Skocz do zawartości
westsajd

Stenes Site

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chciałbym wam zaprezentować moją stronke domową: http://www.stenesite.prv.pl. Proszę o ocenę ;) Od razu mówie że nie jestem zaawansowanym grafikiem ani programistą html/php :)

 

Mam mały problemik: stronka jest pisana w html z małą domieszką PHP. Gdy wejdziecie w jakiś długi dział np. mod-fotki to rozsuwają się wszystkie kolumny - newsy i menu. Jak zrobić żeby rozsuwała się tylko kolumna newsów bez menu?

 

Pozdrawiam :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy wejdziecie w jakiś długi dział np. mod-fotki to rozsuwają się wszystkie kolumny - newsy i menu. Jak zrobić żeby rozsuwała się tylko kolumna newsów bez menu?

Nie wiem o co Ci chodzi. Może daj jakieś skriny ( :) ).

co do grafiki- nie wypowiadam się. Do całości strony pasuje. Jeżeli nie jest twoja, to podaj źródło pochodzenia. Nie bardzo podobają mi się boczne marginesy- dla mnie są za małe (chociaż może to wina foxa ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewe menu za małe, przecież napisy są dłuższe niż szerokość menu. Kiepsko to wygląda, a tak pozatym to może być.

 

Co do grafiki to napisz skąd brałeś to logo, bo niewypada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz lepiej wygląda?

 

Nic na niej nie ma bo to jest stronka domowa która niedawno powstała

 

PS

 

oglądajcie w IE bo w firefoxie to sie jakoś lipnie wyświetla :/

Edytowane przez Barthezzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oglądajcie w IE bo w firefoxie to sie jakoś lipnie wyświetla :/

To dopracuj :twisted:

 

I zmień ten skrypt z datą i czasem, bo mnie śmieszy godzina 9:3 <- niech dopisuje zero w minutach, albo zrób sobie to w php (echo date("H:m:s");).