Skocz do zawartości
und3r

Civic 2008

Rekomendowane odpowiedzi

przed liftem czy po lifcie nie wazne kazdy 1.8 bedzie mial trojkatne wydechy :) tylko silniki 1.4 maja zaslepki (chyba ze po lifcie i tylko type-s ma trojkaty ale to sa tylko atrapy puste wiec troche bez sensu) poza tym silnik 1.4 (przed liftem 85KM po lifcie 100KM) do niczego sie nie nadaje nawet nie bierz go pod uwage

 

lift jest od 2009 roku

http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.ph...p;sk=t&sd=a - tak to jest ten lift

 

http://www.carzone.ie/search/Honda/Civic/1...rt?channel=CARS - ten jest dokladnie taki jak ja mam czyli rocznik 2008 zaraz przed liftem - i on nie ma juz zadnych problemow z amorkami, obojnikami, sprzeglem itd

 

edit:

 

to jest type-s dlatego ci sie wydaje ze po lifcie - ma dodatkowe ospojlerowanie, sztywniejsze zawieszenie, szerszy rozstaw tylych kol, felgi inne, progi aluminiowe ze znaczkiem type-s, lepsza tapicerke, wazy mniej, znaczek type-s z tylu :D - moim zdaniem duzo lepiej wyglada niż 5d. 5d w ogole nie bralem pod uwage

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w type-s po lifcie zmienilo sie tak:

 

- malowanie ospojerowania w kolorze nadwozia

- dodano usb, aux (ja musze dokupic te wyjscia)

- inny grill

- czujniki cisnienia w oponach

- tylne czujniki parkowania

 

i chyba tyle

 

edit:

 

a i jeszcze inna deska od zegarkow - byla taka blyszczaca (ja taka mam)- wymieniona ja na taka matowa jak jest w type-r (pewnie dlatego ze ta blyszczaca sie ostro rysuje)

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanow sie jeszcze nad wersja wyposazeniowa (nie wiem czy chcesz type-s czy 5d)

 

co do type-s sa dwie plus i zwykla

 

plus nie jest duzo drozsza (jakies 7tys w salonie) ale dodatkowo ma bardzo duzo tj.

- podgrzewane fotele

- automatyczne skladane lusterka

- szklany dach

- tempomat

- swiatla przeciwmgielne przednie

- dodatkowe wysoko-tonowe glosniki

- czyjnik deszczu, zmorku

- dwustrefowa klimatyzacje

 

chyba tyle - niestety wazy wiecej chyba z 150KG:/ co niestety napewno sie odbija na osiagach

 

a od siebie moge powiedziec ze jakbym sie cofnal o rok w czasie to napewno bym kupil ten sam samochod :)

masz jeszcze jakies pytania to wal smialo ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ze type-s to 3 drzwiowka tylko i wylacznie? cholernie ciezko ogarnac te modele ;>

 

czyli mamy:

Civic 5DR

Type S

Type S plus

Type R

 

correct?

 

do tego widze jakies ES, SE itp itd masakra :)

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry kucu ale ja mam starą 2.0. W nowej tylko siedziałem. Na zewnątrz jest miodzio, a w środku obleci (choć w porównaniu do starej też miodzio ;-) ) Ale wziąłbym ją tylko jeśli byłaby dobra cenowo w porównaniu do konkurencji (Z tego co czytałem o nówce w gazetkach, to w PL tak wcale nie jest) Ale ogólnie patrząc na wnętrze, to auto nie jest w 100% świeże i dzisiejsze, choć to ani trochę nie musi znaczyć, że jest złe. Sry ale więcej w stanie pomóc nie jestem.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki tak czy inaczej, usiade w srodku to ocenie :) choc wiem, ze z mazda moze byc ciezko, bo moja kobieta naciska na Civica, ale jak bedzie sie trzaskac to nie ma bata, nie kupie!

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ze type-s to 3 drzwiowka tylko i wylacznie? cholernie ciezko ogarnac te modele ;>

 

czyli mamy:

Civic 5DR

Type S

Type S plus

Type R

 

correct?

 

do tego widze jakies ES, SE itp itd masakra :)

tak type-s to 3 drzwiowka

5d ma do wyboru jeszcze silnik 1.4 i 4 wersje wyposazeniowe BASE,COMFORT,SPORT,EXECUTIVE

 

sa jeszcze do wyboru sedany i wersje z usa (200KM Si) - ale ja bym nie bral ich pod uwage - gorzej sie prezentuja, na zewnatrz jak i w srodku, mniejszy bagaznik

 

- tu sobie zobacz jak silniczek ladnie smiga

choc jak dla mnie te 140KM juz troche malo :P ale to zawsze tak jest ze bedzie brakowac po jakims czasie (jakbym mial teraz kupowac to bym pewnie wzial type-r'a:P)

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

między si a type-r jest przepaść nie tylko w osiągach. TypeR jest twardy i trzeba lubić jak trzęsie. Jest twardy jak na zachodnie standardy dróg, jak na polskie to jest absolutna granica rozsądku dla pasjonata. Dobre wrażenie bo zawieszenie ma za to idealnie ciche nawet na totalnych dziurach ;) Fajna zabawka, do 130 jedzie tak że ciężko opowiedzieć ;) i dalej podobnie ;]]] Ale - z pełną świadomością tego co wyżej trzeba go kupować. Podoba mi się bardzo ale jako samochód na co dzień wybrałby raczej lekko droższego lancera relliarta, 220hp,awd, większa buda, no i nowszy model, mniej straci. Niedawno modele z 2008 jeszcze wychodziły z dużymi rabatami, pewnie koło marca będą tanieć 2009.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o silnik,to ten diesel 2,2 ma wedlug mnie piekna kulture pracy,jak na 4 garowca,porownywalem z vw tdi,bmw 2.0d,renault cdi.Mocy nie brakuje,choc mozna w latwy sposob podniesc moment,jak i kuce na 170km przez chip. I jeszcze jedno na felach 17' ktore sa w serii,nie za fajnie sie jezdzi na naszych drogach.Na duzy plus zaliczam,panoramiczny dach,no i tylne siedzenia,ktore sie skladaja w rewelacyjny sposob.

Na dzien dzisiejszy,ten model civica odradzam( jest to tylko moje zdanie),moze dlatego,ze nie wyobrazam sobie jak to bedzie wygladalo po 5-6 latach w srodku,materialy wykonczeniowe daja duzo do myslenia.Jak ktos jest zainteresowany kupnem ladnej sztuki z 06r to zapraszam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do hond po 2006 roku si jest minimalnie wolniejszy od type-r'a (7.2 sek do 100 si i 6.6 sek do setki type-r wg spec.) - si ma dokladnie 197 KM a type-r 201KM

 

a jak co do kupna type-r'a to raczej nie bede sie przesiadal na 200KM ze 140KM bo znow bedzie to samo za rok (bedzie brakowac mocy, pozniej sie zachce RWD itd) - dlatego raczej za klilka latek bede patrzyl cos w kierunku - np takiego 350z - i napewno to bedzie jako drugi samochod do zabawy

 

 

Jezeli chodzi o silnik,to ten diesel 2,2 ma wedlug mnie piekna kulture pracy,jak na 4 garowca,porownywalem z vw tdi,bmw 2.0d,renault cdi.Mocy nie brakuje,choc mozna w latwy sposob podniesc moment,jak i kuce na 170km przez chip. I jeszcze jedno na felach 17' ktore sa w serii,nie za fajnie sie jezdzi na naszych drogach.Na duzy plus zaliczam,panoramiczny dach,no i tylne siedzenia,ktore sie skladaja w rewelacyjny sposob.

Na dzien dzisiejszy,ten model civica odradzam( jest to tylko moje zdanie),moze dlatego,ze nie wyobrazam sobie jak to bedzie wygladalo po 5-6 latach w srodku,materialy wykonczeniowe daja duzo do myslenia.Jak ktos jest zainteresowany kupnem ladnej sztuki z 06r to zapraszam:)

no duzo osob z dieselka jest zadowolonych - tylko niestety przy tym momencie trzeba uwazac na sprzeglo sczegolnie po chipie:/ (ile masz km przejechanych z 2006 to pewnie sprzeglo gdzies na dniach do wymiany ? ) dieselka ladnie ciagnie od spodu jest troszke szybszy niz benzynka

- tyle ze moim zdaniem to nie w tym kierunku :P ja mam niesamowita radoche gdy podczas wyprzedzania przy 70km/h redukuje sobie na 2'ke i ogien do odcinki :P - no i dzwiek silnika 1.8 mysle ze bardzo przyzwoity jest - niektorzy narzekaja ze glosno itp ale moim zdaniem tak powinno byc :P

 

wez sobie dziewczyne na probna jazde i niech koles pociagnie do 7k obrotow - i zobacz czy jej to nie bedzie przeszkadzac (bo jest bardzo glosno wtedy w kabinie) - tym samochodem nie da sie inaczej wyprzedzac (do 3.5k obrotow nie jedzie prawie w ogole) - moja na poczatku troche narzekala - ale juz powoli sie przyzwyczaja :P - i wie jak pod gorke zaczyna sie droga dwupasmowa co bedzie sie dzialo:P - na poczatku darła ostro modre:P ale teraz tylko lekki uśmieszek w kacikach ust mozna zobaczyc :D

 

edit:

a co do felgi ... zalezy co kto lubi - jak mi sie oponki skoncza 17" firmowe (ktore zreszta sa o d... rozbic) to zmieniam na 18'tki :P (prawdopodobnie MAK VERTIGO MIRROR)- razem z oponami na lato (GOODYEAR EAGLE F1) w zimie zostawiam seryjne 17'tki

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg cos 86k i sprzeglo rzeczywiscie sie konczy :lol: A najlepsza jest cena wymiany w aso 5k,razem z kolem dwumasowym :damage_wall: Honda ma 3 letni okres ochronny na czesci i kupno zamiennikow graniczy z cudem.

Edytowane przez grzeg255

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3411767[/snapback]

wez sobie dziewczyne na probna jazde i niech koles pociagnie do 7k obrotow

Juz ja go pociagne osobiscie, ogolnie tutaj panuje taka zasada, ze dostajesz samochod z parkingu i sobie jedziesz pojezdzic :D

 

sedzia - mozesz mi jeszcze powiedziec o co chodzi z tym usb po lifcie? czy ja moge to dokupic na wlasna reke i wsadzic w '08 czy musi zrobic to serwis i czy jest to w ogole mozliwe?

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po lifcie czyli roczniki od 2009 - beda mialy wyjscie usb

 

wczesniej nie ma - i dorobienie usb to w sumie nie jest takie proste - to radio ma dziwne wyjscie aux (oczywiscie schowane z tylu) do poczytania:

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=45161

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=43702

 

w sumie najsensowniejszy jest ten emulator zmieniarki do CD - tylko ze do niego usb zapodajemy z katalogami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba sie obejde bez tego, no nic, pozostaje uciulac jeszcze kilka tysi i wybrac sie na podboj ;)

mysle, ze dojdzie do tego po nowym roku, licze, ze troszeczke autka stanieja i bede cos w stanie wyrwac lepszego, nawet w tej samej cenie

 

alez on "dosko" idzie ;) , mam nawet wrazenie, ze ten automat przestawiony na manual kreci wyzsze predkosci niz manual

http://www.youtube.com/watch?v=wEcOxYhpQp4

 

mozesz mi jeszcze powiedziec, jak rysuja sie roznice pomiedzy type-s 1.8 a 5dr 1.8? Rozumiem, ze bebechy pod maska takie same, zmiany to przede wszystkim wyglad zewnetrzny, ale co z waga i wyposazeniem?

 

Sorry, ze cie tak wykorzystuje, ale strasznie ciezko cos znalezc na ten temat... Przejzalem katalogi na stronie Hondy, ale one raczej nie sa pomocne, wszystko przez tego lifta, nie mogli poczekac jeszcze z rok ;)

I w ogole wielkie dzieki za wszystskie informacje, powoli zaczynam lapac o co chodzi, strasznie ciezko to ogarnac bez kogos pomocy.

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten filmik to sedan z automatem (5 biegowy) - ma troszke ma dluzsze biegi - 120km/h na 2'jce. Na 6MT odcinka lapie bodajze przy 106KM/H - i rozpedzisz sie szybciej niz te 9.0sek do setki - no i na 2'jeszcze zamieszasz kolami :D jak bedziesz dobrze biegi zmienial

 

co do roznic type-s a 5dr pisalem wyzej przekleje jeszcze raz :)

ma dodatkowe ospojlerowanie, sztywniejsze zawieszenie, szerszy rozstaw tylych kol, felgi inne, progi aluminiowe ze znaczkiem type-s, lepsza tapicerke, wazy mniej, znaczek type-s z tylu :P (tutaj mowa o rocznikach 2008 i nizej - po lifcie wchodza te rzeczy ktore wymenilem klika postow wyzej)

co do wagi -

type-s 1196kg

type-s plus 1317kg

 

5dr

od 1190kg do 1249kg

 

 

tutaj masz szczegolowa rozpiske wyposazenia danych wersji

http://www.honda.pl/szczegoly.php?aukcja=&...mp;grp=&pwd[41]=%2F6223132%2F6222666%2F13634621&grupa_p=41&strona=5 - (skopjuj caly link bo sie rozjezdza przez forum) to sa modele po lifcie - to odejmij usb, czujniki cisnien w oponach, parkowania - to co wymienialem wyzej

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/index.php - forum ogolnopolskie civica - chyba jest tam najwiecej informacji

i tutaj subforum - http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/forumdisplay.php?f=32 - civic od 2006 roku - znajdziesz wszystko co jest ci potrzebne no i do tego to angielskojezyczne ktore podsylalem wczesniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie sam po roku jestem malo w stanie powiedziec bo samochod spisuje sie idealnie :) - sprawdz na pewno skrzypienie, stan lakieru ... nic mi wiecej nie przychodzi do glowy jak sobie cos przypomne na co trzeba by zwrocic uwage w 08' to dam znac

 

przeczytaj sobie ten topic http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=7542 - na civicclub - tu sa wady rocznika 2006 - w rocznikach 08,09 nie powinno juz ich byc - ale przeczytac mozna :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wszystko juz mam poukladane, male zamieszanie sie zrobilo wczesniej bo zrozumialem cie, ze byly dwa lifty w 2008 i 2009, i szukalem roznic w wygladzie ;) A rozumiem, ze roznica jest taka, ze w 2008 wpakowali troche inne czesci w zamian tych psujacych sie w rocznikach 06-07.

 

Czy jestem w stanie to rozroznic jakos po VINie czy modelu silnika model 07 od 08, bo moze mi sie trafic auto zarejestrowane w 2008 w styczniu, a bedzie z 07...

 

 

Ogolnie bede polowal na type-s 2008, zobaczymy co z tego wyjdzie, do konca lutego na pewno cos kupie

 

Szkoda, ze ten 1.4 "type-s" z 2009 taki powolny, bo jest dostepny cenowo dla mnie, przydalby mu sie taki silnik TSi, 122 kuce i mozna by pojezdzic ;)

 

Jak kupowales nowe auto to dostales jakis rabat, czy raczej gratisy? Orientujesz sie moze kiedy leca z ceny auta ze starego rocznika u dealerow po nowym roku?

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tymi liftami dokladnie jak mowisz

 

co do vinu

jestesmy w stanie to stwierdzic po vin'ie dam ci czesc vinu z mojego civa mamy tak: SHHFN1XXX08UXXXXXX - raczej napewno to przed U to jest rocznik - bo nie mam innej 8'emki w tym numerze (FN1 - to model np FN1 - type-s FN2 - type-r FK3 - 5dr z pakietem wyposarzeniowym sport)

 

co do pormocji grudniowych to widze ze w tym roku jest to samo co w tamtym - opony zimowe darmowo (daja pirelli sottozero II - dosc milo bo taka opona w tym rozmiarze kosztuje 700-800zl), 4k rabatu i ubezpiecznie gratis + to co wygnegocjijesz - mi dali dodatkowy autoalarm, dywaniki, jakies tam ciach!ly akcesoria

 

niektorym sie udalo jeszcze 1k zbic z ceny - czasem felgi stalowe na zime - zalezy od twoich umiejestnosci :D

 

a co do kupna np w marcu rocznikow wczesniejszych - to w sumie nic nie zauwazylem zeby jakosc dodatkowo z ceny zchodzili - pewnie zalezy od negocjacji...

najlepiej podzwonic do wszytkich powiedziec ze w jednym salonie dostaje sie to i to - i czy sa w stanie przebic oferte :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos takiego wyrwac marzenie

http://www.carzone.ie/search/Honda/Civic/1...rt?channel=CARS

 

jak mi zejdzie z ceny na 20k to sie mocno napale :lol2:

 

tak btw jak gra to seryjne radyjko? to jest tylko cd czy mp3 takze?

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest mp3 jak dla mnie gra bardzo dobrze :) - niektorym brakuje troche niskich towno to dokupuja takigo malego aktywnego sub'a (okolo 500zl) i podlaczaja do tylych glosnikow - ale jak dla mnie jest wystarczajace (mam ustawione niskie tony na max) i gra sobie super :)

 

co do tego linka co wyslales co tu jest nie tak z tym samochodem

 

po pierwsze primo:

rocznik 2009 - powinien miec plastiki w kolorze nadwozia - ma standardy

po drugie primio:

jest to wersja chyba type-s plus - widac ze ma szklany dach + swiatla przeciwmgielne przednie - ale nie ma spryskiwaczy reflektorow od xenonow - wersja plus ma standardowo spryskiwacze i xenony

czyzby byl bity z przodu i dlatego zmienili plastiki na tansze (niemalowane) + zderzak na tanszy bez spryskiwaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej z nim jest wszystko ok, 0 wlascicieli, pewnie jakas wersja demo, tutaj sa w ogole jakies inne wersjie jezeli chodzi o 2008 (se, ex itp), a z 2009 jest tylko jedna - sport, sprawdzone na stronie hondy i nie posiada ona wycieraczek na reflektorach

tak czy inaczej troche za droga

 

dzieki za pomoc btw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm a tak btw to nie lepiej ci podjechac do polandu kupic? ta cena co tam jest troche przeraza 23,5*4,2 = 98,7 .... u nas nowke type-s plus duzo lepiej wyposazony niz tamten 2009 rocznik i bez zadnego przebiegu kupisz za 69 400 ... chyba ze cos zle policzylem

gwarancje honda i tak daje europejska i w kazdym aso w europie mozesz naprawy gwarancyjne robic

 

edit:

a sorka type-s plus 76 400

a standardowa wersja 69 400

 

ale tak czy tak roznica w cenie jest spora

Edytowane przez sedzia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...