Jump to content
Sign in to follow this  
grzegrz

Tekken 6

Recommended Posts

Kazdy kto ma plejacza napewno grał w Tekkena, bo jest on flagowym tytułem na ps. Tym razem cos sie na górze ludziom poprzestawiało i mamy kolejna plejstacje, a nie ma na niej jeszcze żadnej pożadnej oklepywanki. Zamknięci w swoich małych pokojach ludzie z NAMCO Bandai postawnowili wydac oficjalny trailer ich kolejnego "dzieła". To co pokazali na e3 2k6 zasługiwało tylko na porzadny kop w dupke, teraz jest juz jakis konkretny obraz z gameplay, oraz prztedstawiono 2 nowe chary.

 

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1673 - GT

http://www.youtube.com/watch?v=ZKPl_Oc0yIo - jutube

 

 

* Animations have been changed for every character

* All characters have an “item move”, like the Bryan shotgun we saw at the AOU trailer. Although not all of them will have the same effectiveness.

* An example of an “item move” will be Anna throwing her high heels at her opponents.

* So far Yoshimitsu has gone under the most drastic change. Harada notes that it will be much more difficult to use Yoshimitsu this time around and they consider him an “Expert” character.

* A lot of Lei Wulong’s laying down stances have been changed. They look more like Lei Fei and Shun Di’s laying down stance from Virtua Fighter 5.

* Many changes were done to Marshall Law. It is noted that fans of Bruce Lee and those that know of Jeet Kune Do will be very pleased.

* Harada officially stated that Leo IS a girl.

Edited by Plusk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekken jak to tekken :D Ładny aczkolwiek specjalnych "nowości" i "przełomowości" nie widzę. Jack w pełnym opancerzeniu wygląda zabawnie, za to Leo wygląda i rusza się fajnie a co za tym idzie przypadła mi do gustu natomiast Zafina już nie :P Mam nadzieję że postacie z trailera to tylko namiastka tego co dostaniemy do łapek bo coś licho tu z ich liczebnością a czytając komentarze pod filmikiem odczuwam pewien niepokój jakoby miało zabraknąć kilku głównych(jak dla mnie) postaci, jest jakaś lista kim będziemy walczyć w 6 części? :-P

Edited by HaNz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to tekken jest najbardziej oczekiwana produkcja :)

Mam tylko nadzieje, nie bedzie zadnych nieprzyjemnych niespodzianek i gra wyjdzie w planowanym czasie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zapowiada się ciekawie. Zawsze lubiłem serię Tekken i grywałem na psx i gram na ps2 ,ale na dzień dzisiejszy w pewnej części z "Sony Playstation" się rozstaje i kupuje x360. Pozostanie jedynie PS2. A szkoda bo Tekken 6 zapowiada się bardzo ciekawie ,ale za wcześnie na ocenę. Jak wyjdzie jakiś trailer HD i będę pewien ,że to z gameplay'a to będzie co się zastanawiać. Tylko wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią X360... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zapowiada się ciekawie. Zawsze lubiłem serię Tekken i grywałem na psx i gram na ps2 ,ale na dzień dzisiejszy w pewnej części z "Sony Playstation" się rozstaje i kupuje x360. Pozostanie jedynie PS2. A szkoda bo Tekken 6 zapowiada się bardzo ciekawie ,ale za wcześnie na ocenę. Jak wyjdzie jakiś trailer HD i będę pewien ,że to z gameplay'a to będzie co się zastanawiać. Tylko wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią X360... ;)

...mi rowniez mowia ze x360 wpadnie do mnie z impetem :D , a pożniejszy zakup PS3 bedzie kwestia czasu, kiedy wyjdzie T6, SC4 i inne topowe tytuły.

 

dokladniejsza lista charów.

 

Sergei Dragunov

 

Hwoarang

 

Jin Kazama

 

Kazuya Mishima

 

King

 

Lili

 

 

Ling Xiaoyu

 

Raven

 

Wang Jinrei

 

Yoshimitsu

 

Asuka Kazama

 

Anna Williams e Nina Williams

 

 

Armor King

 

 

Heihachi Mishima

 

Mokujin e Tetsujin

 

 

 

 

 

New Characters

 

New Jack

 

Jane

 

Alex Adoss 's brother (Axel adoss)

 

Paul's daughter (Leo?)

 

New street fighter

 

Wrestling Girl

 

New capoeira fighter (Zafina?)

 

Raven's boss

 

Heihachi's brother and his son

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznaliśmy nową postać, która zagości na arenach szóstej części turnieju o tytuł króla żelaznej pięści. Po postaci „homo-niewiadomo” o imieniu Leo oraz jogince Zafinie doszedł hiszpański torreador – Miguel! Mimo, że koleś zalicza się bardziej do grupy „ładnych chłopców” niż twardzieli z jajami, to może być ciekawie. Tym samym w Tekken 6 gościmy już trzy zupełnie nowe charaktery (zawsze dorzucano 2). Fotka jest skanem z magazynu Famitsu, na łamach którego pierwszy raz pokazano Miguela.

Co oni powariowali? Metroseksualiści, instruktorki aerobiku, a teraz jakiś hiszpanek z piczowąsem. Co oni chca zrobić z tej gry? Z wielką chęcią zobaczyłbym sztab ludzi, którzy odpowiadają za takie pomysły. że też ta pseudokultura musi przenikać tez do świata gier i to od razu do bijatyk.

 

Fotka:

 

http://www.next-gen.com.pl/images/stories/...tki2/miguel.jpg

Edited by Ditz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co oni powariowali? Metroseksualiści, instruktorki aerobiku, a teraz jakiś hiszpanek z piczowąsem. Co oni chca zrobić z tej gry? Z wielką chęcią zobaczyłbym sztab ludzi, którzy odpowiadają za takie pomysły. że też ta pseudokultura musi przenikać tez do świata gier i to od razu do bijatyk.

 

Fotka:

 

http://www.next-gen.com.pl/images/stories/...tki2/miguel.jpg

jak mi z xiao zrobią barbie, to chyba przeklne tą część, bo resztą chołoty pewnie nie zagram.

 

Nowe skriny, jak dla mnie wypas. Co raz bardziej nie moge sie doczekać :plum:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magazyn Famitsu oraz niektore internetowe fora ( http://www.neogaf.com/forum//showthread.php?t=163158 ) podaja iz niedlugo ukazac sie ma nowa wersja tekkena5:DR z mozliwoscia gry w trybie online.

Czy nie oznacza to, ze jesli plotki sie potwierdza to zapewne tekken6 bedzie rowniez posiadal ta funkcje? :) Ozacac to bedzie iz dostaniemy swietna bijatyke online. Kiedys to w koncu musi sie zarazyc ;-)

 

Nowy gameplay oraz garsc inforamcji: http://sdtekken.com/2007/06/19/new-tekken-6-video/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze, ze bedzie wypadanie z aren, nowa grafika. Reszta na chwile obecną to tekken DR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze, ze bedzie wypadanie z aren, nowa grafika. Reszta na chwile obecną to tekken DR.

Nie ma co spodziewac sie rewolucji bo co nowego mozna wymyslic? Oby tylko grywalnosc nie spadla, no co najwazniejsze zeby zadbali o zbalansowanie postaci, przynajmniej tak dobrze jak w t5:DR. Z tego co mi wiadomo to ma byc 7 nowych wiec nielada zadanie przed NAMCO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe oficjalne foty Tekkena 6 :D

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

to jest wersja na PS3 czy PSP :lol2: (szkoda, że foty takie małe :( )

Edited by cavarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście, wygląda jak na PSP, lub na automat, albo jakby te zdjęcia ktoś robił aparatem ze zywkłego telewizora :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja nie slyszalem o T6 na psp. Obstawiam wersje arcade.

W przeciwienstwie do reszty wole wiedziec co się swięci juz od samego początku niz oglądac przekoloryzowane screeny wygladajace jak rendery publikowane rok przed premiera gry, a w jej premierze w ogole nie przypominających produktu finalnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak fotki T6 wyglądają o niebo lepiej niż foty VF5 i bardziej mnie przekonują niż zdjątka z najnowszego SC.

P.S. Skręciło mnie jak zobaczyłem Law'a walącego w przepone drugiego gościa... dobrze, że nie był to Yoshimitsu, bo bym odpadł (kumpel grający Law'em ma lekką przewagę nademną, a ja grywam właśnie Talerzogłowym).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

każda nowa gra na PS3 coraz bardziej pogrąża Sony i jej konsole ... przecież te screeny to jakaś kpina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walki z BETY!!

 

 

King vs Asuka

http://www.youtube.com/watch?v=VO-geIQtuiA

 

Ganryu vs Armor King, King vs Armor King, & King vs Hwoarang

http://www.youtube.com/watch?v=9NbM4M3go0s

 

Roger vs Xiaoyu

http://www.youtube.com/watch?v=Yez9op5XTTk

 

Jin vs Devil Jin

http://www.youtube.com/watch?v=VTfNeRpAuyU

* On another screen to the left, there is a King vs Lei & Christie vs Lei match going on.

 

Law vs Miguel

http://pl.youtube.com/watch?v=bsrrrsfEhf0

 

Armor King vs Ganryu

http://www.youtube.com/watch?v=zVNBtjQr3yk

 

 

edyta:

 

tu sa prawdopodobnie wszystkie filmiki: :D

 

http://sdtekken.com/tekken-6/

Edited by Plusk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyną złą nowiną będą płonące dłonie (palce?). Oby dało się je wyłączyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Jedyną złą nowiną będą płonące dłonie (palce?). Oby dało się je wyłączyć.

????????

co wyłączyć ? przecież to chwilowy efekt graficzny, bajer.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

????????

co wyłączyć ? przecież to chwilowy efekt graficzny, bajer.

Nie każdy bajer jest fajny, a dla mnie jest to felerny bajer. Rozumiem - siniaki, cieknąca krew, lecz świecące palce? Może gdyby nie były wykorzystane przy wzmocnieniu ciosu w 3-ce oraz gdyby w grze swieciło się jak DoA4 (lecz wtedy bym tutaj nie pisał ;) ).

edit: ćwiczę dysleksję :/

Edited by Xaon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie szybkie pytanko....gdzie te "spocone" ciała które zasugerował filmik przedstawiający JinaKazamę podczas pokazów PS3???? Tak jak postacie z pierwszego NBA na xbox360.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czymś ma się różnić T6 na PS3 od wersji z automatów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak na mozliwosci ps3 to oczywiscie graficznie kupa, no chyba ze to mozliwosci ps3 zmalały :lol: Woda na mapie z dzunglą wyglada jak w tekken 4, brak prawdziwych refleksów, tylko nałożono jedno statyczne odbicie mało przypominajace to co znajduje sie na powierzchni. Nawet postacie sie w niej nie odbijają, nie mowiąc o jej marnej reakcji na jakiekolwiek ruchy graczy :mur: Jedynie co zasługuje na pochwałe to modele postaci i nowa animacja Lawa... ale i tak bede w to ciał nie patrząc na oprawe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się trochę zastanawiam, czy będzie się opłacało dokładać i brać T6, zamiast T5, który w MM stoi po 50zł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.