Skocz do zawartości
bartolex1988

Zawieszający Się Xbox 360 :(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem niedawno konsole Xbox 360.

Mam z nią problem a mianowicie strasznie często się zawiesza.

Czasami raz na 1,5h a czasami 10 razy w ciągu 20min :(

Nawet w menu się zawiesza albo przy słuchaniu mp3.

Prosze pomóżcie co mam zrobić.

Konsola kupina była w Londynie 26/03/2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie temperaturki nieteges.....Moze zadbaj o jakies dobrą wentylacje w poblizu konsolki [kurcze jak to brzmi :lol: ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odesłanie na gwarancji do sklepu (wiem, że w Anglii, czytałem dobrze) lub innego punktu serwisowego (gwarancja powinna być ważna w całej europie, przynajmniej, chyba że o czymś nie wiem) nie wchodzi w grę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem niedawno konsole Xbox 360.

Mam z nią problem a mianowicie strasznie często się zawiesza.

Czasami raz na 1,5h a czasami 10 razy w ciągu 20min :(

Nawet w menu się zawiesza albo przy słuchaniu mp3.

Prosze pomóżcie co mam zrobić.

Konsola kupina była w Londynie 26/03/2006

To nie pierwszy przypadek - oddaj na gwarancje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boje się wysłać do londynu bo może paczka zaginąć albo coś się stać :sad:

Jak już to gdzie do serwisu czy do sklepu??

Kupiona była w GAMESTATION

Jak ja ubezpieczysz to sobie moze ginac, przynajmniej kase odzyskasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa wyjścia. Odsyłasz konsolę do sklepu gdzie została kupiona i tam ją mają obowiązek naprawić/wymienić na nową, albo dajesz do serwisu w Polsce i liczysz się z kosztami naprawy (np. tu: http://www.iksboks.aplus.pl/index.php?cPath=36 Facet, który prowadzi ten serwis ma też forum, więc możesz się tam coś więcej dowiedzieć http://forum.xbox-scene.pl). Na koniec mogę Cię tylko pocieszyć, że nie jesteś jedyny z takim problemem :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem na 100% że się nie przegrzewa poniważ testowałem ją w chłodnym pomieszczeniu na kafelkach i nawrt sienie zgrzała. Dzisiaj nie mogłem nawet pograć. Zawieszała się co 2 min podczas grania, myślałem że to przez płyte ale nie bo zawiesza w menu albo przy słuchaniu Mp3 :(

Wiecie co to może być i ile kosztuje naprawa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bartolex1988 przecież dałem Ci namiary na serwis, tam pytaj, skąd my tu możemy wiedzieć co dokładnie dzieje się z twoją konsolą i ile będzie kosztowała naprawa? :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno jest uszkodzenie fabryczne bo zawiesza się nawet jak podłącze ją pierwszy raz to odrazu przy pokazywaniu się znaczka Xbox 360 się wiesza. Wogóle teraz to sięwiesza co chwila. Nie moge nic kompletnie zrobić. Konsola się nie grzeje na bank bo zimiutka po właczeniu się wiesza.

Mam pytanie czy w pudełku jest gwarancja jakaś od microsoftu , ta oprucz tej ze sklepu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno jest uszkodzenie fabryczne bo zawiesza się nawet jak podłącze ją pierwszy raz to odrazu przy pokazywaniu się znaczka Xbox 360 się wiesza. Wogóle teraz to sięwiesza co chwila. Nie moge nic kompletnie zrobić. Konsola się nie grzeje na bank bo zimiutka po właczeniu się wiesza.

Mam pytanie czy w pudełku jest gwarancja jakaś od microsoftu , ta oprucz tej ze sklepu??

Jeżeli masz całe pudło, to chyba powinna być, a jak powinna być to powinieneś ją znaleźć <_< .

Jak nie możesz znaleść (w pudle chyba nie ma przegródek) to widocznie nie ma (co wg mnie byłoby troche dziwne, bo jeszcze się nie spotkałem aby "markowy" produkt takowej nie miał). No chyba, że czegoś tu nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel od zasilania/zasilacz :]

Chodzi Ci o to, że to wina zasilacza ?? Może i tak, ale to nie zmienia faktu, że powinien oddać na gwarancji do naprawy.

1. Oprócz kosztów przesyłki to operacja jest darmowa.

2. Ma się pewność że będzie naprawione/poprawione.

3. Nie traci gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do sklepu i okazało się że oni dają gwarancje tylko na 1 miesiąc :angry:

 

Teraz ani gwarancji nie mam ani konsoli :mur:

sklep sklepem, microsoft daje roczna gwarancje na produkt. mialem podobne zwiech co ty. ja kupilem w sklepie w swoim miescie. zawiozlem do nich oni wyslali do niemieci dostalem nowke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do sklepu i okazało się że oni dają gwarancje tylko na 1 miesiąc :angry:

 

Teraz ani gwarancji nie mam ani konsoli :mur:

To oddawaj na podstawie niezgodnosci towaru z umowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do sklepu w angli.

Powiedzieli tam że gwarancja jest na 3 miesiące tylko i nie przyjmom tego:(

Raczej nie kłamali bo rozmawiałem z kierownikiem sklepu.

I co ja teraz mam zrobić z tym?? :mur: :mur: :mur:

Pewnie się z tym kierownikiem sklepu w angli nie dogadałeś i nie przyjmom konsoli, bo jak masz problemy z polskim to rozmowa po angielsku Ci za dobrze chyba nie wyszła. Pytasz się co masz zrobić? Wal dalej głową o mur.

Człowieku, dałem Ci namiary na serwis w Polsce, tam szukaj informacji jak nie masz innych możliwości. Po drugie ściemniasz jak małe dziecko przez cały ten temat, najpierw piszesz, że jest tylko miesiąc gwarancji, potem że trzy - zdecyduj się! Podaj nam numer do tego sklepu gdzie dzwoniłeś, bo ciekawy jestem. Jednak i tak uważam, że cały ten temat jest prowokacją z twojej strony. Tyle.

 

Do moderki: jak uważacie, że nie mam racji to wywalić tego posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale po co nam nr do sklepu podajesz ? Co mamy zadzwonic za Ciebie ?

 

Przeciez to jest jakas parodia... Sklep ma obowiazek Ci ja przyjąc/wymienic czy to w Anglii czy w Polsce .

 

Chyba , ze o czyms zapomniales napisac..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił w moim imieniu wykwalifikowany tłumacz!!

A numer do sklepu GAMESTATION to : 0208 579 3949

 

Nie będę się już co do tego numeru spierał, ale jednak polecam zajrzeć do tego linka: 2120198[/snapback]

Witam

Kupiłem niedawno konsole Xbox 360.

Mam z nią problem a mianowicie strasznie często się zawiesza.

Czasami raz na 1,5h a czasami 10 razy w ciągu 20min :(

Nawet w menu się zawiesza albo przy słuchaniu mp3.

Prosze pomóżcie co mam zrobić.

Konsola kupina była w Londynie 26/03/2006

 

Mówisz, że są 3 miesiące gwarancji to skoro zakupiłeś ją 26 marca, to zostało Ci jeszcze na chwilę obecną 15 dni do jej końca, więc w czym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówili że gwarancja jest na 3 miesiące ale dla tych co mogą przyjść do sklepu:(

I nie zdarzyło im się żeby ktoś przyniósł dłużej niż po 1 miesiącu do reklamacji.

Tego wynika że mają gwarancje na 3 miesiące ale nie dla polaków:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co w tym temacie chodzi, ale nie dojdziemy w ten sposob donikad. Dostales namiary do polskich serwisow, tam sie pytaj albo reklamuj w tym sklepie, w ktorym kupiles. Na poczatek proponuje zadzwonic pod wlasciwy numer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bartolex1988 nie wiem co to za sklep ale na kazdy towar w UE masz 24 miesiace gwarancji.

Nie wiem co to za bajki ale sklep ma obowiazek wymiany/naprawy konsoli.

Wiec nie siej juz fermentu tylko wysylaj konsole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...