Skocz do zawartości
Macieqqq

Sklep, Ktory Polecacie?

Rekomendowane odpowiedzi

W zyciu nie kupie nic w apollo i namawiam kogo moge - dawno temu kupilem u nich grafike (spieprzona - wymieniali 2 tygodnie), dysk twardy (tez chyba dwa tygodnie naprawiali juz nie pamietam) i stacje dyskietek (juz nawet sie nie denerwowalem, tylko machnalem reka i jest w obudowie do dzis - jako ozdoba). Znajomy prowadzil kafejke na ich sprzecie, to tez tak srednio dwa razy w tygodniu tam biegal. To tyle apollo Rzeszow.

Jesli chodzi o apollo krakow, to nie mam zbyt wielu doswiadczen, bo wszystkim znajomym ktorzy chcieli kupowac komputer u nich skutecznie to wyperswadowalem. Uparl sie jeden - wymienial monitor :P Za to ostatnio kumpel sobie kupil u nich myszke (tez chcial byc madrzejszy), to na dzien dobry nie dzialala mu rolka (a po co mu ? :P). Zaniosl do serwisu, czekal dwa tygodnie (oczywiscie zastepczej tez nie dostal) - nie wiem czy jest apollo w lublinie - ale stamtad jest ten kumpel i pewnie troche klientow straca ;]

Natomiast drugiego sklepu nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o wlasnie ,jakies opinie co do sirius.pl ?

O siriusie macie temat i to obszerny na forum.pcarena.pl

Jada po nich rowno. Sam sirius zalozyl o tym watek , chcial opini....i je dostal...od tego czasu nie zagladaja juz tam...

 

 

A co sadzicie o ESC i o tym sklepie???:

http://www.imperium.net.pl/abit-kn9-nforce...am2-p-8715.html

Bo mozliwe , ze to kupie , DFI nie chce.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sadzicie o ESC i o tym sklepie???:

2312839[/snapback]

Ja polecam 4speed.pl, dobry kontakt, niezle ceny, wszystko hula jak nalezy.

poczekamy do 1 serwisu-legendy krążąą jak oni mają klienta w 3 literach :wink:

4speed... ugh... zamówiłem tam raz jakieś chłodzenie, pytając się wczesniej czy maja na stanie, niby mieli, kupiłem, dostałem potwierdzenie na maila, przelałem kase, tydzien nic, upominanie się mailem, nie odpisywali to się dalej upominalem, mailami nic nie zdziałałem i musiałem dzwonić, okazało się że jednak nie mająna stanie i nie będą mieli i w końcu po 3 tygodniach otrzymałem zwrot pieniędzy... dzięki bardzo... Edytowane przez hary86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W imperium mam juz zakupow za jakies 50K i jak do tej pory wszystko ok.

Z serwisem tez nie mialem problemu, zawsze na czas mialem sprzet spowrotem. W ogoel w serwisie moze ze 3 rzeczy wyladowaly.

 

No i nie mialem wpadki typu, przychodzi nowy sprzet i nie dziala :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o wlasnie ,jakies opinie co do sirius.pl ?

Omijać szerokim łukiem.

 

1. Moja firma kupiła u nich 6 monitorów i od ponad tygodnia usiłujemy od nich wydusić karty gwarancyjne do nich. Na razie przysłali świstek papieru, na którym jest napisane "karta gwarancyjna sirius.pl" i model monitora, ale nie ma ani liczby sztuk tych monitorów, ani ich numerów seryjnych, ani warunków gwarancji.

 

2. Jeden ich dyrektor handlowy to $%% burak który w rozmowie z klientem potrafi się nabijać z tego, co klient mówi (w dodatku w sytuacji kiedy rację ma klient, nie handlowiec).

 

3. Dodatkowo, sprzedali nam komputer w którym brakowało drobnej części i dosłali ją dopiero po wielokrotnych ponagleniach, ściemniając po drodze, że wcale nie obiecywali jej dosłać.

 

Zdecydowanie odradzam. Szkoda nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sadzicie o ESC i o tym sklepie???:

Bardzo dobry sklep. Mila obsluga sa w miare tani i maja sporo sprzetu.

 

PS omijac jak najwiekszym lukiem sklep ktorego "reklame" mam w sigu. Nawet jego nazwa mi nie moze przejsc przez palce pisza tego posta. Serwis chamski i probuja ludzi robic w chu**.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS omijac jak najwiekszym lukiem sklep ktorego "reklame" mam w sigu. Nawet jego nazwa mi nie moze przejsc przez palce pisza tego posta. Serwis chamski i probuja ludzi robic w chu**.

MIB juz raz ci pisalem. Zreszta sprawdzalem ci w systemie ta grafike. GRAL cie zrobil w ch a nie Gigabyte. Oni wyslali ci grafe nowa i dobra , a ze Gral sobie wziol drozsza a tobie szmelca to sory....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do grala to owszem niektore rzeczy ma tanio, ale z przyjmowaniem rzeczy na gwarancje albo oddawaniem rzeczy robia duze problemy, a noi jeszcze jedno mi sie przypomnialo, zamawialem u nich kiedys dfi, to i owszem plyta nowka, kabelki wszystko, instrukcje ladnie popakowane ale sam kartonik jakby psu przez gardlo przeszlo, ponoc w transporcie sie zniszczylo, nie wiem co sie z tym dzialo, ale bynajmniej plyta dziala jak powinna

 

co do esc.pl porzadny sklep tagana kupowalem jak jeszcze na staszica mieli siedzibe, a jak nie chce mi sie do nich naginac to ide do kozaka nie wiem jak serwis (jeszcze nic od nich sie nie popsulo) ale jak sie ugada to nawet rabat mozna uzyskac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko po doswiadczeniu kumpla moge powiedziec ze nigdy wiecej GRAL.pl , tak jak ktos tu pisal cwaniaczki w serwisie tylko kombinuja jak tu zrobic kleinta w bambuko z gwarancja , ile on sie nameczyl kiedys zeby dostac to co powinien (karta graficzna ) po wymienie gwarancyjnej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jzeli chodzi o ESC.PL to mam tylko POZYTYWNE doswiadczenia.

 

Padly mi 3 plyty DFI INFINITY czekalem 8dni, potem 10 dni (mialem zastepcza plyte), a na koncu cos kolo 7 dni plyta wrocila z serwisu naprawiona ale pogadalem i wymienilem na LP z doplata (jeste bardzo zadowolony). Zmienilem karte Sapphire X1800 na HIS'a tez X1800GTO kosztowalo mnie do tylko doplate.

Serwis dziala dobrze, nie ma przynajmniej zadnych przekretow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś opinie o Proline?

http://forum.idg.pl/index.php?act=ST&f=57&t=66022

 

 

Przeczytaj mojgo posta. Wiecej ci mimo checi nie znajde ale na kazdym forum o tym bylo. Kazdy oddzial robi ludzi w ch.

Dam ci przyklad : Gigabyte ma obowiazek naprawy uszkodzonych mobasow lacznie z zerwanymi sciezkami na laminacie(do 3) oraz napraw mobasow , gdy LGA ma wygiete piny. Biora i naprawiaja. Ale Proline ma jakies wlasne zasady i nie przyjmuje jesli plyta jest rysnieta , ma wygiety pin na sokecie czy czymkolwiek. Omijam to g....no od 2003 roku. Zreszta moj link powie ci co ja mialem i momo , ze to trywialne to czesc osob w oddzialach miala wieksze przeboje(a to moj ulubiony temat wiec sporo sie naczytalem). Oni juz slyna z nieuznawania gwarancji. Zeruja dzieki niskim cenom i olweaniu gwary. Duzo bylo o nich na idg , jest temat

Proline , oszusci i zlodzieje

wiec to chyba cos znaczy , a tutaj link do tego tematu...

http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=40663

 

A jesli idzie o 4Speed.

Powiem cosik. Bralem zasilke. Chcialem San Diego. Nie mamy , miec Boxow nie bedziemy. Mijaja 2 dni i nagle na allegro widze UWAGA>>>>50 szt boxow SAN DIEGO 3700. Co w tym dziwnego?? To , ze czytalem iz czesto ludzie biora cos od nich z allegro a potem czekaja na towar po 2 miechy i nagle towaru nie ma , kase z oporami oddaja po tym czasie. W tym momencie prawdopodonie dziala tu zasada kredytacji sprzetu.....

 

Rozumiem , ze nie mieli procka...Ale nagle 50szt boxow to lekkie przegiecie i cos czuje wala...50xnp.370=......

 

Ale abym byl sprawiedliwy. Z IDG cos brali od nich i jeden mial ok....ale na PPC ludzie pisali juz co innego...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w apollo zwlekaja z gwarancja to postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta i nie szczyp sie z nimi ;)

 

PS:ja mam wszystko z apollo i jest ok (kupuje w sklepie u siebie w miescie)

Nigdy juz tam nic niekupie :mur: :mur: 0 znajomosci, chamstwo :lol: i LoL'e, @MSN, @Luk1401 chyba tez maja podobne zdanie o apollo.pl w naszym miescie :mur: Edytowane przez teat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, będę u nich nadal kupował, ale jeśli chodzi o reklamacje to ja mam zawsze racje i nie będzie mi żaden frajer gadał, że coś nie przejdzie.

 

@teat

Pamiętasz uwalanie twojej grafiki :)

 

edit: Gorszych debili niż ludzie, którzy tam pracują nie ma :mur: :mur: :mur:

Edytowane przez luk1401

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm jestem z Rzeszowa, widzę że sporo osób wypowiedziało się na temat Apollo w Rzeszowie niezbyt dobrze :)

Ja oddawałem do serwisu dysk już daaaawno, jak jeszcze sklep był po drugiej stronie :) Może 3/4 dni na wymianę czekałem. W Rzeszowie jednak zdecydowanie polecam ZETO.

W Krakowie natomiast kupowałem DVD-RW, nie pasowało mi trochę zgrzytanie, czekałem tydzień na nową - myślę że nie za długo (Apollo na burdyka).

Najlepiej brać w sklepie który ma jako taką renomę.... moim zdaniem każdy ma inne doświadczenia ze sklepami i się nie ma co sugerować.

Edytowane przez The_Structor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak polecam Proline ponieważ ceny mają niskie, niewiem jak jest w innych oddziałach ja akurat kupuje w oddziale w Lubinie i nigdy nie miałem problemu, a zostawiłem u nich już parę zł, co prawda siedzi tam jeden cwaniak, ale nigdy u niego nie kupuje , tylko u 2 sprzedawcy, co do ich serwisu to miałem z nim styczność tylko 2 razy :

1 spalona stacja dyskietek - wymienili od ręki na nową

2 spalony dysk twardy segate 160gb sata2 wymienili od ręki na nowy

 

więc osobiscie nie mam do nich zastrzeżeń

 

co prawda poziom obsługi nie jest wysoki ale jak w sklepie jest ciągły ruch to nic dziwnego że nie odbierają telefonów, czasami potrafią nawet dobrze doradzić w wyborze podzespołów :-)

Edytowane przez CKM18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może orientuje się ktoś czy w APOLLO przymuja na gwarę część bez faORT: ORT: ORT: ktury? Plomby oczywiście sa. Gdzieś mi się obiło o uszy, że mają oni u siebie zapisane co i kiedy kupowane i sami sprawdzaja. Ino że nie pamietam czy to o Apollo było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio kupiłem a Apollo RAM, okazał się wadliwy, jednak z wymianą nie było żadnych problemów, kurier UPS -którego zamówiłem na koszt adresata (sklepu) przyszedł do domu(po 30 minutach), zabrał paczkę, po dwóch dniach otrzymałem nowy sprawny sprzęt .

jak dla mnie sprawa załatwiona cacy, więc i sklep polecam

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...