Gość seraf Opublikowano 21 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2005 No i stalo sie mam prawie wsie bebechy do drugiego sprzetu. serduszko dfi i a64 2800 na 754. Sprzet narazie nie krecony 1gb ramu. do testow pozyczony z drugiego kompa 9800pro. Wszystko chodzi ladnie poza jedna sprawa. w ramach testow (hehe) ucielem sobie wczoraj dluzsza partyjke w doom3 na tym sprzecie. 1024 high Wszystko bez aa i anizo. wszystko chodzi pieknie i ladnie tylko ze mniej wiecej po 20 minutach gry zaczyna sie przycinac. tak jak przy sprzecie z mala iloscia ramu przy doczytywaniu z hd. Na poczatku powoli a po 5 minutach nie da sie grac. Nie wiem co jest. Grafa sie nie przegrzewa, chodzi normalnie na izestawie z intelem. Ta sama scena ktoraz zaczyna sie rwac po wyjsciu z gry i ponownym wejsciu i wczytaniu chodzi jak maslo, po 20 minutach znowu to samo. Temp na procu oki, nie krecony, ramy sprawdzone w tym samym na intelu git. Nie wiem co sie dzieje. Czy cos sie przegrzewa na plycie ? Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 21 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2005 mam podobna akcje na moim sprzecie ale przy half life 2 :( po okolo 20-30 mi grania zaczyna zwalniac az wogole sie nie da grac. po ponownym zaladowaniu wszystko super...na pewno to nie wina przegrzewania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 21 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2005 mam podobna akcje na moim sprzecie ale przy half life 2 :( po okolo 20-30 mi grania zaczyna zwalniac az wogole sie nie da grac. po ponownym zaladowaniu wszystko super...na pewno to nie wina przegrzewania... 1290035[/snapback] ale na intelu tego nie mam. to dziwne, napewno nie jest to wina gry. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5611 Opublikowano 21 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2005 Ja tez czegos takigo nie mam:) ALe chyba to jest wina zlej konfiguracji windowsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 22 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2005 (edytowane) ustawcie swp na stałe 2024MB minimalny i maxymalny rozmiar na 2024 muli wam jak sytem powieksza obietość swp jak już raz sie to zacznei to pyźniej już grać sie nieda. Edytowane 22 Lutego 2005 przez HQ12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onej Opublikowano 22 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2005 to najprawdopodbniej przez c'n'c na tym procu jest taki program w ktorym mozna ustawic sobie samemu kiedy i po jakim czasie ma sie zmniejszyc czestotliwosc zegara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnivird Opublikowano 22 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2005 ustawcie swp na stałe 2024MB minimalny i maxymalny rozmiar na 2024 muli wam jak sytem powieksza obietość swp jak już raz sie to zacznei to pyźniej już grać sie nieda. 1290813[/snapback] mialem podobna sytuacje ale w grze Line Age 2 - sa tam wielkie tereny ktore chca byc odrazu do ramu wczytane a ze mam 512mb po parunastu minutach gry (i przebiegnieciu troche krain :P ) RAMU zaczyna brakowac i zaczyna sie kopiowanie do swampa - wtedy okropnie muli dlatego lepiej ustawic odrazu wiecej pamieci Swamp aby nie musial zmieniac rozmiaru pliku!! :mellow: B) :rolleyes: :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TANK26 Opublikowano 22 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2005 (edytowane) 1 giga ramu i wyłączony swap rozwiązuje takie problemy :D Edytowane 22 Lutego 2005 przez TANK26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 22 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2005 Dziwna sprawa....moze tak jak mówią, że swp na stałe 2024. U mnie przy konfigu nizej z GeFem 6600 w 1024, High, all on, AA x4 płynnie...Co prawda są levele bardziej wymagające ! Takie elektrownie, szyby wentylacyjne mocno obciązają grafe - moja sie ksztusi niekiedy. No chyba że to jest równo w zegarku 20 min od wlaczenia gierki :? Jak mozesz podaj nazwe levka. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 musiałes sie z tym liczyc po zmianie platformy -niestety znana przypadłosć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 ale o co chodzi :blink: nic takiego nie ma miejsca u mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 (edytowane) 1 giga ramu i wyłączony swap rozwiązuje takie problemy :D 1291215[/snapback] idz ze swoimi radami lepiej truskawki zbierać, mam 1GB ramu i doom3 doczytuje z swp, po kilku przeładowaniach, chodzi ultra płynnie, jak już wszytko co potrzebne z lv zładuje się do ram. Far Cry zabieraz ok 800MB pamięci, zależy też oczywiście od ilości i rozdzielczości textur. Jak wyłączysz swp to komp zaliczy zwiecha, z powodu braku pamięci. obawiam się bartezjusz że w tej sytuacji nie masz racji ;) Edytowane 24 Lutego 2005 przez HQ12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 I u mnie wszystko cycus, nawet i po n- godzinach (i tak samo bylo dawniej, jeszcze na axp) wiec ktos nam tu herezje wypisuje ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 Na moim konfigu z 1GB Ramu nic takiego w Doom3 nie występowało za to w levelu River w FAR CRY po drugim czy trzecim save robiły sie podobne rzeczy ,szarpało jak diabli ale nie swapowało bo ciągle lookałem na diode HD Poprzednio na Athlonie XP 1700@3200 i tej samej grafie 9800pro nic takiego w FAR CRY nie było ,widać stery NForce albo cuś...................... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...