-GIZIU- Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) Wybieraliśmy już zegarek, szczoteczkę elektryczną, golarkę... Czas na Otwarty Fundusz Emerytalny :wink: Założyłem ten temat, gdyż otrzymałem pismo z ZUS że jeśli do 14.01.2007r. nie podpiszę umowy z wybranym przeze mnie OFE, zostanie on mi wylosowany. A jak wiadomo, nie chcę trafić na lipę. O OFE wiem tylko tyle że coś takiego jest więc jestem zupełnie zielony. Prosiłbym więc o osoby będące w tej samej sytuacji co ja o wzięcie udziału w dyskusji, a osoby które już korzystają z OFE o polecenie/odradzenie danego OFE. Z góry thx. Edytowane 9 Stycznia 2007 przez -GIZIU- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes Opublikowano 10 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2007 (edytowane) Czemu nie skorzystasz z jakiegoś rankingu? Jest ich mnóstwo na stronach. Ja osobiście wybrałam ING NN. ps. Aha - polecenie i odradzenie - w chwili obecnej nie ma większego cieżaru gatunkowego, bo (na litość boską) nawet nie ma przepisów dotyczących wypłaty pieniędzy z tych funduszy. Tworzyli, tworzyli, a o tym zapomnieli. Teraz, o zgrozo, ZUS chce położyć na tym łapkę. Ale to tak oftopicznie tylko. Edytowane 10 Stycznia 2007 przez Agnes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 10 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja osobiście wybrałam ING NN.Gdybym miał dzisiaj wybierać, to wybrałbym tak samo, czyli ING NN. Z tego co mi wiadomo to OFE należy wybrać do 10. stycznia, tj. do dzisiaj. Proponowałbym wybrać już dzisiaj nawet gdy w piśmie jest inny termin. Nie ma na co czekać, lepiej nie ryzykować. Losowanie odbędzie się pod koniec stycznia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...