Skocz do zawartości
skinny500

Mythos - Darmowa Gra Twórców Diablo

Rekomendowane odpowiedzi

Mythos nie ma być jakąś mega rewolucją, ma być doskonałym połączeniem wszystkiego co najlepsze (chociaż wg. mnie może być mała rewolucja).

Pewnie b. dużo osób w ogóle nie słyszało o tej grze - Ludzie którzy odeszli z Blizzarda (m. in. Bill Roper) założyli własną firmę - Flagship Studios (FSS) i rozpoczeli prace nad grą Hellgate: London. Później powstał odłam FSS - Flagship Seattle. Oddział ten jest odpowiedzialny za stworzenie gry Mythos, która będzie wykorzystywała tą samą platformę multiplayer co Hellgate: London. Czyli Mythos to taki królik doświadczalny, ale także całkowicie samodzielna gra. Obecnie trwają zamknięte alpha testy, premiera jeszcze w tym roku.

Gra będzie darmowa.

 

www.mythos.com - oficjalna strona gry (chyba właśnie padła oO)

Prezentacja ostatnich alpha testów

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zostalem poblogoslawiony zaproszeniem do gry :)

 

darmowa gra tworzona przez ludzi, ktorzy pracowali nad diablo.... murowany HIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się powstrzymał nad tymi zachwytami, zapowiada sie interesująco, ale czegoś wielkiego raczej bym sie nie spodziewał.

Mythos z założenia nie ma być czymś wiellkim. Rewolucją ma być Hellgate: London, ale jako że do pracy nad Mythos został powołany oddzielny skład to wydaje mi się że zrobią wszystko żeby gra przyciągnęła jak najwięcej osób i była b. dobrą produkcją. W alpha testach brałem udział, na dzień dzisiejszy mimo że to dopiero ALPHA, to jest bardziej dopracowana niż Gothic 3 albo Titan Quest w wersji finalnej.

 

Oby gra nie okazals sie takim 'hitem' jak dungeon runners, bo chyba zalozenia sa podoble - http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6876

Tylko że Mythos robią osoby odpowiedzialne za Diablo,, a to np. dla mnie to już jest gwarancją że gra będzie świetna

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

Wierze w tę grę i liczą że będzie czymś na miarę Diablo. TQ mnie z lekka rozczarował (grałem w demo). Jeżeli to ma być jeszcze za darmo i z multiplayerem do wydaje mi się że ludzie pójdą na to dużymi ilościami.

 

Skinny500 znasz "przybliżoną" datę wydania tej gierki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

' date='13 kwi 2007, 06:38' post='2573663']

Skinny500 znasz "przybliżoną" datę wydania tej gierki?

Data premiery nie jest znana, ale chyba premiera Mythos powinna być przed premierą Hellgate: London (HGL jest zapowiedziane na lato tego roku)

 

Martwi mnie ta darmowosc ;) Bo potem z reguly sie okazuje , ze chcesz szybciej lewelowac albo dostac fajne przedmiot zaplac x dolarow, albo jakies odblokowywane obszary itp.

Nie będzie płatnych itemów etc. Chyba że kupujesz od kogoś i mu płacisz, czyli tak jak w każdej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz cos ode mnie Ale zacznijmy od poczatku...

Instalka wazy 130MB, dalsze czesci gry sa na biezaca sciagane podczas grania np. tak Guild Wars

Mamy 2 rasy do wyboru: Elfa albo Gremlina i 2 klasy postaci: Bloodletter - wojownik i Pyromancer - mag

Jest to typowy Hack'n slash. Idziesz do NPC, chlopek daje ci questa i mape. Teraz wazna rzecz.

Dostajemy mape, gdzie mamy wykonac zadanie. Klikamy na nia i zostajemy tam teleportowani. Jestesmy tam tylko my(druzyna) i nie ma tam innych, obcych graczy. Super sprawa, bo np tak jak w WoW'ie jest kolejka 20 graczy do zabicia 1 quest potworka, ktory odradza sie co 30 sec. i trzeba czekac 10 min...

Skilli jest duzo do wyboru - po 9 na 3 "szkoly". Skille tez oddzialuja na siebie - jesli dasz 10pkt w 1, to statystyki skilla zaleznego od niego tez sie podniosa.

I co najwazniejsze? IZOMETRYCZNY WIDOK. Kamera stoi w 1 miejscu i nie trzeba jej co 10 sec obracac.

 

Niestety gralem w Mythos dzisiaj tylko z 30 min, bo co chwile serwer im padal/gra miala lagi.. nie wiem. Tak czy siak zamiast 3h testow, bylo tylko 30 min z przerwami... ALE po tym 1,5 quescie, ktory wykonalismy wspolnie z skinny gra mi sie ZAJEBISCIE spodobala Wiem, wiem powiecie co mozna wywnioskowac po pol godzinnym graniu... niewiele... ale wystarczy, zeby sie napalic na ta gre jak na... nie wiem na co

 

Grafika... nie ma oczekiwac jakis fajerwerkow... gra jest DARMOWA. Grafa jest wg mnie bardzo OK... sa 3 rodzielczosci 800x600, 1024x768, 1152x864 i narazie nie ma za duzo ustawien odnosnie grafiki - wszystko widac na screenach Na moim 7600gs(530/1580), A64@2.5GHz, 1GB Ram mialem srednio 40fps - nie napisze Wam dokladnie, bo tak lagowalo jakbym mial 10 klatek non stop....

 

OGOLNIE to sa ALPHA TESTY i wiele rzeczy zostanie pewnie dodanych

 

Testy sa zamkniete. Narazie nie dostalem zadnego zaproszenia do rozdania

 

Tutaj paczka do screenow z gry + wszystkie umiejetnosci Bloodlettera http://rapidshare.com/files/26006514/mythos_screeny.rar.html

Edytowane przez MieH_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MieH_M dzięki !!

Nie uważacie że za duży zoom troche jest i ekran za bardzo pod kątem?? tzn za mało widać ;D

I jeszcze mam nadzieje że poprawią interfejs ten jakiś taki wypchany oraz mało przejrzysty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO kamera jest pod dobrym kątem, ale dobrze jakby się dało ją jeszcze bardziej oddalić. Interfejs też bym wolał innym szczególnie pasek życia/many za mało widoczny jest, wolałem kule jak np. w diablo.

 

Dzisiaj nie pograliśmy tak jak już MieHu pisał. Lag był od początku przeogromny i serwer padł 2 razy (albo 3 nawet?) i testy zostały zakończone bo nie dało się grać. Wcześniejsze alpha testy zdecydowanie sprawniej przebiegały. Czekamy na kolejny test :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

No zapowiada się naprawdę fajna gra.

Mam ogromną nadzieję i ochotę na spotkanie z nią :P

 

Oby gierka wyszła w wakacje :] Są możliwości :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy 2 rasy do wyboru: Elfa albo Gremlina i 2 klasy postaci: Bloodletter - wojownik i Pyromancer - mag

Czy w finalnej wersji będą tylko dwie rasy i dwie klasy postaci? Trochę mało. :(

 

Dostajemy mape, gdzie mamy wykonac zadanie. Klikamy na nia i zostajemy tam teleportowani. Jestesmy tam tylko my(druzyna) i nie ma tam innych, obcych graczy.

Czyli jak w Guild Wars. Z ilu członków maksymalnie może skladać się drużyna?

 

ALE po tym 1,5 quescie, ktory wykonalismy wspolnie z skinny gra mi sie ZAJEBISCIE spodobala

Czy to quest taki dobry był? Na czym polegał? (może być w spoilerze)

 

Nie uważacie że za duży zoom troche jest i ekran za bardzo pod kątem?? tzn za mało widać ;D

Kąt kamery może być, natomiast zoom... Na screenach robionych w mieście i tym, co można było zabaczyć na trailerze, to oddalenie kamery może być spore. Domyślam się, że podczas walki będzie można kamerę oddalić tak daleko, jak jest oddalona mieście. Testerzy, jak to wygląda z tym zoomem? B-)

 

Mythos - klon Diablo. Szkoda że są tylko dwie postaci i dwie klasy (oby to się zmieniło :rolleyes: ). Skille - to właściwie czysty Diablo LOD patch 1.10+. Tam też część umiejętności była ze sobą powiązana (fireball + meteor, bone teeth + bone spear itp.).

Jak wygląda sytuacja z przedmiotami? Też tak jak w Diablo są białe, niebieskie, zółte i złote oraz zielone? Jakie do tej pory udało się Wam znaleźć?

Muzyka jak, fajna? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w finalnej wersji będą tylko dwie rasy i dwie klasy postaci? Trochę mało. :(

To tylko na potzeby wersji alpha, w finalnej na pewno będzie ich więcej.

 

Z ilu członków maksymalnie może skladać się drużyna?

Nie mam pojęcia, nie sprawdzaliśmy

 

 

Kąt kamery może być, natomiast zoom... Na screenach robionych w mieście i tym, co można było zabaczyć na trailerze, to oddalenie kamery może być spore. Domyślam się, że podczas walki będzie można kamerę oddalić tak daleko, jak jest oddalona mieście. Testerzy, jak to wygląda z tym zoomem? B-)

Tak jak piszesz, oddalać można tak jak w mieście, ale ja i tak bym wolał żeby można było jeszcze dalej

 

 

Jak wygląda sytuacja z przedmiotami? Też tak jak w Diablo są białe, niebieskie, zółte i złote oraz zielone? Jakie do tej pory udało się Wam znaleźć?

Też nie mam pojęcia, tzn są zwykłe i magiczne ale zestawów, przedmiotów rzadkich i unikatowych nie znalazłem ale to raczej ze względu na to że postać miała niski, bo takie przedmioty w grze na pewno będą.

Muzyka jak, fajna? ;)

Nie zwróciłem uwagi, w każdym razie na pewno nie jest irytująca bo wtedy bym ją zapamiętał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sytuacja z przedmiotami? Też tak jak w Diablo są białe, niebieskie, zółte i złote oraz zielone? Jakie do tej pory udało się Wam znaleźć?

Ja znalazlem 1 niebieski!!(buty) :D Po 5 sec mialem disca i skonczyly sie testy. Nawet nie wiem co to bylo dokladnie :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka spraw:

- Przedmioty magiczne są standardowo niezidentyfikowane tak jak w diablo i używamy specjalnych kamieni do i

dentyfikacji (odpowiednik zwoju identyfikacji). Niezidentyfikowanych przedmiotów postać nie może założyć.

 

- Do teleportowania też się są kamienie, ale nie działają dokładnie tak jak w diablo, tzn otwieramy portal, przechodzimy przez niego do obozu, później wracamy przez portal i on nie znika tylko cały czas jest aktywny.

 

- Poza tym jeśli jestem np. na 3 poziomie podziemi i zginąłem to pojawiam się w obozie, idę do specjalnego NPC i on mnie przenosi za odpowiedznią opłatą spowrotem do 3go poziomu podziemi (nie trzeba przechodzić znowu 1go i 2go poziomu).

 

- Doświadczenie leci w podobnym tempie jak w Diablo. Awansując na wyższy poziom rozdajemy tak samo jak w Diablo 5pkt. w statystyki i 1 w umiejętności.

 

- Obecnie jest jeden globalny kanał rozmowy więc będąc w jakiejś wiosce widzimy to co pisze ktoś w mieście. Wolał bym żeby było tak jak w WoW ale pewnie później tak właśnie będzie.

- Stamina (wytrzymałość) ma większe znaczenie niż w Diablo. Np. rzucam serię czarów i moja postać się męczy (poziom staminy spada) kiedy spadnie poniżej pewnego poziomu postać nie umie biegać tylko potrafi normalnie chodzić, więc ewentualna ucieczka może być niemożliwa.

 

- Eliksiry - są takie jak w diablo - mikstura życia i many (różnych wielkości), antidotum, mikstura wytrzymałości.

 

- Po prawej stronie ekranu pionowo są wyświetlane umiejętności które posiada nasz hiros można im przypisać skróty F1-F12 albo przeciągnąć je na pas (tam gdzie mikstury).

 

- Przedmioty mogą mieć sockety na kryształy które dają nam jakieś bonusy np do obrażeń.

 

- Przeciwnicy mają różne odporności, np 50% odporności na elektryczność i 25% odporności na ogień.

 

- Sterować można zarówno przez Point'n'Click jaki i przy użyciu WSAD

 

- Po śmierci postać otrzymuje -5% szansę na znalezienie magicznych przedmiotów

 

- Jak było już wcześniej pisane po świecie podróżujemy przy użyciu mapy na której są zaznaczone różne obszary które nanieśliśmy na nią czytając odpowiednie zwoje. Jest specjalny handlarz, który handluje właśnie takimi zwojami. Poza tym na każdym zwoju pisze jaki postać powinna mieć lvl żeby poradzić sobie w tym obszarze, może też pisać z ilu osób powinna się składać nasza drużyna.

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE:

 

Alpha już dawno za nami, dzisiaj rozpoczęły się testy BETA!:) Zmian jest masa, do tego gra mi wyraźnie lepiej chodzi na moim sprzęcie. Jeśli macie zaproszenia do bety to wbijajcie na www.mythos.com i ściągajcie klienta gry.

 

No więc tak... zdecydowanie lepiej mi gierka chodzi, tzn ostatnio jak zwiększyłem rozdzielczość to gra nie przycinała, ale kursor poruszał się w zwolnionym tempie, teraz jest ok.

 

Przebudowano całkowicie system poruszania się po mapie, poprzedni był szybszy w poruszaniu się ale teraz można się bardziej wczuć w klimat i są dzięki temu walki na otwartym terenie a nie tylko w lochach.

 

W okolicach 4lvl zaczęły się koszmarne problemy z kasą... zbieram na jedną butelkę many :| .

Nowe drzewko umiejętności - ciekawie zrobione, podoba mi się.

 

Questy - narazie dopiero początek gry więc ciężko coś na ten temat powiedzieć. Póki co ograniczają się do wybijania potworów/ zbierania itemów po zabitych potworach. Nagrody za questy są lepiej rozwiązane, można wybrać np jeden z 3 dostępnych itemów.

Tutaj są screeny z opisami, były opublikowane już kilka dni temu: LINK

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...