Kromka1991 Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 Ja za bardzo to nie znam się na kompach i nie wiem co jest ile warte...i o ile będe pisał jakieś bzdury to nie śmiać się ze mnie...no więc...mam kompa i nie wiem czy mam go wyżucić czy może on ma jakąś wartośc...kupowałem go eeee... 1998 roku i nic nie modernizowałem...ma proca Pentium II 233mhg 32 MB Ramu karte graficzną...eee...nie wiem czy wogule ma...jakaś kompatybilna zdaje się z płytą glówną...no i mam jeszcze cd-rom 32x MAX Samsunga :-P który nie działa...aha a pojemność dysku to jakieś..3 giga...reszty nawet nie wiem...i własnie chce sobie kupić nowego kompa i nie wiem czy odrazu tego wyżucac czy można z nim coś zrobić... :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 jeżeli go sprzedaż za 100 zł to będziesz gość zostaw go sobie może przyda sie kiedyś np będzie świetnie służył jako maszyna do pisania :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_DG Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 dysk bym zostawił bo czasami jest potrzeba skoczyć do znajomego po jakieś pliki. dysk stał by się verybig-paindrive .. płyte to na ściane powiesić a z cd-roma to podstawke pod piwko :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kromka1991 Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 Co odrazu mam wieszać na ścianie?? A czy taki procek chociaż 10 zeta nie jest wart ?? Przecież to są 4 browce :D A cd-rom to mozna jeszcze naprawic chyba... no zapłace 100 zeta za naprawe czegoś co jest warte 15 :P Intyligentne co nie?? No więc ja mysle że ten komp jest warty z ...50 złotych co nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...