Skocz do zawartości
nrl

Condemned: Criminal

Rekomendowane odpowiedzi

Np stad,ze wczesniej pisalem o szybie z 3x nim zamiescilem ten filmik i mogles to przeczytac :P A chapter powtarzalem chyba z 4x i ciagle wystepuje ten sam blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze nie havok 3 tylko havok 2, bo trzeba przyznac - w C:C nie ma jakiejs rewelacji w fizyce (w porownaniu np. do hl2).

Opis gry na PC:

You are an FBI agent on the hunt in this gripping and sickening hunt for serial killers. The game is played in first-person perspective, and with the use of the Havok 3.0 physics engine and other advanced techniques, players can utilize anything in the area as a weapon when they've been cornered by their prey. Prepare for a slow-paced, frightening, and dark adventure.

Moze nie wykorzystali jego mozliwosci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak juz mowilem,gra mega wypas,ale wqrza mnie tamten moment.Sprobuje na nowo tam dojsc,jesli to nie pomoze,to poprosze kogos z Was albo o kody albo sava za tym momentem.Mam tylko pytanie do tych co przeszli,czy uzywacie quick savow? Bo moze to one powoduja ten blad.Tak bylo w far cry'u.W jednym momencie jak sie zrobilo quick sava w 3 levelu to nie mozna bylo przejsc gry bo nie odpalal sie skrypt odpowiadajacy za otwieranie drzwi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartezjusz,przeszedlem ten moment :) Wiem dlaczego wszyscy to przeszli a ja mialem taki motyw.Trzeba otworzyc te drzwi zanim koles zablokuje szafkami przejscie :) Blad gry jak nic,ale wazne,ze go rozwiazalem :) Trzeba to zamiescic w faq bo zaloze sie,ze nie jedna osoba bedzie miala z tym problem.Pozdrawiam :)

Edytowane przez hydro2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartezjusz,przeszedlem ten moment :) Wiem dlaczego wszyscy to przeszli a ja mialem taki motyw.Trzeba otworzyc te drzwi zanim koles zablokuje szafkami przejscie :) Blad gry jak nic,ale wazne,ze go rozwiazalem :) Trzeba to zamiescic w faq bo zaloze sie,ze nie jedna osoba bedzie miala z tym problem.Pozdrawiam :)

I dzieki tej "zagwostce" mogles dluzej obcowac z gra, a dla tych co przeczytaja rozwiazanie podczas grania rozgrywka bedzie krotsza :)

 

@bartezjusz

Ile mniej wiecej godzin zajelo Ci przejscie gry. Od tripsty sie tego nie dowiedzialem wiec moze Ty odpowiesz na to pytanko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja zainstalowalem sterowniki creative i 5.1 działa ale gra gubi dzwięk :/. Za pierwszym razem slychac wystrzal z pistoletu, a za drugim juz nie. Gdy moby sie leja miedzy sobą to zamiast dzwieku rurek, achów i ochów, słysze jakies pierdzenie... wtf? :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dzieki tej "zagwostce" mogles dluzej obcowac z gra, a dla tych co przeczytaja rozwiazanie podczas grania rozgrywka bedzie krotsza :)

 

@bartezjusz

Ile mniej wiecej godzin zajelo Ci przejscie gry. Od tripsty sie tego nie dowiedzialem wiec moze Ty odpowiesz na to pytanko :)

przejscie gry nawet nie wiem ile mi zajelo ale prawdopodobnie 8-10 godzin , gralem na normalu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie dorwalem gierke :) Na razie pogralem z 20 minut. Nie bede pisal o zaletach bo kazdy wie, ze ta gra jest full wypas na maxa, a jak ktos twierdzi inaczej to znaczy, ze sie nie zna :D.

Troche sie zdziwilem, ze tworcy pozostawili w grze takiego buga jak "znikanie na oczach gracza kopanego denata". Myslalem, ze moim oczetom nie bedzie dane ogladanie takich widokow, a jednak mylilem sie :?. Nastepna sprawa jest nie dzialajacy u mnie dzwiek przy kopaniu w sciane, szafki i inne rzeczy. Nie wiem moze to wina zintegrowanej karty dzwiekowej (uzywam soundstorma) :unsure:

Milym zaskoczeniem jest, ze poczatek odbiega troche od pierwowzoru znanego nam z dema (czyzby celowe zamierzenie tworcow) i nie mamy wrazenia, ze przechodzimy to miejsce po raz piaty (ja demo przeszedlem 4 razy wiec sie nie dziwic :D ).

Dobra na razie tyle z moich spostrzezen. Dobranoc :)

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestes sam, ale mam wrazenie ze moje posty sa tu chyba niewidzialne.

 

[invisible]"widac coś?"[/invisible]

Widze, widze :) Postrzelalem troche z broni i u mnie wszystkie strzaly slychac :blink: Jedynie podczas kopania w sciany i inne pierdy jest "glucho". Niech daja patcha czym predzej bo to cos z gra jest ewidentnie skopane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten sam problem i też używam soundstorm'a.

 

Co do wcześniejszego bug'a na który trafił hydro2 : właśnie byłem w tym samym miejscu i próbowałem na różne sposoby, ale u mnie ten bug nie wystąpił najpierw czekałem aż koles zablokuje mi droge pozniej dopiero otwierałem dzwi i nic, zawsze się otwierały bez lewitującej w powietrzu szyby....

 

Co do dzwięku to może wypowie się ktoś kto nie ma zintegrowanej karty dzwiekowej ??

Edytowane przez satoshie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pluskwa ma Live'a 5.1 i tez ma problemy z dzwiekiem.

 

EDIT

Potestowalem troche i gdy udezam jakims narzedziem w sciany, biurko, szafki itp. to dzwiek zawsze jest.

Przy "kopie" go nie ma.

BTW co daje wlaczenie w opcjach dzwiekowych funkcji HW Mixing :?:

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Santi, na KX'ach miałem dokładnie to co Ty, strzały było słychac, tłuczenia szyb juz nie, dzwiek był stereo. Teraz na sterownikach creativa mam dzwiek przestrzenny (wlaczony EAX 2.0 i HW Mixing), tyle ze tak jak napisałem wyzej.

Zdarza sie rowniez ze słysze swoje kroki, a po jakiejs zadymie lub cut-scence juz nie.

 

...BTW co daje wlaczenie w opcjach dzwiekowych funkcji HW Mixing :?:

Przy wlaczonym mamy efekty dzwiękowe na przednich (lewy i prawy) i tylnich glosnikach, a dialogi na frontowym. Gdy to wylaczyłem, to wszystko grało jak na KX'ach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem wczoraj do pozna w nocy w tę grę i muszę przyznać TO JEST TO !! , chodzi na moim sprzęcie w miarę dobrze w 1024x768 all max , lub jesli ktoś preferuje większą płynność to 800x600 z dobrym AA. Swietny klimat, niezła grafa (lepsza niz w FEAR, mniej sterylna i ciekawsze lokacje), sporo broni (ciekawy motyw z podawaniem parametrów broni względem aktualnie trzymanej , ale nie podają o ile lepsza tylko lepsza lub gorsza - jest to celowe zagranie, troszke utrudnia na początku ale potem juz nie B) ) Powiem krótko- wypasss na maxa , gra ma oczywiscie wady ale i tak jest jednym z lepszych fpp w jakie kiedykolwiek grałem (parę rodzajów wykańczających fatality gdy przeciwnik jest osłabiony robi wrażenie)

Grałem tez u znajomego w wersji na xboxa 360 - wygląda tak samo jak na piecu w detalach na max i chodzi jak to na xboxie masło maślane :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema

Ja mam problem jestem tutaj wszedłem już do tego wagonu po lewej zdjąłem odcisk buta byłem w tym pomieszczeniu po prawej i dalej nie wiem, co robić? Cofnąć sie nie mogę, bo drzwi sie nie otwierają.

Mam nadzieje ze ktoś z was kojarzy ten moment i podpowie gdzie trzeba iść

 

Edit: juz sobie poradzilem :?

Edytowane przez remi83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dzieki tej "zagwostce" mogles dluzej obcowac z gra, a dla tych co przeczytaja rozwiazanie podczas grania rozgrywka bedzie krotsza :)

Przeciez to jest blad gry,pewnie Ty tez nie widziales mojego filmiku.Na nim wyraznie widac,ze jak ktos spotka taka sytuacje to nie da nic zrobic,musi grac cala gre na nowo,napewno malo kto by na to wpadl,ze trza wszystko zaczynac od nowa,a nastepnie otworzyc drzwi po prawej zamiast pojsc prosto korytarzem,bo jak pojdziesz chodzby minimetr dalej to juz nie przejdziesz gry bo sie zablokujesz,a z reguly przechodzac tego typu gry, najpierw sie idzie obadac cale pietra a dopiero pozniej wchodzi w poboczne drzwi prowadzace dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem poruszyć kwestie zakończenia, ale się wstrzymam - spoilery znów nie działają!

Napisz wszystko na bialo albo zolto :D Edytowane przez hydro2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hydro, jak zwykle ciężko mi nadążyć za twoim poczuciem humoru. Po prostu sie lekko zdenerwowałem, kiedy pisze swój wywód o naprawdę dobrej grze, aż tu nagle się okazuje, że nie moge zamieścić posta ... bo po prostu nie darowałbym sobie zepsutej zabawy innym grającym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to jest blad gry,pewnie Ty tez nie widziales mojego filmiku.Na nim wyraznie widac,ze jak ktos spotka taka sytuacje to nie da nic zrobic,musi grac cala gre na nowo,napewno malo kto by na to wpadl,ze trza wszystko zaczynac od nowa,a nastepnie otworzyc drzwi po prawej zamiast pojsc prosto korytarzem,bo jak pojdziesz chodzby minimetr dalej to juz nie przejdziesz gry bo sie zablokujesz,a z reguly przechodzac tego typu gry, najpierw sie idzie obadac cale pietra a dopiero pozniej wchodzi w poboczne drzwi prowadzace dalej.

Dlatego slowo zagwostka dalem w cudzyslowie :) A sam filmik ogladalem tylko w jaki sposob mialem Ci pomoc jak gre mam od wczoraj i pewnie minie z kilka dni zanim dojde tam gdzie Ty miales ten problem :)

 

Trzeba bedzie dzisiaj dluzej pograc, ale to dopiero gdy nastanie noc i wraz z nia odpowiedni klimat do tej gierki :)

 

EDIT

@alcen

Spojler nie dziala i nie poruszysz kwestii zakonczenia :-P

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...