Jump to content
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Recommended Posts

Spider the revenge will be yours ;)

Episode III: Revenge of the SpiderMAN :P

Blasc them up... force is everywhere :P :D :mur:

Humor mi sie poprawil, ale kurde nie umiem napisac czemu...

Nadal czekaja na moja matryce.

Szkoda nerwow, jeszcze mi zyla pojdzie, a jak juz wroci, to sie zbierzemy i petycje napiszemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Episode III: Revenge of the SpiderMAN :P

Blasc them up... force is everywhere :P :D :mur:

Humor mi sie poprawil, ale kurde nie umiem napisac czemu...

Nadal czekaja na moja matryce.

Szkoda nerwow, jeszcze mi zyla pojdzie, a jak juz wroci, to sie zbierzemy i petycje napiszemy.

Podpisuję się pod petycja obiema rękoma, nogami i czym tam jeszce mogę wymachiwać :lol2:

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz pisz petycje. Od kilku tygodni z kumplem z serwisu walczyliśmy z serwisem F-S firmą A-N***. Efekt jest taki, że wszyscy nasi klienci których komputery leżą dłużej jak 3 tygodnie dostaną nowe komputery. Takie jakie sobie sami wybiora, oczywiście z odpowiedniego przedziału cenowego w jakim był ich komputer w momencie zakupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz pisz petycje. Od kilku tygodni z kumplem z serwisu walczyliśmy z serwisem F-S firmą A-N***. Efekt jest taki, że wszyscy nasi klienci których komputery leżą dłużej jak 3 tygodnie dostaną nowe komputery. Takie jakie sobie sami wybiora, oczywiście z odpowiedniego przedziału cenowego w jakim był ich komputer w momencie zakupu.

No i pieknie... Zeby tak o mnie ktos zadbal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz pisz petycje. Od kilku tygodni z kumplem z serwisu walczyliśmy z serwisem F-S firmą A-N***. Efekt jest taki, że wszyscy nasi klienci których komputery leżą dłużej jak 3 tygodnie dostaną nowe komputery. Takie jakie sobie sami wybiora, oczywiście z odpowiedniego przedziału cenowego w jakim był ich komputer w momencie zakupu.

A możesz napisać coś wjęcej ? na jakiej podstawie się to odbyło ? etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam podoble problemy z firmą Blasc, trzymają mi juz lapka 1,5 miecha i ciągle twierdzą że czekają na części.

Mam pytanie czy ma może ktoś z Was numery wewnętrzne do Acer Polska?. Pod te, które mam nie można się dodzwonić, albo włącza się atomat , który prosi o wewnętrzny.

Może tam ktoś będzie wiedział coś więcej co zrobić w takiej sytuacji, bo jak na razie to widzę że to walka z wiatrakami :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam podoble problemy z firmą Blasc, trzymają mi juz lapka 1,5 miecha i ciągle twierdzą że czekają na części.

Mam pytanie czy ma może ktoś z Was numery wewnętrzne do Acer Polska?. Pod te, które mam nie można się dodzwonić, albo włącza się atomat , który prosi o wewnętrzny.

Może tam ktoś będzie wiedział coś więcej co zrobić w takiej sytuacji, bo jak na razie to widzę że to walka z wiatrakami :angry:

Wewnetrznych nie znam...

Napisalem za to maila w zeszla niedziele z opisem sytuacji i skarga na serwis...

I zgaduj co?

 

NIC...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale zaraz zaraz. Owszem jest zastrzezenie ze czas moze sie przedluzyc z 14 czy tam 21 dni roboczych bo jest to uwarunkowane sprowadzeniem czesci itp. Ale okres ten nie moze sie przeduzac w nieskonczonosc, nie chce mi sie dzwonic na infolinie ale na 90% 1,5 miesiaca to zbyt dlugi okres czasu i mozesz sie domagac zwrotu pieniedzy i to bez zbednego gadania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ten serwis jest pie#@@$ty i to nie mówie o BLASC, bo oni pewnie mają tyle do gadania co my, poprostu Acer wysyła do nich części statkiem raz na miesiąc, czyli oczekiwanie na części w najlepszym wypadku to pewnie 30 dni, bo z trzy tygonie płynie sam statek od chińczyków...

co za beton, tak to może tylko w tym powalonym kraju być, zastrzelić, tylko kogo?

 

jeżeli ktoś z was zna język ang w stopniu wystarczającym do napisania maila w tej sprawie do głównej siedziby ACER to nie ma na co czekać według mnie

 

u nas odpisują na to co chcą, to jest niepoważne, rumunia normalnie jakaś... :mur:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ojjjjj jak sie mylilem w poprzednim poscie. Dzwonilem do rzecznika ochrony praw konsumenta na infolinie i kazuje sie ze jak dojdzie do punktu w ktorym serwis stwierdza ze musi czekac na czesci zamienne zza granicy to.... kochani mozecie czekac, czekac, czekac, czekac, czekac az wam jaja osiwieja. Niestety polskie prawo nie reguluje maksymalnego okresu serwisowania sprzetu!!!! PRARODIA !!!! Jednym slowem jak maja nawal pracy albo im sie nie chce to pisza ze czekaja na czesci a pozniej z kawa i fajka w gebie blakaja sie po serwisie majac w pizdu czasu na gadu-gadu i necik. Po prosu maja PELNA swobode i prawo im moze NA-SKO-CZYĆ.

 

Babka mi powiedziala zeby czytac dokladnie tresc gwarancji bo tam sie czasami znajduja takie warunki ktore nakresla sam producent. Powiedziala mi tez ze producent ktory oferuje sprzet z roczna gwarancja nalezy omijac szerokim lukiem. Jest jeszcze odpowiedzialnosc sprzedawcy 2 letnia ktora mowi ze jak wam sie skonczy gwarancja (a trwala rok) to macie 100% prawo rzadac od sprzedawcy naprawienia szkody i wygracie...

Natomist mozecie tez po 2 miesiacach uzytkowania i ewentualnej awarii sprzetu powolac sie nie na gwarancje, tylko wlasnie na odpowiedzialnosc sprzedawcy za produkt i to sprzedawca bedzie reklamowal sprzet a wy bedziecie wymagac wtedy od sprzedawcy. Wybor "reżimu" pstepowania zalezy od was

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ten serwis jest pie#@@$ty i to nie mówie o BLASC, bo oni pewnie mają tyle do gadania co my, poprostu Acer wysyła do nich części statkiem raz na miesiąc, czyli oczekiwanie na części w najlepszym wypadku to pewnie 30 dni, bo z trzy tygonie płynie sam statek od chińczyków...

co za beton, tak to może tylko w tym powalonym kraju być, zastrzelić, tylko kogo?

 

jeżeli ktoś z was zna język ang w stopniu wystarczającym do napisania maila w tej sprawie do głównej siedziby ACER to nie ma na co czekać według mnie

 

u nas odpisują na to co chcą, to jest niepoważne, rumunia normalnie jakaś... :mur:

No ja troche speak, ale nie az tak.

Moze sie zbierzemy w kupe.

Co?

Nie z Chin, ponoc z Angli blasc raz w tygodniu dostaje dostawe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by było dobre. Nie wydaje mi się żeby siedziba główna wiedziała, że pieniądze, które wydają na reklamę są wyrzucane w błoto przez głupotę polskiego oddziału i firm z nim współpracujących. Sam nie znam na tyle biegle języka angielskiego :sad: , ale łącząc wspólne siły napewno damy radę :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no costi zaoferował swoją pomoc, spider zadziałaj coś

i nawet nie chodzi tu o maila w sprawie konkretnej osoby, ale ogólnikowgo w którym warto nadmienić o tym jak traktowani są klienci firmy ACER w Polsce, o tym, że nie ma jakiejkolwiek możliwości kontaktu telefonicznego/ mailowego, a Acer Polska to firma w firmie, rządząca sie własnymi prawami :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto wie jaki jest mail do centrali... Szukam i znalezc nie moge...

Ja pisze na swoim przykladzie, ja mam nieco inna sytuacje, bo ja zglaszalem jako firma...

Jak cos napisze to wkleje do przetlumaczenia. OK?

Edited by SpiderMAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swojego laptopa reklamowałem u sprzedawcy 08.03.2006 w BLASC był 11.03.2006 (dostałem od sprzedawcy numer listu przewozowego).

 

Z sama reklamacją troche zwelekałem (najpierw padł prawy przycisk touchpada - zacinał się, później zaczeła podpękiwać srebrna obudowa a na koniec padł hdd - co było defacto główym powodem dla jakiego zdecydowałem sie na reklamacje. Wszystkie usterki wyszly w przeciagu 6-8 miesiacy po zakupie i nie dziwi mnie teraz dlaczego daja tylko 1 rok gwarancji)

 

Wczoraj 13.03.2006 dotarła do mnie e-mailem (po uprzednim wysłaniu do nich zapytania jaki jest etap z naprawą etc.) ekspertyza serwisowa, w której to pewien Pan poinformował mnie, że jesli chcę aby naprawili mi obudowe to musze za nia zaplacic bo uszkodzenie wyglada na mechaniczne ...

 

obudowy uszkodzone mechanicznie naprawa poza gwarancja koszt czesci 60.T72V7.002 COVER.LOWER.W/SPEAKER 35EUR+VAT 60.T72V7.001 COVER.UPPER.W/LIP.ASSY 55EUR+VAT koszt wymiany przy wymianieplyty glownej zawarty w kwocie 0PLN

i co to jest "koszt wymiany przy wymianieplyty glownej zawarty w kwocie 0PL" WTF?, mało tego w ekspertyzie zawarta jest klauzula

 

Prosimy o zakreślenie właściwego pola (akceptuję koszty naprawy / rezygnuję z wykonania naprawy), a następnie odesłanie ekspertyzy na podany numer faxu lub pocztą. Powyższa ekspertyza obowiązuje w ciągu 7 dni od daty wysłania.

 

W przypadku braku odpowiedzi w terminie 14 dni od daty wysłania ekspertyzy zlecenie zostanie automatycznie zakończone i zostaną naliczone koszty ekspertyzy. Koszt ekspertyzy wynosi 120 zł. Wszystkie podane w ekspertyzie ceny są cenami NETTO.

 

Płatność regulowana jest w PLN wg kursu średniego NBP z dnia wystawienia faORT: ORT: ORT: ktury.

... no LOL nawet sprzedawca po pobierznych ogledzianch stwierdzil ze to wada konstrukcyjna i musiala zaczac pekac w wyniku naprezenia materialu lub zlego spasowania obudowy (bo raczej ciezko jest rzucac czy upuszczac laptopa z tego przedzialu $). W eksperyzie nie ma slowa o tym czy hdd zostal wymieniony czy usterka z touchpadem zostala usunieta. Jezeli tak wyglada ten "profesojonalny" i jedyny serwis to czas na konkretne zmiany i Acer powien dzialac szybko jesli nie chce stracic klientow, bo ja jesli bede kupowac w przyszlosci kolejnego laptopa to naprewno nie bedzie to juz Acer ... I szczerze powiedziawszy jestem w chwili obecnej zawiedziony ze niedosc ze wybulilem sporo kasy i obdarzylem zaufaniem firme Acer (korzystajac z ich oferty) to jeszcze sa takie problemy w serwisie acera.

 

Przed acerem mialem stycznosc z toshiba i wahalem sie miedzy acerem, a wlasnie toshiba i chyba zrobilem duzy blad ufajac acerowi ...

 

Aha laptop był kupiony na firmę, wjęc może dlatego w miare szybko sie ze mną skontaktowali.

Edited by Obsydian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dzisiaj napisalem nastepujace pismo.

 

 

Kraków, dnia 14.03.2006

 

 

 

 

 

 

Do kierownika serwisu firmy BLASC

Pana Jacka Wójcika

 

 

 

 

Szanowny Panie.

Mamy poważny problem z realizacja naprawy gwarancyjnej naszego notebooka Acer TravelMate 4002WLMi o S/N: XT520547050507AC2EM14 zgłoszonego u Państwa do naprawy 9 lutego 2005. Zgłoszenie numer 602946.

Żądamy natychmiastowej wymiany na nowy sprzęt, wolny od wad o porównywalnych i nie gorszych parametrach lub bezzwłocznego zwrotu naszego naprawionego komputera!

Nie przyjmujemy odpowiedzi "przykro nam, ale nadal nie ma matrycy". Mieli Państwo już miesiąc czasu na ściągniecie części, nie będziemy czekać dłużej, tym bardziej, że jesteśmy zwodzeni przez Państwa na każdym kroku. Jeśli nie ma matrycy WXGA, to proszę założyć WUXGA lub WXGA Truebrite, nie interesuje nas dalsze niekończące się oczekiwanie na naprawę sprzętu i tłumaczenie, że matryca nie dotarła do Państwa. Mamy ponadto nadzieję, że ten długi czas oczekiwania na naprawę zostanie przez Państwa zrekompensowany w jakiś sposób.

 

Może nakreślę Panu przebieg sprawy.

Zgłoszenie zostało przez Państwa przyjęte 10 lutego, czego potwierdzenie otrzymaliśmy drogą mailową od Państwa. Sprzęt dotarł do serwisu 13 lutego, czego potwierdzenie uzyskaliśmy telefonicznie. Po tygodniu, to jest 20 lutego dzwoniliśmy do Państwa firmy z pytaniem o stan realizacji zgłoszenia. Otrzymaliśmy informacje, że uznane zostały dwie z 3 zgłaszanych usterek, mianowicie, touchpad oraz matryca, a także zostaliśmy poinformowani o wymienionym już przez Państwa touchpadzie. Ponadto otrzymaliśmy informację o oczekiwanej dostawie matrycy najpóźniej 23/24 lutego, oraz, że laptop w takim przypadku będzie u nas najpóźniej w dniach

27/28 lutego. W związku z tymi informacjami w poniedziałek 27 lutego dzwoniliśmy do Państwa ponownie. W trakcie rozmowy otrzymaliśmy informację, że nadal nie dotarła do Państwa matryca. Ponadto osoba udzielająca informacji nie potrafiła, bądź nie chciała jednoznacznie podać terminu dostawy matrycy nie wspominając już o terminie zrealizowania naprawy. Ponownie telefonowaliśmy do Państwa we wtorek 28 lutego oraz środę 1 marca i ponownie nikt nie potrafił udzielić nam żadnych konkretnych informacji, oprócz tej, że kolejna dostawa części będzie na 100% w najbliższy piątek. Na prośbe o połączenie z Panem t.j kierownikiem serwisu otrzymaliśmy informacje, że jest Pan nieobecny, gdyż wyjechał Pan do klienta,

a za drugim razem, kiedy telefonowaliśmy po 15 minutach na drugi numer przełączono nas, ale po kilku minutach oczekiwania połączenie zostało zerwane, tak jakby ktoś umyślnie je przerwał odkładając słuchawkę, bądź rozłączając w inny sposób połączenie.

Termin naprawy określony w polskim prawie, t.j. 14 dni upłynął dnia 2 marca. Dzień po tym terminie t.j. w piątek 3 marca dzwoniliśmy ponownie do Państwa firmy, gdyż wcześniej otrzymaliśmy informację, że będzie dostawa części. Niestety, nadal nikt nie potrafił, bądź nie umiał udzielić nam żadnych konkretnych informacji, nadal jedyne konkretne odpowiedzi jakie słyszałem to: "nie ma", "nie wiem", "nie wiadomo kiedy", "przykro mi". Niekompetencja Państwa pracowników osiągnęła już szczyty...

Po weekendzie, t.j. 6 marca dzwoniliśmy do Państwa ponownie, tym razem nie ja lecz mój przełożony. Wykonał on nagranie rozmowy telefonicznej w której pada stwierdzenie, że komputer będzie najwcześniej na połowę przyszłego tygodnia, pod warunkiem, że dotrze

matryca. Po kolejnym tygodniu status naszego zgłoszenia nie ulega zmianie. Wystosowaliśmy i wysłaliśmy do Państwa pismo w tej sprawie, bez jakichkolwiek rezultatów.

W dniu 13.03.2006 dwie osoby z naszej firmy otrzymały informację telefonicznie, o dalszym braku części zamiennych, ponownie na zadane konkretne pytanie o termin zrealizowania naprawy nie było żadnej konkretnej odpowiedzi. Ponadto kilkunastokrotnie próbowaliśmy

interweniować telefonicznie w polskim przedstawicielstwie firmy Acer, ale bezskutecznie, na maila napisanego w niedziele 5 marca nie otrzymaliśmy nadal odpowiedzi. Została napisana także listowna wersja skargi na Państwa firmę do siedziby Acer Computer GMBH przy ul. Domaniewskiej 41, mamy nadzieję, że ktoś się tą sprawa wreszcie zajmie. Ponadto informuję Pana, że zostanie napisana skarga do europejskiej siedziby firmy Acer mieszczącej się w Szwajcarii. Ponadto o sprawie postępowania Państwa firmy, a także w razie braku jakiejkolwiek interwencji polskiego przedstawiciela firmy Acer, o ich postępowaniu zostanie poinformowany tygodnik branżowy CRN, który niejednokrotnie z sukcesem brał udział w rozwiązywaniu takich sytuacji. Zostaniecie napiętnowani w tej jakże fachowej i poczytnej gazecie branżowej. Jeśli nas Państwo zmuszą swoją ignorancją i dalszą niekompetencją, to sprawa ta zakończy się w sądzie.

Mam nadzieję, że pismo to zostanie potraktowane poważnie. Informuję Pana, że zostało ono także wysłane do wiadomości przedstawicielstwa firmy Acer na Polskę.

 

 

 

Z poważaniem

 

RATIO

Kraków ul. Łokietka 3 p.127

Telefon: (012) 632-74-10

FAX: (012) 623-70-12

 

Poszlo faksem do Acera i Blasc...

Jutro pojdzie jeszcze poleconym.

Mam dostac jeszcze jutro od kumpla numer do jakiegos Product Managera w Acer Polska, co moze cos pomoze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie zaraz coś strzeli - dostalem przed chwila

 

Witam!

Plyta glowna jest wymieniana w ramach gwarancji.

Serwisant stwierdzil ze matryca byla uszkodzona mechanicznie.

Pozdrawiam

Kasia Majewska

A ja sie pytam jaka plyta ? jaka matryca ?

 

reklamowalem z innych powodow ... to juz jest szczyt niekompetencji i balaganu jaki tam panuje.

Edited by Obsydian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Mam taki sam problem, mojego notebooka Aspire 5002WLMi oddałem do serwisu Blasc 07.02.2006r do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi tzn. tylko moje telefony i e-maile do tej firmy powodują, że coś wiem na temat tej naprawy. Padła mi matryca, a pani przy telefonie do dziś dnia informuje mnie że mój status to czekają na części. Po dośc ostrej dzisiaj rozmowie z panią otrzymałem od niej telefon do jej przełożonego (mam nadzieję że bedzie to ktoś bardziej doinformowany, dzis się nie dodzwoniłem, ale jak próbowalem byla już 16.15 więc pewnie już skończył pracę). Jutro wybieram się na konsultację do pewnego pana który wykłada u mnie na uczelni prawo konsumenckie zaczerpnąc fachowych informacji, bo mam zamiar skierowac tą sprawę do Sądu Konsumenckiego.

Kolega Kurek może i ma racje, ale z tego co wiem to, to oni maja 14 dni roboczych na naprawę, jeśli sie nie wywiążą to masz prawo zażądać nowego sprzętu. Prawo konsumenta chroni jego interesów, a nie interesów serwisu i jasno mówi o terminach.

 

Telefon do pana przełożonego: końcówka 39

Jesli macie jakieś nr do Acer, to proszę o ich przesłanie na mastersit@tlen.pl

Mam zamiar osobiscie wybrac się do firmy Acer w Warszawie i moją skromną osobą odwiedzić odpowiednie osoby bez wczesniejszego powiadomienia.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.