Carson Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 To co widac w clear sky idealnie obrazuje przyczyne zmiany calego konceptu gry soc. Programisci po prostu nie utrzymaliby w ryzach calej gry, przy takim ogromnym obszarze jaki mialbyc w soc i ilosci npcow, to wszystko by sie po prostu zawalilo. Juz widac co tutaj sie dzieje (a widac ze programisci pozwolili sobie na duzo wiecej niz w soc), duzo wiekszy teren niz w soc, npc maja wieksza swobode i widac jaki burdel sie robi na mapie. AI glupieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kredek Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 juz wiem czym rozni sie dx9 od dx 10...wlasiewie tylko dwoma funkcjami ktore rzadko kiedy widac czyli dym wolumetryczny i deszcz ktory widac na ziemi i na ubraniach NPC, pozatym jest tak samo tyle ze na dx9 gra chodzi stabilniej i nie ma takich wahan FPS.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SGhost Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 (edytowane) Carson zapomniales dodac jszcze to, ze stojac w miejscu jakis debil potrafi cie przepchac pol mapy, ale cie nie obiegnie... sory juz poprawilem ;) tak jeszcze w temacie to znalazlo by sie sporo tych "smaczkow" ehh Edytowane 7 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 (edytowane) Carlson zapomniales dodac jszcze to, ze stojac w miejscu jakis debil potrafi cie przepchac pol mapy, ale cie nie obiegnie... carson, nie carlson ;) Tak, zapomnialem rowniez dodac ze jak sie wrocilem z mapy kordon, bo nie moglem sobie poradzic z tym dzialkiem to w najblizszej bazie znow bandyci i czyste niebo (jezu co za nazwa...) urzadzili sobie imprezke. Po prostu krecili sie kolo siebie i nikt do nikogo nie strzelal...no moze za wyjatkiem mnie. Bo jak tylko mnie zobaczyli to AI sie odblokowalo i zaczela sie sieczka.... no comment Edytowane 7 Września 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kredek Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 Carlson zapomniales dodac jszcze to, ze stojac w miejscu jakis debil potrafi cie przepchac pol mapy, ale cie nie obiegnie... zgadza sie, stoisz sobie a gosc idzie na ciebie jakby cie nie widzial, no sorry ale te czasy sie skonczyly, nawet samochody w GRID wymijaja ciebie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpara25 Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 Jeżeli ktoś ma save'a blisko tej misji, ale wyłącznie po niej... To ja bardzo proszę... Ponawiam prośbę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vasyndrom Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 (edytowane) dla tych ktorzy przetrwaja mordege z bugami czeka mila niespodzianka (albo i nie ja np tego sie nie spodziewalem ;)) » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "KLIK" co do przepychania jak jeszcze gdzies podazasz to nie jest to wielki problem, klopoty zaczynaja sie wtedy gdy masz misje z npc i malo oslon za kotrymi mozna sie schowac wiec chcac czy nie musisz chowac sie razem z npc'ami co = load last save Edytowane 7 Września 2008 przez nuO3-Lzuruha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 wyglada skromnie ;p moglo by przynajmniej byc rozmiarow pewnego bossa z painkillera 1 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vasyndrom Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 z daleka moze i skromnie jeszcze nie podszedlem na tyle blisko by sie cieszyc calym widokiem, jak dojde to zobaczymy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 jak zalatwic to psoniczne ścierwo w podziemiach Agropromu. mam tylko 3 apteczki, Obokana i sweter :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vasyndrom Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 jak zalatwic to psoniczne ścierwo w podziemiach Agropromu. mam tylko 3 apteczki, Obokana i sweter :) jak masz lunete snajperska zajdz go od prawej strony (wskocz na ten chodniczek z betonu) jak przejdziesz parenascie krokow to zejdz i kryj sie za beczkami i laduj wychylajac sie na ulamki sekundy(jak cie zobaczy niewiele pomoga:D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 celownika nie mam :D tylko muszka i szczerbinka. ciezko przycelowac, gdy wszystko caly czas sie trzesie. na dodatek celnosc broni jest zalosna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ifrin Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 z daleka moze i skromnie jeszcze nie podszedlem na tyle blisko by sie cieszyc calym widokiem, jak dojde to zobaczymy ;)Mam prośbę, jestem "stuck" w Army Warehouses. Nagle zginął mi wpis w PDA dotyczący głównej misji nie pomaga cofniecie się do wcześniejszych sejwow, a na zaczynanie po raz trzeci gry nie mam nerwów. Czy mógłbyś (ewentualnie ktoś inny z ang. wersja gry) podrzucić sejwa po przejściu Army Warehouses byłbym wdzięczny. w kwestii "przepychania", to panowie proszą...panów :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
forest kila zbila Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 nie ma jeszcze modów balance/reality? do stakera #1 było coś takiego i poprawiało grywalność czy może inaczej, umożliwiało granie :P chodzi o umożliwienie normalnego strzelania tj celnego i właśnie eliminację efektu magazynek-w-kamizelkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 jak zalatwic to psoniczne ścierwo w podziemiach Agropromu. mam tylko 3 apteczki, Obokana i sweter :)Ja go z bliska Chaserem rozwaliłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vasyndrom Napisano 7 Września 2008 Zgłoś Napisano 7 Września 2008 jaki wpis dokladnie bo pamietam ze mi tez nagle anulowalo misje i kazalo wrocic sie do lesnika. podaj maila na pw to Ci podesle save'a tylko nie pamietam w ktorym momencie w military warhouses to robilem tak przy okazji przed chwila AI mnie po prostu zaskoczylo smigam sobie po szpitalu i mysle ze w najblizszym otoczeniu nie ma nikogo a tu nagle ktos mi pruje obracam sie szukam nie ma patrze na minimape cos jest no rozgladam sie jeszcze raz i widze same trupy, przeszedlem pare krokow znow poslano mi kulke szybko sie obrocilem i co widze ..... nasz kochany NPC udaje trupa:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ifrin Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 jaki wpis dokladnie bo pamietam ze mi tez nagle anulowalo misje i kazalo wrocic sie do lesnika. podaj maila na pw to Ci podesle save'a tylko nie pamietam w ktorym momencie w military warhouses to robilem Dzięki za odzew, już sobie poradziłem przechodząc ponownie Czerwony Las. Lepsze to niż zaczynać od grę od nowa. "Zajście wroga od tylca" :wink: : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 juz wiem czym rozni sie dx9 od dx 10...wlasiewie tylko dwoma funkcjami ktore rzadko kiedy widac czyli dym wolumetryczny i deszcz ktory widac na ziemi i na ubraniach NPC, pozatym jest tak samo tyle ze na dx9 gra chodzi stabilniej i nie ma takich wahan FPS....Ja tam nie wiedze na skrianch dx9 sunshaftów (promieni słonecznych prześwitujaćych przez drzewa i np okna - podczas poranku). Jest to na dx9 i czy nie ma w końcu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 Nie ma, a szkoda. Nawet przy obniżonych ustawieniach DX10 fajnie to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 No właśnie. Ten sunshafty powodowały takie bardzo realistyczne promienie słońca przechodzące przez okno domku. Naprawdę to świetnie wyglądało. Rozumiem ze dymu sie nie da na dx9 zrobić ale sun shafty nawet w crysis działają na dx9 wiec może jak przyjdzie tweak guide dla CN to bedzie można jakoś to za symulować na dx9 ;p. dzieki MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 Przecież beta była na DX9 i były :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 (edytowane) Hmm. Wchodzę sobie do Doliny Mroku. Jakiś koleś do mnie macha, że niby chce pogadać i mam podejść. Podchodzę, a tu sra ta ta ta ta ta!!! nawalają do mnie jak do kaczki. ;) Nie wiem czy to bug, czy nie, ale już 2 raz tak mam. Przy wejściu na Wysypisko było to samo. Zaliczyłem też kilka sh'ów przez ścianę, drzewo itp. Te czasowe Q to też paranoja. Oby zrobili moda jak w SoC. Co do AI to czasem nawet im to zgrabnie idzie, niestety częściej bywa tak, że chłopaki czają się 15min w krzakach aż ja zdobędę jakiś teren, po czym przybiegają pełni zadowolenia jak to nie dokopali bandziorom. Co do ładowania po 3 magazynki w kolesi. No ja nie wiem jak wy strzelacie, bo ja ze strzelby daje 1-2 razy w łeb i end. Z AK po modyfikacjach na snajpe + scope znaleziony na bagnach 1 strzał w głowę i end. Co innego przy strzałach w korpus. Wtedy rzeczywiście trzeba ładnie kolesia wymasować ołowiem. Co do samej gry, to mi się ten CS kojarzy z HL2 ;) Edytowane 8 Września 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 Przecież beta była na DX9 i były :D:lol2: wym większy klops :). To ozancza ze jak w przypadku Crysisa specjalnie te opcje zablokowali pod dx9 ? GSG nie ładnie sie zachowało oj nie łądnie ;). Czekam na patche bo czuje ze ta gra może być genialna ale z takimi bugami (szczególnie AI) to tylko nerwy bede tracił i żałował wydanej kasy ;p. Dzieki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 (edytowane) Czekam na patche bo czuje ze ta gra może być genialna ale z takimi bugami (szczególnie AI) to tylko nerwy bede tracił i żałował wydanej kasy ;p. Dzieki za odpowiedź.To pewnie sobie poczekasz kilka miesięcy, tak gdzieś do 4-5 patcha zanim to jakoś będzie działać. ;) Sama gra wygląda lepiej od SoC, może nawet bardziej klimatycznie, niestety te bugi ją zabijają. Z SoC było to samo. Wypuśćmy grę i jakoś to będzie. Potem się porobi łatki które prawie nic nie poprawiają, ale będzie widać, że coś robimy... Edytowane 8 Września 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 To pewnie sobie poczekasz kilka miesięcy, tak gdzieś do 4-5 patcha zanim to jakoś będzie działać. ;) Sama gra wygląda lepiej od SoS, może nawet bardziej klimatycznie, niestety te bugi ją zabijają. Z SoC było to samo. Wypuśćmy grę i jakoś to będzie. Potem się porobi łatki które prawie nic nie poprawiają, ale będzie widać, że coś robimy... Są jeszcze świetni moderzy (jeden jest nawet na naszym forum aka trojanuch od S.W.O) wiec ja na nich licze :). Przecież po premierze SoC powstawało mnóstwo modów i przeróbek i poprawek (jak chociażby czasowe quest itp). Poczekam jeszcze tydznień aż drugi patch ukarze sie do PL i w końcu wydajność też poprawią. Jak to sie nie uda bede musiał ściagąć pirata ruskiego/us i grać na polskim kluczu :|. Btw dużo jest serverów w multiplayerze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 (edytowane) Ja tam nie wiedze na skrianch dx9 sunshaftów (promieni słonecznych prześwitujaćych przez drzewa i np okna - podczas poranku). Jest to na dx9 i czy nie ma w końcu ? Nie ma, a szkoda. Nawet przy obniżonych ustawieniach DX10 fajnie to wygląda. Jak nie ma jak są i na dx9 i na dx10 i tu i tu dobijają kartę graf. Nie mam screena, ale gram na XP i nie raz o poranku widziałem sunshafty ostatnio w Czerwonym Lesie. Wczoraj w Limańsku załatwił mnie snajper, który wystawał w połowie przez ścianę w budynku tzn. głowa, ręce, kolana i karabin wystawały reszta ciała pozostała w budynku. Edytowane 8 Września 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 Jak nie ma jak są i na dx9 i na dx10 i tu i tu dobijają kartę graf. Nie mam screena, ale gram na XP i nie raz o poranku widziałem sunshafty ostatnio w Czerwonym Lesie.O to fajnie :). Wczoraj w Limańsku załatwił mnie snajper, który wystawał w połowie przez ścianę w budynku tzn. głowa, ręce, kolana i karabin wystawały reszta ciała pozostała w budynku.Kolejny powód aby poczekać na patcha albo tweak guide (może znajdą komendę na enable_hidden_AI :lol:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 No to nie wiem. Mam sejwa w kordornie o odpowiedniej porze i promienie mam tylko na DX10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ifrin Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 No to nie wiem. Mam sejwa w kordornie o odpowiedniej porze i promienie mam tylko na DX10.Nie wiem czy dobrze widać, ale to jest DX9 (w Kordonie): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mane Napisano 8 Września 2008 Zgłoś Napisano 8 Września 2008 @ifrin W prawym gornym rogu na screenie to liczba fpsow? Jak to wlaczyc? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...