sedzia Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) przed liftem czy po lifcie nie wazne kazdy 1.8 bedzie mial trojkatne wydechy :) tylko silniki 1.4 maja zaslepki (chyba ze po lifcie i tylko type-s ma trojkaty ale to sa tylko atrapy puste wiec troche bez sensu) poza tym silnik 1.4 (przed liftem 85KM po lifcie 100KM) do niczego sie nie nadaje nawet nie bierz go pod uwage lift jest od 2009 roku http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.ph...p;sk=t&sd=a - tak to jest ten lift http://www.carzone.ie/search/Honda/Civic/1...rt?channel=CARS - ten jest dokladnie taki jak ja mam czyli rocznik 2008 zaraz przed liftem - i on nie ma juz zadnych problemow z amorkami, obojnikami, sprzeglem itd edit: to jest type-s dlatego ci sie wydaje ze po lifcie - ma dodatkowe ospojlerowanie, sztywniejsze zawieszenie, szerszy rozstaw tylych kol, felgi inne, progi aluminiowe ze znaczkiem type-s, lepsza tapicerke, wazy mniej, znaczek type-s z tylu :D - moim zdaniem duzo lepiej wyglada niż 5d. 5d w ogole nie bralem pod uwage Edytowane 25 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 dzieki, jednakze dalej nie potrafie ogarnac roznic w tym przed liftem twoim i ze zdjecia z tym po lifcie... jakis hint? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) w type-s po lifcie zmienilo sie tak: - malowanie ospojerowania w kolorze nadwozia - dodano usb, aux (ja musze dokupic te wyjscia) - inny grill - czujniki cisnienia w oponach - tylne czujniki parkowania i chyba tyle edit: a i jeszcze inna deska od zegarkow - byla taka blyszczaca (ja taka mam)- wymieniona ja na taka matowa jak jest w type-r (pewnie dlatego ze ta blyszczaca sie ostro rysuje) Edytowane 25 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 dzieki wielkie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 zastanow sie jeszcze nad wersja wyposazeniowa (nie wiem czy chcesz type-s czy 5d) co do type-s sa dwie plus i zwykla plus nie jest duzo drozsza (jakies 7tys w salonie) ale dodatkowo ma bardzo duzo tj. - podgrzewane fotele - automatyczne skladane lusterka - szklany dach - tempomat - swiatla przeciwmgielne przednie - dodatkowe wysoko-tonowe glosniki - czyjnik deszczu, zmorku - dwustrefowa klimatyzacje chyba tyle - niestety wazy wiecej chyba z 150KG:/ co niestety napewno sie odbija na osiagach a od siebie moge powiedziec ze jakbym sie cofnal o rok w czasie to napewno bym kupil ten sam samochod :) masz jeszcze jakies pytania to wal smialo ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) rozumiem, ze type-s to 3 drzwiowka tylko i wylacznie? cholernie ciezko ogarnac te modele ;> czyli mamy: Civic 5DR Type S Type S plus Type R correct? do tego widze jakies ES, SE itp itd masakra :) Edytowane 25 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Sorry kucu ale ja mam starą 2.0. W nowej tylko siedziałem. Na zewnątrz jest miodzio, a w środku obleci (choć w porównaniu do starej też miodzio ;-) ) Ale wziąłbym ją tylko jeśli byłaby dobra cenowo w porównaniu do konkurencji (Z tego co czytałem o nówce w gazetkach, to w PL tak wcale nie jest) Ale ogólnie patrząc na wnętrze, to auto nie jest w 100% świeże i dzisiejsze, choć to ani trochę nie musi znaczyć, że jest złe. Sry ale więcej w stanie pomóc nie jestem. Edytowane 25 Listopada 2009 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) dzieki tak czy inaczej, usiade w srodku to ocenie :) choc wiem, ze z mazda moze byc ciezko, bo moja kobieta naciska na Civica, ale jak bedzie sie trzaskac to nie ma bata, nie kupie! Edytowane 25 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) rozumiem, ze type-s to 3 drzwiowka tylko i wylacznie? cholernie ciezko ogarnac te modele ;> czyli mamy: Civic 5DR Type S Type S plus Type R correct? do tego widze jakies ES, SE itp itd masakra :) tak type-s to 3 drzwiowka 5d ma do wyboru jeszcze silnik 1.4 i 4 wersje wyposazeniowe BASE,COMFORT,SPORT,EXECUTIVE sa jeszcze do wyboru sedany i wersje z usa (200KM Si) - ale ja bym nie bral ich pod uwage - gorzej sie prezentuja, na zewnatrz jak i w srodku, mniejszy bagaznik - tu sobie zobacz jak silniczek ladnie smiga choc jak dla mnie te 140KM juz troche malo :P ale to zawsze tak jest ze bedzie brakowac po jakims czasie (jakbym mial teraz kupowac to bym pewnie wzial type-r'a:P) Edytowane 26 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 między si a type-r jest przepaść nie tylko w osiągach. TypeR jest twardy i trzeba lubić jak trzęsie. Jest twardy jak na zachodnie standardy dróg, jak na polskie to jest absolutna granica rozsądku dla pasjonata. Dobre wrażenie bo zawieszenie ma za to idealnie ciche nawet na totalnych dziurach ;) Fajna zabawka, do 130 jedzie tak że ciężko opowiedzieć ;) i dalej podobnie ;]]] Ale - z pełną świadomością tego co wyżej trzeba go kupować. Podoba mi się bardzo ale jako samochód na co dzień wybrałby raczej lekko droższego lancera relliarta, 220hp,awd, większa buda, no i nowszy model, mniej straci. Niedawno modele z 2008 jeszcze wychodziły z dużymi rabatami, pewnie koło marca będą tanieć 2009. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Jezeli chodzi o silnik,to ten diesel 2,2 ma wedlug mnie piekna kulture pracy,jak na 4 garowca,porownywalem z vw tdi,bmw 2.0d,renault cdi.Mocy nie brakuje,choc mozna w latwy sposob podniesc moment,jak i kuce na 170km przez chip. I jeszcze jedno na felach 17' ktore sa w serii,nie za fajnie sie jezdzi na naszych drogach.Na duzy plus zaliczam,panoramiczny dach,no i tylne siedzenia,ktore sie skladaja w rewelacyjny sposob. Na dzien dzisiejszy,ten model civica odradzam( jest to tylko moje zdanie),moze dlatego,ze nie wyobrazam sobie jak to bedzie wygladalo po 5-6 latach w srodku,materialy wykonczeniowe daja duzo do myslenia.Jak ktos jest zainteresowany kupnem ladnej sztuki z 06r to zapraszam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) co do hond po 2006 roku si jest minimalnie wolniejszy od type-r'a (7.2 sek do 100 si i 6.6 sek do setki type-r wg spec.) - si ma dokladnie 197 KM a type-r 201KM a jak co do kupna type-r'a to raczej nie bede sie przesiadal na 200KM ze 140KM bo znow bedzie to samo za rok (bedzie brakowac mocy, pozniej sie zachce RWD itd) - dlatego raczej za klilka latek bede patrzyl cos w kierunku - np takiego 350z - i napewno to bedzie jako drugi samochod do zabawy Jezeli chodzi o silnik,to ten diesel 2,2 ma wedlug mnie piekna kulture pracy,jak na 4 garowca,porownywalem z vw tdi,bmw 2.0d,renault cdi.Mocy nie brakuje,choc mozna w latwy sposob podniesc moment,jak i kuce na 170km przez chip. I jeszcze jedno na felach 17' ktore sa w serii,nie za fajnie sie jezdzi na naszych drogach.Na duzy plus zaliczam,panoramiczny dach,no i tylne siedzenia,ktore sie skladaja w rewelacyjny sposob. Na dzien dzisiejszy,ten model civica odradzam( jest to tylko moje zdanie),moze dlatego,ze nie wyobrazam sobie jak to bedzie wygladalo po 5-6 latach w srodku,materialy wykonczeniowe daja duzo do myslenia.Jak ktos jest zainteresowany kupnem ladnej sztuki z 06r to zapraszam:) no duzo osob z dieselka jest zadowolonych - tylko niestety przy tym momencie trzeba uwazac na sprzeglo sczegolnie po chipie:/ (ile masz km przejechanych z 2006 to pewnie sprzeglo gdzies na dniach do wymiany ? ) dieselka ladnie ciagnie od spodu jest troszke szybszy niz benzynka - tyle ze moim zdaniem to nie w tym kierunku :P ja mam niesamowita radoche gdy podczas wyprzedzania przy 70km/h redukuje sobie na 2'ke i ogien do odcinki :P - no i dzwiek silnika 1.8 mysle ze bardzo przyzwoity jest - niektorzy narzekaja ze glosno itp ale moim zdaniem tak powinno byc :P wez sobie dziewczyne na probna jazde i niech koles pociagnie do 7k obrotow - i zobacz czy jej to nie bedzie przeszkadzac (bo jest bardzo glosno wtedy w kabinie) - tym samochodem nie da sie inaczej wyprzedzac (do 3.5k obrotow nie jedzie prawie w ogole) - moja na poczatku troche narzekala - ale juz powoli sie przyzwyczaja :P - i wie jak pod gorke zaczyna sie droga dwupasmowa co bedzie sie dzialo:P - na poczatku darła ostro modre:P ale teraz tylko lekki uśmieszek w kacikach ust mozna zobaczyc :D edit: a co do felgi ... zalezy co kto lubi - jak mi sie oponki skoncza 17" firmowe (ktore zreszta sa o d... rozbic) to zmieniam na 18'tki :P (prawdopodobnie MAK VERTIGO MIRROR)- razem z oponami na lato (GOODYEAR EAGLE F1) w zimie zostawiam seryjne 17'tki Edytowane 26 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Przebieg cos 86k i sprzeglo rzeczywiscie sie konczy :lol: A najlepsza jest cena wymiany w aso 5k,razem z kolem dwumasowym Honda ma 3 letni okres ochronny na czesci i kupno zamiennikow graniczy z cudem. Edytowane 26 Listopada 2009 przez grzeg255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaz!o Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 To samo w Vectrze C ojca. Przebieg 160kkm, głównie ofc przeloty międzymiastowe i sprzęgło z kołem dwumasowym do wymiany. W ASO krzykneli 7 koła :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) 3411767[/snapback] wez sobie dziewczyne na probna jazde i niech koles pociagnie do 7k obrotow Juz ja go pociagne osobiscie, ogolnie tutaj panuje taka zasada, ze dostajesz samochod z parkingu i sobie jedziesz pojezdzic :D sedzia - mozesz mi jeszcze powiedziec o co chodzi z tym usb po lifcie? czy ja moge to dokupic na wlasna reke i wsadzic w '08 czy musi zrobic to serwis i czy jest to w ogole mozliwe? Edytowane 26 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 po lifcie czyli roczniki od 2009 - beda mialy wyjscie usb wczesniej nie ma - i dorobienie usb to w sumie nie jest takie proste - to radio ma dziwne wyjscie aux (oczywiscie schowane z tylu) do poczytania: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=45161 http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=43702 w sumie najsensowniejszy jest ten emulator zmieniarki do CD - tylko ze do niego usb zapodajemy z katalogami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) chyba sie obejde bez tego, no nic, pozostaje uciulac jeszcze kilka tysi i wybrac sie na podboj ;) mysle, ze dojdzie do tego po nowym roku, licze, ze troszeczke autka stanieja i bede cos w stanie wyrwac lepszego, nawet w tej samej cenie alez on "dosko" idzie ;) , mam nawet wrazenie, ze ten automat przestawiony na manual kreci wyzsze predkosci niz manual http://www.youtube.com/watch?v=wEcOxYhpQp4 mozesz mi jeszcze powiedziec, jak rysuja sie roznice pomiedzy type-s 1.8 a 5dr 1.8? Rozumiem, ze bebechy pod maska takie same, zmiany to przede wszystkim wyglad zewnetrzny, ale co z waga i wyposazeniem? Sorry, ze cie tak wykorzystuje, ale strasznie ciezko cos znalezc na ten temat... Przejzalem katalogi na stronie Hondy, ale one raczej nie sa pomocne, wszystko przez tego lifta, nie mogli poczekac jeszcze z rok ;) I w ogole wielkie dzieki za wszystskie informacje, powoli zaczynam lapac o co chodzi, strasznie ciezko to ogarnac bez kogos pomocy. Edytowane 26 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) ten filmik to sedan z automatem (5 biegowy) - ma troszke ma dluzsze biegi - 120km/h na 2'jce. Na 6MT odcinka lapie bodajze przy 106KM/H - i rozpedzisz sie szybciej niz te 9.0sek do setki - no i na 2'jeszcze zamieszasz kolami :D jak bedziesz dobrze biegi zmienial co do roznic type-s a 5dr pisalem wyzej przekleje jeszcze raz :) ma dodatkowe ospojlerowanie, sztywniejsze zawieszenie, szerszy rozstaw tylych kol, felgi inne, progi aluminiowe ze znaczkiem type-s, lepsza tapicerke, wazy mniej, znaczek type-s z tylu :P (tutaj mowa o rocznikach 2008 i nizej - po lifcie wchodza te rzeczy ktore wymenilem klika postow wyzej) co do wagi - type-s 1196kg type-s plus 1317kg 5dr od 1190kg do 1249kg tutaj masz szczegolowa rozpiske wyposazenia danych wersji http://www.honda.pl/szczegoly.php?aukcja=&...mp;grp=&pwd[41]=%2F6223132%2F6222666%2F13634621&grupa_p=41&strona=5 - (skopjuj caly link bo sie rozjezdza przez forum) to sa modele po lifcie - to odejmij usb, czujniki cisnien w oponach, parkowania - to co wymienialem wyzej Edytowane 26 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 dzieki raz jeszcze, znasz jakies dobre forum hondy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/index.php - forum ogolnopolskie civica - chyba jest tam najwiecej informacji i tutaj subforum - http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/forumdisplay.php?f=32 - civic od 2006 roku - znajdziesz wszystko co jest ci potrzebne no i do tego to angielskojezyczne ktore podsylalem wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 ostatnie pytanko, tak z perspektywy kierowcy tego autka, jakbys mial dzisiaj kupic Civic'a rocznego, na co zwrocilbys uwage przede wszystkim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 w sumie sam po roku jestem malo w stanie powiedziec bo samochod spisuje sie idealnie :) - sprawdz na pewno skrzypienie, stan lakieru ... nic mi wiecej nie przychodzi do glowy jak sobie cos przypomne na co trzeba by zwrocic uwage w 08' to dam znac przeczytaj sobie ten topic http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=7542 - na civicclub - tu sa wady rocznika 2006 - w rocznikach 08,09 nie powinno juz ich byc - ale przeczytac mozna :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 Dzieki, widzialem juz ten temat ;) Ogolnie to forum Civic'a jest bardzo slabe, panuje tam chaos, nic nie mozna znalezc (nazewnictwo tematow lezy), szukalem tam wlasnie jakiegos poradnika dla kupujacych, ale nie znalazlem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 hehe trzeba sie przyzwyczaic :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) Dobra wszystko juz mam poukladane, male zamieszanie sie zrobilo wczesniej bo zrozumialem cie, ze byly dwa lifty w 2008 i 2009, i szukalem roznic w wygladzie ;) A rozumiem, ze roznica jest taka, ze w 2008 wpakowali troche inne czesci w zamian tych psujacych sie w rocznikach 06-07. Czy jestem w stanie to rozroznic jakos po VINie czy modelu silnika model 07 od 08, bo moze mi sie trafic auto zarejestrowane w 2008 w styczniu, a bedzie z 07... Ogolnie bede polowal na type-s 2008, zobaczymy co z tego wyjdzie, do konca lutego na pewno cos kupie Szkoda, ze ten 1.4 "type-s" z 2009 taki powolny, bo jest dostepny cenowo dla mnie, przydalby mu sie taki silnik TSi, 122 kuce i mozna by pojezdzic ;) Jak kupowales nowe auto to dostales jakis rabat, czy raczej gratisy? Orientujesz sie moze kiedy leca z ceny auta ze starego rocznika u dealerow po nowym roku? Edytowane 27 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 z tymi liftami dokladnie jak mowisz co do vinu jestesmy w stanie to stwierdzic po vin'ie dam ci czesc vinu z mojego civa mamy tak: SHHFN1XXX08UXXXXXX - raczej napewno to przed U to jest rocznik - bo nie mam innej 8'emki w tym numerze (FN1 - to model np FN1 - type-s FN2 - type-r FK3 - 5dr z pakietem wyposarzeniowym sport) co do pormocji grudniowych to widze ze w tym roku jest to samo co w tamtym - opony zimowe darmowo (daja pirelli sottozero II - dosc milo bo taka opona w tym rozmiarze kosztuje 700-800zl), 4k rabatu i ubezpiecznie gratis + to co wygnegocjijesz - mi dali dodatkowy autoalarm, dywaniki, jakies tam ciach!ly akcesoria niektorym sie udalo jeszcze 1k zbic z ceny - czasem felgi stalowe na zime - zalezy od twoich umiejestnosci :D a co do kupna np w marcu rocznikow wczesniejszych - to w sumie nic nie zauwazylem zeby jakosc dodatkowo z ceny zchodzili - pewnie zalezy od negocjacji... najlepiej podzwonic do wszytkich powiedziec ze w jednym salonie dostaje sie to i to - i czy sa w stanie przebic oferte :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) cos takiego wyrwac marzenie http://www.carzone.ie/search/Honda/Civic/1...rt?channel=CARS jak mi zejdzie z ceny na 20k to sie mocno napale :lol2: tak btw jak gra to seryjne radyjko? to jest tylko cd czy mp3 takze? Edytowane 28 Listopada 2009 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 jest mp3 jak dla mnie gra bardzo dobrze :) - niektorym brakuje troche niskich towno to dokupuja takigo malego aktywnego sub'a (okolo 500zl) i podlaczaja do tylych glosnikow - ale jak dla mnie jest wystarczajace (mam ustawione niskie tony na max) i gra sobie super :) co do tego linka co wyslales co tu jest nie tak z tym samochodem po pierwsze primo: rocznik 2009 - powinien miec plastiki w kolorze nadwozia - ma standardy po drugie primio: jest to wersja chyba type-s plus - widac ze ma szklany dach + swiatla przeciwmgielne przednie - ale nie ma spryskiwaczy reflektorow od xenonow - wersja plus ma standardowo spryskiwacze i xenony czyzby byl bity z przodu i dlatego zmienili plastiki na tansze (niemalowane) + zderzak na tanszy bez spryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 raczej z nim jest wszystko ok, 0 wlascicieli, pewnie jakas wersja demo, tutaj sa w ogole jakies inne wersjie jezeli chodzi o 2008 (se, ex itp), a z 2009 jest tylko jedna - sport, sprawdzone na stronie hondy i nie posiada ona wycieraczek na reflektorach tak czy inaczej troche za droga dzieki za pomoc btw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) hmm a tak btw to nie lepiej ci podjechac do polandu kupic? ta cena co tam jest troche przeraza 23,5*4,2 = 98,7 .... u nas nowke type-s plus duzo lepiej wyposazony niz tamten 2009 rocznik i bez zadnego przebiegu kupisz za 69 400 ... chyba ze cos zle policzylem gwarancje honda i tak daje europejska i w kazdym aso w europie mozesz naprawy gwarancyjne robic edit: a sorka type-s plus 76 400 a standardowa wersja 69 400 ale tak czy tak roznica w cenie jest spora Edytowane 28 Listopada 2009 przez sedzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...