Skocz do zawartości

siebek

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    355
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O siebek

  • Urodziny 04/08/1985

Contact Methods

  • GG
    2956836

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Norwegia

siebek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. siebek

    Codzienność za kierownicą

    Ostatnio wymieniałem tarcze i klocki w Mondeo i oczywiście nie obyło się bez niespodzianek. Zaczynając od nietypowych kluczy: 18mm nasadka i 7 imbus, poprzez zapieczone śruby, kończąc na tarczach które nie chciały odejść od piast - w sumie myślę że naparzałem w nie młotkiem z godzinę żeby odeszły.
  2. Miałem 1.8 120KM i dawało radę. Średnie spalanie po 32.000km to 7,07l/100km (w tym 30% w mieście) - zawsze tankowane pod korek. Poza tym fajnie się wkręcał na obroty i nieźle ciągnął powyżej 3500obr/min. Oczywiście wszystko zależy od tego do czego się porównuje ale nie wydaje mi się, żeby inne wolnossące silniki o tej pojemności były żwawsze.
  3. Owszem, Mazda 6 rdzewieje na potęgę i ma kiepskie silniki Diesla ale benzynowe ma rewelacyjne. Zupełnie bezawaryjne i ekonomiczne. Swoją szóstkę (1.8 120KM) sprzedawałem z przebiegiem ok. 250.000km i silnik był w bardzo dobrym stanie. Pewnie zrobi drugie tyle :)
  4. +1 do KAX_ Kupiłem, użyłem może ze dwa razy i tak leży ;) Ale Defy jako rejestrator powinna się sprawować dobrze.
  5. siebek

    Codzienność za kierownicą

    Nie wszyscy złodzieje są tacy uprzejmi, że zostawiają samochód na cegłach. Znam też taki przypadek:
  6. @ZIBI_PL Jeśli nie korzystasz z "pierdyliarda" aplikacji na telefonie to myślę, że WP spełni Twoje oczekiwania. Telefony z tym systemem po prostu działają. Miałem kilka różnych słuchawek z Androidem przez ostatnie 2 lata. Ostatnio używałem LG 2X, a w międzyczasie dostałem służbową Lumię 800, która od razu wylądowała w szufladzie. Mając dość instalowania co chwile nowego custom ROMu, żeby wszystko jakoś działało na tym LG, wyciągnąłem Lumię z szuflady. Pierwsze co to zaktualizowałem ją do WP 7.8, wgrałem kilka aplikacji i póki co nie mam nawet ochoty wracać do Androida...
  7. siebek

    Codzienność za kierownicą

    Zamiast opon kolcowanych polecam zwykłe skandynawskie zimówki, np: Goodyear Ultra Grip Ice + Na lodzie i w śniegu nieporównywalnie lepsze od europejskich zimówek, ale niestety na suchym i mokrym asfalcie dają pupy w porównaniu do europejskich odpowiedników. Wykonane są z miększej mieszanki przez co idealnie sprawdzają się w niskich temperaturach ale też szybciej się ścierają. Jeżdzę już na takich drugą zimę w Norwegii i jakichś większych niespodzianek nie miałem. Opony kolcowane w Polsce nie zdają egzaminu, bo nadają się głównie na lód którego w Polsce zbyt wiele w ciągu zimy nie ma. Na asfalcie są niesamowicie głośne, mają duże opory toczenia no i metalowe kolce ścierają się w mgnieniu oka ;)
  8. siebek

    Wehikuł Do 5k Zł

    Jeśli chcesz coś bezawaryjnego i ekonomicznego, co sprawdzi się w mieście to polecałbym Corollę e11 1.3/1.4. Sporo takim samochodem jeździłem i nie było tragedii, a mam 192cm wzrostu i ważę 100kg. Oczywiście miejsca będzie mniej niż w Mondeo MkI ale coś za coś...
  9. siebek

    Wehikuł Do 5k Zł

    Jak ktoś ma taki samochód do 5000zł to też chętnie kupie ;)
  10. siebek

    Codzienność za kierownicą

    @up +1 Do tego trzeba dodać bardzo kręte drogi, zniszczone przez opony z kolcami.
  11. siebek

    Codzienność za kierownicą

    Chyba najlepiej będzie jak zrobie unik i powiem, że się nie znam i niech zakłada jak chce ;) EOT
  12. siebek

    Codzienność za kierownicą

    Moje zimówki założyłem już dwa tygodnie temu ale nie o tym chciałem... Dostałem z samochodem komplet opon zimowych z 2010r. (przednie: bieżnik 4mm, tylne: bieżnik 7mm), które zamierzam oddać znajomemu, bo sam dużo jeżdżę i potrzebuje czegoś naprawdę dobrego. Znajomy się zapytał, które opony lepiej założyć na przód - te z większym bieżnikiem czy te z mniejszym. Zawsze wydawało mi się, że te z większym bieżnikiem powinny być na tyle... ale koledzy z pracy mnie szybko z błędu wyprowadzili, twierdząc że lepiej mieć lepsze opony na przodzie samochodu. Pokazali mi nawet artykuły z norweskiej prasy na potwierdzenie swoich słów. Jakie macie z tym doświadczenia?
  13. Co Ty się tak jarasz tym przyspieszeniem do setki? Co drugi post o tym wspominasz. Jakie to ma znaczenie w realu? Dużo ważniejszym parametrem jest czas przyspieszenia z 80km/h do np. 120km/h na piątce. Przyspieszeniem 0-100km/h jarałem się 20 lat temu jak zbierałem obrazki z gum turbo ;)
  14. Milestone na stockowym FroYo muliła bardzo. Do niczego się ten telefon nie nadawał. Po zmianie na jakiś custom rom wszystko działało dużo lepiej ale i tak rewelacji nie ma co się spodziewać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...