Skocz do zawartości
andrew777

Shift 2: Unleashed

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem paczkę z wszystkimi modyfikacjami do Shift'a 2, których używam – w jej skład wchodzą (alfabetycznie):

 

  • plik BOOTPSA.bff – odblokowuje on możliwość kupna wszystkich dostępnych w grze samochodów (umieszczamy go w folderze „Pakfiles”)

  • plik dinput8.dll – zwiększa on częstotliwość odbierania sygnałów przez grę od kontrolera, zmniejszając tym samym „input lag'a” (umieszczamy go w głównym folderze gry, np. C:\Gry\Electronic Arts\SHIFT 2 UNLEASHED)

  • No Dirt and Oil Spots on the Windows Mod – usuwa on wszelkie zabrudzenia pojawiające się na „szybie” podczas jazdy.

  • Plus 7 camera and original reworked v0_88 by L OuiSe – dodatkowe 7 kamer + zmodyfikowana oryginalna.

  • PTMu v1_5 by brrupsz – modyfikacja „handling'u”/przyczepności.

  • SHIFT_2_UNLEASHED_1.0.0.0_+_5_Trainer (wykrywany jako wirus, więc jeśli nie chcecie, nie używajcie ; )) – dla tych, którzy nie mają ochoty grać w tryb kariery, małe ułatwienie w postaci trainer'a, dzięki któremu, m.in. możemy zyskać nieograniczony budżet.

  • SHIFT2CC_1.3.1 – program służący do płynnego kontrolowania/ustawienia kamer podczas gry - ja preferuję pierwszą kamerę z kokpitu + zwiększenie FOV do 1.5/1.6.

  • vehiclespersistent.bff – mały bonus w postaci dodatkowe malowania „SPEEDHUNTERS” dla: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution 2, Mercedes-Benz SLS AMG, Mitsubishi Lancer Evolution IX MR, Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Pagani Huayra (umieszczamy go w folderze „Vehicles” znajdującym się w „Pakfiles”)

No, i to by było na tyle, oczywiście należy pamiętać o odpowiednim ustawieniu swojego kontrolera gry, ale to już sprawy indywidualne, ja jedynie mogę doradzić co do ustawień pad'a, dokładnie Logitech Cordless RumblePad 2 – Logitech Profiler – po utworzeniu profilu pod S2, zmieniłem/zmniejszyłem jedynie czułość obu analogów (2 osie) ze standardowych 50% do 25%. W grze wybrałem profil pod kierownicę Logitech G27 : ) do którego tak skonfigurowałem klawisze:

 

Dołączona grafika

 

...a tak ustawiłem zaawansowane ustawienia czułości/martwych stref/itd.:

 

Dołączona grafika

 

 

Link do paczki - Shift 2 Mod Pack (S2MP)

 

 

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, niczego nie pominąłem i żadnej głupoty nie napisałem... :roll: :cool:

 

 

Miłej gry! :twisted: : )

 

___________________________________________________________________________________________________________

Na grze Need For Speed: Hot Pursuit, która dzisiaj ma swoją premierę za oceanem, słynna seria na pewno się nie skończy. Internetowy serwis czasopisma Official Xbox Magazine donosi jednak, że koncern Electronic Arts dokona „rewolucji” i zrezygnuje z członu nazwy Need for Speed w kontynuacji Shifta, nad którą pracuje studio Slightly Mad. Nowa gra będzie nosiła tytuł Shift 2: Unleashed.

 

Niewątpliwie Need for Speed to najbardziej rozpoznawalna seria wśród wszystkich gier samochodowych. Gracze mogą już jednak poczuć się trochę zdezorientowani jej kolejnymi odgałęzieniami. Najwyraźniej specjaliści od marketingu w EA uznali, że w tej sytuacji warto wykreować nową markę. Shift 2: Unleashed zrywa więc z tradycją, ale - jak twierdzi OXM - nie do końca. Choć w tytule nie ma już nazwy Need for Speed, w dalszym ciągu widnieje ona w logo. Decyzja wydawcy może też sugerować, że deweloper zyskał większą swobodę twórczą, a nowa gra nie musi nawiązywać do poprzednich odsłon słynnego cyklu.

 

 

Przypomnijmy, że gra Need for Speed Shift ukazała się we wrześniu ubiegłego roku i zebrała sporo bardzo pochlebnych opinii. Recenzent GRYOnline.pl przyznał jej wysoką notę 8.0. Produkcja Slightly Mad Studios sprzedała się w nakładzie przekraczającym 4 mln egzemplarzy, co usatysfakcjonowało wydawcę.

 

EA kreuje nową markę – nadjeżdża Shift 2: Unleashed! | Wiadomość 2010-11-16 15:00:24 | GRY-OnLine

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No i dobrze, do NFS-a nie pasują typowe wyścigi po torach. Oby tylko nie było kolejnych haseł typu "the ultimate race driver experience" itp, bo nijak się mają do fizyki w grze. Nie mam nic przeciwko arcade, wręcz przeciwnie, ale do takiej gry jazda bokiem nie pasuje, może to zmienią. Żeby było chociaż podobnie do GRIDa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To in- game photomode?

 

Co za roznica?

 

Taka, że draak sugeruje rasowane screen'y bo przecież w grze będzie wyglądać gorzej niż na iksboksie forza czy coś tam innego.

To tyle.

Przynajmniej ja tak to odebrałem.

:wink:

 

SHIFT 2: Unleashed Video Game, Career Overview Trailer HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez qqrydza
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

I co w tym śmiesznego? Prawda i tyle.

 

Screeny z Hot Pursuit też miażdżą, ale tylko screeny. W Forzy/GT podczas wyścigu auta też nie są aż tak szczegółowe, ale przynajmniej w photo mode wyglądają genialnie.

 

 

Zresztą to najmniej istotny element gry. Istotna jest fizyka, a symulator to niestety nie będzie, bo kto by kupił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co w tym śmiesznego? Prawda i tyle.Screeny z Hot Pursuit też miażdżą, ale tylko screeny. W Forzy/GT podczas wyścigu auta też nie są aż tak szczegółowe, ale przynajmniej w photo mode wyglądają genialnie.Zresztą to najmniej istotny element gry. Istotna jest fizyka, a symulator to niestety nie będzie, bo kto by kupił?

 

Zawsze mnie fascynowali ludzie ktorzy odnajduja tyle funu w graniu w fotomode... Grales w ogole w shifta? bo juz w nim grafika bije ta z f3, gdziekolwiek tam Sobie chcesz ja sprawdzac :) photomode, trailery czy ingame

 

shift 1 (kilka moich starych screenow)

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Kiedyś grałem w demo, a ostatnio właśnie zacząłem pełną, tylko po paru wyścigach mi sie odechciało bo od jazdy bokiem to mam DiRTa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Kiedyś grałem w demo, a ostatnio właśnie zacząłem pełną, tylko po paru wyścigach mi sie odechciało bo od jazdy bokiem to mam DiRTa.

 

To nie Xboks tu można ściągnąć mody na fizykę które dużo zmieniają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

To nie Xboks tu można ściągnąć mody na fizykę które dużo zmieniają...

 

Rozumiem że gry oceniamy po modach? To może niech każdy tanim kosztem zrobi crapa, sprzeda za normalną cenę a po paru miesiącach społeczność zrobi z tego genialny produkt, za darmo.

 

Ja kupuje gre i oczekuje dobrego produktu, a nie jakieś mody.

 

 

 

A najwięcej do powiedzenia na temat Forzy i GT5 mają ci co konsoli na oczy nie widzili, bo to w końcu największe zło. Ale rozumiem, to samo twierdziłem jeszcze dwa lata temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że gry oceniamy po modach? To może niech każdy tanim kosztem zrobi crapa, sprzeda za normalną cenę a po paru miesiącach społeczność zrobi z tego genialny produkt, za darmo.Ja kupuje gre i oczekuje dobrego produktu, a nie jakieś mody.A najwięcej do powiedzenia na temat Forzy i GT5 mają ci co konsoli na oczy nie widzili, bo to w końcu największe zło. Ale rozumiem, to samo twierdziłem jeszcze dwa lata temu.

 

Myslalem ze to ze moderzy nie tykaja sie crapow to oczywista oczywistosc :) Jak widac w grze niewykorzystany potencjal ktory mozna jeszcze przekuc w dobry "produkt" to powstaje masa modow. Jak do shifta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to srogo, oby nie skończyło się jak z szumnie zapowiadaną jedynką. Grafiką się nie jeździ niestety ;]

 

To nie Xboks tu można ściągnąć mody na fizykę które dużo zmieniają...

 

Wolałbym, żeby real diving stymulator (jak to go ea reklamuje) opuszczał tłocznie już z odpowiednią fizyką :>

No bo reklamować swoją grę jako połykacz konsolowych filarów wśród samochodówek, a potem wypuszczać grę gdzie samochód zachowuje się jak poduszkowiec - coś tu jest nie halo...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zapowiada sie zacnie, Shift mi sie podobal, 2 raczej nie spartola, chociaz TDU1 tez bylo fajne a po becie 2 zapowiada sie na mocna kaszane. Szkoda ze nie bedzie Ferrari, moze znow dojdzie w DLC, jesli poprawia fizyke tak by nie bylo zadnych lagow i auto zachowywalo sie naturalniej to bedzie murowany hicior torowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=stiSdJmTqbM&feature=player_embedded

Pomijając cudną grafikę i kokpity to co za DŹWIĘK :o z tego jak to mówią w Top Gear-rze "Huaraaaugh" V12 :). Miazga. W 1 nie grałem bo uznaje tylko sim-y, ale chyba spróbuję 2-ki (pewnie na padzie bo kierownicy będzie żal).

 

@thuGG

Widziałem ten filmik dawno temu :) Dźwięk z silnika Zondy to klasyka i niebo dla uszy, ale jestem wniebowzięty, że w grze jest takiej jakości dźwięk!

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając cudną grafikę i kokpity to co za DŹWIĘK :o z tego jak to mówią w Top Gear-rze "Huaraaaugh" V12 :). Miazga. W 1 nie grałem bo uznaje tylko sim-y, ale chyba spróbuję 2-ki (pewnie na padzie bo kierownicy będzie żal).@thuGGWidziałem ten filmik dawno temu :) Dźwięk z silnika Zondy to klasyka i niebo dla uszy, ale jestem wniebowzięty, że w grze jest takiej jakości dźwięk!

 

powinni to pokazac gosciom z atari ;) zeby wiedzieli jak dobrze potrafia mruczec silniki w grach

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...