Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety potrzebujesz całkiem dobrego łącza, bo większość gry odbywa się po stronie serwera - w czasie open bety miałem problemy z netem, gdzie ping skakał od 50 do 300-500 i było to od razu widać w grze - używałeś umiejętności i animacja postaci pojawiała się natychmiast, ale animacja czaru i jego efekt lagował strasznie, do tego stopnia że Diabeł stawał się niegrywalny.

 

Ciekawe, ze od 50 majac na uwadze to, ze serwery bety byly w USA a ich oblezenie bylo dosc spore. Ja gralem z trzema znajomymi w zasadzie caly czas z pingiem w granicach 200-250ms i zadnych wiekszych problemow z tego tytulu wynikajacych nie bylo.

 

W kwestii dema ciezko powiedziec, Blizzard mial w zwyczaju takie udostepniac i open beta nie powinna nic w tej kwestii zmieniac.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety potrzebujesz całkiem dobrego łącza, bo większość gry odbywa się po stronie serwera (...)

 

IMHO gra będzie śmigać na byle jakim łączu. Serwery beta były w US i nawet przy 300ms nie dało się tego zbytnio odczuć. Na serwerach EU będzie jeszcze lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktos jak można sciągnąć klienta gry? Na allegro sie ogłaszaja ze podaja linka przy pre-orderze do pogrania klienta. A tak bez preordera to jest możliwość pobrania samego klienta ?

 

PC:

EU English

 

EU Polish

 

MAC:

EU English

 

brak PL dla Mac'a

 

Shit :-| W takim razie chyba nici z zakupu na premierze. Będzie jakieś demo żeby obadać przed zakupem czy w ogóle będzie to grywalne? Szkoda wywalać kasę jakby miało się okazać, że łącze przekreśla jakąkolwiek roz(g)rywkę.

 

Edycja startowa (jakoś tak to się zwało), czyli inaczej mówiąc - demo, zostanie wydane po jakimś czasie po premierze gry. Tego jestem na 100% pewien, potwierdzenie tego też podawałem kilkadziesiąt stron temu.

Edytowane przez ZipQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ze od 50 majac na uwadze to, ze serwery bety byly w USA a ich oblezenie bylo dosc spore.

W czym problem? O 6-7 rano spokojnie się dało mieć poniżej setki, chociaż 50 to faktycznie przesłodzone trochę.

 

IMHO gra będzie śmigać na byle jakim łączu. Serwery beta były w US i nawet przy 300ms nie dało się tego zbytnio odczuć. Na serwerach EU będzie jeszcze lepiej.

 

Przy 500 się dało, jak w poprzednim poście: szliśmy z ojejku w zespole i zanim moje skille zdążyły załapać i się objawić, wszystko było już wybite przez ojejku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dziwne że nikt tego nie skomentował, a dużo ciekawych rzeczy w tym jest. Np. info że moby na inferno zadają nawet 170k dmg ( :o ), są też interesujące affixy (Avenger wydaje się być interesujący, w dodatku pojawia się dopiero na piekle) i to że od 14 poziomu, napotkani przeciwnicy mają 2 i więcej affixów (wcześniej to było chyba od 30lvl'a). Jedyny problem to spoilery, dotyczące lokacji występowania niektórych stworków :(

Edytowane przez ZipQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma też się co martwić o złoto. W tym filmiku ze skilami z 60lvl widać, że z najmarniejszych potworków na cmentarzu leci nawet 2700 golda.

 

Problem z goldem będzie, ponieważ koszta u kowala na wyższym poziomie, opłaty za tworzenie wyższych gemów i naprawa przedmiotów wysokopoziomowych ma być ogromna. Wątpie że sam drop gold na to wystarczy.

 

 

Btw, drop w emulatorze nie jest czasem ustalony w nim samym?

Edytowane przez ZipQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

POd tymi fotkami ktos pisale ze health globes uzupelniaja 12k zycia, wiec spodziewam sie ze bedziemy mieli kilkadziesiat tysiecy zycia

 

dla porownania z diablo 2

 

Diablo Clone atakowal za 14k a hell Baal za 9850 :)

 

btw mamy 90% i tapetki na reveal.diablo3.com. nic specjalnego, znow stara wiedzma zamiast czarodziejki:/

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik ze skillami to chyba z emulatora, więc dropem golda bym się w ogóle nie sugerował.

 

A co do statystyk na inferno. Pamiętajcie, że dr to nie wszystko jest jeszcze blok, dodge, konkretne odporności.

Patrząc na skok w statystykach pomiędzy normalem a nightmare, jest podobnie, na inferno dochodzą kolejne 4 tiery przedmiotów, więc te liczby to nie jest jakiś kosmos. Chociaż powinno być trudno (inaczej gra stałaby się bezcelowa, jako że nie ma już wyśrubowanego level capa do osiągnięcia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

POd tymi fotkami ktos pisale ze health globes uzupelniaja 12k zycia, wiec spodziewam sie ze bedziemy mieli kilkadziesiat tysiecy zycia

 

Własnie nie wiem jak sie HP będzie skalować na wyższych poziomach, bo w becie na 13 lvl'u WD miałem koło 550HP, dlatego 170k czy nawet 17k dmg (po 90% redukcjI) to dla mnie kosmos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shit :-| W takim razie chyba nici z zakupu na premierze. Będzie jakieś demo żeby obadać przed zakupem czy w ogóle będzie to grywalne? Szkoda wywalać kasę jakby miało się okazać, że łącze przekreśla jakąkolwiek roz(g)rywkę.

 

Może tak jak w przypadu starcrafta 2 dadzą kody na kilka godzin dla znajomych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W becie max udało mi się osiągnąć HP na poziomie ~1400. Największy potion w d3 ma dawać 12500hp (wymagany 58lvl). Do końca nie wiem jak to działa z tym dmg mobków, ale wydaje mi się ze ma min dmg np 170k to i tak otrzymamy mniej obrażeń, bo w końcu nosimy pancerz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym że akurat potiony mogą nie być zbyt przydatne ze względu na cooldown. Już bardziej na health globe'y bym liczyl.

Edytowane przez moreno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na redukcje obrażeń wchodzą resist (Fire, Cold, Lightning, Arcane, Poison, Disease (o ile jeszcze jest), Physical, and Holy), defense, block, pasywne i aktywne skille (unik to nie redukcja). Tak że na pewno otrzymane obrażenia będą grubo obniżone, ale inferno i tak powinno być trudne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem kilka tematów o tych screenach na zagranicznych forach i wszędzie jest to samo - lament że na inferno będziemy na 1 hita... Śmiać mi się chce jak to czytam, oczywiście że będą sytuacje kiedy będziemy na hita, ale tylko w tedy jak np. wejdziemy na inferno z kiepskimi itemami albo na zbyt niskim lvlu. Kiedy będziemy ubrani w miarę pod poziom trudności na jaki się porywamy na pewno nie będzie takiej sytuacji że będziemy na hita. Chyba że trafimy na boss'a z paskudnymi afixami typu extra strong, might aura, cursed (afixy oczywiście podałem z d2).

 

Screen z baaardzo dawna, ale może da poniektórym do myślenia jak dopakowane będą posty na 60lvlu.

Dołączona grafika

Edytowane przez stalowy sracz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

 

Śmiać mi się chce jak to czytam, oczywiście że będą sytuacje kiedy będziemy na hita, ale tylko w tedy jak np. wejdziemy na inferno z kiepskimi itemami albo na zbyt niskim lvlu.

 

...

 

O, a to ciekawe. Jak planujesz wejść postacią na niższym lvlu niż 60, na inferno :razz: ?

Edytowane przez ZipQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nigdy nie słyszałem że musisz mieć 60lvl żeby wejść na inferno, jedyny wymóg to przejść hell. Tak samo jest z innymi poziomami, nigdzie nie jest napisane żeby wejść na hell musisz mieć np. 51 lvl, wystarczy zabić diablo na poprzednim poziomie trudności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo obrazen i redukcji obrazen.

 

Jest cos takiego jak dodatnie (additive) zliczanie redukcji obrazen i 'przez sie', cholera wie jak tlumaczyc "multiplicative" na PL.

 

W WoW i D3 bedziemy mieli do czynienia z multiplicative. Czyli czym wyzszy damage reduction + extra skille = tym mniej wartosciowa redukcja, aczkolwiek "Diminishing returns" czasami i tak zapewniaja efektywnie wieksza redukcje lub mniejsza.

 

Maly przyklad:

Total Damage Reduction: 1 (ArmorDR) * 0.90 (10% redukcji skill A) * 0.90 (10% reduckji skill B) * 0.70 (30% reducukcji skill C) = 0.567

Pre-Mitigation Damage: 681 000 (Damage Taken) / 0.567 (Damage Reduction) = 1200000 (Base damage by monster UNMITIGATED)

 

Tutaj akurat bez wplywu armora na redukcje, ale dziala to analogicznie.

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nigdy nie słyszałem że musisz mieć 60lvl żeby wejść na inferno, jedyny wymóg to przejść hell. Tak samo jest z innymi poziomami, nigdzie nie jest napisane żeby wejść na hell musisz mieć np. 51 lvl, wystarczy zabić diablo na poprzednim poziomie trudności.

 

 

Z tego co pamiętam to wymogiem na inferno jest przejście hell i lvl60. Chyba że coś w tym temacie się zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo może być dość trudno, ale nie wnioskuję tego po liczbach, bo scaling jest podobny jak normal -> nightmare, czy na hell, zobaczcie sobie ile razy te liczby się zwiększają, tak samo skok na inferno nie powinien być szokiem. Zbierasz nowe tiery przedmiotów na każdym poziomie trudności, podobnie na inferno (4), jedna różnica na inferno to brak levelupów, bo 60 wbijamy na hellu.

Natomiast gra musi mieć taki balans, że faktycznie powinna być cała masa instagibów, bo inaczej ludzie się szybko znudzą. Zbieranie lepszych itemów tylko dla zabawy/stylu to słaba motywacja, w d2 był grind na level 99, sama gra była łatwa, ale w d3 muszą zrobić inferno ciężkie, żeby "było po co grać". Tzn taką mam przynajmniej nadzieję. Trzeba też pamiętać że system w d3, nie przewiduje resetów laddera, więc z tym co stworzymy od pierwszego dnia po premierze gry, zostajemy na bardzo długo. Jeżeli da się "rozpracować" inferno nawet realnie w kilka tygodni jakąś postacią, kolejne zakładając już nasze bogactwo, będą znacznie szybsze do zrobienia, i znudzimy się grą stosunkowo szybko. Wtedy wyzwaniem pozostanie jedynie optymalizacja naszych postaci, żeby jakieś lokacje inferno robiły szybciej i efektywniej, co sprowadza się do sytuacji z d2. Oby tak nie było, i np. efektywnie końcówka inferno nie była możliwa do zdominowania, nawet z najlepszymi możliwymi do znalezienia w grze przedmiotami.

Może rzeczywiście blizz to tak zbalansował, że ten dodatkowy poziom trudności będzie takim poligonem-wyzwaniem, na bardzo długo.

Jeszcze fajnie by było, gdyby przedstawili jakiś konkretny system zapobiegający dominacji gry w co-op, bo team będzie niesamowicie kosił, poprzez cały szereg synergii między postaciami, możliwości rejoina do gry, bądź resurrecta. Gdyby były kwiatki w stylu, ktoś na ekranie ginie, wszystko się leczy, szczególnie bossy. W przeciwnym wypadku team ma kolosalną przewagę w przechodzeniu inferno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo obrazen i redukcji obrazen.

 

Jest cos takiego jak dodatnie (additive) zliczanie redukcji obrazen i 'przez sie', cholera wie jak tlumaczyc "multiplicative" na PL.

 

"Multiplikatywny" (tak, to po polsku, "addytywny" też jest ;) ), ew. bardzije przyziemnie może mnożnikowe/mnożące i sumujące?
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...