Skocz do zawartości
kuki1989

Geforce 7600 GS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Umie ktoś odczytać czas dostępu do pamięci na mojej grafie:

 

Qimondo 0704

HYB18HS12379A7

H6538114

 

Grafika to Palit 7600GS Sonic AGP

 

Często dwie ostatnie liczby na pamięciach oznaczają ich czas dostępu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj akurat są 1.4ns ale tego nie pokazują dwie ostatnie liczby... czysty przypadek.

Np. u mnie są takie oznaczenia:

 

Qimonda 0634

 

HYB48HS12329AF

 

WVV47306

 

:D i co Ty na to :D 0.6ns?? Hehe fajnie by było. Ale są to 1.4ns firmy Infineon z fabryki wychodzą z napięciem 1.8V ale Palit voltuje je do 2.0V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy możliwe, żeby Palit dovoltowywał rdzenie? U mnie standardowe napięcie to 1.3V(nie robilem żadnego vmoda), karta nówka ze sklepu. Nie powinno być 1.15V?Nie żebym się tym martwił ale chciałem się zapytać.

Edytowane przez Cyna58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I poszedł 1700 na pamięciach?? O qrcze pieczone nieźle. Nie wiem jak to jest dokładnie z tym napięciem ja mam standardowo 1.19V a w stresie 1.2V na pamiątkach 2.0V

Tak 1700 ale to już jest max stabilne taktowanie. Napięcie na rdzeniu 2d i 3d mam 1,3V a pamięci 2,0V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej cyna58 to skąd wiesz ile masz stockowo na rdzeniu?? :-P

 

Kaeres i PaBlO wy macie 7600GT a to normalne że GT ma większe napięcie niż Gs a cyna58 mam Gs i to jest dziwne że ma 1.3V

Edytowane przez Razan_r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nibitor mi pokazał, riva tuner również pokazuje 1,3V. Z resztą czy przy 1,19 rdzeń poszedłby na 605mhz??

A jeszcze mam pytanie. Czy zbyt mocno grzejący się mostek HSI może powodować słabsze OC karty??

Edytowane przez Cyna58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość <account_deleted>

Nibitor ani RT nie pokazują napięcia na rdzeniu - pokazują VID, a to jest zasadnicza różnica -> miernik pokazuje(mierzy) napięcia ;)

Jeśli masz rev. B1, to spokojnie wyciągasz 600MHz na 1.25V.

edit: A co do HSI: może, tylko pytanie ile na nim masz? Bo to, że parzy jeszcze o niczym nie świadczy (80stC spokojnie wytrzymuje)

Edytowane przez tomazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z artefaktami, na moim 76gt wyglada to tak ze wyskakuja pionowe arty i wszystko sie wiesza, ale muzyka leci dalej, tylko ze nic nie da sie zrobic poza resetem, temp w windzie 41-42 stopnie, w stresie 47-48, w TDU pamieci moge dac max na 780, a rdzen 630, a np w cod2 spokojnie leci na 640/850, temp w obu grach na rdzeniu nie przekracza 48 stopni, a pamieci przy dotknieciu (o ile mozna dotknac kosci kolo radiatora :P) nie parza, wiec ktos wie ocb? chlodzenie mam stock'owe, zadnych vmodow, stery 93.71 z plyty

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość <account_deleted>

...w TDU pamieci moge dac max na 780, a rdzen 630, a np w cod2 spokojnie leci na 640/850

ehh, nie rozumiem takiego postępowania - to tak jakbyś robił OC procka i stwierdził, że w windzie leci na 3GHz, ale w sPi to już tylko 2.2 <_<

Proste pytanie: jakie zegary są stabilne dla twojej karty? Stabilne to znaczy stabilne a nie takie na których smarki przechodzą. (IMO najlepiej jako wykrywacz kupy sprawdza się VideoCardStabilityTest)

Edytowane przez tomazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh, nie rozumiem takiego postępowania - to tak jakbyś robił OC procka i stwierdził, że w windzie leci na 3GHz, ale w sPi to już tylko 2.2 <_<

Proste pytanie: jakie zegary są stabilne dla twojej karty? Stabilne to znaczy stabilne a nie takie na których smarki przechodzą. (IMO najlepiej jako wykrywacz kupy sprawdza się VideoCardStabilityTest)

napisalem chyba ze w cod2 chodzi na 850, a cod2 to chyba tez gra?:D chodzi mi o to ze w TDU musze schodzic o 70mhz na pamieciach zeby moc grac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość <account_deleted>

napisalem chyba ze w cod2 chodzi na 850, a cod2 to chyba tez gra?:D chodzi mi o to ze w TDU musze schodzic o 70mhz

No to właśnie stwierdziłeś, że 850 to za dużo - jest niestabilne - i tyle.

A dlaczego w jednej grze jest "dobrze", a wdrugiej nie, to już inna bajka (w skrócie: nie jest dobrze, tylko tego nie widać ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość <account_deleted>

Zasadniczo są dwie możliwości:

1. siada zasilanie (różne gry różnie obciążają procka/pamięci)

2. jedna z kości ramu (a raczej jej fragment) nie wyrabia -> jeśli znajdą się w niej mało istotne fragmenty textur, to możesz nigdy nie zobaczyć żednego negatywnego efektu, ale jeśli znajdzie się tam kod GPU jest zwiecha/ zniekształcenie geometrii, itp. Wot cała tajemnica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość <account_deleted>

ad1. Niekoniecznie musi chodzić o zasilacz kompa - może tu być winna także przetwornica VGPU/VMEM.

ad2. Pośrednio można coś wnioskować po wykresie zapełniania VRAM z RT, ale nie zawsze.

Edytowane przez tomazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...