Skocz do zawartości
salaciarz

Magnetyzery, Czy To Naprawde Działa?

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie, ze nie po przeczytaniu niemal 100 negatywnych wypowiedzi na stosownych forach i po zbanowaniu niemal kazdego kolesia, ktory juz gral moderowi na nerwach pytajac o to.

To jest mniej wiecej porownywalne z debilnym pytaniem "lepszy celeron czy athlon" ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym nawet w telewizji mówili ze te całe magnetyzery to pic na wode(moize sie poprawia jakosc spalin ale to tylko to).Tak samo jak z tymi filtrami stożkowymi nie dają nic więcej jak ładniejszy(jak dla kogo jeszcze)dźwięk silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram ta opinie ... magnetyzery dokladnie nic nie daja. Mowie to też po wlasnych doswiadczeniach, qmpel mial to w samochodzie, i jego osiagi wogole nie wzrosly ( moze nawet spadly bo w koncu samochod byl ciezszy o magnetyzer :lol: :wink: )

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A szczegolnie teraz wykorzystujac sytuacje podwyzszenia cen paliw, nabijaja ludzi w butelke. Mozna to zauwazyc przykladowo na Allegro. A o magnetyzerach bylo duzo artykulow w gazetach motoryzacyjnych i wszystkie stwierdzily jednomyslnie, ze to sciema jak ich malo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie pracownicy allegro powinni wywalac te aukcje. To jest nabijanie ludzi w butelke - opis przedmiotu nie zgadza sie z wlasciwosciami sprzedawanego przedmiotu :/

20% oszczednosci paliwa, chlodzi turbine, wycisza silnik, wzrost predkosci maksymalnej o 15%, kurna moze jeszcze lepiej dziala klimatyzacja i czesciej mamy zielone swiatla....

Edytowane przez RS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Gdyby najlepsze, współczesne konstrukcje silników zapewniały pełne spalenie mieszanki paliwowo powietrznej, to katalizatory nie byłyby potrzebne"

 

[gluteus maximus], chyba paliwo, składa się w wiekszości z atomów węgla, i właśnie to co się dzieje w silniku to jest pełne spalanie, zależy to od ilości tlenu w mieszance, najbardziej spalając paliwo uzyskuje się CO2, przy niedostatecznej ilości tlenu CO i C (sadza)

 

 

wodór to przyszłość, jedyne skutki spalania to H2O i energia

Edytowane przez TOMAHAWK_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej rozbawił gość, który kupił owe cudo 22 maja (data transakcji) a 30 maja pisze w komentarzu, że nie może uwierzyć w to, że jego diesel 1,9 zaoszczędził 20% paliwa... 22 maja to była niedziela...zatem przelew zrobił w poniedziałek, czyli to coś (z uporem maniaka nie napiszę jak to się nazywa) dostał najwcześniej 24 maja. Zatem w 5 dni!!!! potrafił stwierdzić, że jego auto oszczędza 20 % paliwa. 1,9 diesel (Octavia) pali około w cyklu mieszanym nieco ponad 5 l ON na 100 km, pzy zbiorniku 55 l. Zatem teoretycznie na zbiorniku można zrobić około 1100 km, realnie około 800. Zatem koleś przejechał w pięć dni minimum 1000 km (jest to oczywiście możliwe) Ale żeby faktycznie stwierdzić czy jest jakaś oszczędność paliwa trzeba zatankować ze 3 razy do pełna. Co równa się 3000 km w pięć dni wliczając w to sobotę i niedzielę. To nadal jest możliwe, ale trzeba zrobić około 600 km dziennie. Koleś pewnie jest zawodowym kierowcą albo w DHL pracuje...

Edytowane przez doodek66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie normalnie szkoda klawiatury na komentowanie magnetyzerów, równie dobrze może by było dyskutować na temat "bad looków" i innych badziewi, kto frajer nie zakłada magnetyzery, CDki na lusterko, bad looka, zaspawa klamki (szyby też może) obwiesza się spojlerami i cieszy swoimi wyimaginowanymi 100HP więcej. Peace :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko dwie zaminki:

O tym nawet w telewizji mówili ze te całe magnetyzery to pic na wode(moize sie poprawia jakosc spalin ale to tylko to).Tak samo jak z tymi filtrami stożkowymi nie dają nic więcej jak ładniejszy(jak dla kogo jeszcze)dźwięk silnika.

filtr troche daje.... tego mi nie powiesz.

 

co do tych magnesów- to za 5 zeta bym kupił.... a tak to wole za 5 dych pojeździć ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała wzmianka do filtrow stozkowych.

 

Zmiana samego filtra powietrza na stozkowy z zasady nie poprawia osiagow w seryjnych silnikach, jednak w niektorych samochodach jak np w Hondach z silnikami Vti, pare km i nm moze dojsc. (testy na hamowni)

 

Co da wiekszy przeplyw powietrza do silnika, jezeli wydech mamy seryjny ze sporymi oporami przeplywu, poczynajac na kolektorze wydechowym a na tlumiku koncowym konczac. Komputer tez jest zaprogramowany na seryjne wartosci mieszanki.

 

Manipulujac dlugoscia dolotu mozna zmienic nieco krzywe przebiegu mocy i mometu obrotowego, ale dlugosc seryjna jest optymalna.

Edytowane przez RS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała wzmianka do filtrow stozkowych.

 

Zmiana samego filtra powietrza na stozkowy z zasady nie poprawia osiagow w seryjnych silnikach, jednak w niektorych samochodach jak np w Hondach z silnikami Vti, pare km i nm moze dojsc. (testy na hamowni)

 

Co da wiekszy przeplyw powietrza do silnika, jezeli wydech mamy seryjny ze sporymi oporami przeplywu, poczynajac na kolektorze wydechowym a na tlumiku koncowym konczac. Komputer tez jest zaprogramowany na seryjne wartosci mieszanki.

 

Manipulujac dlugoscia dolotu mozna zmienic nieco krzywe przebiegu mocy i mometu obrotowego, ale dlugosc seryjna jest optymalna.

1561588[/snapback]

Silnik spala mieszaninę paliwa i powietrza. Jeśli dostarczymy większą ilość powietrza do cylindrów co siła rzeczy powoduje dokładniejsz spalanie mieszanki i osiągniemy zwiększenie efektywnej mocy silnika.

 

nie mówie tu o 50% ale te 10-20 zawsze da....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

osek: magneryzery tez maja swoja teorie wg. ktorej tak znakomiciepo prawiaja osiagi silnika.

 

Jak masz seryjny silnik, seryjny wydech to wieksza przepustowosc filtra stozkowego nic Ci nie da, bo nawet nie zostanie wykorzystana ...

Chcesz poprawic fabryke jakims filtrem za 110 zl ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...