Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

piterq1991 musze cie oswiecic. Demo to w 99,99999% finalny produkt zawierajacy kilka/jedna misje ktora to najprawdopodobniej sie znajdzie w wersji pelnej. DEMO to nie BETA. Heroes5 to rzadki przypadek dema w ktorym tworcy zostawili sobie mala furtke na poprawki liczac na wyplyniecie dema na szersze wody niz beta przeznaczona do testow.

Niemniej jednak w finalnej wersji sie duzo nie zmieni. Zapewne poprawiona bedzie predkosc dzialania i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak... Im nowsza czesc tym gorsza od poprzedniej i dlatego to trojka jest "najlebsza".

Skoro tak uważasz to jedynka jest "najlepsza", a nie trójka. Przyznam że mi sie czwórka podobała.

 

piterq1991 musze cie oswiecic. Demo to w 99,99999% finalny produkt zawierajacy kilka/jedna misje ktora to najprawdopodobniej sie znajdzie w wersji pelnej. DEMO to nie BETA. Heroes5 to rzadki przypadek dema w ktorym tworcy zostawili sobie mala furtke na poprawki liczac na wyplyniecie dema na szersze wody niz beta przeznaczona do testow.

Niemniej jednak w finalnej wersji sie duzo nie zmieni. Zapewne poprawiona bedzie predkosc dzialania i tyle...

no to właśnie o tym mówie. Przeciez napewno dostana jakieś informacje że gra nie chodzi płynnie i to poprawią ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod jeszcze nie jest do konca zoptymalizowany, te przycięcia pewnie znikną w wersji finalnej. Dla mnie gra wymiata, a tych co piszą że wolą "H2 i H4" serdecznie żałuję :) A malkontentów pytam: czego brakuje wam w grafice w H5?

Najbardziej denerwuje mnie szybkość działania, reszta ma dla mnie małe znaczenie. Ale skoro mam wymieniać to przede wszystkim kanciastość potworow, troszkę za bardzo szczędzili tych wielokątów. Dresiarskie efekty typu bloom mam głeboko w (__|__).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisało że to wersja 0.9 więc może jeszcze poprawią płynność(mi nie zarywa chociaż mój komp już nie najlepszy bo nie ruszałem ustawień więc na takich będę grał)

 

Wiecie co mnie w was dziwi że zawsze jak wychodzi jakaś nowa gra to trzęsiecie portkami czy wam pójdzie na maks ustawieniach a ja się boje czy mi chociaż na najniższych pójdzie.A później jak wam troszke lub bardziej zarywa to jęczycie że gra brzydka i że wymagania wysokie i że do bani itd.

a ja się ciesze że mi chodzi na takich jak były ustawione zaraz po instalce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej denerwuje mnie szybkość działania, reszta ma dla mnie małe znaczenie. Ale skoro mam wymieniać to przede wszystkim kanciastość potworow, troszkę za bardzo szczędzili tych wielokątów. Dresiarskie efekty typu bloom mam głeboko w (__|__).

Jeśli nowi Herosi wymiękają na X800XT, to coś jest nie HALO! :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heroes of Might and Magic V Goes Gold

 

SAN FRANCISCO - April 20, 2006 – Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, today announces that Heroes of Might and Magic V has gone gold and is scheduled for release in North America on May 23, 2006.

 

Developed by a seasoned team at Nival Interactive (Blitzkrieg, Silent Storm, Etherlords), Heroes of Might and Magic V will be available in both a standard and a limited edition and will ship with a rating of "T" (Teen).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, chcielibyscie "lebszych" efektow gfx, tak? ladniejsze drzewa, wieksza trawka itp, do tego zestaw narzedzi typu: lupa do wypatrywania skrzynek z kasa zbunkrowanych miedzy tymi pieknymi drzewkami i trawa, do tego efekt okularow przeciwslonecznych zeby nas slonce w grze nie oslepialo (dzieki wspanialemu HDR). ehh wszystkie te najnowsze technologie maja sie do heroesow jak piernik do wiatraka. wole w heroesach 2d. 3 byla swietna, 4 mi sie troche mniej podobala z racji tego ze bylo strasznie nadzbane na ekranie ale i tak nie byla zla. a 5 szczerze mowiac nie rajcuje mnie heroes 3d. ale i tak zaraz wyskacza Ci dla ktorych liczy sie w grach jak najwiecej efektow, fajerwerkow itp.

Costi nie zgadzam sie z tym to co napisales ze grafa i grywalnosc to nie ogien i woda. jest dokladnie na odwrot. moze by tak bylo gdyby programisci i graficy i reszta ekipy odpowiedzialnych za tworzenie gier nie brali kasy za swoja prace a na gry moglibysmy czekac latami. ale tak nie jest. takie gry wychodza bardzo rzadko i sa na ogol robione bardzo dlugo. ale wiekszosc projektow to umiejetnosc dobrego wywazenia grywalnosci/fabuly z grafika. bo tak musza robic zeby sie nie zachlastac na smierc przy robieniu gry i nie wydac grubej kasy, naprawde grubej. i jak widac wiekszosc woli wybrac lepsza grafe w swoim produkcie niz wysoka grywalnosc. no bo po co im grywalnosc, skoro tego nie zauwaza potencjalni nabywcy gry na screenach w serwisach o grach, a cudowna grafa odrazu przyciagnie tlumy a to sie wiaze z $$$. najbezczelniejszym developerem wg mnie jest EA games/sports. ta firma sie tak zeszmacila w ostatnich latach ze to jest w ogole nie porozumienie. wala gry jedna za druga, najczesciej dostajemy zabugowane gowno niewarte swojej ceny. u nich liczy sie tylko ilosc wydanych gier w roku nie jakosc. no ale troche zboczylem z tematu i chyba sie za bardzo rozpislaem. pozdrawiam

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nowi Herosi wymiękają na X800XT, to coś jest nie HALO! :blink:

Jak się kamery nie rusza, tzn. duży kąt i kamera nisko to chodzi dobrze. Oddalenie mapy i jeszcze ustawienie jej pod mniejszym kątem powoduje drastyczny spadek fps, troszkę niewygodnie się rusza kursorem przy ok. 10fps, ale całe szczęscie da się grać, nie jest to przecież szybki fpp. W walkach też potrafi przyklatkować, szczególnie przy co bardziej efektownych atakach, grałem w rozdzielczości 1280x1024 z fssa 4x i anizo 8x, detale na maxa. Grafa 2D w poprzednich herosach jakoś bardziej przypadla mi do gustu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W demo nie gralem (kochamy tanie laptopy... :roll: ), za to gralem w bete.

 

Do osob, ktore graly w oba (beta i demo) - nadal tak trudno jest wypatrzyc stworki stojace na mapie? W becie pare razy wladowalem sie w cos, czego nawet nie zauwazylem pod listowiem...

 

Ja tam przeciwnikiem 3D nie jestem, i jesli gra bedzie fajna to i w 3D sie bede bawil. Przyzwyczailem sie jednak do Herosow w 2D i jakos tak ciezko mi sie przestawic. Czuje sie, jakbym gral w Etherlords.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo szanse na gre tego typu w 2d sa znikome, z racji na marketing. Wbrew pozorom ta gra jest w wiekszosci skierowana do statystycznych dzieciakow ktorzy kupuja nowosci. Nabiera sie wrazenia ze tworcy podchodza bardzo powaznie do glosu fanow i ulepszaja swoje dzielo jak nikt inny, wlasnie dlatego zeby gra nie odstawala od swoich poprzednikow (2 i 3) itd. Po czesci tak jest, ale i tak fani i ludzie ktorzy naprawde znaja sie na tej serii, wyczerpia wszystkie niuanse strategii, warianty gry itd, to niewielki procent klientow. Wiekszosc tych co kupi gre, przejdzie ja pobierznie, podobnie jak przetestuje ja wiekszosc serwisow. To jest glowny cel gier na dzisiejszym rynku. Perfekcyjny produkt 2d, mialby zbyt malo odbiorcow - co moze sie wydawac dziwne czytajac fora i patrzac na odzew fanow. Wiekszosc odbiorcow w ogole sie nie wypowiada - a to wlasnie oni zostawiaja najwiecej kasy na koncie producenta :wink:

Jezeli chodzi o mnie, to gralem w bete i demo. Grafika istotnie to juz lekki przezytek, czego pewna grupa ludzi nie dostrzega bo nie orientuje sie w mozliwosciach dzisiejszych nowych gier. To jest praktycznie warcraft3 - a juz troche czasu minelo.. wiec nie ma sie co zachwycac grafika.

Mi sie najbardziej nie podoba pewna prostota gry, tzn dostajemy calosc w nowej oprawie, zmiany sa - ale ja najwiecej gralem w h3 wog (wiec heroes 3.5 praktycznie) a tam bylo mnostwo dodatkow, modyfikatorow, ogolnie ten dodatek bardzo urozmaical zasady gry. Truno przesiasc sie na znacznie prostsze srodowisko jakim jest h5, poprostu brakuje wielu rzeczy. I tu znow pojawia sie marketing, jak czuli by sie 12latkowie ktorym tata kupi gre na urodziny, gdyby miala podobny stopien komplikacji ? :) Jezeli ktos oczekuje wyrafinowanej gry, w ktorej sa wszystkie zalety poprzednich czesci skumulowane - to jej nie dostanie.

W tych kwestiach gra mi sie nie podoba i nie mowie tego dla zasady "3jka byla najlepsza", ale po wstepnym przetestowaniu piatki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, chcielibyscie "lebszych" efektow gfx, tak? ladniejsze drzewa, wieksza trawka itp, do tego zestaw narzedzi typu: lupa do wypatrywania skrzynek z kasa zbunkrowanych miedzy tymi pieknymi drzewkami i trawa, do tego efekt okularow przeciwslonecznych zeby nas slonce w grze nie oslepialo (dzieki wspanialemu HDR). ehh wszystkie te najnowsze technologie maja sie do heroesow jak piernik do wiatraka. wole w heroesach 2d. 3 byla swietna, 4 mi sie troche mniej podobala z racji tego ze bylo strasznie nadzbane na ekranie ale i tak nie byla zla. a 5 szczerze mowiac nie rajcuje mnie heroes 3d. ale i tak zaraz wyskacza Ci dla ktorych liczy sie w grach jak najwiecej efektow, fajerwerkow itp.

Costi nie zgadzam sie z tym to co napisales ze grafa i grywalnosc to nie ogien i woda. jest dokladnie na odwrot. moze by tak bylo gdyby programisci i graficy i reszta ekipy odpowiedzialnych za tworzenie gier nie brali kasy za swoja prace a na gry moglibysmy czekac latami. ale tak nie jest. takie gry wychodza bardzo rzadko i sa na ogol robione bardzo dlugo. ale wiekszosc projektow to umiejetnosc dobrego wywazenia grywalnosci/fabuly z grafika. bo tak musza robic zeby sie nie zachlastac na smierc przy robieniu gry i nie wydac grubej kasy, naprawde grubej. i jak widac wiekszosc woli wybrac lepsza grafe w swoim produkcie niz wysoka grywalnosc. no bo po co im grywalnosc, skoro tego nie zauwaza potencjalni nabywcy gry na screenach w serwisach o grach, a cudowna grafa odrazu przyciagnie tlumy a to sie wiaze z $$$. najbezczelniejszym developerem wg mnie jest EA games/sports. ta firma sie tak zeszmacila w ostatnich latach ze to jest w ogole nie porozumienie. wala gry jedna za druga, najczesciej dostajemy zabugowane gowno niewarte swojej ceny. u nich liczy sie tylko ilosc wydanych gier w roku nie jakosc. no ale troche zboczylem z tematu i chyba sie za bardzo rozpislaem. pozdrawiam

AMEN!

 

Twórcom gier poprostu nie chce się zoptymalizować kodu i wychodzą takie kwiatki. Ja ze swoim R9100 nawet tej gry nie powącham zapewne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się kamery nie rusza, tzn. duży kąt i kamera nisko to chodzi dobrze. Oddalenie mapy i jeszcze ustawienie jej pod mniejszym kątem powoduje drastyczny spadek fps, troszkę niewygodnie się rusza kursorem przy ok. 10fps, ale całe szczęscie da się grać, nie jest to przecież szybki fpp. W walkach też potrafi przyklatkować, szczególnie przy co bardziej efektownych atakach, grałem w rozdzielczości 1280x1024 z fssa 4x i anizo 8x, detale na maxa. Grafa 2D w poprzednich herosach jakoś bardziej przypadla mi do gustu.

U mnie klatki spadaja tylko jak sie obraca kamere w okolo (spadki sa do 20 klatek), jesli przyblizam czy oddalam nie ma zadnych problemow 30-50 klatek, podczas walk jesli jest troche efektow swietlnych to rzadko, ale jednak potrafi spasc do 20 klatek. Oddalanie mapy i ustawianie jej pod innym kontem nie wplywa u mnie znaczaco na FPS, Gram w 1280x1024. Af 8x AA 2x wszystko na Full.

Grafika nie jest za fajna, ale moim zdaniem gra ma grywalnosc i klimat, jest duzo lepiej niz czesc 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze gralem troche w demko i ma uwage na temat IQ. Tzn mapa ta w ktorej gra sie pieklem. Doszedlem na powierzchni do przeciwnika majac znacznie slabsza armie (bez problemu pokonalby mnie), podszedlem pod zamek, ale w drodza zajmujac kopalnie i budynki. Jak dzielila mnie tura od ataku na zamek, heros przeciwnika wyszedl i... poszedl zajmowac stracone kopalnie. Zajalem pusty zamek w nastepnej turze, a komp mnie nie zaatakowal tylko oddalal sie zajmujac coraz dalsze kopalnie, tak przez 7 dni i przegral... dziwne :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzekania, lepiej jakby zrobili w 2d, albo to i tamto. Ludzie zatrzymaliscie sie na jakims dziwnym poziomie czasu i pzrestrzeni. Jak do tej pory gralem w kazda czesc Herosów i w kazdej czesci byl jakis postep, nawet w 4 na ktora w wiekszosc was psioczy. Nie ma to tamto, zmiany sa potrzebne i wg mnie 5 zapowiada sie swietnie, grafika o co wam chodzi gra wyglada bardzo dobrze jak na turówke ktora zawsze pozostanie, w 3D nie potrzeba jej wiecej. Chcielibyście juz widok z perspektywy postaci, może w 6 bedzie. Gierka jest grywalna i to bardzo. Zajebista sprawa z obracaniem kamery, argumetny ze nie moge zauwazyc czegos lezacego na ziemi to nie wiem kto to pisze ale w poprzednich czesciach, tez niektóre surowce byly tak schowane ze nie bylo widac. Tylko nie było mozna obrucic kamery a teraz co wam szkodzi, wystrczy obrocic kamerke i juz widac czy o czyms zapomnilismy. Jak sie wam nie podoba to nikt was przeciez go grania nie zmusza, mozecie zostac przy pierwszej, drugiej,trzeciej lub czwartej czesci Herosów. Rynek i klienci sie zmieniaja, a w raz z nimi gry. Jak zaczołem czytac posty od momentu pojawienia sie dema to aż żal sciska pewna czesc ciała. Znajdzie sie wiele osob, które grały w poprzednie cześci i 5 bedzie im się podobała, ale znajda sie i tacy którym sie nie bedzie podobać, ale jak juz piszlem wyzje nikt was nie zmusza do odpalania najnowszej części Herosów. Nie musi sie wszystkim podobać. Na zakonczenie moge tylko życzyć miłej gry w wasza ulubiona cześć, którakolwiek by ona nie była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzekania, lepiej jakby zrobili w 2d, albo to i tamto. Ludzie zatrzymaliscie sie na jakims dziwnym poziomie czasu i pzrestrzeni. Jak do tej pory gralem w kazda czesc Herosów i w kazdej czesci byl jakis postep, nawet w 4 na ktora w wiekszosc was psioczy. Nie ma to tamto, zmiany sa potrzebne i wg mnie 5 zapowiada sie swietnie, grafika o co wam chodzi gra wyglada bardzo dobrze jak na turówke ktora zawsze pozostanie, w 3D nie potrzeba jej wiecej. Chcielibyście juz widok z perspektywy postaci, może w 6 bedzie. Gierka jest grywalna i to bardzo. Zajebista sprawa z obracaniem kamery, argumetny ze nie moge zauwazyc czegos lezacego na ziemi to nie wiem kto to pisze ale w poprzednich czesciach, tez niektóre surowce byly tak schowane ze nie bylo widac. Tylko nie było mozna obrucic kamery a teraz co wam szkodzi, wystrczy obrocic kamerke i juz widac czy o czyms zapomnilismy. Jak sie wam nie podoba to nikt was przeciez go grania nie zmusza, mozecie zostac przy pierwszej, drugiej,trzeciej lub czwartej czesci Herosów. Rynek i klienci sie zmieniaja, a w raz z nimi gry. Jak zaczołem czytac posty od momentu pojawienia sie dema to aż żal sciska pewna czesc ciała. Znajdzie sie wiele osob, które grały w poprzednie cześci i 5 bedzie im się podobała, ale znajda sie i tacy którym sie nie bedzie podobać, ale jak juz piszlem wyzje nikt was nie zmusza do odpalania najnowszej części Herosów. Nie musi sie wszystkim podobać. Na zakonczenie moge tylko życzyć miłej gry w wasza ulubiona cześć, którakolwiek by ona nie była.

 

Zgazam się w zupełnośći.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, o ile beta nie podobala mi sie, o tyle demo mnie naprawde pozytywnie zaskoczylo. gram 1024 i wsio na maxa lacznie z fsaa i anizo, i gra jest plynna jak q4 :D (na 1600x1200 + full gra jest plynna, ale mam wrazenie ze podczas przesuwania obrazu troche tej plynnosci gdzies ucieka) ogolnie zaraz po homm3 wskakuje u mnie na drugie miejsce przed homm2, ale z ostatecznym osadem poczekam do ukazania sie pelnej wersji gry B)

 

jedyne co mi sie troszke nie spodobalo to nowa struktura siatki podczas walki, ale ogolnie wielki pozytyw :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CarsonPoland - oczywiscie AI :wink:

 

Siatka wlasnie jest powazna wada. Sam rozmiar pola walki jest dobry, duze = duzo mozliwosci. Problem jest tylko w tym ze calosc jest w takim trojwymiarowym ujeciu dosc nieczytelna. Gdybym mial wybierac czytelniejsze ale male pole , to juz wole to co jest. Szkoda ze np ne da sie wysrodkowac kamery na oddziale bez wzgledu w jakiej czesci mapy sie znajduje. Grafika otaczajaca siatke jest ograniczona przestrzennie i nie mozna np wysrodkowac "kamery" na odzialach znajdujacych sie przy brzegu siatki.

I imo kolor zaznaczenia kwadratu na ktorym stoi odzial ktory aktualnie wykonuje ruch jest zbyt podobny do tych nieaktywnych. Bez patrzenie na pasek kolejek ruchu ciezko czasem dojsc ktory oddzial wykonuje ruch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne macie problemy jak was tak czytam.....ja mam 2 kompy :

1) ten z podpisu

2) celek 3ghz (northwood) 768mb ram pc296 i radeon 9600pro 450/650 , i śmiga sobie beta spox ..... może sie zmula momentami , ale chodzi na obu mniewięcej tak samo , może na tym 1 szybciej ciut...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...