Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

ps. mozliwe ze gra wyglada graficznie dobrze zdaniem graczy ,ale chyba jesli chodzi o automat, bo takie ps3 chyba stac na wiecej??

EHH KOLEGO ALE TA GRA BYLA PISANA OD POCZATKU NA AUTOMAT SEGI

A jesli ukaze sie na PS3 to zostanie "przezucona" prosto z automatów.

Jezeli VF5 pisnae było by od poczatku na PS3 efekt byłby znacznie lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no ludzie nie zalamujcie mnie, prosze :lol2: :lol2: Przeciez to byla wypowiedz sarakstyczna i az nie chce mi sie wierzyc, zes tego nie wyczul. Turlam sie ze smiechu i pozdrawiam cie serdecznie Xaon :lol2: :lol2: :lol2: Pozatym gdybys czytal to bys wiedzial, ze akurat gladiac i ja mamy calkiem odmienne opinie. Nie ma co zaszalales teraz i chyba rzeczywiscie zapadles na jakas chorobe... :wink:

 

@PanKleks tylko prosze nie pisz, ze ty tez takie wrazenie jak Xaon odniosles...

ps. dzieki Xaon za poprawe humoru na koniec dnia...

Dzięki za sprostowanie, może się wyleczę teraz z tego choróbska ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producenci PlayStation z pewnością mają powody, żeby szukać nowych pomysłów na wygląd i funkcjonalność kontrolera do swojej konsoli. Nie tak dawno przegrali oni milionowy proces o system DualShock, znany chociażby z PS2. Poza tym coraz więcej producentów kombinuje jak by tu zrewolucjonizować podejście do sterowania grami. Przoduje oczywiście Nintendo, ale pomysł z pilotem nie wydaje mi się być zbytnio trafiony. Za to kulisty kształt... Hmmm, mnie osobiście bardzo dobrze się kojarzy, szczególnie te dwa przyciski które tak dobrze pasują do palców! ;) To jednak tylko jedna z wielu propozycji. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że ergonomia i wygoda graczy wezmą górę nad kosmicznymi technologiami i wziętymi niewiadomo skąd pomysłami w stylu pilota do gier. Szczegóły dotyczące nowego kontrolera poznamy dopiero w maju, przy okazji targów E3.

Dodałem scan konceptu jednego projektu, ale jak piszą jest wiele takich konceptów, ten mi sie tak srednio podoba ale fajne rozwiązaniem, tylko jak takie cos sie trzyma a co najwazniejsze gra:)

post-136592-1144493025_thumb.jpg

Edytowane przez Ps3FaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodałem scan konceptu jednego projektu, ale jak piszą jest wiele takich konceptów, ten mi sie tak srednio podoba ale fajne rozwiązaniem, tylko jak takie cos sie trzyma a co najwazniejsze gra:)

PS3Fan, taki pad juz powstał do PS2 :)

Ma troche inne rozmieszczenie przyciskow. Powstał przy okazji premiery Dragon Quest'a 8

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Jest niezbyt wygodny :) Taki bajerek poprostu.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wroce na chwile do dyskusji o tych benchmarkach (nie bylo mnie pare dni, nie bic ;) ), a dokladniej do tego:

 

Dołączona grafika

 

Nie dostrzegacie absurdow tego wykresu?

 

- parametry Cella sa simulated, a nie zmierzone

- Cell ma podane dwie wartosci: Throughput (przepustowosc) i Latency (opoznienie). Niby wszystko OK, ale zobaczcie na os - jest wyskalowana w GFlopach. No chwileczke, od kiedy to opoznienia mierzy sie w gigaflopach? I dlaczego pozostale procki maja podane cos innego (nie wiemy co, bo autorzy wykresu nie pofatygowali sie podac co wlasciwie bylo mierzone)?

 

W dodatku caly ten test to tylko liczenie FFT, ktory to algorytm zostal zaprojektowany pod katem malej zlozonosci obliczeniowej - tylko mnozenia i dodawania.

 

Jak dla mnie ten test smierdzi propagandowa lipa.

 

 

EDIT: sorki za rozmiar obrazka, cos sie automat do robienia miniaturek posypal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3s being scarce at E3is kind of troubling to me, but not totally unexpected.

 

We are about six months from launch, and debugging should be done, prototypes and dev kits should flow like water, and all the tame magazines should already have one. The situation is rather different though, they are nowhere, and there are two related reasons behind this.

 

The first is size. People tell us that the current PS3s are about 50% too large to fit in the sleek but empty boxes they have been showing off. This is a problem, but a solvable one, electronics always get smaller. Time solves all, and there is still time, just not much.

 

More troubling to me is that Sony is still bidding on components for the boxes. This means the development is far from final, and it will be debugging up to, and in a Microsoft overheating manner, past the last minute. Not a good sign.

 

Overall, I think it will be out late in the year, but Sony will push the launch out as far as humanly possible. If you have one on your non-denominational year end holiday list, you may be waiting in XBox360esqe lines to get your toys. Basically, don't hold your breath waiting, you may be blue till next spring. µ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...w którym reszta proców wg wykresu wypada tragicznie

Biorac pod uwage kwiatki w powyzszym wykresie, wymienione w poprzednich postach, to nie opieralym na nim zadnego rozumowania, bo jak dla mnie jest on po prostu niewiarygodny. Rownie dobrze mogli go narysowac w Paincie.

 

EDIT: przyjrzalem sie wykresowi (a raczej legendzie) blizej i spedzilem chwile na googlach. Co sie okazalo? poszczegolne procesory liczyly inne implementacje algorytmu FFT. W tym momencie nie pozostaje mi nic innego jak gromko sie zasmiac z takich "badan" i "wykresow".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nam pozostało powiedzieć "sony, kulaj draże, a my idziemy dalej"? Niewierze, żeby kolesie mając taką markę (pamiętajmy, że nazwa Sony nadal u większości budzi zaufanie) w garści robili taką kaszane, a coś takiego tutaj czytam :(

Ale z drugiej strony niema nad czym płakać, ja i tak poczekam przynajmniej do premiery ostatniej konsoli z tej trójki i wtedy dopiero będziemy mieli pewność co do słusznośći poczynań danych firm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty się śmiej, ale nawet gdybym nie chciał to musze czekać.

A pozatym topuki nie będzie premiery NRevo (spodobało mi się tak nazywać tą konsolkę), to NAPEWNO nie postawie żadnej konsoli na 1 miejscu na prywatnej topliście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Moj scteptyzm jak widac nie byl odosobniony jesli chodzi o "wyniki" testu cella,dobrze ze sam tylko tutaj nie jestem trzezwo myslacy bo inaczej zostalbym nazwany zapewne fanboyem Microsoftu.

 

Swoja droga ciekawe kto maczal palce w "promocji " tego testu,no i druga sprawa czy ten promotor-dla mnie Sony,naprawde mysli ze na swiecie gracze maja po 10 lat aby nabierac sie na jakies glupawe "wkrety"!!, dzisiaj w swiecie komputeryzacji nawet bardzo mlodzi uzytkownicy maja juz jakies porownanie a co dopiero ktos kto juz sporo czasu spedzil grzebiac i poznajac bebechy komputerow,bo przeciez Cell to procek tylko bardziej rozwinnienty-choc zeby sie nie okazalo tak jak w przypadku ps2 ze "mialo byc tyle mozliwosci " a skonczylo sie nedznie -w porownaniu do obietnic! ,a po premierze ps3 mimo rocznej przewagi technologicznej ps3 bedzie miala takie same mozliwosci w generowaniu gier jak x360-nie liczac oczywiscie B-R

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj scteptyzm jak widac nie byl odosobniony jesli chodzi o "wyniki" testu cella,dobrze ze sam tylko tutaj nie jestem trzezwo myslacy bo inaczej zostalbym nazwany zapewne fanboyem Microsoftu.

No a jak ;)

Swoja droga ciekawe kto maczal palce w "promocji " tego testu,no i druga sprawa czy ten promotor-dla mnie Sony,naprawde mysli ze na swiecie gracze maja po 10 lat aby nabierac sie na jakies glupawe "wkrety"!!, dzisiaj w swiecie komputeryzacji nawet bardzo mlodzi uzytkownicy maja juz jakies porownanie a co dopiero ktos kto juz sporo czasu spedzil grzebiac i poznajac bebechy komputerow,bo przeciez Cell to procek tylko bardziej rozwinnienty-choc zeby sie nie okazalo tak jak w przypadku ps2 ze "mialo byc tyle mozliwosci " a skonczylo sie nedznie -w porownaniu do obietnic! ,a po premierze ps3 mimo rocznej przewagi technologicznej ps3 bedzie miala takie same mozliwosci w generowaniu gier jak x360-nie liczac oczywiscie B-R

Dlatego niewidze w tym łap pracowników Sony. Za debili ich nie uważam, a mimo że choć przez chwile ten wykres dodawał mi otuchy, to jednak już dawno było mówione, że CELL nie ma AŻ tak wielkiego powera w porównanio do innych procków (to że człowiek czasem zapomni o tym, to się zdarza).

Powiem zaś to samo, co było mówione wiele razy, tylko innymi słowami: "Ja [wstawsweimie] przepłaconej kupy nie kupie, tak więc to jest w interesie producenta, by przekonać mnie do zakupu, do tego zaś same słowa nie wystarczą" i myślę, że panowie z Japonii dobrze o tym wiedzą, temu czekam...

 

Przepraszam wszystkich zdrowych i normalnych będących na forum (do których ostatnio się nie zaliczam) za swoje posty, ale czekanie to nie moja domena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Czas na nowe info :)

 

23% mocy mniej na gry (Czwartek, 13 Kwietnia 2006)

 

Według doniesień serwisu ps3portal.com system operacyjny, który zostanie użyty w konsoli PS3, będzie dosyć „moco-żernym” programem, jeśli porównywać go z innymi tego typu aplikacjami użytymi w konsolach starej i nowej generacji.

 

Od jakiegoś czasu już wiadomo, że dashboard PS3 będzie umożliwiał:

- Słuchanie własnej muzyki podczas grania

- Łatwe łącznie się z systemem gier on-line

- Aktualizacje gier i programów automatycznie po podłączeniu się do sieci

- Voice Chat podczas zabawy, jak i poza nią

- Zawiadomienia i przesyłanie komunikatów między użytkownikami

 

W przypadku Xboxa360, który dysponuje takimi samymi możliwościami, system zużywa zaledwie 2% mocy CPU oraz 6,25% całkowitej pamięci RAM. Całkowity pobór mocy konsoli na system operacyjny wynosi więc około 4%.

 

OS konsoli Sony to jednak mały potworek, który potrzebuje tej mocy znacznie więcej. Do jego płynnej pracy będzie wymagał :

 

- 32mb 256mb dostępnej pamięci GDDR3 przeznaczonej dla RSX

- 64mb z 256mb pamięci XDR przeznaczonej dla CPU

- 1 rdzeń SPE z 7 dostępnych

- 1 rdzeń SPE z 6 pozostałych jako rezerwowy, musi być udostępniony przez grę, jeśli system będzie o niego “poprosi”

 

Daje nam to zużycie mocy całkowitej konsoli na poziomie ... 23% (25% CPU oraz 18,75% RAM).

 

Do premiery konsoli jeszcze daleko, lecz wydaje się, że Sony ma znacznie więcej do zrobienia niż początkowo zakładano. Akurat w kwestii systemów operacyjnych Microsoft ma znacznie więcej doświadczenia, lecz coś mi się wydaje, że nie będzie służył pomocną ręką.

jak zwykle zycie zweryfikuje "cala prawde" o roznicach pomiedzy nextgenami

 

ps.gdzie sie podzial moj avatar???

 

 

edit: jeszcze uzupelnienie poprzedniego newsa

 

O problemach z PlayStation 3 słów kilka

Czwartek, 13 kwietnia 2006, godzina 13:31

Według informacji, pochodzących od wysoko postawionych pracowników Sony, najnowszej konsoli firmy - PlayStation 3 - brakuje jeszcze bardzo sporo do kompletności. Źle to wróży, zważywszy na planowaną datę premiery - koniec bieżącego roku.

 

Do premiery PlayStation 3 pozostało już zaledwie 9 miesięcy, a prace nad konsolą ciągle znajdują się we względnie wczesnym - jak na tak niewielką pozostałą ilość czasu - stadium. Problem jest o tyle istotny, że w pełni działający sprzęt może się nawet nie pojawić na majowych targach E3! Sony planuje pokazywać prototypy konsoli wyłącznie wybranym za zamkniętymi drzwiami...

 

Ten stan rzeczy wynika z co najmniej dwóch kwestii. Po pierwsze okazuje się, że składowe komponenty PS3 są ciągle zbyt duże, by zmieścić się we wnętrzu konsoli (swoją drogą małe to ono przecież nie jest!). Nadzieja jedynie w tym, że - jak to z elektroniką bywa - uda się wszystko do premiery konsoli zminiaturyzować. Inaczej może się ona okazać jeszcze większa niż dotąd pokazywano.

 

PlayStation 3 - zbyt mała by pomieścić wszystkie komponenty?

 

To jednak jeszcze nic. Innym, istotniejszym problemem jest fakt, iż Sony podobno ciągle jeszcze nie podpisało umów ze wszystkimi wykonawcami komponentów PS3! To już naprawdę brzmi nieco poważniej i częściowo wyjaśnia niechęć japońskiej firmy do mówienia o cenie nowej konsoli - najprawdopodobniej zwyczajnie nie wiadomo jeszcze jakie będą koszty jej produkcji. Pozostaje liczyć na to, że się pospieszą i zamkną wszystkie kwestie w odpowiednim czasie...

 

Z nieco innej beczki - informacje pochodzące z wewnątrz Sony wskazują na jeszcze jedną niepokojącą cechę PlayStation 3. Konsola ta bowiem, podobnie zresztą jak Xbox 360, ma nieustannie "podtrzymywać" działanie systemu operacyjnego - nawet gdy uruchomione są gry. Z jednej strony daje to użytkownikom i developerom dodatkowe możliwości (własna muzyka w grach, informacje o przychodzących wiadomościach w dowolnym momencie itd.), z drugiej jednak zużywa część mocy obliczeniowej sprzętu. W przypadku Xboksa 360 jest to ok. 4% całkowitej wydajności konsoli (3% czasu procesora + 32 z 512MB RAM-u), z PS3 może być zaś dużo gorzej...

 

System operacyjny PlayStation 3 rezerwuje sobie bowiem rzekomo sporo więcej mocy - w sumie ok. 23% całej wydajności konsoli! Składa się na to 92 z 512MB dostępnej pamięci (32 z 256MB pamięci graficznej i 64 z 256MB pamięci procesora głównego) oraz ciągle zarezerwowany jeden z siedmiu rdzeni SPE, z możliwością "zabrania" jeszcze jednego w razie potrzeby. Oczywiście ciągle grom pozostaje do dyspozycji naprawdę potężny sprzęt, ale takie marnotrawienie mocy wydaje się niezbyt rozsądne...

 

Czy te oczy mogą kłamać? ;)

 

Jednak i tutaj jest jeszcze nadzieja. Powyższe informacje wydają się być wprawdzie dość wiarygodne, ale tak naprawdę wyłącznie na chwilę obecną - wszak Sony ciągle nie zatwierdziło ostatecznie specyfikacji swojej nowej konsoli. Być może więc coś się jeszcze w kwestii wykorzystania sprzętu przez system operacyjny zmieni.

najbardziej rozwalil mnie tekst :okazuje się, że składowe komponenty PS3 są ciągle zbyt duże, by zmieścić się we wnętrzu konsoli ...okaze sie w koncu ze jako dodatkowy mebel bedziemy mieli w domu ps3 ktora bedzie sluzyc np.jako komoda..faktycznie wielofunkcyjny sprzet noweg generacji ,szkoda tylko ze nie obsluguje innych funkcji jak naprzyklad uslugi erotyczne ;);)

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23% mocy mniej na gry

Spaliła mi się ostatnio dolna grzałka w kuchence. Mam 50% mocy grzewczej mniej. To jest dopiero tragedia. Święta już niedługo, a produkcja ciasta stanęła pod znakiem zapytania. Wiadomo, co dwie grzałki to nie jedna. <_<

A tak już poważnie - poczekamy na E3, zobaczymy, osądzimy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ridge Racer 7

 

Dołączona grafika

 

szkoda że nic nie widać

jedno mnie tylko ciekawi ;0 dlaczego na screenie po lewej na samym dole jest 2010. czyżby premiera gry jest przewidziana na ten rok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ridge Racer 7

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

szkoda że nic nie widać

jedno mnie tylko ciekawi ;0 dlaczego na screenie po lewej na samym dole jest 2010. czyżby premiera gry jest przewidziana na ten rok ;)

Nie to jest tytuł całej gry: "Ridge Racer Vision 2010" Heee tak mi sie wydaje:)

Edytowane przez Ps3FaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wbijam w RR7 po same kule. Nigdy mnie ta seria nie rajcowała. Pamiętam, ze kiedyś podczas wyjazdu do Niemiec, zaraz po tym jak wyszło GT3, pojechałem, aby właśnie kupić Gran Turismo. Nie znalazłem i kupiłem RR5. Do dzisiaj żałuje. Sprzedałem potem za bezcen a GT3 i tak dopadłem ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Ja tam wbijam w RR7 po same kule. Nigdy mnie ta seria nie rajcowała. Pamiętam, ze kiedyś podczas wyjazdu do Niemiec, zaraz po tym jak wyszło GT3, pojechałem, aby właśnie kupić Gran Turismo. Nie znalazłem i kupiłem RR5. Do dzisiaj żałuje. Sprzedałem potem za bezcen a GT3 i tak dopadłem ;D

Nie przesadzaj - na PSP jedna z trzech wartych zainteresowania gier ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Mysle ze nie ma sie czym zachwycac,bo wszystkie dostepne efekty dzwiekowe w systemach dzwieku przestrzennego to powinna byc norma jesli chodzi o nextgeny

Jednak uzycie sound memory(wedlug tabeli) od 0 do 256 mb pamieci chyba troche ..dziwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony przygotowała oficjalną stronę poświęconą E3. Znajdą się na niej (według zapowiedzi) relacje z prezentacji gier na PSP, PS2 i ...PS3. Prawdopodobnie padną też szersze informacje odnośnie organów wewnętrznych najnowszej konsoli - procesor, grafika, blu-ray itd., możliwości online i ceny. Wszystko rzecz jasna w postaci filmów. Jeżeli więc ktoś fizycznie nie wybiera się na zbliżające się wielkimi krokami targi, może w domowej atmosferze zobaczyć "małe co nieco".

 

Sony - relacja z E3 2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

a tutaj co "jeszcze przygotowalo" Sony

PS3 - wsteczna kompatybilność z wątpliwościami

Wtorek, 25 kwietnia 2006, godzina 20:39

Z wsteczną kompatybilnością PlayStation 3 może wcale nie być tak różowo, jak niektórzy mieli nadzieję. Na konsoli ma być wprawdzie możliwe uruchamianie gier z dwóch poprzednich konsol Sony, ale najprawdopodobniej zostanie to rozwiązane tak samo jak w przypadku Xboksa 360 - czyli programową emulacją.

 

PlayStation 3 od początku zapowiadana była jako wstecznie kompatybilna. Większość oczekujących na nową konsolę Sony graczy automatycznie przyjęła, iż oznacza to bezproblemowe uruchamianie na niej wszystkich gier z PS One i PS2. Niestety, wygląda na to, że będzie zgoła inaczej - według źródeł serwisu Gamesindustry.biz, oddział japońskiej firmy w Londynie ciężko pracuje m.in. nad oprogramowaniem do emulacji dwóch poprzednich konsol Sony na PS3.

 

Co to oznacza? Ni mniej ni więcej tylko tyle, że wsteczna kompatybilność będzie w przypadku PS3 wyglądała najprawdopodobniej dokładnie tak samo jak w Xboksie 360. Czyli trudno oczekiwać, że na nowej konsoli zadziałają wszystkie starocie (na next-genie Microsoftu ciągle nie działają wszystkie tytuły na jego poprzednika). Czy Sony uda się zapewnić możliwość uruchamiania przynajmniej większości z nich? Dla PlayStation 3 byłoby to z pewnością korzystne...

nie bede tego komentowal tylko przez litosc dla Sony ,te wszystkie obietnice..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

According to CNN, which as we all know is the ultimate source of video game info, Sony will not be revealing the Playstation 3's price point until the end of Summer at the earliest. They claim this is clever marketing. We say it is Sony being Sony.

 

One detail that won't be revealed is the PS3's price, which is bound to cause frustration amongst gamers, but is actually a savvy media move. By withholding those details, Sony gains additional media attention (and a renewed burst of public awareness) when it ultimately reveals the price - likely at the end of summer or early fall.

 

:lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...