Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Straszna słabizna, w dodatku ten głos wizardki :mur:

 

no takie sobie ale glos jest jak w becie wiec tu zaskoczenia nie ma.

cofam to, to nie jest glos z bety, not even close. musialem byc w polsnie jak to ogladalem

 

Jakby pokazali te spoty w odwrotnej kolejnosci to wugladalyby lepiej, a tak zaczeli od najlepszego i reszta wypadla blado.

 

nie szukałem jeszcze. wiadomo kto będzie podkładał glosy w PL?

 

 

ktos wkleajal liste aktorow kilka stron wczesniej

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki sobie ten spotlight

 

Straszna słabizna, w dodatku ten głos wizardki :mur:

 

Dokladnie. Głosik z [gluteus maximus]... Ale postać sie wydaje ciekawa - chcoiaż ja zawsze gram siłowo a nie magią ;). Zaczynam jednak od monka - seven sided strike bitch (czy efektywny to nie wiem ale efektowny bardzo ;)).
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głos tragedia... a w becie był taki fajny.

 

wydaje mi się że w becie była bardziej niewinna, a tutaj ten pierwszy śmiech brzmi jakby stara wiedźma się śmiała

 

btw. ściągnąłem instalator i widzę że jest opcja wyciszenia w nim dźwięku, ale żadnych dźwięków nie ma ... też tak macie, czy może coś mi się źle ściągnęło?

 

chyba popadam w lekką paranoję ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy, tzn? Coś sugerujesz :> ?

 

Wiadomo że beta jest aktualniejsza niż spotlighty (najlepszym tego przykładem był monk i stare runy (jako itemy)), ale jeśli odnosisz to do głosów to szanse na ich zmianę są mniejsze niż 0, w dwa tygodnie przed premierą lub ogólnie po niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiadomo że beta jest aktualniejsza to po co te płacze o głos wiza ?

 

Bo spot duzo na tym stracil. Przeciez nikt sie nie spodziewa zaprezentowania nowej klasy, czekalismy na dobry klip a ta 'wiedzma' pasuje jak piesc do nosa.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pionowej nie ma różnic, porównanie 16:10 vs 16:9

 

http://i.imgur.com/dCcEg.jpg

 

http://i.imgur.com/a1lEh.jpg

 

w pionie widać dokładnie tyle samo, w poziomie więcej

 

w 4:3 widać jeszcze duużo mniej :) (w pionie to samo)

 

edit:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez aerial
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że to się opiera na błędnym założeniu. Masz monitor o szerokości 1920px - w jakich proporcjach będzie widać najwięcej? ;)

Inną sprawą jest to, jakiej rozdzielczości monitory ludzie mają - wiadomo, że w 1280x1024 będzie widać mniej niż w 1680x1050. Ale już np. w 1600x1200 będzie widać więcej niż w 1366x768.

 

BTW. open beta u mnie na 1920x1200 nie miała żadnych pasów, wypełniała cały ekran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko po to, żeby pokazać różnicę, gość który robił screena miał widocznie tylko monitor 16:10, dlatego odpalił w letterbox do screenshota rozdzielczości 16:9, dodają się paski. Jakby miał windowed mode, to by tego nie było.

Miałem na odwrót linki, tzn pierwszy to 16:10, drugi 16:9.

 

Najwięcej widać w 16:9.

Najmniej w 4:3.

Różnica jest tylko w aspect ratio, rozdzielczość nic nie zmienia. W 1920x1080 widać dokładnie tyle samo co w 1366x768.

W grze jest dokładnie tak jak na tym gifie animowanym. W pvp możesz stać w miejscu w którym gość z 16:10 cię nie widzi, a ty go widzisz mając 16:9. W przypadku różnicy vs 4:3 jest to dużo większe. Możesz nawet trafiać przeciwnika, który w ogóle nie widzi cię na swoim ekranie, jeżeli zachować odpowiedni dystans.

Podobnie to wygląda w sc2.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze tylko mi nie odpowiada ze jeden jard zamienil sie w tej grze w jedna stope. Tak samo skill desintegrate po dodaniu runy convergence (zbieznosc) robi sie szerszy.(zbieznosc oznacza tylko tyle ze otrzymujemy wiazke o stalym przekrou) Ciekawe ile jeszcze takich kwidiabloatkow jest w diablo.

 

PS. Areny w pvp moga byc na tyle male ze dynamiczna walka (a trudno sobie wyobrazic inna) zminimalizuje albo w ogole zlikwiduje roznice pomiedzy polem widzenia na monitorach o roznych proporcjach/rozdzielczosci. To juz nie bedzie bieganie po calej mapie.

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej widać w 16:9.

Najmniej w 4:3.

Różnica jest tylko w aspect ratio, rozdzielczość nic nie zmienia. W 1920x1080 widać dokładnie tyle samo co w 1366x768.

W grze jest dokładnie tak jak na tym gifie animowanym. W pvp możesz stać w miejscu w którym gość z 16:10 cię nie widzi, a ty go widzisz mając 16:9. W przypadku różnicy vs 4:3 jest to dużo większe. Możesz nawet trafiać przeciwnika, który w ogóle nie widzi cię na swoim ekranie, jeżeli zachować odpowiedni dystans.

Podobnie to wygląda w sc2.

 

Próbujesz mi wmówić, że w 1920x1200 (16:10) widać mniej niż w 1920x1080 (16:9), a to przecież brednia. Dlatego mówiłem, że całe to porównanie jest oparte na błędnych założeniach. Przy tej samej szerokości (np. 1920px) najwięcej będzie widać w 4:3 - tylko skąd wziąć taki monitor? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak jak ze stracraftem 2 ze wielkosc elementow skaluje sie wraz z rozdzielczoscia w wyniku czego wysokosc budowli zawsze stanowi (teraz strzelam) 1/10 wysokosci monitora niezaleznie od rozdzielczosci? (przepraszam za ewentualna ignorancje)

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie próbuje ci nic wmówić, to są screeny z gry, tak jest. W d3, rozdzielczość nie ma wpływu na pole widzenia, tylko aspect. Na monitorze 1920x1440 (gdyby taki istaniał), widać by było MNIEJ niż na 1920x1080 czy 1920x1200.

Dzieje się tak dlatego, że w pionie widać tyle samo na KAŻDYM aspect ratio, to punkt wyjściowy. Zmieniony jest FOV wyświetlany w grze dla danej rozdzielczości. Jeżeli z aspect 16:9 chcesz pokazać tyle samo w pionie na aspect 16:10, to musisz zrobić "zooma" i dlatego obcina trochę z pola widzenia po bokach w stosunku do 16:9. To jest alternatywne rozwiązanie dla dodawania czarnych pasów na górze i dole ekranu przy rozdzielczości 16:10. Albo pasy, albo lekki zoom i obcięcie po bokach.

 

Monitor 16:10 ma większą powierzchnię niż 16:9, widać na nim więcej pikseli, ale to zupełnie co innego niż pole widzenia w środowisku 3d, o którym decyduje silnik gry w tym wypadku.

Edytowane przez aerial
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że to się opiera na błędnym założeniu. Masz monitor o szerokości 1920px - w jakich proporcjach będzie widać najwięcej? ;)

Inną sprawą jest to, jakiej rozdzielczości monitory ludzie mają - wiadomo, że w 1280x1024 będzie widać mniej niż w 1680x1050. Ale już np. w 1600x1200 będzie widać więcej niż w 1366x768.

 

BTW. open beta u mnie na 1920x1200 nie miała żadnych pasów, wypełniała cały ekran.

 

E to co ja mam powiedzieć jak specjalnie dla diablo 3 wyjmę z szafy CRT'ka 17 cali 1024x768 :P. Do singla i do gry z bratem styknie przy 10 razy lepszych kolorach. Na MP sobie podłącze normalnego wide LCD ;). Zauważyliście ze na stronie D3 są jeszcze jakby 2 unlocki - ciekawy jestem co to będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście ze na stronie D3 są jeszcze jakby 2 unlocki - ciekawy jestem co to będzie.

 

 

pamietnik, tapeta, film:

 

Developer Diary V

 

DEV DIARY V NEEDS COPY FROM BLIZZARD

 

Class Wallpapers

 

Congratulations! Your actions yield for you new treasures of true artistry. Choose any of the desktop wallpapers here to champion your favorite hero.

 

Diablo: Wrath

 

Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla lipe zrobili z ta rozdzielczoscia...

wynika z tego ze bedzie zatem lepiej uzyc na monitorze 16:10 rozdzielczosci z monitora 16:9

zeby wymusic aspect 16:9 - rozdzielczoscia

Ale moim zdaniem zalozenie doboru proporcji obrazu na takiej zasadzie to

paranoja

Bledem najwiekszego kalibruy jest przyjecie niezmiennej Pionowej - dla kazdego aspekt

To juz chyba wolalbym grac z tymi pasami na dole/gorze i miec szerszy obraz niz robienie zooma i ciecie bokow ...

:mur: jakis zajeb... geniusz musial nad tym siedziec

Jesli jest to w ten sposob realizowane to w 16:10 beda wiekszew postacie/obiekty niz w przypadku 16;9

a w 4:3 to juz chyba wogole se mozna bedzie wnosie podlubac ...

Edytowane przez Strongmen
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie są większe, to tylko inny fov. Jest tak jak na screenie, widać taką samą wielkość obiektów, model postaci ma identyczne wymiary, różnice są tylko w widoczności na boki (różnica między 16:9 a 16:10 jest dość mała).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strongmen, bedziesz glownie gral na monitorze 4:3 w pvp ze tak ci to nie odpowiada?

 

imo to duzo szumu o nic bo prawie wszyscy maja panoramiczne monitory od dawna. Niby jak mieli lepiej zrobic? scisnac obraz 16:10 do 4:3? to by bylo dopiero fajnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...