Gość Ludovic Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Praca zawieszenia http://www.youtube.com/watch?v=q7DKUMSAtEE&feature=player_embedded#! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) No rFactor 2 chyba graficznie nie urwie. I tak będzie trzeba poczekać na jakieś pierwsze porządne mody. Podoba mi się też to, że w projekcie bierze udział Ben Collins. Naprawdę ciężko znaleźć kogoś kto miał okazję prowadzić tak wiele samochodów drogowych i ma takie doświadczenie w wyścigach. Jeden porzadny mod (WSGT2) do rf2 jest juz robiony od chyba dobrych dwoch lat ;) takze dlugo nie bedzie trzeba czekac. Narazie testuja w rf a pozniej szybka konwersja do rf2 i jazda http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_qtlasFPAtc&feature=player_embedded#! Edytowane 10 Listopada 2011 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2011 Wiadomo też, że na start w rF2 będą Meganki, F1 z lat 50tych, 60tych, 70tych (i chyba 80). I parę innych rzeczy. Do tego mają być 3 tory historyczne (Spa, Monaco i coś jeszcze). Także, będzie co robić na starcie rF2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ruszył konkurs na najlepsze okrążenie Catheramem! Do wygrania wycieczka do studia oraz możliwość zaprojektowania własnego toru z ekipą Slightly Mad Studios Design a track for Slightly Mad's new game • Competitions • Eurogamer.net Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4JfTJJyYVZQ&feature=uploademail Czy to jest Slightly Mad Studios z alternatywnej rzeczywistości? Każdy filmik z tej gry jest super, świetny handling, aż niewiarygodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 Akurat handling nie jest świetny. Na razie chyba tylko grafa robi wrażenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 pCARS robi na mnie rozne wrazenia w zaleznosci od buildu, potrafi sprawic iz jezdze 2-3h po jednym torze, a czasami wylaczam po paru minutach. Z FFB tez roznie, czasami mam wrazenie ze cofaja sie w rozwoju, a czasami jest prawie tak dobry jak w rFactor2, ale tez wszystko zalezy od auta i przyznam sie ze nie grzebie w jego ustawieniach w grze i nie mam tu na mysli "opcji" ale dodatkowych ukrytych ustawien, nad ktorymi siedza inni i mowia ze uzyskuja naprawde dobre odczucia, ja oczekuje ze FFB bedzie dobry od razu, a nie po godzinie ustawien, ale z drugiej strony gra to wczesna Alpha wiec nie mozna krytykowac. Test Drive Ferrari - zywcem wziety Shift ale z samymi Ferrari, licze na malownicze trasy i dobra arcade'owa zabawe i z takim nastawieniem pewnie bedzie mnie cieszyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skus Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 bleee, arcade... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Oświetlenie zmienia się na lepsze. A First Look At The New Lighting System – WMD Portal Oświetlenie zmienia się na lepsze. A First Look At The New Lighting System – WMD Portal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 pCARS robi na mnie rozne wrazenia w zaleznosci od buildu, potrafi sprawic iz jezdze 2-3h po jednym torze, a czasami wylaczam po paru minutach. Z FFB tez roznie, czasami mam wrazenie ze cofaja sie w rozwoju, a czasami jest prawie tak dobry jak w rFactor2, ale tez wszystko zalezy od auta i przyznam sie ze nie grzebie w jego ustawieniach w grze i nie mam tu na mysli "opcji" ale dodatkowych ukrytych ustawien, nad ktorymi siedza inni i mowia ze uzyskuja naprawde dobre odczucia, ja oczekuje ze FFB bedzie dobry od razu, a nie po godzinie ustawien, ale z drugiej strony gra to wczesna Alpha wiec nie mozna krytykowac. Po to jest rFactor żeby mieć faktyczny symulator. Jak dla mnie to ta gra ma być w końcu pecetową Forzą czy Gran Turismo, i po filmikach zdecydowanie mi na taką wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 Ta gra wg samych twórców nie ma być PCtową Forzą, tylko symulatorem pełną gębą. Niestety na razie za dobrze im to nie wychodzi, no ale to w końcu alfa. Podejście szefostwa też jest niezbyt zachęcające, bo za niezbyt pochlebne opinie o fizyce potrafią banować użytkowników na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 Po to jest rFactor żeby mieć faktyczny symulator. Jak dla mnie to ta gra ma być w końcu pecetową Forzą czy Gran Turismo, i po filmikach zdecydowanie mi na taką wyglada. +1 Na PC od zawsze brakowało konkurencji dla GT i Forzy. Póki co zapowiada się dobrze. Akurat środowisko PSR jest takie, że potrafi zjechać za fizykę iRacing, rFactora itd. Zazwyczaj są tam fanboje tylko jednej gry a reszta dla nich to shit. Dla mnie sama koncepcja tworzenia gry, tego by ominąć wydawce i zamiast jego wytycznych słuchać się graczy jest warta poparcia. Ludzie z SMS potrafią pracować na różnych kontynentach tak, że się wymieniają robotą i pracują nad czymś praktycznie 24h na dobę. Z pewnością kupię full membera 45 Euro. Tyle, że póki co to też zapier*** prawie 24h na dobę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Projekt ze screenow i ogolnej otoczki troche przypomina mi Racing Legends, nie wiem czy ktos ma podobne odczucia :P Grafika ładna, szczegółowa aczkolwiek jeszcze moga niektore rzeczy dopracowac, fajnie jakby np. zielen / roslinnosc jeszcze dopracowali. No i podoba mi sie zasada tworzenia projektu, weekendowe buildy, wspolne tworzenie przez cale community i takie tam, nie wiem jak to w praktyce działa ale wydaje sie solidnie zorganizowane... Chociaz mam troche mieszane odczucia, bo np. na tym filmie http://vimeo.com/35951952 gra nie zachwyca mnie oprawa wizualna, wrecz np. trawa wyglada po prostu brzydko i ładniej wyglada np. Shift 1. A za to te screeny pokazane pare postow nade mna bardzo ladne ;p Edytowane 2 Marca 2012 przez _q_b_a_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Projekt ze screenow i ogolnej otoczki troche przypomina mi Racing Legends, nie wiem czy ktos ma podobne odczucia :P Grafika ładna, szczegółowa aczkolwiek jeszcze moga niektore rzeczy dopracowac, fajnie jakby np. zielen / roslinnosc jeszcze dopracowali. No i podoba mi sie zasada tworzenia projektu, weekendowe buildy, wspolne tworzenie przez cale community i takie tam, nie wiem jak to w praktyce działa ale wydaje sie solidnie zorganizowane... Chociaz mam troche mieszane odczucia, bo np. na tym filmie Project CARS - INSANITY on Vimeo gra nie zachwyca mnie oprawa wizualna, wrecz np. trawa wyglada po prostu brzydko i ładniej wyglada np. Shift 1. A za to te screeny pokazane pare postow nade mna bardzo ladne ;p Tym filmikiem to ja bym się akurat nie sugerował :) Przy takich kamerach jakich używał autor raczej Level of Detail nie był ustawiony na taki jaki widzimy używając kamery z kokpitu czy zza samochodu. Dla mnie to jest niesamowite, że widać, że autorzy przykuwają uwagę do detali, że robią grę też dla siebie, że dopieszczanie daje im dużo satysfakcji. Zobaczcie chociaż to http-~~-//www.youtube.com/watch?v=3577W6nbpcw Ja mam szczękę na podłodze i jestem pewien, że w paru aspektach ta gra postawi poprzeczkę wysoko. Edytowane 2 Marca 2012 przez Ludovic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 (edytowane) http://www.wmdportal.com/projectnews/project-cars-community-gallery-11/ Parę screenów z nowym oświetleniem. Edytowane 8 Marca 2012 przez Ludovic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2012 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=E2YLhXplu2k&hd=1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2012 W najnowszym buildzie dodali trasy w stylu point to point (po ~20km) :) musze przyznac ze projekt sie bardzo ladnie rozwija. Zobaczymy czy fizyka bedzie dawala rade. Preview z tych tras: http://www.youtube.com/watch?v=UBireCNPFqE http://www.youtube.com/watch?v=Gr-DpG-TilY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) No ciekaw jestem o z tego wyjdzie .. czy symulacja czy taka pseudo symulacja... Jesli bedzie chociaz na poziomie Race 07 to bedzie spoko:) Edytowane 23 Marca 2012 przez Sewer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2012 pCARS jest mega, czekalem na gre z taka grafika, fizyka i trasami, juz chyba z 5h jezdze po tych dwoch nowych trasach i sie nie nudzi, wiadomo sa tam jakies babole, ale to wersja alpha wiec nie mozna narzekac. Mnostwo zabawy w Atomie :) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) Jestem -107,67 PLN i... + pCARS Team Member - przez Ciebie, Powerslave! :wink: :cool: Wczoraj, po obejrzeniu ostatnich filmów z build'u 179, zacząłem się poważnie zastanawiać nad dołączeniem do pCARS, ale nie byłem na 100% przekonany, wszedłem tutaj na forum, chciałem się zapytać, czy warto... no i post Powerslave'a mnie przekonał i nie żałuję, jak na wersję pre alpha, jest... jest mega : ) Edytowane 25 Marca 2012 przez metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) @metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi. Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera.. Co to jest wogole za engine bo gra wyglada naprawde fenomenalnie. :blink: Edytowane 25 Marca 2012 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) @metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi.Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera..Co to jest wogole za engine bo gra wyglada naprawde fenomenalnie. :blink: W takim razie radze sie szybko zastanawiac bo niedlugo nie bedzie juz takiej mozliwosci: Project CARS – Sign Ups Likely To Be Closed Soon — VirtualR – Sim Racing News engine ten sam co w shiftach, w koncu to ta sama ekipa Edytowane 25 Marca 2012 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 @metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi. Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera.. Kierownicę oczywiście posiadasz, kelcior? Jeśli tak, to... co ja Ci będę mówił... powiem krótko - nie ma się nad czym zastanawiać tylko brać póki jest taka możliwość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 Ta mam DFP, w kazdym razie wlasnie kupilem licencje Team Member'a przekonaliscie mnie. :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 Taki tam rekordzik na Azure Coast w Racer V8-RS. Ciekawe, latwe w prowadzeniu auto, przyklejone do drogi wiec pozwala na naprawde duzo, tylko Formulki sa szybsze wiec moze na dniach sprobuje w nich sil na tej trasie, bo standardowe tory mi sie juz dawno znudzily, w kazdej grze to samo. Hardkorowi simrejserzy na forum WMD narzekali na tego typu trasy w pCARS, ale dla mnie to strzal w dziesiatke, kto chce bedzie urywal setne sekundy na Imoli czy innym SPA, a inni beda zapierniczac przez lazurowe wybrzerze i cieszyc sie widokami chociaz jadac 250km/h w zakrecie przez tunel gdzie nie widac co jest za nim :) Nie moge sie doczekac MP. Osobiscie chyba robie upgrade na Full Member poki jeszcze mozna by dostac gre, ktora i tak kupie, wiec czemu by nie zaplacic juz teraz, chociaz cenowo wychodzi troche duzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2012 Nieźle Powerslave :D A ja się jaram zwykłym spacerowym przejazdem po "glazurze" ; ) Leonus'em F68 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2012 To już się ociera o fotorealizm reszta Project CARS Community Gallery #13 – WMD Portal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2012 Wiadomo, że to photo mode, ale owszem nawet w grze wygląda to bardzo dobrze, szczególnie otoczenie, co jak dla mnie jest ważniejsze niż modele aut, które wystarczy jak wyglądają dobrze. Gra w końcu wygląda lepiej od Forzy i GT (w przeciwieństwie do Shiftów), no ale to PC. Byle fizyka była podobna do tamtych gier, a nie była pełną symulacją, to będzie fajnie. Ponoć gra ma być też sportowana na konsole, ciekawe jak to wyjdzie, bo raczej trzebaby ją mocno obciąć, chyba że już na next-geny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2012 Byle fizyka była podobna do tamtych gier, a nie była pełną symulacją, to będzie fajnie. Oby jednak trzymali się oryginalnego planu i robili harcorowego sima ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2012 Oby jednak trzymali się oryginalnego planu i robili harcorowego sima ;P +1, juz teraz daleko odeszli od Shifta i co build widac roznice, FFB tez juz jest dobry, a tu zostal jeszcze rok do wydania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...