HeatheN Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Wbrew pozorom kkNd! ma biedna kusze ~600-1100 dmg...cudów nie ma co oczekiwać 30000 to normalne obrazenia jakby nie liczyc 670+2000% (dex)+125%(ogien zaporowy)= od 30000k -50000k tak jak pisał Conti podstawowe obrazenia z ataku zaporowego bez crita Edytowane 4 Lipca 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 To co jest w okienku jako dmg to jest średnia. Pokazuje dmg podstawowy + premie + prawdopodobny crit. Włącz strzelca wyborowego i zbacz jak rośnie. Jak masz 10% szans na crita 100% i dmg bez krita 30oo to podaje 30ooo + (0,1x30ooo) = 33ooo Jak masz 20% za łucznika, 50% sznsy na crita 200% dmg to masz: 1,2 x [30ooo + (0,5x60ooo)] = 72 ooo W tym drugim przypadku masz rozrzut dmg od 30ooo (dla zwykłego strzału gdy zwierz jest bliżej niż 10m) do 72ooo dla crita gdy przeciwniuk stoi dalej. Przez przypadek wyszły ci dobre wyniki. Gdybyś w drugim przypadku zmienił na 25%/200%, to wynik by ci wyszedł 1,2*(30k+(0,25*60k))=56,25k. A przecież maksymalny hit się nie zmieni, tylko szansa na jego wypadnięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Dokładnie, dlatego niżej napisałem realia -> rozrzut dmg. Okienko podaje uśrednienie z pseudo-prawdopodobnego. Ale d...a blada, ponoć prawdopdobieństo to za każdym razem jest na nowo liczone i wcale nie oznacza, że przy 50% co drugi strtzał będzie crit. Tylko tyle, że za każdym razem masz 50% szans na crita. W tym okienku powinni podawać rzeczywisty dmg przy danej konfiguracji + ew. dmg crita przy prawdopodobieństwu jego walnięcia. A tak to zamazuje obraz. Bo masz 2 przypadki, w obu masz dmg 30ooo, 1 osoba idzie ścieżką granatów, balistyki itp i w okienku dalej ma 30ooo a druga idzie w crita i ma już 70ooo. A w realnej grze wcale nie ma takiej różnicy. Jasne - nie piszę o kkNd bo kolega uzbroił się w super crita -> też tak bym chciał. Piszę o zafałszowaniu obrazu statystyk. P.S. Źle mi wyszły wyniki a raczej wnioski Jak masz 20% za łucznika, 50% sznsy na crita 200% dmg to masz: 1,2 x [30ooo + (0,5x60ooo)] = 72 ooo W tym drugim przypadku masz rozrzut dmg od 30ooo (dla zwykłego strzału gdy zwierz jest bliżej niż 10m) do 72ooo dla crita gdy przeciwniuk stoi dalej. Powinno być W tym drugim przypadku masz rozrzut dmg od 30ooo (dla zwykłego strzału gdy zwierz jest bliżej niż 10m) do 108ooo dla crita gdy przeciwnik stoi dalej. Bo dla wypadniętego crita będzie to właśnie: 1,2 x (30k + 60k) przy prawdopodobieństwie jego wypadnięcia wynoszącym 50% Edytowane 4 Lipca 2012 przez Conti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Okienko podaje uśrednienie z pseudo-prawdopodobnego. Ale d...a blada, ponoć prawdopdobieństo to za każdym razem jest na nowo liczone i wcale nie oznacza, że przy 50% co drugi strtzał będzie crit. Tylko tyle, że za każdym razem masz 50% szans na crita.No jasne. I co z tego? Za bardzo nie wiem, co chciałeś przekazać. A tak naprawdę chodziło mi o coś innego: policz swoim sposobem maksymalny hit dla 25%/200%. Powinien być taki sam jak 50%/200%. A wg twojego wzoru wychodzi inny. Magia? No i jeszcze warto byłoby uwzględnić APS. Ale możemy przyjąć 1. Edytowane 4 Lipca 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Ale filozujecie http://d3dps.com/node/34 Proste jak drut;) i widać wszystko jak na dłoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Tak w zasadzie to znowu namieszałeś. "crita 200% dmg" rozumiem jako crita który zadaje 200% dmg, a nie +200%, czyli w sumie 300%. Zauważ, że nawet w tooltipie jest magiczny "+". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) najwidoczniej ta strona zapamietauje ustawienia. Podałem by każdy sobie sam uzupełnił wedle uznania, nie liczył w pamięci czy na skróty. Nie patrzcie na wartości! Nie wiem tymej gdzie ty widzisz+ Bonus Crit Dmg: <-wpisujesz tyle ile pokazane masz w d3 w przypadku kkNd! 262% Edytowane 4 Lipca 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) @ Tymej NIE W domyśle masz 100% i do tego to co w okienku. Zauważ, że zabawę zaczynasz od crita 0%, aktualnie mam crita 45% -> czy to oznacza, że crit ma 0,45 hita ?? To oznacza, że crit podwyższa o 45% podstawowy dmg. Przy 200 podwyższa o 200% a nie do 200%. Bo to jest bonus za crita i w tym przypadku bonus wynosi 200% podstawy -> razem podstawa i bonu dają ...... I jeszcze odnośnie 50% crita 200% i 25% crita 200% -> gra podaje 2 różne wartości. A jest ta sama podstawa, ten sam crit, tylko inne prawdopodobieństwo jego wystąpienia. Stąd do tej statystyki trzeba podchodzi z ostrożnością. Wrzuciłem wartości do kalulatora i wychodzi dla 50/200% : 15120.00 / 68040.00 / 37800.00 (min hit / max crit / avg strike) dla 25/200% : 15120.00 / 68040.00 / 28350.00 statystyki postaci i broni są te same w obu przypadkach, różnica tylko w szansie na crit -> 25% i 50% ..... Wniosek - gra podaje avg strike. Ale fakt, koniec marudzenia i filozofii, czas na akcje :-) P.S. Literówka na literówce, sam w pierszej chwili nie zrozumiałem co napisałem ...... Edytowane 4 Lipca 2012 przez Conti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Dobrze podaje bo avg strike liczy z dps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Wbrew pozorom kkNd! ma biedna kusze ~600-1100 dmg...cudów nie ma co oczekiwać 30000 to normalne obrazenia jakby nie liczyc 670+2000% (dex)+125%(ogien zaporowy)= od 30000k -50000k tak jak pisał Conti podstawowe obrazenia z ataku zaporowego bez crita Nie wnikam jak to liczycie, ale chyba czegoś nie bierzecie pod uwagę ;) o ile białe strzały to faktycznie ~30k (i 40 nie przekracza), to kryty z podstawowego ataku wchodzą pod 140k ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) no inaczej być nie może 40k+262%=140k;] A teraz wyobraź sobie że masz kuszę 1300dps:D i obrażenia 880-1300:D= crity pod 170k:) Ja dodatkowo stosuję zasadę że kołczan poza dyscyplina, dex, attack speed, crit chance musi mieć +10% dmg dla skilla któego używam na primarry attack:) w moim przypadku to bola shot, Edytowane 4 Lipca 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) póki co dla zaporowego mam +11% z cienia natalii, ale fakt - pomysł dobry :) a zamiast kuszy 1300 dps planuję coś tańszego, a równie mocnego. ~1100 dps z obrażeniami od kryta i slotem na klejnot. ~350% do critt dmg powinno ładniej działać z pułapkami :) btw szansa ciągle rośnie, już 48%. +4 pkt do zręczności i +2 do critt chance zwiększyły dps o 1450. Edytowane 4 Lipca 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 A jak broń ma dodatkowo jakieś obrażenia od błyskawic, trucizny czy arcane to ten damage też się mnoży przez dex? Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Typ obrażeń w d3 nic nie zmienia, oprócz efektów graficznych (na broni i śmierci przeciwnika od crita). Jedyny dodatkowy efekt ma cold damage na broniach, dodatkowo spowalnia, ale ten affix jest mniejszy co do wartości, więc mamy mniej obrażeń niż pozostałe typy mogą mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 slavOK chętnie pobiegam z dh po 2 akcie, gram barbem, przeszedłem 2 akt zabijając wszystko po drodze, niektóre elity sprawiają mi problem inne znowu giną bez problemu wydaje mi się że razem damy radę :) widzisz ja też gram barbem ;) mógłbyś wrzucić swoje staty ? bo ciekawi mnie co pozwala na sswobodne gonienie po 2 akcie mi osobiscie od zadania z kulem ubijanie elit przychodzi dosyć ciężko, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 Z ciekawostek Blizz pracuje nad uatrakcyjnieniem endgamu. Przynajmniej takie info padło na forum blizzarda http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6019511928?page=1 Ciekawe co wymyślą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 Na cuda nie licz bowiem stwierdzajac, ze grze brakuje end-gamu powiedziano rowniez, ze zadna nowa zawartosc nie zostanie do Diablo dodana bo gra nie jest MMO. Mozliwe, ze zwieksza czestotliwosc dropu w 4 akcie, nieco podniosa poziom trudnosci i skupia sie ostatecznie na dodaniu PvP w wersji 1.1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 jak dodadzą pvp i zwiększą drop to by było super, poza tym powinni popracować nad statami w itemach szczególnie przeznaczonych dla wybranej klasy, bo po co np. dh siła w kuszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p!Ck3r Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 do naciagania cieciwy ;) czemu czekacie tak na pvp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 czemu czekacie tak na pvp? Poniewaz to jedyne (poza RMAH dla niektorych) co moze uzasadniac pogon za itemami, czyli wlasciwie jedyny end-game. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 Ten nowy patch szybko nie wyjdzie. pozostaje więc grać tak jak jest albo zrobić sobie przerwę i czekać co wymyśla. Od uzależnienia od przedmiotów nie odejdą bo to napędza RMAH. Sent using Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 Albo zrobić drugą/trzecią/kolejną postać. Wziąłem sobie mnicha, skończyłem koszmar i gra cieszy bardziej niż farmienie. Szczególnie jak wypadła mi broń grając DH z ilvl61, ale wymagany zmniejszony poziom o 14. Już dawno DPS nie skoczył mi dwuipółkrotnie po jednym upgradzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) slavOK u mnie to wygląda tak. A i nie mówię że koszę wszystko równo bez problemu niektóre elity stawiają mocny opór i zdarza mi się zginąć. Screen robiony przy włączonym bitewnym szale i okrzyku wojennym ponieważ nie zdarza mi się grać bez nich Edytowane 5 Lipca 2012 przez Garfield^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Dps podnosi zwiększona szybkość ataku, critt dmg, i crit chance. Nie tylko zręczność ma na to wpływ. Co nie zmienia faktu, że nie pokazywałem obrażen krytycznych ;) po napełnieniu ss wygląda to tak: http://i.imgur.com/2Hifi.jpg Widzę, że poszedłeś mocno w dmg... Też gram DH i aktualnie mam problemy pod koniec II aktu. Z tym, że mam ~4500 armor i resy po 500-600. Dmg z podładowanym SS ok. 50k, bez niestety tylko 23k. I teraz zastanawiam się czy nie zmienić koncepcji na większy dmg kosztem pancerza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Trzeba robić glass cannona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Na pewno idz w DPS Ja mam czystego DPS 78k (bez SS) Za to typowy build glass cannon. W solo sobie radzę bez problemu (crity po 300k) bo moby przeważnie są na 1-2 hity, w party z tankiem to już w ogóle bez stresu. Mając 50 dyscypliny można spamować smoke screena na tyle dużo by przeżyć to co potrzeba. Mam jedynie problem z diablo :D na inferno moj shadow mnie 1hituje... pojawia sie tak losowo że ciężko uciec z SS musze pokombinować ze sprzętem bo męcze się z nim niemiłosiernie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Zmieniłem trochę rzeczy, ponad połowę .... dps przekroczył 60k, pancerz 3k, resy 450, vit 30k -> czyli spory wzrost dps kosztem niestety obrony. Jak wejdę w jakieś g, chociażby sok z drzew lub przyjemny promyk energii to spora szansa na kapliczkę. Za to mniej trzeba się oganiać z elitami. Jednak pomimo łatwiejszego chodzenia zatrzymalem się w II akcie na zgrupowaniu 2 elitpacków - szybkie, z murem, teleportacją, przyciąganiem i kompanią niewrażliwych sług. Po prostu mur. Wiem co trzeba wymienić, problem w tym, że nie wiem jak :-( . Wczoraj mialem okazję połazić ze 4 godzinki i d*pa blada, nie wypadło nic co zbliżyłoby się do zastanowienia, czy warto podmieniać. A ceny na AH rzeczy (na które byłby sens wymieniać) zaczynają się od grubo przeszło 1 mln. Mam 400k uzbierane wczoraj ..... Tydzien farmić akt I żeby kupić sobie jakieś gacie czy rękawiczki ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Ja wczoraj sprzedałem najdrozszy drop...buty setowe Zunimassa Journey dla WD....zbidowali to do 15mln:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Mam jedynie problem z diablo :D na inferno moj shadow mnie 1hituje... pojawia sie tak losowo że ciężko uciec z SS musze pokombinować ze sprzętem bo męcze się z nim niemiłosiernie Skąd ja to znam :D jeszcze przed nerfem się zabierałem do niego ze 30x. Co ciekawe, próbowaliśmy też mixem dh, sorc, barb i monk. Rezultat? Cienie sorca i dh zabijały wszystkich, walka z nimi nie trwała 10 sekund ;) a po rozdzieleniu się, para monk i barb ubiła diabła w ciągu 10-15 minut może ;) btw cień nie pojawia się losowo. Zwróć uwagę ile diabeł ma życia, przy określonych poziomach znika i pojawia się cień. Zmieniłem trochę rzeczy, ponad połowę .... dps przekroczył 60k, pancerz 3k, resy 450, vit 30k -> czyli spory wzrost dps kosztem niestety obrony. Jak wejdę w jakieś g, chociażby sok z drzew lub przyjemny promyk energii to spora szansa na kapliczkę. Za to mniej trzeba się oganiać z elitami. Jednak pomimo łatwiejszego chodzenia zatrzymalem się w II akcie na zgrupowaniu 2 elitpacków - szybkie, z murem, teleportacją, przyciąganiem i kompanią niewrażliwych sług. Po prostu mur. Wiem co trzeba wymienić, problem w tym, że nie wiem jak :-( . Wczoraj mialem okazję połazić ze 4 godzinki i d*pa blada, nie wypadło nic co zbliżyłoby się do zastanowienia, czy warto podmieniać. A ceny na AH rzeczy (na które byłby sens wymieniać) zaczynają się od grubo przeszło 1 mln. Mam 400k uzbierane wczoraj ..... Tydzien farmić akt I żeby kupić sobie jakieś gacie czy rękawiczki ..... To chyba ładną sumkę musiałeś mieć uzbieraną, żeby w ciągu kilku dni zwiększyć dps z 17 do ponad 60k ^^ Wrzucisz staty? Aż ciekawy jestem jak to zrobiłeś :> Edytowane 6 Lipca 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...