kkNd! Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Spodziewałbym się rankingu zwycięstw podobnego do tego w starcrafcie. Wygrywamy i rzuca nas na coraz mocniejszych, żeby W/L ratio oscylowało w okolicach 50%. @aerial tylko trzeba wziąć pod uwagę, że pvp nigdy nie będzie zbalansowane. Będą prawdopodobnie stawiali na players vs players i to tutaj bym szukał najskuteczniejszych rozwiązań, jakieś synergie pomiędzy postaciami itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 No to wiadomo, ale chodzi o to że to co jest teraz popularne w pvm nie będzie dobre w pvp. Spekulując co będzie dobre, i trafnie to odgadując można sobie zaoszczędzić sporo golda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) Nie tylko zaoszczędzić, ale i zarobić Edytowane 10 Grudnia 2012 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jest to o tyle ciekawe, że większość "topowego" geara który ludzie używają w ogóle nie ma i wręcz nie może mieć life regena. Fajnie będzie kosić te wszystkie top heroscore barby za 100b golda, które skupiają się praktycznie wyłącznie na dps/ehp ratio. Podobnie dobre może być cc reduction, które teraz w zasadzie jest ignorowanym affixem. Moim zdaniem też, warto mieć więcej ehp niż dps, bo obecnie w pvm wszystko opiera się na life stealu. W pvp nie będzie takiego źródła leczenia. zgodze sie ze regeneracja > LS/LoH ale to tyle. Pasyw bodajze Inspiring Presence daje 2%/s, life regen a Sky Splitter + Vile Wards daje 900/s wiec ten "topowy barb" wymieniajac jedna bron i zmieniajac jeden pasyw ma 3000 regeneracji na sekunde i to jest chyba ponad polowa maksymalnej wartosci z itemow. Jak chcesz rozwalic barba 250k dps 10k armor 100k HP 600@ res i 3k regen maxujac u siebie regeneracje to mozesz troche sie zawiesc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) Sky splitter jest tak słaby, że tracą połowę dps używając tego itema. Jest więcej tricków, takich jak ik set z regenem fury, perma sprint za darmo. Z mempo za 2b nie da się bez końca biegać po mapie na sprincie, trzeba jakoś generować furię. Podobnie z redukcją cc, działa to na spowlnienie, stun itp. Wiadomo, że nie mam na myśli ubrania byle czego, byle miało life regen. Dobre itemy ze statsami, life regenem i redukcją cc. No i oczywiście nie tracić pasywa na regenerację. Siła regeneracji polega na tym, że nie potrzebujesz dużo hp, potrzebujesz duża armora i resów, im więcej tego masz, tym cenniejszy każdy punkt regeneracji życia. Jak ktoś sobie sztucznie pompuje life regen z pasywa, który wymaga dużo hp żeby dał dużo regena, jego ehp jest sztucznie nadmuchane przez dużo life, i wartość life regena jest niska. Pasyw z regeneracją życia jest słaby z tego powodu. Moim zdaniem patrząc na ranking heroscore, czy nawet pvp dummy, cały ten kosmiczny gear co ludzie nazbierali będzie kiepski w pvp. Ofc mogę się mylić, ale tu jest właśnie to ryzyko. Edytowane 10 Grudnia 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Tzn to nie do końca tak jest "jak sprzęt pozwala". Nawet mając praktycznie najlepszy gear w grze najbardziej opłaca się robić mp0. Musisz dojść do etapu, że elity giną w 1s od normalnego aoe którym czyścisz trash. Jeżeli zwiększysz mp, np na mp1, zwiększa się nieco mf, szansa na bonus item. Ale czas runa również rośnie o x%, i ten wzrost czasu przewyższa zysk z mf. Jeżeli biłeś elity w 1s 10/10 przypadków, a na mp1 czasem schodzą np 3s, czasem 2s, to już 100 do 200% dłużej, za co? 25% mf dodatkowo do 375% które i tak już masz? Ja porównuję oba scenariusze (niskie i wysokie mp) z max mf, i dalej niskie mp wygrywa. Punkt wyjściowy to jest bicie wszystkiego "na strzał" bez żadnych opóźnień. To jest optimum, i od tego się porównuje. Wbrew pozorom bardzo ciężko osiągnąć optymalną wydajność nawet na niskim mp. Wyższe opłacalne tylko dla wolnych klas, z ograniczonym movementem, jak np. archon wizard. Jak patrzę na swojego barba, to nawet jak wywale leoric signet, mam frenzied shrine, i jeszcze dodałbym ze 100k dps, to dalej nie zmieniłbym na mp1, bo ciągle zyskałbym na szybkości na mp0 (a bardzo dużo stracił na mp1). Wczoraj np. na streamie o tym dyskutowali, prohacker, gość top dh, 400k dps, ścisła czołówka. I wychodzi, że nawet mając taki gear najbardziej się opłaca robić mp0.. Robił mp7, dość szybki, ale elity schodzą tam 15s c czasem nawet. Na mp1 też nie jest idealnie gładko, że wszystko pada od 1 ball lightning łącznie z elitami (tak, że nie odróżnisz czy tam był elit czy nie). A na mp0 tak już się da, i może sunąć przez content jakby w nim w ogóle elit nie było. Zwiększając mp na mp1, traci więcej czasu % niż relatywny wzrost mf, i to zdecydowanie więcej. Ile trzeba mieć dps żeby tak wszystko padało jak muchy? pow 200k wystarczy już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zależy od builda/klasy. Na tym barbie to z 200k unbuffed byłoby ok. Ale do tego trzeba oprócz seta, dobry skorn, i dobry amulet trifecta jakaś, bo inaczej ciężko docisnąć do takiej wartości. Bo ringi się "marnują" hellfire i leoric pod expa. Ofc hellfire może być bardzo mocny, ale trzeba mieć farta. Jeszcze, najlepiej jak tyle jest na barbie z animosity + unforgiving, bo jak się weźmie jakiś pasyw z dps, kosztem np. animosity to może się czasem furia skończyć i w efekcie tracimy na tym więcej niż zyskujemy. U mnie jakiś amulet by się przydał, ale szkoda mi trochę ładować 300m w dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ja pozostawiłem swojego DH na później, takie czasy że nie stać mnie na ulepszenia... Zrobiłem sobie WD (budżetowego - inwestycja "tylko" 160kk za całe EQ- co dla DH to jeden "item" aby zmiana na była na +), i muszę powiedzieć iż Łowca to jedna z najtrudniejszych klas, jak nie najtrudniejsza(ale to tylko moje zdanie).... Jeśli w końcu wprowadzą PvP to może być wymiana całego EQ dla każdej postaci(DH, WD, Wizz, ...).... WD jest bardzo fajny ale za wolny jak dla mnie(jedyna wada)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 odpowiedni build + dość pickup range, nie jest taki wolny wolniejszy niż dh który spamuje vault, to nie ulega wątpliwości :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 No ja pytam głównie pod kątem Mnicha, bo szczerze mówiąc pozostałem klasy mnie jakoś nie kręcą. Może łowcą mógłbym jeszcze spróbować grać ale najpewniej jak miałbym coś rozwijać po Mnichu to byłaby Mniszka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 kumpel czymś takim gra, sporo wyciąga z 75-80m/h http://eu.battle.net/d3/pl/profile/kapsel-1338/hero/1361524 tempest rush + cyclone strike na trash a na elitach ładuje spirit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2012 Może jakoś zmusze się zeby dobic ten 100 paragon ale zwyczajnie wieje nuda. Jedyne co w tej chwili zostało w D3 to robienie runow a'la Alkaizer na MP 0 az do konca swiata. a mówiłeś niedawno ze Ci się nie nudzi Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2012 moze to chwilowe, taki zly dzien ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ta. Myślałem ze zawsze masz zły dzień :) Nie mniej co prawda to prawda.. Ciągle jedno i to samo to niby zamierzenie tej gry. Ale zawsze można samemu sobie grę urozmaicić. Ja się nieźle bawiłem robiąc CM wiza. :) W nowym patchu napewno coś dodadzą Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ja się zastanawiam nad ubraniem wd w gear z iasem. Mógłbym być bardzo wysoko w heroscore, po przesiadce na mempo, chest tala, spodnie z iasem itp. Tylko że, w odróżnieniu od wszystkich innych klas, wd po ubraniu w coś takiego, pozbywa się many w 3s i.. rzuca słoikami które zadają 150% obrażeń vs 1 cel. Te same itemy na wizardzie, potwór koszący mp10 jedną ręką, ubery solo mp10 tak samo w parę minut. Niech przyjdzie balans w końcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2012 lepiej nie, ostatnio jak przyszedl "balans" to najpopularniejsze buildy zaczely sie sypac. Jak zrobia diablo plaskie w kazda strone jak WoW to bedzie jeszcze gorzej. Niedawno czytalem wywiad z tworca Mediana XL na inc.gamers , dobrze mowi ze: " ... people seek out fun games, not balanced games. " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Co do samego wywiadu, nie brał bym tego zbyt dosłownie, płacą mu za "pracę" przy poe, więc jego opinia jest bardzo stronnicza (na niekorzyść D3). Podobnie zresztą niechęć do d3 jako coś co w dużej mierze zabiło modding d2, bo masa ludzi przesiadła się na d3 i już nie wróci. Swoją drogą Laz wypowiadający się o balansie, znam go bardzo dobrze przez te wszystkie lata, które współpracowałem przy testowaniu mxl, i to co on tam wyczyniał czasem.. jego głównym problemem jest to, że nie gra on w gry nad którymi pracuje, ale za to kieruje się wypadkową opinia wszystkich testujących, w szczególności tych którzy nie mają pojęcia co testują i powstaje niezły bajzel. Moim zdaniem balans to dobra rzecz. Balans nie znaczy, że gra musi być nudna, czy wolna. Balansem może być również buff słabszej postaci, żeby tak nie odstawała od reszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Tak czy inaczej ciezko nie zgodzic sie ze D3 jest mdle w porownaniu do 2. Na wszystko co odstaje od przecietnosci znajdzie sie odpowiedni patch. A najgorsze sa itemy, ias cc vit main stat i @ na kazdym i do przodu, obojetnie czy to buty czy pierscien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ja się zastanawiam nad ubraniem wd w gear z iasem. Mógłbym być bardzo wysoko w heroscore, po przesiadce na mempo, chest tala, spodnie z iasem itp. Tylko że, w odróżnieniu od wszystkich innych klas, wd po ubraniu w coś takiego, pozbywa się many w 3s i.. rzuca słoikami które zadają 150% obrażeń vs 1 cel. Te same itemy na wizardzie, potwór koszący mp10 jedną ręką, ubery solo mp10 tak samo w parę minut. Niech przyjdzie balans w końcu. No sorry, oczekujesz, że dwie klasy będą się identycznie zachowywać? To nie szachy, balans nie polega na robieniu kalki. U Wizarda się IAS opłaca, u WD się opłaca ogromny pickup radius i pewnie coś innego jeszcze. @ZlyDzien - IMHO największym minusem jest niewykorzystany potencjał kamieni. W broni coś robią, w hełmie coś robią, a poza tym tylko nudny jak prawo podatkowe boost do statów. Jakby było ich 2x tyle rodzajów, dodających różne efekty w różnych elementach od razu składanie gearu by lepiej wyglądało, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) No sorry, oczekujesz, że dwie klasy będą się identycznie zachowywać? To nie szachy, balans nie polega na robieniu kalki. U Wizarda się IAS opłaca, u WD się opłaca ogromny pickup radius i pewnie coś innego jeszcze. Takie combo działa na wszystkich klasach oprócz wd. Problem polega na tym, że itemy które mają regenerację many, są znacznie słabsze jeżeli chodzi o dps od popularnych itemów które mają ias. Wszystkie klasy oprócz wd mają nieskończone zasoby, generowane w jakiś sposób (poprzez crity). Wd ma pasywną generację w czasie dla której musi używać gear, sprawiający, że przy najlepszych itemach, ma około połowę bazowego dps pozostałych klas. Mechanika z regeneracją "on kill" czy health globami, nie sprawdza się dobrze na bardzo wysokim mp, nie działa w ogóle na uberach, i będzie najprawdopodobniej bezużyteczna w pvp. Żeby to było fair, powinno być tak, że np u barba generacja jest znacznie słabsza. Żeby nie dało się bez końca spamować ataków, typu ww, sprint czy hota, wykradając dość fury za jednym zamachem. Musiałbyś używać generatorów, równie często co spenderów. Podobnie na innych klasach. Wyobraź sobie, że taki cm wizard, musi przestać spamować swoje combo, i używać skilli żeby powoli odbudować sobie arcane power np przez 10s spamując jakiś skill signature? Wd tak musi robić i to nawet gdy użyje geara z maksymalną regeneracją many, na wysokim mp. Druga alternatywa, to umożliwić wd utrzymanie many w sytuacji kiedy nie zabija pół ekranu trashu na sekundę, i nie zbiera dzięsiątek health globów w tym czasie, co ma miejsce na wysokim mp i uberach. Wszystkie klasy poza wd są w stanie się z tym problemem uporać. Edytowane 12 Grudnia 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 No sorry, oczekujesz, że dwie klasy będą się identycznie zachowywać? To nie szachy, balans nie polega na robieniu kalki. U Wizarda się IAS opłaca, u WD się opłaca ogromny pickup radius i pewnie coś innego jeszcze. @ZlyDzien - IMHO największym minusem jest niewykorzystany potencjał kamieni. W broni coś robią, w hełmie coś robią, a poza tym tylko nudny jak prawo podatkowe boost do statów. Jakby było ich 2x tyle rodzajów, dodających różne efekty w różnych elementach od razu składanie gearu by lepiej wyglądało, Poprostu trzeba powiedziec, ze unikatowe gemy z wlasnymi losowymi afixami przydalby sie :) W LoD chyba je dorzucili o ile mnie pamiec nie myli, albo w ktoryms patchu po drodze od dodatku. W sumie talizmany tez robily dobra robote, tylko trzeba by bylo wprowadzic ograniczenia, zeby ich nie bylo calego plecaku. Ciekawie tez by mogla wygladac sprawa umiejetnosci jak w D2. Skill A dodaje jakis bonus do Skilla B. Tak, wiem ze to wlasnie robia runy w skillach, ale brakuje korelacji miedzy umiejetnoscia A i B. Widzialbym tez, zeby najemnika mozna bylo lepiej wyposazyc (wiecej przedmitow i zmniejszyc gigantyczny przelicznik statow). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 @aerial a nie starczy zmniejszyc koszt skilli i dostosowac do tego ilosc many zeby nie bylo nieskonczonej regeneracji (ze wzgledu na duza ilosc)? To od poczatku dziwnie wygladalo ze cos kosztuje 200 czy 300 many kiedy inne klasy nie maja wiecej jak kilkadziesiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Imo powinni nerfić, a nie ułatwiać wd. Gra by wyglądała dużo ciekawiej. Pomyśl jakie epickie bitwy by były na mp10 na uberach, gdyby się nie dało stanąć na bossach i spamować bez końca najlepszy atak, regenerując w tym samym czasie bez oporu zarówno życie jak i "manę" na inny klasach. Obecnie cały gameplay jest uproszczony z tego powodu do poziomu klikania jednego skilla ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 mysle ze nie byłoby takich bitew ze wzgledu na enrage timer, albo trwalyby godzine. Jak ukrócą jeszcze odrobine generacje/zuzywanie furii u barba to cale to WW stanie sie tak frustrujace ze straci sens. Nie mozna nerfic w nieskonczonosc, to jak podnoszenie cen za kazdym razem jak brakuje kasy w budzecie. Ja przy ww musze klikac przynajmniej 3 skille i czwarty co 30s wiec nie czuje tego uproszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 No to 3 skille, ale skille które zużywają furię, w tym samym czasie ją odnawiają. Leczenie podobnie. Nie ma żadnego gameplaya, wycofywania się z walki, taktyki. Przyklejasz się do bossa, spamujesz tam te kilka skilli w określonej kolejności, god mode, boss pada. Wiadomo, jakby teraz miał przyjść nerf, to się wydaje frustrujące, ale moim zdaniem byłoby dużo ciekawiej i trudniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Panowie, możecie mi powiedzieć... co podnosicie z ziemi? Bo nawet w sytuacji, gdy teraz każdy item może mieć świetne staty, są rzeczy, które ja osobiście zostawiam (archimage wands, niektóre quivery, phantom bows, daibo dla mnicha, 2-ręczne bronie itd.). Uznałem, że szansa na świetne affixy w tych itemach jest żałośnie niska i wole zaoszczędzić czas nie podnosząc ich. Pasy podnoszę wszystkie (choć tu też priorytetem są legendy/sety), w szczególności dla barba. Rękawice też obowiązkowo wszystkie. Bronie jednoręczne zasadniczo też, oprócz jednoręcznych kuszy dla DH. Macie jakieś swoje patenty? I jeszcze jedna kwestia - co w zakresie budżetu 80 mil w pierwszej kolejności zmienić w barbie, by podnieść mu dps? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lamorph-2411/hero/22965767 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Pasy dla barba? wszyscy noszą albo ik albo witching hour, nawet dobry rare belt dla barba jest stosunkowo mało wart. Opłaca się moim zdaniem: ringi, amulety, rękawice, bronie melee 1h z broniami, niezwykle ciężko trafić coś dobrego, jeszcze nigdy nic nie znalazłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) skille które zużywają furię, w tym samym czasie ją odnawiają. widzisz? jest balans a powaznie to ciezko byloby polaczyc taktyczna rozgrywke z potrzeba szybkiego szlachtowania hord mobow. To musi byc bardziej Seriosu Sam niż Battlefield. @Mekin grasz WW a masz bardzo malo ias, moja rada to kup sobie bron 1.43+ aps (main hand), wejdz tu https://docs.google....1Q0pWR2c#gid=54 policz sobie jakis realnie osiagalny prog i dokup 2-3 itemy z iasem zeby tam sie znalezc. Najlepiej na bizuterii/ rekawicach, moze lacunie z critem jak wolisz. Edytowane 12 Grudnia 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Nie ma żadnego gameplaya, wycofywania się z walki, taktyki.Ja mam właśnie tak niemal od początku jak gram Monkiem. Nie ma mowy iść dalej bez wycofywania się, podchodów i ataku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 http://diablo.incgamers.com/blog/comments/jay-wilson-rules-out-diablo-3-pvp-for-this-year Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...