Skocz do zawartości
Gość Ludovic

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

No rFactor 2 chyba graficznie nie urwie. I tak będzie trzeba poczekać na jakieś pierwsze porządne mody. Podoba mi się też to, że w projekcie bierze udział Ben Collins. Naprawdę ciężko znaleźć kogoś kto miał okazję prowadzić tak wiele samochodów drogowych i ma takie doświadczenie w wyścigach.

 

Jeden porzadny mod (WSGT2) do rf2 jest juz robiony od chyba dobrych dwoch lat ;) takze dlugo nie bedzie trzeba czekac. Narazie testuja w rf a pozniej szybka konwersja do rf2 i jazda

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_qtlasFPAtc&feature=player_embedded#!

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo też, że na start w rF2 będą Meganki, F1 z lat 50tych, 60tych, 70tych (i chyba 80). I parę innych rzeczy. Do tego mają być 3 tory historyczne (Spa, Monaco i coś jeszcze). Także, będzie co robić na starcie rF2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pCARS robi na mnie rozne wrazenia w zaleznosci od buildu, potrafi sprawic iz jezdze 2-3h po jednym torze, a czasami wylaczam po paru minutach. Z FFB tez roznie, czasami mam wrazenie ze cofaja sie w rozwoju, a czasami jest prawie tak dobry jak w rFactor2, ale tez wszystko zalezy od auta i przyznam sie ze nie grzebie w jego ustawieniach w grze i nie mam tu na mysli "opcji" ale dodatkowych ukrytych ustawien, nad ktorymi siedza inni i mowia ze uzyskuja naprawde dobre odczucia, ja oczekuje ze FFB bedzie dobry od razu, a nie po godzinie ustawien, ale z drugiej strony gra to wczesna Alpha wiec nie mozna krytykowac.

 

Test Drive Ferrari - zywcem wziety Shift ale z samymi Ferrari, licze na malownicze trasy i dobra arcade'owa zabawe i z takim nastawieniem pewnie bedzie mnie cieszyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

pCARS robi na mnie rozne wrazenia w zaleznosci od buildu, potrafi sprawic iz jezdze 2-3h po jednym torze, a czasami wylaczam po paru minutach. Z FFB tez roznie, czasami mam wrazenie ze cofaja sie w rozwoju, a czasami jest prawie tak dobry jak w rFactor2, ale tez wszystko zalezy od auta i przyznam sie ze nie grzebie w jego ustawieniach w grze i nie mam tu na mysli "opcji" ale dodatkowych ukrytych ustawien, nad ktorymi siedza inni i mowia ze uzyskuja naprawde dobre odczucia, ja oczekuje ze FFB bedzie dobry od razu, a nie po godzinie ustawien, ale z drugiej strony gra to wczesna Alpha wiec nie mozna krytykowac.

 

Po to jest rFactor żeby mieć faktyczny symulator. Jak dla mnie to ta gra ma być w końcu pecetową Forzą czy Gran Turismo, i po filmikach zdecydowanie mi na taką wyglada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra wg samych twórców nie ma być PCtową Forzą, tylko symulatorem pełną gębą.

Niestety na razie za dobrze im to nie wychodzi, no ale to w końcu alfa.

 

Podejście szefostwa też jest niezbyt zachęcające, bo za niezbyt pochlebne opinie o fizyce potrafią banować użytkowników na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Po to jest rFactor żeby mieć faktyczny symulator. Jak dla mnie to ta gra ma być w końcu pecetową Forzą czy Gran Turismo, i po filmikach zdecydowanie mi na taką wyglada.

 

+1

 

Na PC od zawsze brakowało konkurencji dla GT i Forzy. Póki co zapowiada się dobrze.

 

Akurat środowisko PSR jest takie, że potrafi zjechać za fizykę iRacing, rFactora itd. Zazwyczaj są tam fanboje tylko jednej gry a reszta dla nich to shit.

 

Dla mnie sama koncepcja tworzenia gry, tego by ominąć wydawce i zamiast jego wytycznych słuchać się graczy jest warta poparcia. Ludzie z SMS potrafią pracować na różnych kontynentach tak, że się wymieniają robotą i pracują nad czymś praktycznie 24h na dobę. Z pewnością kupię full membera 45 Euro. Tyle, że póki co to też zapier*** prawie 24h na dobę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Projekt ze screenow i ogolnej otoczki troche przypomina mi Racing Legends, nie wiem czy ktos ma podobne odczucia :P Grafika ładna, szczegółowa aczkolwiek jeszcze moga niektore rzeczy dopracowac, fajnie jakby np. zielen / roslinnosc jeszcze dopracowali. No i podoba mi sie zasada tworzenia projektu, weekendowe buildy, wspolne tworzenie przez cale community i takie tam, nie wiem jak to w praktyce działa ale wydaje sie solidnie zorganizowane...

 

Chociaz mam troche mieszane odczucia, bo np. na tym filmie

http://vimeo.com/35951952

gra nie zachwyca mnie oprawa wizualna, wrecz np. trawa wyglada po prostu brzydko i ładniej wyglada np. Shift 1. A za to te screeny pokazane pare postow nade mna bardzo ladne ;p

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Projekt ze screenow i ogolnej otoczki troche przypomina mi Racing Legends, nie wiem czy ktos ma podobne odczucia :P Grafika ładna, szczegółowa aczkolwiek jeszcze moga niektore rzeczy dopracowac, fajnie jakby np. zielen / roslinnosc jeszcze dopracowali. No i podoba mi sie zasada tworzenia projektu, weekendowe buildy, wspolne tworzenie przez cale community i takie tam, nie wiem jak to w praktyce działa ale wydaje sie solidnie zorganizowane...

 

Chociaz mam troche mieszane odczucia, bo np. na tym filmie

Project CARS - INSANITY on Vimeo

gra nie zachwyca mnie oprawa wizualna, wrecz np. trawa wyglada po prostu brzydko i ładniej wyglada np. Shift 1. A za to te screeny pokazane pare postow nade mna bardzo ladne ;p

 

 

Tym filmikiem to ja bym się akurat nie sugerował :) Przy takich kamerach jakich używał autor raczej Level of Detail nie był ustawiony na taki jaki widzimy używając kamery z kokpitu czy zza samochodu.

 

Dla mnie to jest niesamowite, że widać, że autorzy przykuwają uwagę do detali, że robią grę też dla siebie, że dopieszczanie daje im dużo satysfakcji. Zobaczcie chociaż to

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=3577W6nbpcw

 

Ja mam szczękę na podłodze i jestem pewien, że w paru aspektach ta gra postawi poprzeczkę wysoko.

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym buildzie dodali trasy w stylu point to point (po ~20km) :) musze przyznac ze projekt sie bardzo ladnie rozwija. Zobaczymy czy fizyka bedzie dawala rade. Preview z tych tras:

 

http://www.youtube.com/watch?v=UBireCNPFqE http://www.youtube.com/watch?v=Gr-DpG-TilY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekaw jestem o z tego wyjdzie .. czy symulacja czy taka pseudo symulacja... Jesli bedzie chociaz na poziomie Race 07 to bedzie spoko:)

Edytowane przez Sewer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pCARS jest mega, czekalem na gre z taka grafika, fizyka i trasami, juz chyba z 5h jezdze po tych dwoch nowych trasach i sie nie nudzi, wiadomo sa tam jakies babole, ale to wersja alpha wiec nie mozna narzekac. Mnostwo zabawy w Atomie :)

 

Dołączona grafika

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem -107,67 PLN i... + pCARS Team Member - przez Ciebie, Powerslave! :wink: :cool:

 

 

Wczoraj, po obejrzeniu ostatnich filmów z build'u 179, zacząłem się poważnie zastanawiać nad dołączeniem do pCARS, ale nie byłem na 100% przekonany, wszedłem tutaj na forum, chciałem się zapytać, czy warto... no i post Powerslave'a mnie przekonał i nie żałuję, jak na wersję pre alpha, jest... jest mega : )

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi.

Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera..

 

Co to jest wogole za engine bo gra wyglada naprawde fenomenalnie. :blink:

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi.Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera..Co to jest wogole za engine bo gra wyglada naprawde fenomenalnie. :blink:

 

W takim razie radze sie szybko zastanawiac bo niedlugo nie bedzie juz takiej mozliwosci: Project CARS – Sign Ups Likely To Be Closed Soon — VirtualR – Sim Racing News

 

engine ten sam co w shiftach, w koncu to ta sama ekipa

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@metal i jak wrazenia i co z optymalizacja? Widze ze mamy w miare podobne konfigi.

Tez sie zastanawiam nad "zainwestowaniem" w Team Membera..

 

Kierownicę oczywiście posiadasz, kelcior?

 

Jeśli tak, to... co ja Ci będę mówił... powiem krótko - nie ma się nad czym zastanawiać tylko brać póki jest taka możliwość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki tam rekordzik na Azure Coast w Racer V8-RS. Ciekawe, latwe w prowadzeniu auto, przyklejone do drogi wiec pozwala na naprawde duzo, tylko Formulki sa szybsze wiec moze na dniach sprobuje w nich sil na tej trasie, bo standardowe tory mi sie juz dawno znudzily, w kazdej grze to samo. Hardkorowi simrejserzy na forum WMD narzekali na tego typu trasy w pCARS, ale dla mnie to strzal w dziesiatke, kto chce bedzie urywal setne sekundy na Imoli czy innym SPA, a inni beda zapierniczac przez lazurowe wybrzerze i cieszyc sie widokami chociaz jadac 250km/h w zakrecie przez tunel gdzie nie widac co jest za nim :) Nie moge sie doczekac MP.

 

Osobiscie chyba robie upgrade na Full Member poki jeszcze mozna by dostac gre, ktora i tak kupie, wiec czemu by nie zaplacic juz teraz, chociaz cenowo wychodzi troche duzo.

 

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Wiadomo, że to photo mode, ale owszem nawet w grze wygląda to bardzo dobrze, szczególnie otoczenie, co jak dla mnie jest ważniejsze niż modele aut, które wystarczy jak wyglądają dobrze.

 

Gra w końcu wygląda lepiej od Forzy i GT (w przeciwieństwie do Shiftów), no ale to PC. Byle fizyka była podobna do tamtych gier, a nie była pełną symulacją, to będzie fajnie. Ponoć gra ma być też sportowana na konsole, ciekawe jak to wyjdzie, bo raczej trzebaby ją mocno obciąć, chyba że już na next-geny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby jednak trzymali się oryginalnego planu i robili harcorowego sima ;P

 

+1, juz teraz daleko odeszli od Shifta i co build widac roznice, FFB tez juz jest dobry, a tu zostal jeszcze rok do wydania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...