanie Twojej gwarancji uznaje się, że sprzęt został przyjęty na gwarancję i jest w trakcie rozpatrywania (czyt. albo usterka jest naprawiana, jeżeli niemożliwe jest naprawienie usterki przysyłają Ci Nową tę samą płytę). Radiator na SN jest Twój, montowałeś go sam na płycie? NIe był z oryginalnie dostarczoną płytą? Jeżeli tak to go usuń i zmarz ślady pasty itd. (w takich przypadkach, często zdarza się, że gdy wykryją, że ingerowałeś w układy płyty głównej, twierdzi się, że to jest powód usterki, która powstała z winy konsumenta (ponieważ ingerował fizycznie w sprzęt) i generalnie nici z gwarancji, więc stwierdzę, trochę niepoprawnie pisząc "zatrzyj ślady", jeżeli radiatora na SN standardowo nie ma zamontowanego. Możesz ubiegać się o wymianę na nową płytę w przypadku (patrz pkt.1. mojej wypowiedzi, na temat gwarancji w przyp., gdy usterki nie da się naprawić), jeżeli również nie przyślą Ci nowej płyty to możesz ubiegać się o wymianę na jej równowartość pieniężną, ale NIE tę wartość, gdy kupowałeś płytę główną i wydałeś na nią 400zł, tylko w OBECNYM CZASIE, po OBECNEJ cenie rynkowej, cenie w sklepie, cenie u dystrybutora (sugerowanej cenie detalicznej - obecnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 no ta płytka jest warta z 200 zł teraz.Czy jest sens oddawać ją na gwarę jeśli mi wymienią na gorszą, albo nic nie zrobią ?? Radiator był dodatkowo dołaczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rout Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 na gorsza ci nie moga wymienic , bo w przepisach jest napisane iz musi byc przynajmniej taka sama lub lepsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 tzn. ja dodatkowo radiator nałozyłem, nie był dodawany z płyta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 No ok powiedzmy ze im wyślę, koszty wysyłki przynajmniej 20 zł. Naprawią mi odeślą i wszystko w porzaduk, ale jeszce bede musiał odczepic ten radiator.Czy to gra warta świeczki ?? Pewnie to naprawią, bo jakbym wiedział że wymienia na nową to co innego :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klmn Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Wysylasz na koszt gwaranta. Ty nic za to nie placisz. A odczepic radiator musisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Czyli wysyłam za pobraniem tak ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Wysyłasz na koszt odbiorcy (czyt. Firma, nie Ty) No i oczywiście Radiator odczepiasz i wycierasz pastę ;) Sprawa gwarancji ze zwrotem pieniędzy jest warta świeczki, gdy cena sprzetu nie spadnie o te 40 lub więcej procent, późnie to można to sprzedać np. na Allegro, czasami więcej się zarobi niż sprzedając znajomemu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 No czyli chyba oddam jeśli mam drugiego kompa ??Co mi szkodzi ??Stracę tylko troche paste na ponowne naklejanie radiatora.Dobrze myślę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapra Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Allen: 1. wg kodeksu to jest 14 dni kalendarzowych a nie roboczych. oczywiscie, ze dystrybutorzy przyznaja sobie wiekszy czas, ale wlasciwe jest liczenie w dniach kalendarzowych. 2. Nie wartosc obecna a wartosc zakupu jest brana pod uwage przy korekcie finansowej. Nie ma innej mozliwosci - a podawanie takiej interpretacji jest oszustwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Panowie moze jednak ta dźwiekówka nie jest zepsuta.Rapra dał mi pomysł ze zworkami,i to chyba to. Teraz mam nałożone dwie zworki na pinach 5-6 i 9-10.Mój problem objawia się graniem tylko jednej strony słuchawek.Spojrzałem w instrukcje i tam pisze cos takiego: Settings: Pins (5-6) & (9-10) Short (default)nly the Onboard Rear Audio Speaker can be used Pins (5-6) & (9-10) Open: Only Front Panel Audio Speaker can be used Mam je wyjąc ??Bo nie wiem co oznacza słowo short w tmy przypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Allen: 1. wg kodeksu to jest 14 dni kalendarzowych a nie roboczych. oczywiscie, ze dystrybutorzy przyznaja sobie wiekszy czas, ale wlasciwe jest liczenie w dniach kalendarzowych. 2. Nie wartosc obecna a wartosc zakupu jest brana pod uwage przy korekcie finansowej. Nie ma innej mozliwosci - a podawanie takiej interpretacji jest oszustwem. Ciekawe, we wszystkich przypadkach jakie poznałem, pkt. 1 jest właśnie wg mojej wersji (dni robocze). Pkt drugi raczej też ;) To co wszystkie firmy, producenci, dystrybutorzy zmówili się, że łamią prawo?????? Brzmi niedorzecznie ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armadon Opublikowano 7 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2004 Te zworki wyciągasz wyłącznie gdy masz podłączony front panel audio do płyty głównej. Normalnie ich nie ruszasz, tak mają być. Mam to samo na mojej mobo. A co do okresu rozpatrywania gwarancji to jeden napisał zasady gwarancji łamiąc/olewając prawo a reszta pewnie przepisała. Może to jest niedorzeczne, ale od kiedy łamania praw konsumenta w tym kraju jest czymś niezwykłym? Przecież żadne REALNE konsekwencje za to nie grożą więc czym się ma taki sprzedawca przejmować? A większość osób jest na tyle nieświadoma że nie ma pojęcia jakie są przepisy. Z tą wartością zakupu to raczej prawda, ponieważ ciężko to zrobić inaczej od strony fiskalnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGB Opublikowano 8 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2004 jezeli dostaniesz nowa plyte to bedzie to 8rda3i/e czy inny shit ,w kazdym razie ta z dualem bo to jest nastepca twojej plyty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 8 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2004 ja mialem ostatnio jazdy z pronoxem, bo mojego epoxa wyciagali za uszy z grobu i to dwa razy. raz to wymienili mi 70-80% kondensatorow na plycie glownej i ja odeslali. po odebraniu okazalo sie, ze plyty nawet nie wlaczyli po wymianie, bo byla ustawiona tak jak im ja odeslalem lacznie z taktowaniem i V dla proca. kit z tym gdyby mobo dzialalo, ale nawet na domyslnych ustawieniach procka mialo klopoty z dojsciem do boot magica a do biosu wchodzilo 3 na 10 razy :/ odeslalem jeszcze raz w ciagu 18 godzin od otrzymania jej z serwisu. plyta worocila po niespelna dwoch tygodniach z opisem "test OK", nawet sie nie umieja do bledu przyznac, i juz bylo wmiare ok, bo mobo sie protrafi na samym starcie zawiesic. niby teraz dziala, ale....tak nei do konca. narazie dalem na luz, ale gware mam do lipca i kto wie co moze sie stac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...