Skocz do zawartości
-GIZIU-

Jaki Fundusz Emerytalny Wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Wybieraliśmy już zegarek, szczoteczkę elektryczną, golarkę... Czas na Otwarty Fundusz Emerytalny :wink: Założyłem ten temat, gdyż otrzymałem pismo z ZUS że jeśli do 14.01.2007r. nie podpiszę umowy z wybranym przeze mnie OFE, zostanie on mi wylosowany. A jak wiadomo, nie chcę trafić na lipę. O OFE wiem tylko tyle że coś takiego jest więc jestem zupełnie zielony. Prosiłbym więc o osoby będące w tej samej sytuacji co ja o wzięcie udziału w dyskusji, a osoby które już korzystają z OFE o polecenie/odradzenie danego OFE. Z góry thx.

Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czemu nie skorzystasz z jakiegoś rankingu? Jest ich mnóstwo na stronach.

Ja osobiście wybrałam ING NN.

ps. Aha - polecenie i odradzenie - w chwili obecnej nie ma większego cieżaru gatunkowego, bo (na litość boską) nawet nie ma przepisów dotyczących wypłaty pieniędzy z tych funduszy. Tworzyli, tworzyli, a o tym zapomnieli. Teraz, o zgrozo, ZUS chce położyć na tym łapkę.

Ale to tak oftopicznie tylko.

Edytowane przez Agnes

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja osobiście wybrałam ING NN.

Gdybym miał dzisiaj wybierać, to wybrałbym tak samo, czyli ING NN.

Z tego co mi wiadomo to OFE należy wybrać do 10. stycznia, tj. do dzisiaj. Proponowałbym wybrać już dzisiaj nawet gdy w piśmie jest inny termin. Nie ma na co czekać, lepiej nie ryzykować.

Losowanie odbędzie się pod koniec stycznia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tak trzeba do 10 stycznia 2007 czyli do dziś. Ja mam ING, bardzo korzystny fundusz bez ukrytych haczyków. Wszytko masz jak na dłoni, spory % składek idzie na konto, do konta masz dostęp internetowy i zawsze możesz sprawdzic co dzieje się z twoimi pieniędzmi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak jak przedmówcy korzystam z ING.