Skocz do zawartości
f1sz

Laptop Do 3.7k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamierzam kupić laptopa do 3700zł.

Przeznaczenie: internet, grafika, nieraz jakieś gry [ET, czy cs].

Kompletnie nie znam się na laptopach, więc proszę Was o pomoc.

BTW. Compale & spółka odpadają ... laptop ma się jakoś prezentować :P

 

Jak na razie znalazłem 3 interesujące mnie laptopy:

1. Asus F3Sv http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft..._asus_f3sv.aspx

2. HP dv6730 http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft...6730_t7250.aspx

 

Jedyne co mnie zastanawia przy przy Asusie to, to że na stronie producenta nie ma tego modelu [F3Sv z prockiem T7250 & matrycą o rozdziałce 1280x800].

 

Proszę o szybką poradę :E

Edytowane przez FsH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do csa i tego typu gier starcza 8400M choc zawsze lepiej miec 8600 pytanie czy chcesz dokladac 200zl z hp zapewnie bedziesz zadowolony ladnie wsio spasowane trzeszczy jedynie klapka od ramu ale to raczej nie przeszkadza, jesli chodzi o wyglad to hp imprint finish jest naprawde ladne i mozna sciagac odciski palcow bo wszystko na nich widac :) na stronie nic o tym nie pisza ale powinien byc pilot do niego minus to naped ktory jesli jest firmy matSHITa jest bardzo wybredny na plyty i czas na bateri nie bedzie powalal zapewne cos kolo 2h, asus tez zbiera bardzo dobre opinie ale ja go nie posiadam wiec nie wypowiem sie na ten temat jak narazie mialem tylko toske, della i hp z sygnaturki moja rada jest taka poszukaj hp w jakims innym sklepie nie w vobisie drogo tam to moze znajdziesz jakiegos z 8600 no chyba ze w gre wchodzi dell vostro wtedy mozna wyrwac mocny konfig za ta cene tylko wyglad mi sie nie podoba ale to juz kwestia gustu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dell odpada - nie chce kupować laptopa w ciemno [przez neta].

Pojutrze przejadę się do jakiegos Vobisu albo innego sklepu i zobacze jak ten asus wygląda.