Star Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 a jakie bzdury w opisie ilość potoków renderujących 20 ilość jednostek PixelShader 96 ilość jednostek VertexShader 96 co w tym takiego...bzdurnego ? czy cos sie nei zgadza,chyba poprawny opis,nie ?czy czegos nie rozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janio Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 co w tym takiego...bzdurnego ? czy cos sie nei zgadza,chyba poprawny opis,nie ?czy czegos nie rozumiem. GTS ma 96 zunifikowanych shaderów, a nie osobnych jednostek pixel i vertex i 20 jednostek ROP :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 co w tym takiego...bzdurnego ? czy cos sie nei zgadza,chyba poprawny opis,nie ?czy czegos nie rozumiem.Hyhy opis jest trochę niedokładny :) Można go przerobić na dokładny ładując LUB :lol2: ilość potoków renderujących 20 ilość jednostek PixelShader 96 LUB ilość jednostek VertexShader 96 :wink: pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niemiec Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 tak podaje hurtownia a ludziom z allegro i tak to wisi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malik Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 (edytowane) Rekord PL back to Team Poland :D FOTO X6800@X2P Dual G80@X2L Galaxy 680i PDP XBLK 1000MHz Be Quiet 500W B-) <---- mocarny PSU Pozdrawiam. ShackIT Crew przejmuje paleczke : 3Dmark05 3Dmark03 3Dmark01 Podziekowania: Dla Sebastiana z EVGA za udostepnienie kart :) Wielkie dzieki !!! Edytowane 22 Lutego 2007 przez Malik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość 05_03_1992 Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 noo to sie rozumie B-) brawo malik, brawo ShackIT :-P pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[cahe] Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 ależ mamy zdolnych ludzi w szeregach ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chaos Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 Dentysci góra ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malik Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 Dentysci góra ;] Niezle jak na dentyste sadyste :) Niestety nie zdazylem juz pobawic sie smarkiem06, czas do lozka bo jutro studia doktoranckie. Dlatego tyle narazie co do Bench'ow by Malik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba Napisano 22 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2007 grati :] ehh ciekawe czy przed matura znajde czas na benche, brak rekordow meczy jakos :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Star Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 GTS ma 96 zunifikowanych shaderów, a nie osobnych jednostek pixel i vertex i 20 jednostek ROP :] Hyhy opis jest trochę niedokładny :) Można go przerobić na dokładny ładując LUB :lol2: ilość potoków renderujących 20 ilość jednostek PixelShader 96 LUB ilość jednostek VertexShader 96 :wink: pozdro heh wielkie sory,zwracam honory i tysiac zlotych :D xD ;) BTW o co chodzi z tymi zunifikowanymi,czym sie roznia od zwyklych. i czy taka ilosc vertexow i shaderow ,wrecz ogromna ,w porownaniu do np. radka X1950 Pro ,czy taka roznica jest widoczna i w czym ? d oczego sa te jednostki.I plz nie dawac mi linkow do google itp bo tam pisza "jezykiem naukowym" xD ze tak powiem,a ja chce na normalny jezyk jak to Kowalski Kowalskiemu tlumaczy :P ;) thx in advance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konio68 Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 heh wielkie sory,zwracam honory i tysiac zlotych :D xD ;) BTW o co chodzi z tymi zunifikowanymi,czym sie roznia od zwyklych. i czy taka ilosc vertexow i shaderow ,wrecz ogromna ,w porownaniu do np. radka X1950 Pro ,czy taka roznica jest widoczna i w czym ? d oczego sa te jednostki.I plz nie dawac mi linkow do google itp bo tam pisza "jezykiem naukowym" xD ze tak powiem,a ja chce na normalny jezyk jak to Kowalski Kowalskiemu tlumaczy :P ;) thx in advance Na chłopski rozum. Są to jednostki uniwersalne , które w zależności od potrzeb mogą pracowac jako pixel lub vertex.ma to tą zalete że poprzednio w kartach podczas grania np karta się pociła bo brakowało jej vertexów , a pare jednostek pixel leżało odłogiem , albo odwrotnie. W chwili obecnej karta używa jednostek w zależności od potrzeb aplikacji. To tak ogólnie mówiąc.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisher Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 ShackIT Crew przejmuje paleczke : 3Dmark05 3Dmark03 3Dmark01 Podziekowania: Dla Sebastiana z EVGA za udostepnienie kart :) Wielkie dzieki !!! Brawa dla tego Pana w kapeluszu ;) GJ :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malik Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 ShackIT Crew ponownie atakuje: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Star Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 Wigipedia says: Pixel shader Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Obecnie występuje w wersjach: 1.1, 1.3, 1.4, 2.0, 3.0. , 4.0. Dodatkowo zaczyna rozwijać się wersja 4.0, jednakże mimo powstania pierwszych kart graficznych wspierających tą technologię,na razie jest niewiele gier wykorzystujących tę technologie. Vertex shader Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L (Transformation & Lighting Engine). WTF ?!?!?! oO teraz prosze to na chlopski rozum xD bo pixel to jeszcze jakos ,ale vertex shader to ni ch&*@ zrozumiec :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość 05_03_1992 Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 @ Malik z wrażenia wszyscy zaniemówili... :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bryce Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 bo rekord polski w 03 to jest cuś :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malik Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 Gdyby byl lepszy procek to moze Devilka bym dogonil w 01 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janio Napisano 23 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2007 Wigipedia says: Pixel shader Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Obecnie występuje w wersjach: 1.1, 1.3, 1.4, 2.0, 3.0. , 4.0. Dodatkowo zaczyna rozwijać się wersja 4.0, jednakże mimo powstania pierwszych kart graficznych wspierających tą technologię,na razie jest niewiele gier wykorzystujących tę technologie. Vertex shader Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L (Transformation & Lighting Engine). WTF ?!?!?! oO teraz prosze to na chlopski rozum xD bo pixel to jeszcze jakos ,ale vertex shader to ni ch&*@ zrozumiec :? Chodzi o to, że w pierwszych akceleratorach 3D (no może nie w takich pierwszych, bo bodajże od GF 256) zastosowano jednostkę T&L, za którą, przed jej wdrożeniem, odpowiadał procesor. Jej wprowadzenie znacznie poprawiło jakość grafiki i wydajność. W dzisiejszych czasach zamiast tego, stosuje się vertex shader :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Star Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 (edytowane) ogolnie im wiecej tym lepiej,pixel jak i vertex shaderow..tak ? :P Edytowane 24 Lutego 2007 przez Star Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 ogolnie im wiecej tym lepiej,pixel jak i vertex shaderow..tak ? :PTak! Pytałeś za co odpowiada Vertex Shader... Jak w grze czy innym programie 3D masz jakieś drzewo i poruszają się na nim liście lub wielką polanę porośniętą trawą która porusza się na wietrze to właśnie VS liczy ten ruch :wink: Sorki za OT :) BTW. Malik jedziesz z koksem :D pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Star Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 no super Ali wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo :D :D thx wielkie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malik Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 Malik jedziesz z koksem :D pozdro A jak :) Obiecalem Devilkowi ze go bede gonil :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OC Team Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 (edytowane) Single 8800GTX [czas operacyjny 2 godziny :-| ] ps. przepraszam, za brak zakladki z 01, ale zapomnialem o niej :mur: Edytowane 24 Lutego 2007 przez OC Team Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysyn Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 865 core? Chyba na azocie lub freonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sulaco Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 865 core? Chyba na azocie lub freonie.800 ;) ale nie zmienia to faktu, ze tez jestem ciekaw kim lub czym to chlodziliscie i jakie vcore daliscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysyn Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 Nie tu sie popatrzylem :) 806 to i tak duzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 pierwszy chyba 8800gtx na forum padl :mad: fotke dam pozniej... :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonathan Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 A co sie z nim stalo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarogniew Napisano 24 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2007 pierwszy chyba 8800gtx na forum padl :mad: fotke dam pozniej... :mur: yyy.. A co z nią zrobiłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...