kojak_ct Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Heh. Dziadek 9800 nieźle daje rade i extra wygląda! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Jutro 2 kolosy z fizy i mechany a ja szperam po forach sliniac sie widzac to nowe screeny z dalszych dalszych lokacji ;]. Co do wymogow chyba ni bedzie tak zle. Parsknalem kiedys smiechem kiedy uslyszalem ze jedna prezentacja byla puszczona na radziu 9800pro, jednak (zakladajac ze podany przeze mnie link jest naprawde na dziaduniu) o wymagania mozna byc spokojnym. Mam nadzieje, ze przez te kilka dni, zanim gra ukaze sie w Polsce da nam klarowny obraz tego, czego mozemy sie spodziewac na naszych maszynkach ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) no to nowa era grania sie wlasnie zaczela :D no obejzalem te filmiki nagrane na 9800pro i jezeli tak to chodzi i wyglada na takiej karcie to poprostu szok. Zapowiada sie mega granie :) Tutaj macie screeny zrobione na grafice X850 XTPE http://www.vgcity.com/media/obliv/1.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/2.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/3.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/4.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/5.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/6.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/7.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/8.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/9.jpg http://www.vgcity.com/media/obliv/10.jpg platforma Dell Dimension XPS Generation 5 P4 3.8GHZ HT 2GB DDR2 RAM ATI Radeon X850 XT PE kolo twierdzi ze gra w 1680x1050 bo ma 20calowy monit LCD Panorame (widescreeny) i musi na takiej grac bo na innych rozdzialkach obraz jest oblesny na tym monicie. Mowi ze ma caly czas miedzy 30 a 60 fps, prawie wszystkie suwaki na maxa . Bez HDR, ale z AAx2 Edytowane 22 Marca 2006 przez Jordi23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Jordi,obejrzyj sobie fchapter 2 z tego linka co podalem,maly dym powiem tylko :) :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 @Jordi23 Chyba zgubił gdzieś pixel shadery bo ja na tych screenach ich nie widzę. ;) Pewnie grafa w takich rozdziałkach nie wyrabia i okroił ilość PS. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ja raczej ciekaw jestem jak to wygląda "w pełnej krasie" co by potencjał x1900xt wykorzystać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ja raczej ciekaw jestem jak to wygląda "w pełnej krasie" co by potencjał x1900xt wykorzystać....Zobacz te filmiki to bedziesz widzial :) Ja po obejrzeniu tego lasu do tej pory nie moge sie pozbierac,a ten jelonek - aa, maly dym.Nawet HL2 za 1 razem w pierwszych filmikach nie zrobil na mnie takiego wrazenia,to trzeba zobaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ja raczej ciekaw jestem jak to wygląda "w pełnej krasie" co by potencjał x1900xt wykorzystać.... jutro rano "zapodam" screeny z testow na moim kompie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Heh. Dziadek 9800 nieźle daje rade i extra wygląda! :Dtam bylo z 20 fps non stop nie wiem czy to bylo dawanie rady...:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 tam bylo z 20 fps non stop nie wiem czy to bylo dawanie rady...:PDo takiej gry nie potrzeba duzej dynamiki ruchowej,takie skakanie jak na tych filmikach nie przeszkadza i majac nawet 9800pro moglbym grac dokladnie tak jak tamten koles.To jest naprawde jedna z niewielu gier nie potrzebujacych takiej duzej plynnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Zobacz te filmiki to bedziesz widzial :) Ja po obejrzeniu tego lasu do tej pory nie moge sie pozbierac,a ten jelonek - aa, maly dym.Nawet HL2 za 1 razem w pierwszych filmikach nie zrobil na mnie takiego wrazenia,to trzeba zobaczyc. Ten filmik to ja widzialem jakies dwa miesiace temu, hydro2 :| Z tym, ze w tle podkladu dzwiekowego tworcy gier opowiadali o calym srodowisku itd. Mowili wtedy, ze gameplay pochodzi z X360. Moze teraz ktos to nagral na piecu... Nie wiem :) Wiem, ze ten filmik z 9800Pro wyglada w porownaniu do tego, co widzialem te dwa miechy temu oblesnie. Chociaz nadal jest to wyzsza polka jesli chodzi o komputerowe granie, to jednak: - podloga celi wyglada cholernie... sterylnie, plastikowo (bo PS2?) - zupelny brak cieni, o cieniach dynamicznych rzucanych przez pochodnie nie wspomne - modele postaci na poziomie HL2 - to juz nie wyglada jak film fantasy, ale jak zwykla gra. Wszystko porownywalem do tego, co widzialem przed premiera gry na filmikach promujacych Obliviona na X360. Na pocieszenie dodam, ze screeny z X360 takze nie zachwycaja tak bardzo i widac mocne ciecia. Chociaz sporo screenow z konsoli prezentuje sie i tak lepiej niz te z 2x7800GTX SLI o dziwo :| Nie chce rozpetywac wojny, gdzie ta gra lepiej wyglada wiec komentarze odnosnie wygladu i mych uwag prosze sobie darowac. Posiadacze X360 narzekaja, ze gra ma kiepski framerate, obiekty pojawiaja sie "znikad" - wyskakujac 50-100m przed graczem, tekstury w dali sa mocno rozmyte (choc wyglada to IMO lepiej niz na PC przed modyfikacja ini - na piecu widac jak sie te teksturki ukladaja w szachownice, po modyfikacji ten efekt zanika i zdecydowanie przewyzsza konsole). Czy na PC nie ma dostepnego tego fajnego filtra, ktory daje takie cieple kolorki ktore widac na screenach z X360 (choc tez nie wszystkich)? Ogolnie: bez bawienia sie ini, gra na PC (w mojej opini) wyglada gorzej. Ale to, co widze na niektorych screenach po modyfikacji tegoz wprost poraza. Choc nadal uwazam, ze w zapowiedziach gra wygladala 2x lepiej. Wrzucilbym filmiki z gazetki o X360, ale byloby za duzo kombinacji ze zrzucaniem z DVD do AVI i szukaniem serwera :| - tym bardziej, ze pewnie tez juz je widzieliscie. Aha - posiadacze X360 narzekaja na framerate: zablokowane 30 i ponoc sa momenty, ze troche zachrupie. Do tego doczytywanie tekstur podczas podrozy po swiecie i przerwy kilku sekundowe z tym zwiazane. Czekam na testy na 6600 (GT) :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ja rano juz zainstalowalem - ale musialem wyjsc do pracy :( Nie udalo mi sie nawet wyjsc z podziemi zeby zobaczyc jak bedzie na otwartych przestrzeniach :) Gram na 17crt wiec 1024x768 wsio na max + anizox8 aax4 i bylo plynnie. Niestety nie gralem duzo - no i tylko w podziemiach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skus Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 pograłem sobie godzinke przy 1280x1024 ustawieniach default z hdr da sie grac na oko jakies 20 fps (mowie tu o otwartej przestrzeni) jak dalem wsio na max to chyba mialem 15 fps jak sie rozgladalem to na pawia mnie bralo przy tym klatkowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 ej dajcie screeny z max ustawieniem jakosci z hdr itp wlasnie z otwartych przestrzeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buck Tuddrussel Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ciekawe jak długo trzeba będzie czekać na jakąs polską nakładkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Do takiej gry nie potrzeba duzej dynamiki ruchowej,takie skakanie jak na tych filmikach nie przeszkadza i majac nawet 9800pro moglbym grac dokladnie tak jak tamten koles.To jest naprawde jedna z niewielu gier nie potrzebujacych takiej duzej plynnosciSłuchaj, ja wiem że nie trzeba dużej dynamiki;]! sam przeszedłem morrowinda3 na starym kompie i miałem średnio 25-30 fps, tylko chiałbym zauważyć tutaj stałeś w celi, były 3 postacie obok ciebie NIC SIE NIE DZIAŁO;] i 20 fps;] jak się otworzył właz ( DYM) potem zadyma atak to ja widziałem istny slide show z 10 fps spokojnie , imho gra nie wymaga zbyd dużo fps zgadzam się, ale NIE PRZESADZAJCIE ŻE TAMTO BYŁO PŁYNNIE i dało się grac, bo już se wyobrazam akcje jaka widziałem na filmikach, ...jaskinia 3-4 potworki, zadyma, ktoś puszcza fireballa i bum w tych ustawieniach SKACZE, moge miec low fps byleby nie przycinalo tak jak na filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Ciekawe jak długo trzeba będzie czekać na jakąs polską nakładkę. mysle ze kolo pol roku skoro morrowinda tlumaczyli chyba cos kolo 7 miesiecy a bylo tam mniej tekstu to watpie zeby sie z tym uwineli szybciej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Nie wiem,ale ja wreszcie skonczylem to co robilem i zaraz zainstaluje gre i podziele sie w koncu wrazeniami i powiem jak u mnie z plynnoscia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Tak przegladajac podrecznik mozna zauwazyc ze w stosunku do morrowinda: - w zasadzie nie zmienili ras ani ich specjalnych zdolnosci - niewielkie zminy w skillach: 1 skill do broni siecznych, 1 do obuchowych (ciekawe gdziw wrzucono topory), nie ma zaklinania, sredniej zbroi, "bez zbroi" - czesc skilli trafila do innych atrybutow np akrobatyka byla w sile jest w szybkosci, walka wrecz byla w szybkosci jest w sile, armorer byl w sile jest w wytrzymalosci - skille maja teraz poza punktacja 5 istotnych poziomow! przy osiaganiu ktorych skill staje sie duzo bardziej wartosciowy (podobna zasada jak w arcanum) - w koncu panujemy nad blokiem :) - mozna czarowac 1 reka majac w drugiej np miecz - zniknely czary mark i recall oraz lewitacja - pojawily sie nowe sposoby uzupelniania ladunkow w broni - otwieranie zamkow powinno byc zdecydowanie ciekawsze - ciekawie zapowiada sie "przekonywanie do siebie" NPC - wyglada na to ze poprawili sam handel - zobaczymy co z ekonnomia jako taka - w koncu pojawila sie szybka podroz oraz ciekawy kompas - rozsadne IMHO rozwiazanie z questami ze wsparciem mapy i kompasu ogolnie zmiany na '+' - choc nadal brakuje mi kilku rzeczy z daggerfalla ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 - otwieranie zamkow powinno byc zdecydowanie ciekawsze wygląda praktycznie tak samo jak w Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory :) tez macie takie błędy cieni w grafie ?? karta x800gto@xt pe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 ja nei mam takich bledow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Powiedzcie mi, czy Obliviona bedzie mozna kupic np. w MediaMarkt w dniu premiery czy tylko przez ta je..ana Cenege, bo juz sam nie wiem, ja wolalbym w MM, nie musze wtedy czekac na listonosza i wiem na czym stoje jesli widze gre na polce w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) tam bylo z 20 fps non stop nie wiem czy to bylo dawanie rady...:P Tak. Zauważ tylko, że to frapsem było zgrywane. U mnie fraps nawet tyle nie wyciąga. :D PS. A tak zapytam. Skąd macie tą grę? ;] Przecież na tym forum brzydzimy się piratami prawda? ;) Edytowane 22 Marca 2006 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Tak wiec pogralem w to chwile i narazie ciagle nie moge wyjsc z podziemi wiec nie wiele moge powiedziec,chce w koncu dojsc do lasu.Nie mam aktywnego hdra,tylko mam blooming i gram u siebie w 1280 ze wszystkim na max co jest aktywne i gra jest plynniutka,niekiedy tylko lekko spadnie do 20 klatek,ale z reguly mam caly czas ok 40.Graficzka wyglada identycznie jak na tych screenach powyzej z ta roznica,ze ten koles nie wyglada tak jakby mial jakies cos na twarzy :) Gra klimatycznie wymiata,narazie widzialem 2 motywy z filmikow z podziemi i chce dojsc do tego lasu,daleko jeszcze ? :) Powiedzcie mi tylko czy tylko frapsem zrobie screena czy jest jakis guzik i jak jest quick health :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Sadze, ze instrukcja rozwieje wszelkie Twe watpliwosci :unsure: Hydro2 - masz wlaczone AA i AF? Duzy jest spadek FPSow po wlaczeniu HDR? Jak wypada plynnosc gry w porownaniu do FEAR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaz Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Z tego co czytałem system i styl gry bardzo przypomina Daggerfalla, co znaczy ze jestem wniebowziety ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Widze, ze jak narazie DX9.0 jest dosc sporo ograniczony. Niczym nie moze zaszokowac bo sprzet dosc znacznie ogranicza. Jak graficzka szokowala po paincie jakiej pol roku temu to teraz jest conajwyzej srednio. A miala zabijac nasze oczy :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 spokojnie, na zabijanie oczu jeszcze czas :P najwazniejsze ze gra nie stracila nic z klimatu, a grafa i tak wymiata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 no niestety nawet gf 6800 (z cudownymi SM3.0) mozna o kant [gluteus maximus] rozbić bo sie nie wyrabia, dopiero jakieś 1900xt lub 7900gtx pewnie daje sobie radę, dla mnie gra z fpsem poniżej 30kl/s to katastrofa, mam nadzieję że gothic3 bedzie bardziej zoptymalizowany (choć szczerze w to wątpię) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) OK - doszedlem do przestrzeni otwartej i porobilem kilka screenow.Sialala - HDR mam nieaktywny,screeny jakie zrobilem sa ze wszystkim innym na max (wlacznie z bloomingiem) w 1280 bez AA i mam srednio od 30 do 60 klatek,tylko w zamku czasem do 20 zwalnia,ale zadko. http://img123.imageshack.us/img123/3777/19sq1.jpg http://img126.imageshack.us/img126/5348/27pd.jpg http://img126.imageshack.us/img126/3886/25bz1.jpg http://img126.imageshack.us/img126/9352/44eb.jpg http://img20.imageshack.us/img20/4655/57qu.jpg http://img20.imageshack.us/img20/1118/67we.jpg http://img20.imageshack.us/img20/7625/76fp.jpg http://img89.imageshack.us/img89/4932/99yn1.jpg http://img95.imageshack.us/img95/3185/108lb.jpg http://img95.imageshack.us/img95/5062/100rm.jpg http://img89.imageshack.us/img89/8940/128hm.jpg Na jednym screenie widac moja postac w stroju mnichow (tych z podziemi,ktorych trza bylo potraktowac z mieczyka :D).Jak Wam sie podoba :) Edytowane 22 Marca 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...