Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gladiac

Niech ktos mnie oswieci i powie gdzie moge znalesc motorsport w realtime bo juz nie moge sluchac niektorych wynurzen ,niech ktos poda linka ,tylko nie bron boze do filmika ktory wszyscy znamy a ktory ma sie do realtime jak piernik do wiatraka

 

Tuakamon -opieralem sie na wypowiedzi samych Bossow Sony o tym ze nie bedzie zadnych proplemow z podaza ,wiec twoja wypowiedz nie miala chyba zadnego sensu no chyba ze podwazasz prawdomownosc Sony co tym razem ma napewno sens,dodam jeszcze ze mieli produkowac bardzo powazna ilosc konsol miesiecznie no i maja jeszcze duzo czasu do startu konsoli,jednak jak widac kierownictwo Sony uprawia zwykly populizm tak jak nasi "slawni" politycy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos mnie oswieci i powie gdzie moge znalesc motorsport w realtime bo juz nie moge sluchac niektorych wynurzen ,niech ktos poda linka ,tylko nie bron boze do filmika ktory wszyscy znamy a ktory ma sie do realtime jak piernik do wiatraka

NIemam czasu teraz grzebać, ale w jakieś 2 tygodnie po E3 w zeszłym roku były oficjalne (podobno przynajmniej) informacje, że motorsport był liczony w real time. Wprawdzie nie na PS3, ale na czymś był :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że zapotrzebowanie na PS3 zaraz po premierze będzie większe niż miało to miejsce z X360 jest chyba dla wszystkich jasne. Wiadomo jak japończycy (i w sumie nie tylko) będą podjarani (już widze te kolejki i koczujących pod sklepem, żeby tylko dostać swoją PS3 :)), jednak nie zmienia to faktu że Sony wykluczało problemy z dostępnością konsoli, a teraz się z tego wycofuje. Żeby nie wyszło, że tylko same wady dostrzegam to mnie wbrew opinii niektórych osób trailer z Motorstorm wbił w fotel... Czekam teraz na E3 i relacje z zapowiedzianych grywalnych wersji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze ja potworze

 

To był pokaz dla developerów

SONY zakazało robić zdjecia, filmy etc i wcale im sie nie dziwie, bo poprostu chcą prawdopodobnie udeżyc z grubej rury na e3 i wbić ludzi w fotele.

Ten film, ktory dałem to jedyne co udało sie typom nakrecić za pomocą kamery.

Co do motorstorm to filmiku raczej w sieci sie nie znajdzie, bo sala była szczelnie chroniona i wszyscy byli dokladnie sprawdzani przed pokazem, ale tu jest relacja redaktorów IGN

http://ps3.ign.com/articles/697/697633p1.html

 

Mozna przeczytać. Jasno z niej wynika, ze poziom wygladu nie jest identyczny jak pre-render z E3, ale jest bardzo do niego zbliżony, a do tego fizyka błota przedstawiona na pre-renderze jest taka sama w realtime, obliczana przez PS3 i prezentuje się wysmienicie.

 

Nie wiem czego wszyscy psioczą na sony, tak jakby uwazali, ze na GDC powinni pokazac tyle stuffu co na E3. Po E3 jak nic nie pokaza, to mozna na nich wyzywac, a wtedy i ja to bede uskuteczniał, ale poki co to naprawde trzeba zrozumiec, ze to były targi dla developerów, a dla nas dobra wiadomoscia powinien być zachwy w jaki twórcy gier zostali wprowadzeni po pokazach SONY, bo to tylko świadczy o pozytywnym kierunku rozwoju gier na tą platforme.

 

 

 

BTW: Właśnie, sony zaprzestało produkcje PSX...

Po 11 latach...

[']

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

GDC.

by Nix

 

March 22, 2006 - In its platform keynote address at GDC 2006 this morning, Sony Computer Entertainment displayed for the first time the new multi-vehicle dirt racing game, MotorStorm.

 

Compared to the E3 presentation, the game is close in presentation and functionality and look to its promise, with detail not reaching the level of the astounding E3 demo but still running with some very cool technology to provide a new way of playing in the mud. Developed by Evolution Studios, the game's presentation featured buggies and motorcycles running through a rugged desert. The game's advanced new mud physics were incredible, leaving ruts behind in the mud using real physics. For example, a motorcycle was seen cutting a deep groove in the mud while kicking up muck at a white truck following it, the trailing vehicle buckily wildly as it battled off the streaming mud while also trying to find a line to drive in the groove-etched bog. The particle effects, however, were not nearly at that level of quality, looking very temporary at this stage of early development. Hopefully, the unfinished details will be sweetened up as the game goes on, and the gameplay already showed signs of achieving the frantic nature of the E3 2005 teaser video.

 

The game was unfortunately not confirmed to be playable at E3 in May yet, although the game will be there in some form. We'll have more on MotorStorm soon.

to powyzej jest wlasnie opisem "motorsport" ,tak jak moj poprzednik potwierdze iz winika z tego ze detale nie byly takie jakie widzielismy w wczesniejszym filmiku , jednak fizyka byla ponoc bardzo dobra i zaawansowana ,jednak sama gra nie zostanie pokazana w grywalnej wersji nawet na E3 co wywoluje u mnie poniekad zdziwienie poniewaz ma to byc jednen z tytulow startowych ps3 ,moze rowniez oznaczac ze to co pokazali autorzy "motorsportu" bylo tylko kawalkiem softu jaki dopiero zrobili i nie maja nic wiecej i stad byc moze bedzie brak grywalnego dema na najbliszych i najwiekszych targach gier E3, tak wiec niech nikt nie sugeruje sie filmikiem z netu bo pokazuje on jak by chcieli autorzy aby gra wygladala i oby im sie udalo

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

faktycznie jakos efektow swietlnych powala!!! ,szkoda ze filmik z kamery,z pewnoscia niedlogo pojawi sie w zwyklej formie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło, że europejski oddział dostrzega swoje błędy i poważnie podchodzi do listopadowej premiery PS3 :wink:

SCEE president promises to right the wrongs of Sony's European strategy which left the EU in the dark for almost a year after the PS2 and PSP launches. He promised to give Europe an equal billing to Japan and the US when the PS3 launches in November.

 

“The US, Japan and Europe will be equally served,” he said. “It’s my job to make sure Europe gets equal billing. I can’t specify the numbers but we’ll work hard to ensure it is equal.”

 

“We’re delighted that it is out in November. I think the fact it is worldwide is good news for retail. And for our third party partners it is great timing before Christmas – in Europe specifically. Europe is on track and I think the third party publishers should recognise that. But as for us, we will have anything from four to six titles at launch, maybe more.”

Źródło: QJ.NET

 

CryEngine2 w normalnej formie (bardzo dobra jakość) :wink:

 

CryEngine2 (HQ)

Edytowane przez Largoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

,jednak sama gra nie zostanie pokazana w grywalnej wersji nawet na E3

SAN JOSE, Calif.--Today at the Game Developer's Conference, Scott Kirkland and Mick Hocking from Evolution Studios showed off a bit more of MotorStorm, their racing game that made a big splash with its cinematic trailer at E3 last year. Anyone who watched the trailers from E3 will remember MotorStorm's debut as one of the highlights of the PS3's third-party offerings, with some slick graphics and down-and-dirty racing.

 

The emphasis in MotorStorm appears to be to reproduce the dirt and mud inherent in off-road and rally racing. To date, all of the footage we've seen of the game has taken place on off-road tracks, and the footage shown today shows just how far Evolution has come in its attempts to model the natural grime that builds up on vehicles when they leave the asphalt. If you're tired of pretty-boy cars that never get dirty, then Motor Storm is shaping up to be the racer for you.

 

The first section of the GDC demo showed off a yellow buggy doing doughnuts in--what else?--a bunch of mud. The car was obviously well detailed, with tiny elements, like individual welding points, visible. As the car circled around and around, it kicked up so much dirt that it actually deformed the ground underneath it, and it appears that this deformation actually does have an impact on gameplay, since the suspension and wheels of the car bounced over the ruts that were being created. It'll be interesting to see how this effect impacts gameplay. In a multilap race, you could conceivably wind up having to stick to the ruts worn into the turns if you want maximum speed, whereas pristine mud would slow you down.

 

The second section of the demo was of an off-road motorcycle, which would seem to be confirmation that Motor Storm is going to feature multiple types of vehicles. (The E3 footage showed off ATVs, motorcycles, buggies, and rally cars of various types.) This was effectively a "mud demo," where the bike's wheels would kick up huge amounts of dirt and mud into the air, all accompanied by some slick motion-blur effects and the requisite particle overload.

 

The last part of the demo featured the bike kicking up mud onto another truck. In one of the neater aspects of the game's engine, you can get mud stuck to your car as the result of following another vehicle in front of you. Mud will usually be initially oozy and wet when it hits your car, but over time it'll dry off, leaving you with a coat of grimy goodness that would make any SUV commercial proud.

 

While we didn't get many more details on MotorStorm's gameplay as a result of the GDC demo, Evolution promised that the game would be showing at E3, so be sure to stick to GameSpot this summer for more details on one of the dirtiest racers for the PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

,jednak sama gra nie zostanie pokazana w grywalnej wersji nawet na E3 co wywoluje u mnie poniekad zdziwienie

Tłumaczony wg Ciebie fragment tekstu brzmi:

'The game was unfortunately not confirmed to be playable at E3 in May yet"

A to znaczy, ze niestety SONY narazie nie potwierdziła, ze bedzie grywalna wersja na e3, a nie, ze powiedziała iż takiej nie bedzie.

 

Ta tak dla sprostowania.

 

Pozatym to co było na GDC to był realtime sterowany przez twórców za pomocą pad'a. A to ze jeśli nie bedzie grywalnej wersji to oznacza, ze poprostu moze gra jest w tak wczesnej wersji produkcji, ze gracz jakby samodzielnie zaczoł obsługiwać samochod to moglby np wypaść za mape, zawiesci gre jakims bugiem etc... ;)

Z tego powodu czesto na pokazach nie daje sie graczom do ręki pada, tylko programista sam gra pokazując innym, bo sam doskonale wie czego nie zrobić, aby nie spieprzyc pokazu a tym samym zracić opinie graczy do tego tytułu. Tak było w ostatnim czasie np. z grą BLACK jak i King Kong.

 

pozdro

 

podobno pokaz U3 mial skupic sie na rzeczywistej fizyce itd... hmmm http://www.filelodge.com/files/room14/344959/rofflelmao.gif

bo tam byla taa milimetrowa dziurka w tej beczce i z drugiej strony beczki rowniez i koles trafil tak ze promien doklanie przelecial przez jedna, potem przez druga i wylecial z drugiej strony :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

Uzywaj opcji EDYTUJ zamiast pisac kilka postow pod rzad.

costi

@costi, ale jak daje edytuj, to nie widac, ze jest jakiś nowy post w temacie ;)

 

Np teraz mam foto MotorStorm i pewnie kogos to interesuje, a jak odpowiadam tak jak teraz, czyli przez edycje, to Ci ktorych to interesuje, mogą to tymczasowo przegapic ;)

 

 

Foty robione cyfrówką wiec tak dokladnie nie widac ;)

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Co zwraca naszą szczególną uwagę , to doskonałe odwzorowanie błota i fizyki jego zachowania. Samochody zostawiają błotniste ślady, mokry piach rozsypuje się efektownie, błoto paćka obiekty i szybko zasycha, co same w sobie wygląda rewelacyjnie.

 

Zrodlo: gameonly

 

Pierwsza część filmiku pokazuje wykonany z dużą dokładnością, żółty pojazd buggy. Zatacza on koła na błotnistej nawierzchni, a w oczy rzuca się znakomita fizyka. Błoto, bo to ono jest tu głównym bohaterem, pryska na wszystkie strony, zaś pojazd wytwarza wyraźne koleiny, które według twórców będą miały przełożenie na prowadzenie maszyny! Wyraźnie widać jak koła auta oraz jego zawieszenie reagują na każdą grudę błota. Ponoć będzie można uszkodzić maszynę, nieumiejętnie przemierzając zoraną trasę! Drugie demo pokazywało jak w tych warunkach radzi sobie motor crossowy. Tutaj również na pierwszy plan wysuwają się „pióropusze” błota wyrzucane z pod kół maszyny. Dodatkowo całość potraktowano subtelnym motion-blurem. Ostatnia część dema ukazywała jak błoto wyrzucone z pod kół motoru ląduje na karoserii ciężarówki (normalna sprawa jeśli ktoś jedzie przed nami w takim terenie). Pojazd jadący z tyłu ponoć stopniowo obracał się w „błotnego bałwana”. Szykuje się prawdziwa gratka dla miłośników off-road’u!

 

Zrodlo: next - gen

A tutaj Rachet na PS3 :) Imo wyglada miodnie.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

 

A tu te same foty, tylko na zoomie

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_03.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_04.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_05.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_06.jpg

 

Gateway

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

formula 1

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

 

Car

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motor Storm

Dołączona grafika

 

 

 

http://static.flickr.com/39/117465133_975ad577e7_o.jpg

http://static.flickr.com/41/117465128_6a64ad3f59_o.jpg

 

 

Formuła 1

Dołączona grafika

 

 

http://static.flickr.com/39/117465116_d354cbeaaa_o.jpg

 

http://static.flickr.com/35/117465113_24b5bd80bc_o.jpg

 

http://static.flickr.com/55/117465109_f099be54ae_o.jpg

 

 

Ratchet & Clank

Dołączona grafika

 

 

 

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_03.jpg

 

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_04.jpg

 

http://img.photobucket.com/albums/v610/gog..._gdc_2k6_06.jpg

 

 

WarHawk

Dołączona grafika

 

 

http://static.flickr.com/51/117465073_5f00e2e428_o.jpg

http://static.flickr.com/32/117465076_3c376338ea_o.jpg

 

 

 

 

Nowe video z Project Offset (PC, X360, PS3)

http://media.pc.ign.com/media/752/752218/vids_1.html

 

Dołączona grafika

 

 

Na tegorocznej GDC (Konferencji Twórców Gier) ujawniono dalsze informacje na temat Project Assassins - nowopowstającej gry na PS3, której autorami są twórcy Prince of Persia. Gra ma opierać się na realizmie podanym w taki sposób, aby osoby, które nie miały do tej pory styczności z grami, mogły szybko zrozumieć i przyswoić reguły rządzące światem gry. Całość brzmi dość zagadkowo, a swoją koncepcje autorzy nazwali: „organic game design”. Jako przykład tego realizmu twórcy Project Assassin podają sytuacje gdy postać wykonuje skok. Ma on być maksymalnie realistyczny zarówno w kwestii wykonania technicznego jak i możliwości jakie nam daje (na „matrixowe” triki z Prince of Persia nie mamy więc co liczyć). Zaprezentowano materiał z gry, który sugerował mocno „platformowy” charakter rozgrywki. Twórcy podkreślali wyeliminowanie sytuacji, w których sterowana przez nas postać „prześlizguje” się magicznie przez postacie NPC (sterowane przez konsole), nawet w momencie gdy biegnie dokładnie z naprzeciwka. W PA podczas takich sytuacji nasza postać przepycha się przez tłum, zręcznie odpychając stających mu na drodze „typków”. Zaprezentowano scenkę, w której nasz bohater wywołał w ten sposób „zadymę” w starożytnym miasteczku (ponoć cały tłum NPC rzucił się za nim w pogoń z zamiarem ataku). Prowadzący prezentacje Patrice Desilet stwierdził, że ich celem jest opracowanie nowego standardu sterowania w grach TPP, opartego na użyciu dwóch gałek analogowych. Drugim ambitnym celem programistów z Ubisoft jest stworzenie prawdziwie next-genowego realizmu rozgrywki, bowiem według nich, w obecnych grach mamy tylko „fałszywy realizm” (tutaj jako przykład podana zostaje seria GTA). Szkoda, że podczas prezentacji nie zdradzono jakichkolwiek szczegółów odnośnie fabuły gry lub postaci. Pozostaje czekać na E3...

Edytowane przez PanKleks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo właśnie zamieszczałem, więc sobie daruję :D Pozdrawiam. Co do zdjęć od razu widać, że to inne filmy, niż na E3. Przyznam, że "usprawniony i lekko przemodelowany" Ratchet prezentuje się na prawdę ładnie. A wiemy, że piąta część jest w przygotowaniu. PS3 będzie miał niezaprzeczalnie dobre tytuły...

Edytowane przez Largoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.joystiq.com/2006/03/25/motorsto...nys-gdc-keynot/

 

http://static.flickr.com/19/117465126_9dccea53fb_o.jpg

Ten screen z MS prezentuje sie bardzo dobrze, jestem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry.

 

WarHawk, Formuła1 i Ratchet Clank...cudne, chce to zobaczyc w ruchu (juz niedługo E3)

 

Słabe screeny z Resistance, The Gateway i Heavenly Sword (prawie nic na nich nie widac)

 

 

CELL Rendering Graphics

http://www.gametomorrow.com/minor/barry/julia.mov

Julia(15MB)

Edytowane przez PanKleks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

wszystko ladnie pieknie ,ale ja preferuje powiedzenie "zobaczyc znaczy uwierzyc" ,czekam na filmiki z gameplayu wtedy sie przekonamy ile to warte ,bo choc zdjecia wygladaja ladnie a gry zapowiadaja sie atrakcyjnie wizualnie to jak wspomnialem wczesniej teraz nalezy tylko czekac na E3

 

Tak z innej beczki to powoli zaczynamy sie przyzwyczajac do bardzo dobrej grafy, jesli gry tylko tak beda wygladac to za 2 lata ziewniemy i nic nas nie bedzie juz zadziwiac , no moze takie detale dzungli i postac zolnierza jak w filmiku "crasis2" tworcow farcry-oby tak bylo i oby jak najszybciej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To troche wyszło na swiat dzienny scanów, poczekamy do E3 tam juz powinni pokazac co nie co wiecej.

Ale do tych scanów jestem podwrazeniem, ale wiem ze to nie jest jeszcze ta grafika na którą stac ps3 w miare czasu bedzie coraz lepiej. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie, tylko tak jak gladiac mówi poczekajmy na jakieś filmiki z gameplay'u (E3 już nie długo). Bede teraz nudny ale jeszcze raz powtórze, że zarówno ten (niby prenderowany) trailer z Motostrom jak i fotki mnie wbijają w fotel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

widzialem filmik i powiem ze to nic ciekawego!!, zwykly morfing czy jak mu tam, nie ma sie czym entuzjastowac bo przeciez tego oczekujemy po next genach,pozatym tlo statyczne z bitmapy ,program bazuje na programie testujacym karty grafiki nvidi jesli dobrze pamientam,i mozna w nim bylo skalowac zmieniac fakture kilku roznych obiektow oraz zmieniac tlo,takie wlasnie tlo jest w tym filmiku i programie o ktorym pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie to jakim sposobem jest generowany obraz nic bym nie napisal ale przy uzyciu raytracing uzysuje sie taki wynik ( wiem ze to jest mocno zoptymalizowane pod cella ) ale i tak powiem WOW

 

 

gladiac to jest calkiem co innego ... jak sobie pomysle ze taki A64~3200 z wygnerowaniem 1 klatki meczylby sie +- 5 sekund ( te poczatkowe klatki bo przy wiekszej ilosci obliczen zeszloby mu o wiele dluzej ) a cell robi ich 15 na sekunde to naprade kupuje ps3 dla samego cella zeby mi renderowal w 3dsmaxie :).

 

ciekaw jestem jakby sobie poradzily 3 rdzenie 360tki ?

Edytowane przez Lazymodder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

gladiac to jest calkiem co innego ... jak sobie pomysle ze taki A64~3200 z wygnerowaniem 1 klatki meczylby sie +- 5 sekund ( te poczatkowe klatki bo przy wiekszej ilosci obliczen zeszloby mu o wiele dluzej ) a cell robi ich 15 na sekunde to naprade kupuje ps3 dla samego cella zeby mi renderowal w 3dsmaxie :).

Wziawszy pod uwage fakt, ze widac tu powierzchnie odbijajaca sie sama w sobie i zaginajaca swiatlo - to A64 meczylby to nie 5 sekund, ale z 2-3 minuty minimum. Do tego chyba sa tu jeszcze cienie, co oznacza swiatlo rzucajace cien - jesli jest to mapowanie (a pewnie jest), to dodaj ok. 20%.

Podejrzewam, ze jest to mocno zoptymalizowane pod Cella - ale nie zmienia to faktu, ze jesli faktycznie utrzymuje staly framerate w tej rozdzielczosci, to WOOOOOW.

3D Maxa pod Linuxem nie odpalicz ;) - ale moze powstanie jakas alternatywa do samego renderowania? Bo proc (po tym co zobaczylem przed chwila) to zabija wydajnoscia wszystko co dotad weszlo do blaszakow. Akurat pogram w Obliviona do premiery PS3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przesady 2- 3 minuty to troche za dlugo ale mysle ze okolo +- 30 sekund na 1 klatke .. zrobilem maly test.. A64 3200 1gb ramu ...

 

bez AA czas=prawie 1s

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

z AA czas= prawie 2s

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

bez AA czas= 2s

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

z AA czas= 12s

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

 

bez AA czas= 3s

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

z AA czas= 32s

Dołączona grafika

 

 

 

 

procek to zwykly venice mysle ze p4 3200 HT ten najdluzsze czasy podzielilby przez pol albo i wiecej ( p4 sa duzo szybsze w takich obliczeniach ) chociaz najlepiej jakby to sprawdzic na xeonie ten to dopiero szybko liczy takie rzeczy ale mysle ze 15 latek na s by nie wycisnal moze 5 moze wiecej moze mniej

Edytowane przez Lazymodder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

bez przesady 2- 3 minuty to troche za dlugo ale mysle ze okolo +- 30 sekund na 1 klatke .. zrobilem maly test.. A64 3200 1gb ramu ...

 

z AA czas= 32s

http://www.members.lycos.co.uk/kontoobrazkowe/tweak/max/zaa3.png

 

 

procek to zwykly venice mysle ze p4 3200 HT ten najdluzsze czasy podzielilby przez pol albo i wiecej ( p4 sa duzo szybsze w takich obliczeniach ) chociaz najlepiej jakby to sprawdzic na xeonie ten to dopiero szybko liczy takie rzeczy ale mysle ze 15 latek na s by nie wycisnal moze 5 moze wiecej moze mniej

To co zostawilem jest najbardziej zblizone, ale nadal ma mniejszy stopien skomplikowania - musisz to przyznac.

W jakiej rozdzielczosci to renderowales, bo otwieraja mi sie bardzo male obrazki i nie jestem pewien, czy to pelna rozdzialka. Z tego co pamietam, to PS3 renderowalo to w 1280x720 (moge sie mylic) z AA. Zatem... :rolleyes:

 

edit: w domu postaram sie wrzucic na mojego kompa cos zblizonego i podam wynik z PD 840.

 

Nie cytuj obrazkow. Costi

Edytowane przez costi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xbox 360 - porażka w Japonii

Poniedziałek, 27 marca 2006, godzina 12:11

Sytuacja nowej konsoli Microsoftu w Japonii nie poprawiła się ani o jotę. Xbox 360 cieszy się tam zainteresowaniem na tyle małym, że sprzedawcy zaczynają mocno obniżać jego cenę. Czy dla giganta z Redmond nie ma już w Kraju Kwitnącej Wiśni nadziei?

 

Japońskie sklepy zaczynają oferować Xboksa 360 nawet za równowartość 170 dolarów (!). Dla porównania, DS Lite - nowa wersja handhelda Nintendo - z powodu braków magazynowych osiąga w tym samym czasie ceny nawet dwukrotnie wyższe (na aukcjach internetowych czy w sklepach z używanym sprzętem). Sytuacja wygląda więc dla maszynki Microsoftu naprawdę niekorzystnie...

 

Swoją drogą szkoda, że na japońskiej konsoli nie działają gry europejskie lub amerykańskie - można by naprawdę niezły interes zrobić. A tak to maszynka Microsoftu pozostaje dziwactwem dla najbardziej ekscentrycznych Japończyków. Czy sytuacja ma się jeszcze szansę zmienić, a Xbox 360 zyskać tam masową popularność? Czemu nie - trzeba tylko poczekać na obiecane gry japońskich developerów. Być może one odmienią los konsoli.

Zrudło: Gram.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps3Fan, ale plis... z takimi newsami to do tematu o X360 k?

kłutnie nie są fajne, a takie newsy nie w tym topicu mogą tylko spowodować takowe - nic pozatym ;)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps3Fan, ale plis... z takimi newsami to do tematu o X360 k?

kłutnie nie są fajne, a takie newsy nie w tym topicu mogą tylko spowodować takowe - nic pozatym icon_wink2.gif

 

pozdro

 

No dobrze spoko, chce tylko poinformowac niektórych co do xboxa o jego sytułacji w Japoni, to tylko jako wiadomosc, niechce sie kłucić:) A Ps: kiedy jest E3?

Edytowane przez Ps3FaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze spoko, chce tylko poinformowac niektórych co do xboxa o jego sytułacji w Japoni, to tylko jako wiadomosc, niechce sie kłucić:) A Ps: kiedy jest E3?

Targi E3 zaczynają się 9 maja 2006 i będą trwały przez kilka dni. Jestem pełen wiary, że Sony pokaże na nich grywalne wersje gier :) BTW wybiera się ktoś z forum w tych dniach do Los Angeles i ma jeszcze jeden wolny bilet do odstąpienia? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Getaway jeszcze jeden screen

Dołączona grafika

 

 

 

 

SingStore - sklep z muzyką w PS3

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Frank Savage z Microsoftu powiedział, ze XNA, narzędzie developerskie przygotowywane przez Microsoft, bedzie kompatybilne z PS3 i Revo ;D

 

Fizyka w PS3 czyli co odpowiada za prawa rzadzące światem

Dołączona grafika

 

 

Nośniki na różnych konsolach konsolach (BD 200GB?)

Dołączona grafika

 

 

Kupowanie trasy do motorstorm za 2,5 dolara :/

Dołączona grafika

 

 

BD 4x w PS3???

Dołączona grafika

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...