Viperus Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam Obecnie posiadam agregat o mocy 24kw podłączany do ciągnika, problem w tym że napięcie nawet przy idealnie ustawionym gazie nie jest stabilne tzn nie na tyle żeby upsy nie świrowały i komputery pracowały normalnie, w z związku z tym chciałbym kupić taki żeby miał dobrą stabilizację, możecie coś polecić do 20kw ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChamRyszak Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Witam Obecnie posiadam agregat o mocy 24kw podłączany do ciągnika, problem w tym że napięcie nawet przy idealnie ustawionym gazie nie jest stabilne tzn nie na tyle żeby upsy nie świrowały i komputery pracowały normalnie, w z związku z tym chciałbym kupić taki żeby miał dobrą stabilizację, możecie coś polecić do 20kw ? Czy mógłbyś trochę uszczegółowić: 1. Diesel czy benzyna 2. Czy ma mieć możliwość pracy ciągłej. Ten parametr ma znaczący wpływ na cenę i to nie ze względu na zbiornik paliwa tylko różnice w chłodzeniu i konstrukcji. 3. 1 czy 3 fazy 4. Lokalizacja? W pomieszczeniu czy na dworze? 5. Jakieś wymagania dotyczące automatyki np. automatyczne cykliczne załączanie w celach testowych co jakiś czas, czy ktoś będzie go testowo odpalał "ręcznie". 6. Jakiś budżet? 20KW diesel do pracy ciągłej ze zbiornikiem na 24h pracy pod pełnym obciążeniem to lekko 50 tys. Z fajną automatyką bliżej 100tys. Edytowane 21 Lutego 2012 przez ChamRyszak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viperus Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Sam nie wiem czy benzyna czy diesel nie znam się chodzi żeby popracował przez jakieś max 8h bo tyle najdłużej trwają przerwy w dostawie prądu i miał te stabilizację, będzie stał raczej na dworze ale pod daszkiem więc kilka godzin to każdy wytrzyma, automatyk nie potrzebuje raczej ma być w miarę prosty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viperus Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 Sam nie wiem czy benzyna czy diesel nie znam się chodzi żeby popracował przez jakieś max 8h bo tyle najdłużej trwają przerwy w dostawie prądu i miał te stabilizację, będzie stał raczej na dworze ale pod daszkiem więc kilka godzin to każdy wytrzyma, automatyk nie potrzebuje raczej ma być w miarę prosty. Znalazłem sobie Agregat prądotwórczy Fogo FV 13540 ER - Agregaty Fogo Szczecin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2012 Fogo ogólnie ma dobry sprzęt i z serwisem też nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adapol Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 Powiedzmy sobie wprost. Obecnie każdy agregat prądotwórczy ma stabilizacje napięcia poprzez regulacje obrotów. Wystarczy odpowiedziec sobie na pytania ChamRyszak'a i wszystko jasne a ofert w sieci naprawde mnóstwo. Sam posiadam KRAFT WELE SDG 7800 i nie narzekam, choć żadko go używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2012 Regulacja jest zrobiona na wirniku a nie obrotami .... czyli napiecie zasilajce wirnik jest regulowanie. Gdybyś regulował się obrotami to przy generatorze 2p masz zmiany czestotliwości. Fakt regulacja obrotów jest ale odśrodkowa i ma za zadanie przymać 3K rpm dla silników benzynowych i 1.5K dla ropniaków ( generator 4p ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam kalo Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Cześć wszystkim! Jesteście bardzo ogarnięci w temacie. Moglibyście przy okazji powiedzieć żółtodziobowi jak to jest z ozwojeniem miedzianym w agregatach? Faktycznie agregaty bez takiego są gorszej jakości i bardziej awaryjne? Wiecie może czy Kruzery są z miedzi? Znacie jeszcze jakieś firmy, które oferują miedziowe podzespoły? Dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Ja mogę powiedzieć że alu zamiast miedzi na uzwojeniu to kiepski pomysł. Słyszałem że te tanie chińczyki to mają.... Na moje oko- raz że aluminium kruszeje.... patrz aluminiowe instalacje w budynkach z połowy lat 70 - same problemy z tym były. Dwa - wydaje mi się że przewód aluminiowy obracany w polu magnetycznym wy-indukuje inny (mniejszy?) prąd od miedzianego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 przede wszystkim ma większa oporność, większe straty cieplne. A samego alu w uzwojeniach się już raczej nie stosuje, jak już to jest miedziowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam kalo Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedzi! Będę zwracał na to uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...