Stolar Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) mi wyskakiwaly tylko komunikaty ze nei mozna odnalezc procesu czy cos, i ze ptrawdopodobnie gra nie jest uruchomiona (byla uruchomiona) albo wersja nie jest kompatybilna, jedyne co zauwazyłem co zadziałało z neigo w grze to, to że mianowicie zaczely mi znikac okienka z dialogami i opcjami, ew byly zasłaniane przez tekstury otoczenia, co uniemożliwiło mi gre i dopiero pozbycie sie wszystkiego z morrowindem zwiazanego (łacznie z wpisami do rejestrów)i tym programem oraz reinstalka sterowników od karty graficznej pomogła :mur: , także mam mieszane uczucia czy nawet prubować go uruchomić <_< ponownie. A wracając do modu wizards island , który patch do bloodmona mialeś na myśli? bo z tego co sie orientuje jest kilka, a mody zazwyczaj sa w pełni kompatybilne z jedną wersją gry( mam jakiś dziwny odruch niechęci jak widze komunikat jedna lub wiecej wersja jest niekompatybilna przeczytaj warnings.text) , a patche zmieniają ją . ( co do readme to za 10 minut bedzie sciagam acrobat readera dopiero ;p) Uruchomiłem i pierwsza reakcja , mimo że wyskoczył komunikat o braku kompatybilności poza nm wszystko ok :banana: :banana: :banana: :banana: , ale przy prubie uruchomineia save game wyskoczyl blad unabel to load heal script blabla, i gra wyszła do windows to ja se mysl spoko, zagram od nowa co tam 2 dni gry ;p, ale biore nowa gra i to samo :mur: , ide z patchami pokombinować. Kombinowanie nie pomogło :( Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez Stolar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Potwierdzam, ze dziala na polskiej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) mi wyskakiwaly tylko komunikaty ze nei mozna odnalezc procesu czy cos, i ze ptrawdopodobnie gra nie jest uruchomiona (byla uruchomiona) albo wersja nie jest kompatybilna, jedyne co zauwazyłem co zadziałało z neigo w grze to, to że mianowicie zaczely mi znikac okienka z dialogami i opcjami, ew byly zasłaniane przez tekstury otoczenia, co uniemożliwiło mi gre i dopiero pozbycie sie wszystkiego z morrowindem zwiazanego (łacznie z wpisami do rejestrów)i tym programem oraz reinstalka sterowników od karty graficznej pomogła :mur: , także mam mieszane uczucia czy nawet prubować go uruchomić <_< ponownie. A wracając do modu wizards island , który patch do bloodmona mialeś na myśli? bo z tego co sie orientuje jest kilka, a mody zazwyczaj sa w pełni kompatybilne z jedną wersją gry [CIACH] A masz nietypowa reakcje. Stawiam na zwichrowany system lub bardziej prawdopodobne jakies udziwnione sterowniki. Dlubalem w kilku wersjach optymalizera pod w2k i xp i dziwnym trafem dzialao. Dziala tez u Dijkstry. Problemy mialem moze z 2 razy - raz jak mialem uszkodzony ram i raz przy jednej z wersji sterownikow do grafiki. Przeczytaj sobie readme do WI. Tam jest wszystko opisane. Jest dokladnie 1 patch ktory mozna nalozyc na pl uklad podstawka + tribunal + bloodmoon ... ale tu trzeba sie wysilic i poczytac ten topic lub podlubac na stronce cdprojectu ... ps Masz mod spolszczajacy WI ? bo bez niego moze nie zadzialac na pl. pps ktora wersje optymalizera uzywasz ? Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez spicum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolar Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 moda spolszczajacego nei mam ale sie pobawiłem konverterem i jakoś dział chwilowo =] choć przy ładowaniu pojawia sie info że ten skrypt który wcześniej mnei wywalał z gry nie jest skompilowany;p, a co do wersji wizards island to ono wogóle nei potrzebuje bloodmona XD , wedle readme tego moda =], a co do wersji tribunala i morrowinda nei ma tam nic wspomnianego, jedynei że są one wymagane. Wersja fps optimizer to bodajże 1.7 nie pamiętam dokładnie, najnowszy jaki był na stronce adamantytowej wieży. System nei jest zwichrowany bo była reinstalka z 3 tygodnie temu ;p, sterowniki do grafy to 4.17.00.24 . Tak czy inaczej chwilowo nei bede nic kombinował bo działa , w razei problemów zaczne kombinować, a fps optimizer chwilowo sobie odpuszcze , przyzwyczaiłem sie przez 2 lata granai do skaczącego obrazu XD, choć w readme wizards island przeczytałem że liczba fps na terenie moda moda wynosi średnio połowe fps standardowego morrowinda :blink: , co w sumei da mi 10 fps <_<. Ale jak bedzie wyjdzie w praniu :D , puki co sie tym bardzo nie przejmuje jakoś ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 To Adamantytowa Wieza jest zdrowo do tylu: najnowszy Optimizer (od ponad roku zreszta) nosi numerek 1.96 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolar Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Gram tak sobie w en dodatek wizards island i..... JEST ZAJEFAJNY!!! puki co trafilem d ojakiegos labiryntu ale ciągle w nim gine po jednym strzale duchów ( robienie postaci z 75% podatnością na magie nei było byt mądre ;/) , ale tak czy inaczej żadnych mega pałernych itemów ani zbytnich udogodnień, a fabuła mimo pierwszego rozczarowania na wstępie ( wydała mi sie oczytwista >_>) jest dosyć mroczna i zaskakująca! :lol2: Zapowiada sie spoooro dobrej zabawy =], tylko teraz bede musiał sie wrócić moim magiem do standardowej gry i troche lvli nabić żeby móc sprubować coś zrobić w tym labiryncie. Wielkie dzięki spicum!! Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez Stolar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Gram tak sobie w en dodatek wizards island i..... JEST ZAJEFAJNY!!! póki co trafilem d ojakiegos labiryntu ale ciągle w nim gine po jednym strzale duchów ( robienie postaci z 75% podatnością na magie nei było byt mądre ;/) , ale tak czy inaczej żadnych mega pałernych itemów ani zbytnich udogodnień, a fabuła mimo pierwszego rozczarowania na wstępie ( wydała mi sie oczytwista >_>) jest dosyć mroczna i zaskakująca! :lol2: Zapowiada sie spoooro dobrej zabawy =], tylko teraz bede musiał sie wrócić moim magiem do standardowej gry i troche lvli nabić żeby móc spróbować coś zrobić w tym labiryncie. Popatrz po sklepach :) mozna sie zdziwic. Np znalazlem sprzed alchemika klasy "secret master", ktory nie wystepuje w normalnej grze. Zreszta w 1 sklepie wydalem kolo 500k zlota na sprzet :) Co do fps - spadek wydajnosci jest zauwazalny na moim kompie - zdarza sie ze przycina lekko. Chlopaki przegieli ze skryptami pogodowymi. Gdzies w readme stoi jak je wylaczyc z konsoli na kilka godzin. Poratowac sie mozesz w zasadzie wylacznie optimalizerem. Sciagnij sobie najnowsza wersje np tu i sprawdz ponownie czy dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolar Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) zanim pozwiedzam sobie sklepy na terenie dodatku trochę to potrwa bo gram od początku postacią i mam dopiero 4 lvl i mało kasy , ale dusza+kamień duszy+pełzacz w calderze= duuuuużo kasy ^^ co do ortografów chyba zacznę przepuszczać treść posta przez worda ;/ bo staram się nie robić ortografów a i tak mi wychodzą :mur: Gram sobie i gram i było miodzio gites puki nie trafiłem do miasta pierwszego, nie da sie niestety grać w moda wizards island na moim obecnym configu ;( , wspomniane w readme do niego minimum 512 ramu to naprawde minimum z moim 320 dysk nie przestaje pracować ani na chwile ;( i wszystko muli neimiłosiernie, no cóż trzeba bedzie sprubować innej gry, chyba gothica wygrzebie z szafki co jak co ale braku płynności mu nie można zarzucić XD. Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez Stolar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Briareos Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 (edytowane) Mam mały problem ;] Zgodnie z questem mam udać się do wędrującego obozu Urshilaku... Wszystko ładnie - pięknie, ale gdy tam docieram... Wchodzę do namiotu Chana i ten nie życzy sobie ze mną rozmawiać... Jest jeszcze jedna osoba, z którą muszę porozmawiać, ale w obozie jej nie ma ;] Help [; Jak ktoś może to niech napisze, mi się skończyły pomysły ;] Mapka mile widziana ;) Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez Briareos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2006 A czy nie musisz najpierw porozmawiac z Wise Woman, zeby zostac uznanym za przyjaciela plemienia i zyskac prawo do rozmowy z wodzem? Nie powiem dokladnie, ktory namiot, ale mieszkancy obozu na pewno CI powiedza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgodnie z questem mam udać się do wędrującego obozu Urshilaku... Wszystko ładnie - pięknie, ale gdy tam docieram... Wchodzę do namiotu Chana i ten nie życzy sobie ze mną rozmawiać... Jest jeszcze jedna osoba, z którą muszę porozmawiać, ale w obozie jej nie ma ;] Help [;Wszystkie osoby w obozie są, trzeba tylko trochę poszukać. :P Jak już będziesz w obozie, to zagadaj jakąkolwiek osobę, a ta powinna skierować Cię do Zabamunda. Pogadaj z nim i zaproponuj mu pojedynek (przekupienie jest kolejną opcją). Nie zgodzi się na to, ale w zamian skieruje Cię do Chana Sul-Matuula. Chan da Ci zadanie do wykonania, a kiedy je wykonasz, będziesz mógł porozmawiać z wieszczką Nibani Maesą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 haj all ! Ja powracam do mojej najulubieńszej gierki ;;]] Tylko jedno pytanko mam: :arrow: Czy warto grać postacią 'nie-wojownikiem'. Do tej pory grałem dwa razy wojem, orkiem - i było jak po maśle bardzo przyjemnie. Czy magiem też gra się tak fajnie - i czy warto ? Czy postać nie jest za słaba ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 haj all ! Ja powracam do mojej najulubieńszej gierki ;;]] Tylko jedno pytanko mam: :arrow: Czy warto grać postacią 'nie-wojownikiem'. Do tej pory grałem dwa razy wojem, orkiem - i było jak po maśle bardzo przyjemnie. Czy magiem też gra się tak fajnie - i czy warto ? Czy postać nie jest za słaba ? W sumie warto grać magiem-zawsze możesz się uleczyć,a wrogów pokonywać bezstresowo-tylko jakiś czar na lewitację i np.kule ognia lub coś w tym stylu. Do tego czary na przywołanie Deadrycznych przedmiotów-broń,pancerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 haj all ! Ja powracam do mojej najulubieńszej gierki ;;]] Tylko jedno pytanko mam: :arrow: Czy warto grać postacią 'nie-wojownikiem'. Do tej pory grałem dwa razy wojem, orkiem - i było jak po maśle bardzo przyjemnie. Czy magiem też gra się tak fajnie - i czy warto ? Czy postać nie jest za słaba ? Warto pograc zlodziejem / assasinem. Patrz kolesiem specjalizowanym w krotkim mieczu, luku i lekkich zbrojach :) Szczegolnie ze ciekawe rzeczy mozna znalesc i ukrasc po domach ze o skarbcach rodow nie wspomne :) Magiem gralo mi sie calkiem ciekawie. Na poczatku faktycznie byly spore problemy z byle szczurem. Pozniej gra robi sie raczej prosta. Szegolnie jesli umiejetnie uzywa sie tarcz zywiolow, lewitacji, przyzywania sworzen. Tylko koszty many silnych czarow sa lekko kosmiczne. ps moj mag ganial bez zbroi :) Wojownikiem gralem rowniez raz - po pozaklinaniu sprzetu i znalezieniu silniejszego mlotka w zasadzie nie bylo rozsadnych przeciwnikow do walki (przynajmniej w podstawce). Raz wyhodowalem postac uniwersalna - patrz koles w pelnej pozaklinanej zbroi, naladowany magia, z duzymi zdolnosciami zkradania i lucznictwa. Dodam ze na pelnym kameleonie. Skonczylo sie tak ze po przekroczeniu 50lvl w calej grze (lacznie z dodatkam) nie znalazlem specjalnego zagrozenia. Ale na dluzsza mete cholernie nudne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Melon Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Warto pograc zlodziejem / assasinem. Patrz kolesiem specjalizowanym w krotkim mieczu, luku i lekkich zbrojach :) Szczegolnie ze ciekawe rzeczy mozna znalesc i ukrasc po domach ze o skarbcach rodow nie wspomne :) Okradać grobowce możemy każdą postacią,ja to robiłem wojownikiem :wink: Z większych odkryć to znalazłem jakiś rondel za 100.000 sztuk złota który mógł podwyższyć jeden ze współczynników a jeden obniżyć.Jako że nie bardzo mi to było potrzebne,a kupić tego kto nie miał,postawiłem sobie w domu na półce dla ozdoby :D Kiedyś znalazłem też grobowiec syna wikingów-jest tam "Pocałunek Sztormu"-całkiem przyzwoity topór,hełm i kirys z smoczej łuski,a w samej grocie,nieco wyżej ukryty deadryczny hełm(nie pamiętam dokładnie jaki). Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez melonino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Okradać grobowce możemy każdą postacią,ja to robiłem wojownikiem :wink: Z większych odkryć to znalazłem jakiś rondel za 100.000 sztuk złota który mógł podwyższyć jeden ze współczynników a jeden obniżyć.Jako że nie bardzo mi to było potrzebne,a kupić tego kto nie miał,postawiłem sobie w domu na półce dla ozdoby :D Kiedyś znalazłem też grobowiec syna wikingów-jest tam "Pocałunek Sztormu"-całkiem przyzwoity topór,hełm i kirys z smoczej łuski,a w samej grocie,nieco wyżej ukryty deadryczny hełm(nie pamiętam dokładnie jaki). A czy ja wspominalem o grobowcach ? Pisze wyraznie skarbce rodow - poszukaj w vivec skarbcow wielkich rodow i wlam sie tam klasycznym wojownikiem (nie mowie o postaci uniwersalnej). Chetnie sie dowiem jak poszlo :) ps Ten rondel za 100k to kawalek misji jesli mnie pamiec nie myli to dla wojownikow z Balmory przy zalozeniu ze wybrales rozwiazanie watku wojownikow droga gildii z Ald-ruhn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No nie wiem - złodziej to w ogóle już chyba jest słabiutki w tej grze... Bo Mag to jeszcze yako-tako czarami przyłoży - a łotrzyk to już w ogóle małe toto i mizernie walczy i w ogóle pupa blada... Nie wiedziałem, że jest tak dużo rzeczy do "ukraścia" w tej grze ;] NO to musze sie zdecydować Mag vs. Złodziej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No nie wiem - złodziej to w ogóle już chyba jest słabiutki w tej grze... Bo Mag to jeszcze yako-tako czarami przyłoży - a łotrzyk to już w ogóle małe toto i mizernie walczy i w ogóle pupa blada... Nie wiedziałem, że jest tak dużo rzeczy do "ukraścia" w tej grze ;] NO to musze sie zdecydować Mag vs. Złodziej... I to wlasnie jest w zlodzieju piekne. Nie pchac sie pod cios. Wykorzystac skradanie i przylozyc w plecki z zaskoczenia. Albo spokojnie z luku przywalic. Przynajmniej bedzie jakies wyzwanie - czego nie mozna powiedziec o grze postacia uniwersalna. Do ukradniecia jest naprawde sporo. Pamietam jak zaiwanialem z wycieczki po owych skarbcach ze sprzetem wartosci kolo 500k w sakwie :) Pozatym zawsze mozesz podejsc do sprawy w ten sposob. Robisz sobie rozgrywke niezwiazana z main questem. Jesli masz ochote go zakonczyc a postac jest do tego za slaba to dobudowujesz jej najspokojniej w swiecie brakujace atrybuty (szczegolnie ze to kwestia kasy ktorej masz pod dostatkiem). I spokojnie mozesz gre skonczyc. Bez wiekszych problemow udalo mi sie przejsc podstawke zlodziejem, ktory poza szkola mistycyzmu czarami sie nie interesowal. A z broni tolerowal luki i miecze. Niestety nie udalo mi sie bez podszkolenia dlugich mieczy, ale przynajmniej nie mialem ciezkich zbroi na sobie. Piekno morro polega na tym ze w kazdej chwili mozesz zmienic kierunek rozwoju postaci :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 A czy ja wspominalem o grobowcach ? Pisze wyraznie skarbce rodow - poszukaj w vivec skarbcow wielkich rodow i wlam sie tam klasycznym wojownikiem (nie mowie o postaci uniwersalnej). Chetnie sie dowiem jak poszlo :) Dosc kasy = zamowienie na scrolle Open Lock 100 ;) Zreszta tak samo mozna sie wlamywac magiem - Security jest przereklamowane :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Dosc kasy = zamowienie na scrolle Open Lock 100 ;) Zreszta tak samo mozna sie wlamywac magiem - Security jest przereklamowane :P Mozna ale zamiast skradania sie i otwierania zamkow potrzebujesz otwierania zamkow na 100 pkt i pelnego kameleona - niewidzialnosc jest w zasadzie nieprzydatna do takich zajec. Efekt bedzie identyczny. Tylko inny klimat :) Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez spicum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Warto pograc zlodziejem / assasinem. Patrz kolesiem specjalizowanym w krotkim mieczu, luku i lekkich zbrojach :)Oj warto. :D W Morrowinda na początku grałem wojownikiem, który w niedługim czasie stał się postacią uniwersalną. ;) Niedawno (w styczniu tego roku) zacząłem grać właśnie złodziejem/zabójcą. :blurp: Light armor, long blade, marksman, speechcraft i alchemy w major skillach. W minor skillach: security, sneak, mercantile, restoration i block. Grało się bardzo fajnie i teraz, gdy zacząłem grać w Obliviona, gram prawie taką samą postacią. :) Zav weź upgrade'uj trochę sprzęt i kup Obliviona. Gwarantuję, że będziesz zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Briareos Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Gdzie znajduje się Fort Jeleni? // dotarłem [; Gdzie znajduje się Molag Mar? // nie dotarłem [; Dzięki wszystkim za pomoc [; Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez Briareos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Molag Mar? Jestem na 90% pewien, ze da sie tam dojsc po drogowskazach... z tym ze IIRC to nie ejst miasto, tylko po prostu rejon. Czego konkretnie szukasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Molag Mar? Jestem na 90% pewien, ze da sie tam dojsc po drogowskazach... z tym ze IIRC to nie ejst miasto, tylko po prostu rejon. Czego konkretnie szukasz? A jednak to miasto i to calkiem sporawe - patrz wyglada jak jedna z dzielnic Vivec. Polozenie: SE czesc mapy. Na E/NE od Vivec, na NW od Tel Banora, na SE/E od Suran, na W od Kaplicy Azury. Tyle punktow odniesienia powinno wystarczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Aaa, fakt, juz kojarze. Kiedys tam trafilem, jak w srodku zadupia rzucilem Almsivi Intervention - okazalo sie byc najblizszym miastem ze swiatynia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Briareos Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Dokładnie o to mi chodziło ;] Thx [; Quest: Przepowienia Nerevaryjska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 haj all ! Ja powracam do mojej najulubieńszej gierki ;;]] Tylko jedno pytanko mam: :arrow: Czy warto grać postacią 'nie-wojownikiem'. Do tej pory grałem dwa razy wojem, orkiem - i było jak po maśle bardzo przyjemnie. Czy magiem też gra się tak fajnie - i czy warto ? Czy postać nie jest za słaba ? Gra magiem nie ma sensu, jak się opanuje alchemię to mag jest taki wypakowany że bogowie przy nim to marne nooby, miliony pkt w statystykach, czujesz się jakbyś cheatem grał. Niewarto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Gra magiem nie ma sensu, jak się opanuje alchemię to mag jest taki wypakowany że bogowie przy nim to marne nooby, miliony pkt w statystykach, czujesz się jakbyś cheatem grał. Niewarto. Kwestia samokontroli :) Kto ci zabroni rozwinac alchemie u wojownika czy zlodzieja ? Prawda jest taka ze kimbys nie zagral to wszystko zalezy od tego co czlowieka bawi. Jak komus odpowiada robienie mixtur podnoszacych statsy w kosmos to dlaczego nie. Jego prywatna sprawa. Osobiscie jak gralem magiem to rozwinalem alchemie ale wylacznie po to zeby robic mixtury uzupelniania many (Breton na Artonachu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Briareos Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Fix... Dzięki za wskazówki :!: Chodziło mi o Gnaar Mok :oops: Jestem w Molag Mar i muszę się tam dostać [; Czasem nie jest na północny zachód od Balmory :?: Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez Briareos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Każda postać może stać się bogiem. Można przecież mieć wszystkie stasty na 100 i wszystkie zdolności na 100. Pod tym względem gra jest nieograniczona i moim zdaniem gra na tym traci. Na szczęście są mody, które w jakimś stopniu to naprawiają. Mody do Morrowinda zapewniają tej grze żywotność i to jest jedna z największych zalet tej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...