ZipQ Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Straszna słabizna, w dodatku ten głos wizardki :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bmw.deutschland Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 nie szukałem jeszcze. wiadomo kto będzie podkładał glosy w PL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Straszna słabizna, w dodatku ten głos wizardki :mur: no takie sobie ale glos jest jak w becie wiec tu zaskoczenia nie ma. cofam to, to nie jest glos z bety, not even close. musialem byc w polsnie jak to ogladalem Jakby pokazali te spoty w odwrotnej kolejnosci to wugladalyby lepiej, a tak zaczeli od najlepszego i reszta wypadla blado. nie szukałem jeszcze. wiadomo kto będzie podkładał glosy w PL? ktos wkleajal liste aktorow kilka stron wczesniej Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 taki sobie ten spotlight Straszna słabizna, w dodatku ten głos wizardki :mur: Dokladnie. Głosik z [gluteus maximus]... Ale postać sie wydaje ciekawa - chcoiaż ja zawsze gram siłowo a nie magią ;). Zaczynam jednak od monka - seven sided strike bitch (czy efektywny to nie wiem ale efektowny bardzo ;)). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Głos tragedia... a w becie był taki fajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Głos tragedia... a w becie był taki fajny. wydaje mi się że w becie była bardziej niewinna, a tutaj ten pierwszy śmiech brzmi jakby stara wiedźma się śmiała btw. ściągnąłem instalator i widzę że jest opcja wyciszenia w nim dźwięku, ale żadnych dźwięków nie ma ... też tak macie, czy może coś mi się źle ściągnęło? chyba popadam w lekką paranoję ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZipQ Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Z tym wyciszeniem w instalatorze to chyba chodzi o lektora który streszcza fabułę poprzedniczki (Diablo 2) podczas instalacji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 W PL wersji będzie zupełnie inny podkład pod wizarda, więc to powinno trochę ratować sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZipQ Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Też jestem za angielską, ale boli to jak Blizz pojechał z głosem dla Wizardki. Natomiast co do wersji PL, pewnie taką sprawdzę po jakimś czasie, jak dojdę do 60lvla przynajmniej jedną postacią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Wy naprawdę myślicie że to co jest na tych filmikach jest aktualniejsze niż to co jest w becie ? :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZipQ Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Wy, tzn? Coś sugerujesz :> ? Wiadomo że beta jest aktualniejsza niż spotlighty (najlepszym tego przykładem był monk i stare runy (jako itemy)), ale jeśli odnosisz to do głosów to szanse na ich zmianę są mniejsze niż 0, w dwa tygodnie przed premierą lub ogólnie po niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Skoro wiadomo że beta jest aktualniejsza to po co te płacze o głos wiza ? Akurat głos Leorica zmienił się w becie oczywiście nie drastycznie, ale to było słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Skoro wiadomo że beta jest aktualniejsza to po co te płacze o głos wiza ? Bo spot duzo na tym stracil. Przeciez nikt sie nie spodziewa zaprezentowania nowej klasy, czekalismy na dobry klip a ta 'wiedzma' pasuje jak piesc do nosa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mnie się wydaje że część osób obawia się że ten głoś będzie w finalnej wersji, dla tego postanowiłem to sprostować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Dokładniejszy plan odległości w grze, dodatkowo zaznaczone wymiary monitorów: 4:3 w pvp to będzie porażka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Nie będzie, bo ten obrazek nie uwzględnia różnic w rozdzielczości pionowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) W pionowej nie ma różnic, porównanie 16:10 vs 16:9 http://i.imgur.com/dCcEg.jpg http://i.imgur.com/a1lEh.jpg w pionie widać dokładnie tyle samo, w poziomie więcej w 4:3 widać jeszcze duużo mniej :) (w pionie to samo) edit: Edytowane 1 Maja 2012 przez aerial 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Tylko, że to się opiera na błędnym założeniu. Masz monitor o szerokości 1920px - w jakich proporcjach będzie widać najwięcej? ;) Inną sprawą jest to, jakiej rozdzielczości monitory ludzie mają - wiadomo, że w 1280x1024 będzie widać mniej niż w 1680x1050. Ale już np. w 1600x1200 będzie widać więcej niż w 1366x768. BTW. open beta u mnie na 1920x1200 nie miała żadnych pasów, wypełniała cały ekran. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) To jest tylko po to, żeby pokazać różnicę, gość który robił screena miał widocznie tylko monitor 16:10, dlatego odpalił w letterbox do screenshota rozdzielczości 16:9, dodają się paski. Jakby miał windowed mode, to by tego nie było. Miałem na odwrót linki, tzn pierwszy to 16:10, drugi 16:9. Najwięcej widać w 16:9. Najmniej w 4:3. Różnica jest tylko w aspect ratio, rozdzielczość nic nie zmienia. W 1920x1080 widać dokładnie tyle samo co w 1366x768. W grze jest dokładnie tak jak na tym gifie animowanym. W pvp możesz stać w miejscu w którym gość z 16:10 cię nie widzi, a ty go widzisz mając 16:9. W przypadku różnicy vs 4:3 jest to dużo większe. Możesz nawet trafiać przeciwnika, który w ogóle nie widzi cię na swoim ekranie, jeżeli zachować odpowiedni dystans. Podobnie to wygląda w sc2. Edytowane 1 Maja 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) widze ze tylko mi nie odpowiada ze jeden jard zamienil sie w tej grze w jedna stope. Tak samo skill desintegrate po dodaniu runy convergence (zbieznosc) robi sie szerszy.(zbieznosc oznacza tylko tyle ze otrzymujemy wiazke o stalym przekrou) Ciekawe ile jeszcze takich kwidiabloatkow jest w diablo. PS. Areny w pvp moga byc na tyle male ze dynamiczna walka (a trudno sobie wyobrazic inna) zminimalizuje albo w ogole zlikwiduje roznice pomiedzy polem widzenia na monitorach o roznych proporcjach/rozdzielczosci. To juz nie bedzie bieganie po calej mapie. Edytowane 1 Maja 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Hmmm, 16:9 1920 ma szersza skale w poziomie niz 16:10 1920 ... Nie wierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Najwięcej widać w 16:9. Najmniej w 4:3. Różnica jest tylko w aspect ratio, rozdzielczość nic nie zmienia. W 1920x1080 widać dokładnie tyle samo co w 1366x768. W grze jest dokładnie tak jak na tym gifie animowanym. W pvp możesz stać w miejscu w którym gość z 16:10 cię nie widzi, a ty go widzisz mając 16:9. W przypadku różnicy vs 4:3 jest to dużo większe. Możesz nawet trafiać przeciwnika, który w ogóle nie widzi cię na swoim ekranie, jeżeli zachować odpowiedni dystans. Podobnie to wygląda w sc2. Próbujesz mi wmówić, że w 1920x1200 (16:10) widać mniej niż w 1920x1080 (16:9), a to przecież brednia. Dlatego mówiłem, że całe to porównanie jest oparte na błędnych założeniach. Przy tej samej szerokości (np. 1920px) najwięcej będzie widać w 4:3 - tylko skąd wziąć taki monitor? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) A to nie jest tak jak ze stracraftem 2 ze wielkosc elementow skaluje sie wraz z rozdzielczoscia w wyniku czego wysokosc budowli zawsze stanowi (teraz strzelam) 1/10 wysokosci monitora niezaleznie od rozdzielczosci? (przepraszam za ewentualna ignorancje) Edytowane 1 Maja 2012 przez Trawienny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) Nie próbuje ci nic wmówić, to są screeny z gry, tak jest. W d3, rozdzielczość nie ma wpływu na pole widzenia, tylko aspect. Na monitorze 1920x1440 (gdyby taki istaniał), widać by było MNIEJ niż na 1920x1080 czy 1920x1200. Dzieje się tak dlatego, że w pionie widać tyle samo na KAŻDYM aspect ratio, to punkt wyjściowy. Zmieniony jest FOV wyświetlany w grze dla danej rozdzielczości. Jeżeli z aspect 16:9 chcesz pokazać tyle samo w pionie na aspect 16:10, to musisz zrobić "zooma" i dlatego obcina trochę z pola widzenia po bokach w stosunku do 16:9. To jest alternatywne rozwiązanie dla dodawania czarnych pasów na górze i dole ekranu przy rozdzielczości 16:10. Albo pasy, albo lekki zoom i obcięcie po bokach. Monitor 16:10 ma większą powierzchnię niż 16:9, widać na nim więcej pikseli, ale to zupełnie co innego niż pole widzenia w środowisku 3d, o którym decyduje silnik gry w tym wypadku. Edytowane 1 Maja 2012 przez aerial 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Tylko, że to się opiera na błędnym założeniu. Masz monitor o szerokości 1920px - w jakich proporcjach będzie widać najwięcej? ;) Inną sprawą jest to, jakiej rozdzielczości monitory ludzie mają - wiadomo, że w 1280x1024 będzie widać mniej niż w 1680x1050. Ale już np. w 1600x1200 będzie widać więcej niż w 1366x768. BTW. open beta u mnie na 1920x1200 nie miała żadnych pasów, wypełniała cały ekran. E to co ja mam powiedzieć jak specjalnie dla diablo 3 wyjmę z szafy CRT'ka 17 cali 1024x768 :P. Do singla i do gry z bratem styknie przy 10 razy lepszych kolorach. Na MP sobie podłącze normalnego wide LCD ;). Zauważyliście ze na stronie D3 są jeszcze jakby 2 unlocki - ciekawy jestem co to będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Zauważyliście ze na stronie D3 są jeszcze jakby 2 unlocki - ciekawy jestem co to będzie. pamietnik, tapeta, film: Developer Diary V DEV DIARY V NEEDS COPY FROM BLIZZARD Class Wallpapers Congratulations! Your actions yield for you new treasures of true artistry. Choose any of the desktop wallpapers here to champion your favorite hero. Diablo: Wrath Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) Niezla lipe zrobili z ta rozdzielczoscia... wynika z tego ze bedzie zatem lepiej uzyc na monitorze 16:10 rozdzielczosci z monitora 16:9 zeby wymusic aspect 16:9 - rozdzielczoscia Ale moim zdaniem zalozenie doboru proporcji obrazu na takiej zasadzie to paranoja Bledem najwiekszego kalibruy jest przyjecie niezmiennej Pionowej - dla kazdego aspekt To juz chyba wolalbym grac z tymi pasami na dole/gorze i miec szerszy obraz niz robienie zooma i ciecie bokow ... :mur: jakis zajeb... geniusz musial nad tym siedziec Jesli jest to w ten sposob realizowane to w 16:10 beda wiekszew postacie/obiekty niz w przypadku 16;9 a w 4:3 to juz chyba wogole se mozna bedzie wnosie podlubac ... Edytowane 1 Maja 2012 przez Strongmen 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Nie są większe, to tylko inny fov. Jest tak jak na screenie, widać taką samą wielkość obiektów, model postaci ma identyczne wymiary, różnice są tylko w widoczności na boki (różnica między 16:9 a 16:10 jest dość mała). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 strongmen, bedziesz glownie gral na monitorze 4:3 w pvp ze tak ci to nie odpowiada? imo to duzo szumu o nic bo prawie wszyscy maja panoramiczne monitory od dawna. Niby jak mieli lepiej zrobic? scisnac obraz 16:10 do 4:3? to by bylo dopiero fajnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuy_zgred Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 To juz chyba wolalbym grac z tymi pasami na dole/gorze i miec szerszy obraz niz robienie zooma i ciecie bokow ... W opcjach jest letterbox, można grać z czarnymi pasami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...