Skocz do zawartości
s0lid

Saint's Row

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pioorek

Porblemy z czytaniem ze zrozumieniem? Komputery też by udźwigneły PGRa 3 :wink: Zobacz sobie jak wygląda ghost recon tutaj zawinili programiści :wink: Sugerujesz, że Najnowsze komputery by tego nie pociągneły? To na czym te gry były robione? Na Xboxie 360 padem?

True, true.

 

Ghost Recon (taki jak na konsoli) chocilby raczej ok na nowszych kartach graf. - tyle ze tworcy odwalli kawal lipnej roboty i mamy to co mamy, wlasnie po to, zeby tacy jak ty mysleli, ze konsola jest lepsza :lol:

 

Gra wyglada spoko, ale przesadzili z hdrem miejscami. Moze byc ciekawie;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Komputery też by udźwigneły PGRa 3 :wink: Zobacz sobie jak wygląda ghost recon tutaj zawinili programiści :wink: Sugerujesz, że Najnowsze komputery by tego nie pociągneły? To na czym te gry były robione? Na Xboxie 360 padem?

o jej, no racja, przecież Epoka Lodowcowa wraz z innymi bajkami też była robiona na PC więc czemu Twój komputer nie miałby wyrenderować sceny :mur: w NASA też mają PCty, dlaczego na swoim masz nie odpalić ich symulatorów? fajne podejście

jak dla mnie na dzień dzisiejszy zrobienie gry na PC z taką grafiką jak na XBOX360 wymagało by sprzętu 3 razy mocniejszego od obecnych, tak aby programiści mogli zmarnować 70% możliwości tak jak to jest robione teraz

myśle, że za jakieś dwa lata taki czas nastanie i PC znów wyprzedzi konsole jeżeli chodzi o grafikę, do tego czasu konsole NG będą górą, tak samo jak to było z PS2/XBOX, taka kolej czasu...

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

myśle, że za jakieś dwa lata taki czas na stanie i PC znów wyprzedzi konsole jeżeli chodzi o grafikę, do tego czasu konsole NG będą górą, tak samo jak to było z PS2/XBOX, taka kolej czasu...

Tu się zgodze.

Ale narazie to mamy jednego nextgena i coś na następne chyba sobie troche poczekamy <_<

 

Nie trzeba mieć komputerów NASA żeby pociągnąć PGRa3 :wink: To raczej zasługa programitów niż sprzętu (no i pieniędzy jakie MS włożył w X36 i PGRa3 ;] )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porblemy z czytaniem ze zrozumieniem? Komputery też by udźwigneły PGRa 3 :wink: Zobacz sobie jak wygląda ghost recon tutaj zawinili programiści :wink: Sugerujesz, że Najnowsze komputery by tego nie pociągneły? To na czym te gry były robione? Na Xboxie 360 padem?

Nie.. na pewno robili na pecetach <lol> Nie to zeby programisci mieli swoje własne sprzety niczym nie przypominajace PC.

A co do gierki... może coś im z tego wyjdzie, ale nie bedzie sie napewno takim skucesem jak GTA cieszyło, i raczej też nie jest na tym samym silniku IMHO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porblemy z czytaniem ze zrozumieniem? Komputery też by udźwigneły PGRa 3 :wink: Zobacz sobie jak wygląda ghost recon tutaj zawinili programiści :wink: Sugerujesz, że Najnowsze komputery by tego nie pociągneły? To na czym te gry były robione? Na Xboxie 360 padem?

Na PC tworzy się poszczegolne elementy gry, a nastepnie wrzuca się je do devkita i tam te poskladane elementy są odpalane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Jak widzisz nie chodzi tu o wydajność bo PGRa3 bez problemu pociągnał by nie jeden z TWEAKowców a raczej o programistów i o to, że na PC raczej robi się symulatory z gorszą grafiką ale mnóstwem detali dla tych najbardziej wymagających patrz np rFactor, LFSy itd :P

 

To solid jakiego masz nika na forum Xboxonline?

 

EOT

 

Co do gry to nowy nius http://www.gamespot.com/xbox360/action/sai...tml?sid=6124788

w którym to jest napisane, że gra jest robiona na kompletnie nowym enginie ;)

Edytowane przez JestemNoobem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

(...) PC raczej robi się symulatory z gorszą grafiką ale mnóstwem detali dla tych najbardziej wymagających patrz np rFactor, LFSy(...)

...NFS:U, NFS:U2, NFS:MW, Ford cos tam 3 itp itd. ;)

Swoja droga symulatorow na PC jest wiecej chyba dlatego, ze wiecej graczy ma odpowiednie "stanowiska" do zamontowania kierownicy/wolantu. Bo konsolowcy to jednak fotelik/lozeczko, w zwiazku z czym brak miejsca na umocowanie kierownicy/pedalow/przepustnicy, a PCtowcy to jednak biureczko.

Sorki za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak czy siak nienawidze grac w GTA 3,VC,SA czy FPSy na konsolach. Dla mnie taki uklad sterowania to jedna wielka pomylka. Za to nigdzie lepiej nie gralo mi sie w PES czy NFSU (nie mialem akurat okazji zagrac na naprawde dobrej kierownicy na PC).

 

Tak ze imho gry w stylu GTA, a o MoH czy Cał i Druty juz nie wspomne, nadaja sie pod wzgledem kontroli na PC. Cos tam slyszalem o myszkach i klawiaturach pod konsole ale dalej pozostaje ubogi system swobodnego celowania w GTA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak czy siak nienawidze grac w GTA 3,VC,SA czy FPSy na konsolach. Dla mnie taki uklad sterowania to jedna wielka pomylka. Za to nigdzie lepiej nie gralo mi sie w PES czy NFSU (nie mialem akurat okazji zagrac na naprawde dobrej kierownicy na PC).

 

Tak ze imho gry w stylu GTA, a o MoH czy Cał i Druty juz nie wspomne, nadaja sie pod wzgledem kontroli na PC. Cos tam slyszalem o myszkach i klawiaturach pod konsole ale dalej pozostaje ubogi system swobodnego celowania w GTA.

A ja ci powiem tak.. Ja nie moge juz grać na PC w GTA... kwestja przyzwyczajenia. wogole na PC nie chce mi się grać nie wygodnie.. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Nie chce robic OT ale powiedz mi czy mile jest granie z Automatycznym aimingiem. Dla mnie to odbiera jedna z glownych zalet gry :(.

Tak w FPSach zabawa gałkami jest do niczego ;/ a auto celowanie to bezsens

Za to Pad świetnie spisuje się w Wyścigach i grach typu Prince of persia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Tak w FPSach zabawa gałkami jest do niczego ;/ a auto celowanie to bezsens

Za to Pad świetnie spisuje się w Wyścigach i grach typu Prince of persia

To dlatego, ze PS2 ma kiepskie galki. Sprobujcie pada XBoxowego.

Mi tam wygodniej sie w Dooma 3 i Riddicka gralo na Xie niz na PC. A co do GTA - gra na klawiaturze + myszce to dla mnie mordega w przypadku tej konkretnej serii. I tak - odpowiada mi autocelowanie w tej konkretnej grze, bo ono niczym sie nie rozni od dokladnego naprowadzenia myszka. Wiec w czym problemo bambinos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dlatego, ze PS2 ma kiepskie galki. Sprobujcie pada XBoxowego.

Mi tam wygodniej sie w Dooma 3 i Riddicka gralo na Xie niz na PC. A co do GTA - gra na klawiaturze + myszce to dla mnie mordega w przypadku tej konkretnej serii. I tak - odpowiada mi autocelowanie w tej konkretnej grze, bo ono niczym sie nie rozni od dokladnego naprowadzenia myszka. Wiec w czym problemo bambinos?

Dokładnie. Wszyscy pisza jak to się beznadziejnie gra na padzie. A ja się spytam na jakim padzie ? Bo prawda jest taka, że pady od ps2 są do du.. !! Gałki w padzie od xbox i xbox 360 są rewelacyjne. Są bardzo czułe, dodatkowo bardzo dużo gier pozwala na regulacje ich czułości. Dodam jeszcze, że świetne są również trigery w tych padach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dlatego, ze PS2 ma kiepskie galki. Sprobujcie pada XBoxowego.

Mi tam wygodniej sie w Dooma 3 i Riddicka gralo na Xie niz na PC. A co do GTA - gra na klawiaturze + myszce to dla mnie mordega w przypadku tej konkretnej serii. I tak - odpowiada mi autocelowanie w tej konkretnej grze, bo ono niczym sie nie rozni od dokladnego naprowadzenia myszka. Wiec w czym problemo bambinos?

 

Dokładnie.. lecz przyznam się bez bicia że po jakim tam czasie tak przyzwyczaiłem się do gry w killzone na padzie od PS2 że gra dla mnie była całkowicie miłą.. nie miałem już tego problemu co wiele ludzi nie grających nigdy na padzie w FPS'y.. heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w FPSach zabawa gałkami jest do niczego ;/ a auto celowanie to bezsens

Za to Pad świetnie spisuje się w Wyścigach i grach typu Prince of persia

 

to jest tylko towje zdanie, mi na padzie xboxowym gra się w fpp genialnie. Wiec w czy problem? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest tylko towje zdanie, mi na padzie xboxowym gra się w fpp genialnie. Wiec w czy problem? :)

problem jest taki, ze Ci co mowia ze gra sie do du*y na padzie, tak naprawde nigdy sie do tego nie przylozyli, tylko wzieli pada do łap, coś im nie pasowało, bo byli przyzwyczajeni do myszy i odrazu odłozyli. A wystarczy ponownie sie przyzwyczaic do pad'a. Mi tez sie dobrze gra na padach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec ja nie mialem okazji smigac na xboxie ale za to mnostwo czasu spedzilem grajac w MoH i inne FPSy na PS2. No i bylem zalamany bo naprawde nie mogla mi podejsc taka gra.

 

No ale z tego co widze to wszyscy tutaj kreca nosem na pady PS2 a zachwycaja sie xBoxem to chyba bede musial to sprawdzic. Ale tak czy siak ja wole klawiature i myszke ;) Jakos tak swobodniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Jakos tak swobodniej.

Mowi sie "latwiej" ;)

A tak na serio: pad od PS2 tez nie jest tak calkiem do niczego. Kwestia ustawien w grze. W demko Blacka gralo mi sie tak samo dobrze na PS2 jak na klocku. Porazka bylo Call of Duty na PS2, ale juz w MOH:PA sterowalo sie super. Chociaz nadal najlepsze rozwiazanie z PS2owych FPPow ma Killzone. Jednak to wszystko wymieka przy XBoxowym Halo, gdzie widzialem ludzi grajacych na padzie rownie dokladnie jak na myszce. Pad od PS2 (grzybki) ma dokladnosc 10 bitowa, a od XBoxa 12 bitowa - te cyferki mi duzo nie mowia, ale czasami czuc te roznice i to mocno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowi sie "latwiej" ;)

A tak na serio: pad od PS2 tez nie jest tak calkiem do niczego. Kwestia ustawien w grze. W demko Blacka gralo mi sie tak samo dobrze na PS2 jak na klocku. Porazka bylo Call of Duty na PS2, ale juz w MOH:PA sterowalo sie super. Chociaz nadal najlepsze rozwiazanie z PS2owych FPPow ma Killzone. Jednak to wszystko wymieka przy XBoxowym Halo, gdzie widzialem ludzi grajacych na padzie rownie dokladnie jak na myszce. Pad od PS2 (grzybki) ma dokladnosc 10 bitowa, a od XBoxa 12 bitowa - te cyferki mi duzo nie mowia, ale czasami czuc te roznice i to mocno.

no i pad od X'a ma inaczej gały rozmieszczone, bo ma jedną na miejscu krzyzaka od PS2 czyz nie? To tez duzo daje, gdyz wtedy pada sie zupelnie inaczej trzyma i lepiej sie steruje prawą gałką gdyz uchwyt rąk na padzie (a raczej rozklad sił z jaka sie go trzyma or sth) jest inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....

Pad od PS2 (grzybki) ma dokladnosc 10 bitowa, a od XBoxa 12 bitowa - te cyferki mi duzo nie mowia, ale czasami czuc te roznice i to mocno.

Jak to Ci nic nie mówią :] To działa na zasadzie układu współrzędnych/macierzy dyskretnej. Jak rozdzielczość ;] czyli za pomocą 12 bitów masz wiekszą precyzję, zakres w przypadku 12 bitów to 2^12 = 4096 a 10 bitów 2^10 = 1024, co za tym idzie dokładniejszą i to 4 krotnie.

 

btw. zara poca napisze żebym nie był taki pr0 ;]

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to Ci nic nie mówią :] To działa na zasadzie układu współrzędnych/macierzy dyskretnej. Jak rozdzielczość ;] czyli za pomocą 12 bitów masz wiekszą 2^12 = 4096 a 2^10 = 1024, co za tym idzie dokładniejszą i to 4 krotnie.

 

btw. zara poca napisze żebym nie był taki pr0 ;]

czyli pole możliwych położeń gałki w DS2 to kwadrat składający sie z 1024 małych kwadratów, czyli 32x32

a w Xie to 64x64 kwadrat. To daje dokładnie 2 razy (ojejku pisał, ze 4, ale chyba 2 razy) wiekszą dokładność niż w padach SONY. To jest i tak bardzo dużo.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje trzy grosze :wink: Grałem kiedyś na Xbox'ie w jakiegoś FPS'a, lecz grałem zaledwie chwile (konsola była pożyczona). Jedno co stwierdziłem, że gra nie sprawiała mi ŻADNEJ przyjemności :? Spowodowane było to pewnie brakiem czasu na oswojenie się z padem i tymi gałkami :-| Jaki z tego morał, ano taki, że granie na padzie w gry tego typu może sprawiać przyjemność ale wymaga mnóstwa dobrej woli, bo inaczej bardzo szybko skończymy i niesmak pozostanie :) Oczywiście jak ktoś jest zatwardziałym graczem pc on-line (gra już ładnych parę lat) to przesiadka na konsole i pada będzie bardzo trudna, a w skrajnych wypadkach niemożliwa :wink:

 

Co do gry to wygląda całkiem przyjemnie i może być ciekawa :) Przpraszam za, ten ciągnący się od kilkunastu postów, OT :wink: pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba macie racje bo jak sobie przypomne moja przesiadke z wolfensteina (starego "hipaho!" :lol:) na Quake'a i przyszlo dodatkowo sterowac myszka miast tylko klawiatury to tez sie ciezko gralo :D Ale szybko sie czlowiek oswoil, no i mlody byl to to nieskoordynowany ;).

 

PS. Dobra konczmy OT bo to mialobyc o Saint's Row a nie o padach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytałem na innym forum to dziś ma się ukazać demo tej że gry na Xbox Live :P demo ma ważyć 3 giga heheh Kto da więcej ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytałem na innym forum to dziś ma się ukazać demo tej że gry na Xbox Live :P demo ma ważyć 3 giga heheh Kto da więcej ;p

mam nadzieje, że to prawda z pojawieniem się dema. pojawi się odrazu zassysam i zdam małą relację :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez to ten sam silnik co w gta -_- nawet silniki (samochodow :) ) brzmia tak samo, takie same menu ubierania postaci, pojazd tak samo sie zachowuje,droga jest praktycznie taka sama,ambulans dziwnie przypomina ten z gta, nawet minimapa,tuning taki sam, opony sie zostawiaja sladu na asfalcie..., sposob strzelania i celowania tez wydaje mi sie dziwnie znajomy,drzwi tak samo sie zamykaja, podobny (ale nie taki sam) system zniszczen

 

przeciez "calkiem" inna gra powinna byc inna a nie zerznieta z pioniera (mozna powiedziec ) tego typu gier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli pole możliwych położeń gałki w DS2 to kwadrat składający sie z 1024 małych kwadratów, czyli 32x32

a w Xie to 64x64 kwadrat. To daje dokładnie 2 razy (ojejku pisał, ze 4, ale chyba 2 razy) wiekszą dokładność niż w padach SONY. To jest i tak bardzo dużo.

Daje 4x większą dokładność, sam to przecież wykazałeś (32x32 i 64x64, pomnóż to sobie) ;)

 

eot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daje 4x większą dokładność, sam to przecież wykazałeś (32x32 i 64x64, pomnóż to sobie) ;)

 

eot

joł. Przeanalizowalem juz i w sumie 4x. Bo jak sie przesuwa tylko w lewo i w prawo to jest 2 razy dokladniejsze. Tak samo gora dol. A 2x2=4 ;d

 

niom, eot ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...