yuucOm Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 Aż dziw ze nikt tematu o tej grze nie założył a zapowiada sie cojamniej ciekawie ;]. Po obejrzeniu filmiku powiem tyle - > bedzie elektrycznie ;] http://www.gamespot.com/video/0/6194158/vi...oup=e32008_live Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 W sumie kolejny klon gier jak : Prototype, Hulk i.t.p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) Powiedzcie mi, co się dzieje z tymi developerami Sony... - Insomniac Games - praktycznie całe życie robiło platformery (Spyro, Ratchet) - byli w tym dobrzy, to się zabierają za Resistance (fps) - Naughty Dog - j/w, praktycznie cały czas platformery (Crash, Jak) - teraz Uncharted (jakby nie patrzeć - shooter) i teraz kolejni: - Sucker Punch Productions - kolesie od platformówek (Sly) robią sandboxa... zobaczymy co z tego wyjdzie ;) To już nie będzie platformówek na konsole? :) Same shootery? Edytowane 17 Lipca 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 Wygląda to nawet nieźle, ale Q2 2009 jako termin premiery- wiele się może do tego czasu zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ciekawe Hands On z targów CES w Las Vegas: http://ces.gamespot.com/story.html?sid=6202933 Dodatkowo fajne gameplay movie: http://ces.gamespot.com/video.html?sid=6202921 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2009 Fajny trailer: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Infamous Empire City Trailer http://www.gametrailers.com/player/48515.html Bardzo fajny trailer. Tylko ja sie tą grą troche interesuje ? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Najwidoczniej tylko Ty. :) Od czasu do czasu zerkam na trailery ale jakoś nie ciągnie mnie do tego tytułu. :) A tutaj mini recka w PL na wesoło. :) http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=378 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 1 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2009 wrazenia z demka polygamia Wrażenia z dema inFamous ps3 sucker punch infamous inFamous GTA spotyka Heroesów Moje pierwsze wrażenie po odpaleniu dema inFamous (nie potrafię powiedzieć, czy ta sama wersja zostanie udostępniona na PSN) było mniej więcej takie: o, GTA IV! I faktycznie, nowa gra od Sucker Punch w dużej mierze przypomina dzieło Rockstar. Przynajmniej od strony wizualnej. Udostępniona część miasta Empire City wygląda jak ta z pierwszych misji w Liberty City - podobne budynki, ulice, nawet kolorystyka jest ta sama. Co więcej, autorzy zastosowali identyczny filtr graficzny, ukazujący horyzont i oddalone obiekty jakby były malowane. Zatem początkowy kontakt z grą nie powoduje opadu szczęki i wytrzeszczu oczu, z drugiej strony, mając do czynienia z dużym, otwartym światem, po prostu nie można mieć wszystkiego. Gra jest ładna na tyle, na ile może być w przyjętej konwencji. Zresztą nie grafika ma być mocną stroną inFamous, ale jej bohater, Cole. Facet nie ma lekko. Przeżył wybuch, który zniszczył konkretny kawałek miasta. Przy okazji otrzymał moc, która umożliwia mu pochłanianie energii elektrycznej (ze wszystkich urządzeń i przedmiotów, które ją posiadają - trakcji, budek telefonicznych, słupów, akumulatorów w samochodach itp.) i wykorzystywanie jej jako broni. Cole może strzelać błyskawicami, potrafi też puścić konkretną falę energetyczną. Assassin's Creed spotyka Spider-mana Oprócz posiadania nadludzkiej mocy, Cole ma jeszcze jedną, istotną umiejętność - jest cholernie zwinny. Niczym człowiek-pająk potrafi wspinać się po budynkach, jest na tyle odporny, że żaden upadek z wysokości nie robi mu krzywdy. Wspinaczka w inFamous stanowi bardzo ważny element gry i - co najważniejsze - została wykonana w sposób niemalże idealny. Cole dosłownie może chwycić się czegokolwiek, co pomoże mu wspiąć się wyżej. Każda drabina, wystająca cegła, murek, słup czy maszt antenowy na dachu (który można wygiąć do poziomu, tworząc w ten sposób przejście na budynek obok) stanowią część ścieżki Cole'a. Interakcja z obiektami w grze jest na tyle duża, że wyznaczając sobie zmyśloną linię prostą jako wybraną drogę, jesteśmy w stanie naprawdę po niej przejść. I to wyłącznie wspinając się. Jeśli podobał Wam się sposób poruszania się w Assassin's Creed, to poczujecie się praktycznie jak w domu. Sterowanie jest niesamowicie intuicyjne. Do zabawy w parkour wystarczy prawa gałka i przycisk X. Podczas skoku Cole automatycznie chwyta się elementów, które napotyka. Wychylenie gałki w wybranym kierunku i wciśniecie X-a powoduje, że bohater na pewno skieruje się tam, gdzie chcemy. Przy tym wszystkim gra troszeczkę nam pomaga, dzięki czemu wspinaczka jest w miarę prosta, efektywna i efektowna, ale przede wszystkim - nie frustruje. Brak konieczności bycia bardzo precyzyjnym w ruchach zaliczam zdecydowanie do plusów. Crackdown spotyka Fable Wspomniałem już nieco o samym bohaterze, teraz czas na fabułę. Z powodu wybuchu część miasta wraz z jej mieszkańcami została odcięta od reszty świata; my zaczynamy naszą przygodę 14. dnia od rozpoczęcia kwarantanny. Ulice Empire City nie wyglądają zbyt ciekawie. Wszędzie panuje brud, smród i ubóstwo. Spanikowani ludzie wyczekują zrzutów żywności z zewnątrz, w mieście grasują gangi. Na domiar złego, ktoś publicznie poinformował, że odpowiedzialnym za całą sytuację jest Cole. Moc głównego bohatera jest zarówno jego darem, jak i przekleństwem. Sucker Punch zaimplementował w inFamous system moralności, który śledzi wszystkie poczynania gracza. W zależności od tego czy postępujemy w grze dobrze lub nie, otrzymujemy inne punkty doświadczenia, które posłużą do rozwoju umiejętności postaci. Wybory gracza mają też wpływ na wygląd bohatera oraz na to, jak mieszkańcy Empiry City zareagują na jego widok. W demie np. Cole musi sprowadzić na ziemię transport żywności, który zawisł na pomniku. Po jego spuszczeniu bohater ma do wyboru: udostępnić jedzenie mieszkańcom albo usmażyć prądem kilku z nich, przepędzić resztę i zatrzymać wszystko dla siebie oraz swoich przyjaciół. Wydaje się to być oklepanym motywem, ale decyzje gracza będą miały wpływ na fabułę. I nawet w przypadku powyższego przykładu, w zależności od podjętej decyzji, na końcu odpala się inny przerywnik filmowy (swoją drogą śliczny, wykonany w konwencji animowanego komiksu). Stan moralny gracza cały czas pokazywany jest na ekranie za sprawą paska energii elektrycznej. Jeśli świeci on na niebiesko, postępujemy dobrze, jeśli na czerwono - jesteśmy postrzegani jako zły. inFamous spotyka Prototype Obie gry łączy na pewno wiele i po ich premierze będą one do siebie porównywane. Po zagraniu w demo inFamous, mam jednak wrażenie, że Sucker Punch stawia na coś innego niż Radical Entertainment. Może to zabrzmi dziwnie w odniesieniu do gry-piaskownicy, ale inFamous wydaje się być bardziej kameralny. Mimo posiadanej mocy, Cole z dużej mierze pozostaje dalej zwykłym człowiekiem. Dlatego też nie potrafi biegać pionowo po budynkach, musi się po nich wspinać. Nie przejmuje pojazdów, nie kieruje nimi, tylko porusza się pieszo (ostatecznie na dachu kolejki miejskiej). Musi bardziej uważać na to, co robi. Odnoszę też wrażenie, że ważną częścią inFamous będzie jej fabuła. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego tytułu. Demo tak naprawę pokazuje niewiele, czego najlepszym dowodem są ostatnio pojawiające się w sieci filmiki, które odkrywają kolejne umiejętności Cole'a (rzucanie granatów energetycznych, szybowanie). Tym bardziej więc chciałbym zagrać w pełną wersję. A póki co mogę przyczepić się tylko do dwóch rzeczy: modele postaci są słabe (na szczęście ich animacja już nie), brakuje mi też niskiego skoku, który umożliwiłby szybsze i bardziej efektowne pokonywanie małych przeszkód (coś w stylu ślizgów ze Stranglehold). Aleksander Lemlich osobiscie licze na ta gre, przypomina mi Crackdown z ktorym bawilem sie bardzo dobrze, teraz tylko jeszcze obadac demko i byc moze nowy zakup sie szykuje na ps3 ;) ps.Prototype w stosunku do Infamous wydaje sie tylko beznadziejnym masherem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragonek Opublikowano 1 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2009 Z tego co się zapowiada to inFamous będzie grą, w przeciwieństwie do Killzone, dla której warto kupić PS3. Ale ja jednak bardziej czekam na Prototype ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) dla mnie ta gra bedzie lepsza niz "prototype" review na GT dalo 9.0 :) review demko wlasnie wyladowalo na psn, za 20 min przetestuje :) po chwili grania juz wiem ze to taki Crackdown z mocami, na poczatku kilka misji na posmake a pozniej zwiedzanie miasta, gra daje nam pozwiedzac spooory teren gry i mozliwosc przejscia kilku misji z dobra i zla karma, gra sie przyjemnie choc jak zwykle trzeba sie troche przyzwyczaic do mechaniki gry, grafa nie jest jakas wypasna ale mi nie przeszkadza.Mysle ze kiedys lykne to gre spokojnie :) Edytowane 21 Maja 2009 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Czyli mam kolejny powód żeby kupić PS3:> Crackdowna uwielbiam, stawiam go dużo wyżej niż GTA4:> Świetnie ta gra wygląda. Podoba mi się styl grafiki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 GS też 9 http://www.gamespot.com/ps3/action/infamou...topslot;title;1 To musi coś znaczyć. Fajnie za fabuła stoi na wysokim poziomie i gra jest długa (30-40h?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 (edytowane) Edytowane 27 Maja 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...