apo5 Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 (edytowane) a shadery gdzie?OT/Generalnie po większości gier jakie odpalam u kumpla porównując naraz obie konsole (ma obie konsole ps3 i xbox360) przełączając się na pilocie między portami hdmi 1 i 2 definitywnie stwierdzamy że gry lepiej są robione na xboxa. Nawet demo fracture na to wskazuje. Na ps3 framerate spada, textury nie są tak wyraźne jak na xboxie (wystarczy porównac kombinezon głównego bohatera na lędźwiach - na xboxie widać siateczke z ktorej jest zrobiony na ps3 juz mniej wyraźnie, bardziej rozmazane). Pomijam juz fakt anty aliasingu ktory w ps3 nie wystepuje chyba nigdzie co powoduje że na 40 calowej bravii (gdzie w 95% gier na ps3 nie da się wymusic 1080p tak jak w xboxie) lepiej prezentuje się produkt microsoftu niz konsoli tej samej firmy co telewizor - sony. Widac to nawet po demie fify 09, natomiast wczoraj jak mi pokazał pełną wersje brothers in arms hells highway na ps3 to az mnie odrzuciło - wyglądało to tragicznie mimo iz gra odpaliła się w 1080p, pomijam juz bardzo widoczny spadający framerate przy co większym wybuchu niedaleko naszej postaci i bardzo słabe otexturowanie otoczenia :/ . Czekam az zobacze wersje na xboxa zeby porównac./EOT Ale ja nie o tym. Czy u was bioshock na xboxie również smuży? Kiedy ciemne przedmioty ruszają się dynamicznie na ekrnanie zostawiają po sobie ewidentne ślady i się z kumplem zastanwiamy czy to wina konsoli czy gry czy telewizora (odp. w zasadzie nasuwa się sama, ponieważ nie wszystkie gry na xboxa tak się zachowują na tej bravii [do tej pory tylko bioschock i gta4] ale chciałbym się zapytac czy również to na swoich widziadłach zaobserwowaliście). Edytowane 3 Października 2008 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 (edytowane) To jest fizycznie niemożliwe... Do tego niezbędna jest potęga Cella i Blu-ray'a! hahahaha joke roku :rolleyes: , aż dziw bierze że są ludzie którzy wierzą jeszcze w tę marketingową papkę , pozatym najładniejszym fppem na obecne budki nie jest killzone tylko: http://www.xboxonline.pl/newsy/7278/8776.jpg http://www.xboxonline.pl/newsy/7278/8762.jpg reszta tutaj: http://www.xboxonline.pl/newsy,gears_of_war_2,7278.html wracając do Bioshocka , ciekawe jestm czy wersja na chlebak nie będzie miała trochę zredukowanej geometrii otoczenia i tekstur (tak jak to było z unrealem III w wersji na ps3 (W stosunku do xboxa))...w końcu to ten sam engine. Edytowane 3 Października 2008 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztecik Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 (edytowane) Brąz na ciemnym tle trochę u mnie smuży. BiA:HH podobno na każdej platformie wygląda jak crap :) Edytowane 3 Października 2008 przez pasztecik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny_85 Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 ...wracając do Bioshocka , ciekawe jestm czy wersja na chlebak nie będzie miała trochę zredukowanej geometrii otoczenia i tekstur (tak jak to było z unrealem III w wersji na ps3 (W stosunku do xboxa))...w końcu to ten sam engine. Przecież napisałem że tekstury są kiepskiej jakości, razi pixeloza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 OT/Generalnie po większości gier jakie odpalam u kumpla porównując naraz obie konsole (ma obie konsole ps3 i xbox360) przełączając się na pilocie między portami hdmi 1 i 2 definitywnie stwierdzamy że gry lepiej są robione na xboxa. Nawet demo fracture na to wskazuje. Na ps3 framerate spada, textury nie są tak wyraźne jak na xboxie (wystarczy porównac kombinezon głównego bohatera na lędźwiach - na xboxie widać siateczke z ktorej jest zrobiony na ps3 juz mniej wyraźnie, bardziej rozmazane). Pomijam juz fakt anty aliasingu ktory w ps3 nie wystepuje chyba nigdzie co powoduje że na 40 calowej bravii (gdzie w 95% gier na ps3 nie da się wymusic 1080p tak jak w xboxie) lepiej prezentuje się produkt microsoftu niz konsoli tej samej firmy co telewizor - sony. Widac to nawet po demie fify 09, natomiast wczoraj jak mi pokazał pełną wersje brothers in arms hells highway na ps3 to az mnie odrzuciło - wyglądało to tragicznie mimo iz gra odpaliła się w 1080p, pomijam juz bardzo widoczny spadający framerate przy co większym wybuchu niedaleko naszej postaci i bardzo słabe otexturowanie otoczenia :/ . Czekam az zobacze wersje na xboxa zeby porównac./EOT Ale ja nie o tym. Czy u was bioshock na xboxie również smuży? Kiedy ciemne przedmioty ruszają się dynamicznie na ekrnanie zostawiają po sobie ewidentne ślady i się z kumplem zastanwiamy czy to wina konsoli czy gry czy telewizora (odp. w zasadzie nasuwa się sama, ponieważ nie wszystkie gry na xboxa tak się zachowują na tej bravii [do tej pory tylko bioschock i gta4] ale chciałbym się zapytac czy również to na swoich widziadłach zaobserwowaliście). u mnie bylo wszystko bylo ok podczas grania,zadnego smuzenia ani innych problemow,wlasciwie to w zadnej grze nie mialem nigdy smuzenia aBioshock wygladal piknie ;) ps.mozna policzyc na palcach jednej reki gry multi dorownujace wersji Xbox'owej-a poniewaz sugeruje sie rowniez grafa , to choc Xbox glosniejszy, wybiore na niego wersje poniewaz nie lubie uczucia "niedosytu"-grafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2008 (edytowane) Tutaj macie porównanie demka z X360 i PS3 (screeny) ------ I jeszcze to: BioShock PS3 Impression W skrócie: - auto-aim na PS3 - ładniejsze napisy (subtitles) na PS3 - dłuższe loadingi na PS3 - "wolniejszy" gameplay na PS3? główna postać porusza się wolniej - gorsza grafika na PS3 (tekstury, rozmycie), możliwe, że wersja PS3 jest renderowana w niższej rozdzielczości i skalowana Edytowane 5 Października 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2008 (edytowane) no niestety -wszystkie zarzuty wersji ps3 sie potwierdzaja,wlasnie jestem po testach i w negatywnych opiniach nie bylo ani troche przesady. tekstury miejscami szczegolnie podloza sa oblesnie rozpackane a BD z bliska ma pikseloze jak za dobrych czasow psx, az dziw bierze ze testerzy tego nie wykryli, podczas podrozy batyskafem widac spadki plynnosci, a czasami podczas gry przy szybszym obrocie, ogolnie mam wrazenie ze gra zostala okrojona z niektorych efektow a swiatlo ma owiele gorszy efekt,. Na domiar zlego brak aa w tej grze, jeszcze bardziej wplywa na negatywny odbior - szkoda bo gra byla swietna i oprocz fabuly miala swietna grafe, czesto grajac na klocku ogladalem z zachwytem jak programista udalo sie osiagnac niektore efekty,niestety wersja ps3 to jakas porazka roku (grafa,plynosc) ponoc developer odpowiedzial na skargi graczy i obiecal poprawic wersje ps3, jednak jak wiemy gra juz od jakiegos czasu jest w "zlocie" , wiec te plytki ktore pojada na polki sklepowe juz sie nie poprawi-no chyba ze jakims patchem Edytowane 5 Października 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) Muszę się pochwalić ;) Właśnie zmaxowałem Bioshocka. To mój pierwszy calak :D Naprawdę świetna gra, te 96% na metacritic w pełni zasłużone. Z czystym sumieniem wystawiam jej 10/10. Już nie mogę się doczekać sequela. :D :D :D PS. Chce ktoś kupić wersję iksową? link do aukcji (bez ceny minimalnej) Edytowane 14 Grudnia 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...