Orgiusz Opublikowano 19 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2012 Unreal Engine 4 - pierwsze screeny wgniatają w ziemię! | PurePC.pl Może czas na art sezonu ogórkowego o ewolucji grafiki względem premier sprzętowych na przykładzie dwóch developerów rynku - iD & Epic? :D I porównanie co mamy obecnie na ARM [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 19 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2012 szkoda tylko że kiedy zaczyna się mówić/pisać że jakiś sprzęt jest przestarzały (konsole) to okazuje się że mimo ograniczeń potrafią jeszcze wiele pokazać tylko twórcom gier się musi chcieć... Co z tego że wyjdą w końcu nowe konsole - pytanie po jakim czasie pokażą się tytuły które w pełni zaprezentują nowe możliwości graficzno-fizyczne. Nie zdziwię się jeśli przez długi okres byśmy byli karmieni tymi samymi pozycjami w wersji remake albo remastered (czyli FULL HD + AA) A co do ogólnie tematu tego tematu :) wydaje mi się że od DX 9.0c wiele się w sumie nie zmienia (chodzi mi o jakieś faktycznie przełomowe technologie i ich wykorzystanie) DX10 wprowadził futro (mogę się mylić ale w lost planet było to ładnie pokazane) a DX 11 zaokrąglanie brył... wymagające potężnej mocy obliczeniowej. I to tak z grubsza co pokazano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2012 W nawiązaniu do posta którego dzisiaj opublikowałem w temacie heroes 6 i odpowiedzi na niego użytkownika masTHa212: Heroes of Might and Magic VI - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne - strona 5 warto rozważyć postępowanie firmy ubisoft wobec tej i pozostałych gier. Co ubisoft o rynku pc uważa każdy szanujący się gracz niestety dobrze wie. Future soldier miał nie wyjść w wersji pc, przed jednym z wywiadów pracownik firmy prawdopodobnie zażył silne środki odurzające, bo stwierdził, że gracz PC do grania w następną odsłonę assassin's creed używać będzie xboxowego pada i dlatego nie będą skupiać się na sterowaniu klaw+mysz. Wersja pudełkowa hawx 2 nie posiadała ubisoft game launchera na płycie przez co niczego nieświadomy gracz przy próbie uruchomienia tej gry otrzymywał nic nie mówiący komunikat "Error: -1". Kolejne pudełka które trafiały do sklepów zawierały dokładnie tę samą wersję gry, czyli niekumaty gracz nie pogra sobie. Wsparcie techniczne... niestety nawet osobiście miałem z nim do czynienia. Odpowiedź uzyskuje się po kilku tygodniach (od dwóch w górę), mój rekord to 1 miesiąc i 1 tydzień. Jakość samych odpowiedzi sprawia, że czuję się jakby traktowali mnie jak osobę upośledzoną umysłowo/hamerykanckiego hamburgera. Do czego zmierzam....? Już wyjaśniam. Pomimo oczywistej polityki firmy wobec graczy pc sytuacja z heroes 6 bardzo pozytywnie mnie zaskakuje i naiwnie napawa optymizmem. Jest to gra tylko i wyłącznie pc więc samo jej wydanie przez ubisoft właściwie w dzisiejszych pro-konsolowych czasach dziwi. Zazwyczaj ważne i wymagające jak najszybszego naprawienia błędy w grach ubisoftu nie są naprawiane, a tutaj większość najczęściej zgłaszanych błędów została naprawiona. Pod błąd z mrygającym kursorem został wydany patch/hotfix v1.1.1, a kto siedział na forum ubisoftu mógł w tematach znaleźć odpowiedni plik .exe jeszcze zanim ten patch został oficjalnie opublikowany. Po wydaniu patcha 1.2 wykryto, że porównywanie statystyk między graczami miesza statystyki i wydany został patch/hotfix v1.2.1 który ten błąd naprawił. Do gry ubisoft do tej pory wydał, licząc z tymi dwoma hotfixami, 6 patchy, a wydając szóstego jednocześnie zapowiedział siódmy: v1.5. Według was... ta gra jest przez ubisoft traktowana tak priorytetowo, bo jest to tytuł tylko dla PC który zdecydowali się wydać i chcą utrzymać przy sobie klientów czy może poprostu coś w polityce tej firmy zaczyna zmieniać się na plus? Może wkońcu zauważyli, że klienta zdobywa się wspieraniem produktu, a nie braniem kasy i wystawianiem środkowego palca. A może macie inne teorie? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 Może czas na art sezonu ogórkowego o ewolucji grafiki względem premier sprzętowych na przykładzie dwóch developerów rynku - iD & Epic? :D I porównanie co mamy obecnie na ARM [; Jak tylko odkopię się ze swojej statutowej roboty, to nie omieszkam ruszyć tego tematu ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Bardzo ciekawe - Realistyczna fizyka pojazdów w CryEngine 3 bez udziału PhysX | PurePC.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Rewelacja. Tylko do czego to wykorzystają? W GTA coś takiego to by była masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Dla procesora :D a tak w ogóle to dla mnie model jazdy z GTA 4 i tak sprawia niezłą frajdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Wygląda niesamowicie, tylko podstawowa sprawa...za ile zobaczymy to w grach? za 5 lat? 10? Jak "niesamowity" psyhx dziś wygląda, chyba każdy wie -_- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Gdyby to był dodatek do UE3, a nie CE3, to sprawy byłyby prostsze... A tak ciężko stwierdzić kiedy i gdzie, bo raczej nie w Crysis 3. W nowym Carmageddon mogłoby zdać egzamin :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 O, to może byc ciekawe - Outerra - Silnik graficzny potrafiący renderować całe planety | PurePC.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Co do ostatniego filmiku w newsie.. Nikt już nie ma sił na pracowanie nad grafiką, ale za to jest pełno sił do prac nad fizyką... Paranoja.. Po co komu dobra fizyka skoro grafika wygląda beznadziejnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Ogromny swiat 3D pelen detali a w nim osadzona gra bazujaca na ''grze Plemiona'' i Warcraft , gdzie mozna by stworzyc tysiace plemion na przestrzeni setek kilometrow mozna by w nia grac latami podbijac kolejne tereny odlegle o kilkanascie dni drogi . Takie cos podpowiedzial mi kolega z pracy ktory setkami godzin wraz z malzonka grywali w gre Plemiona , cos tam nawet za zlotowki dokupywali zeby miec wieksza armie czy cus . pewnie taka gra kiedys powstanie mtylko ile lat nam przyjdzie na tak rozbudowane pelne przestrzeni gry ?? 5-10 lat ? Edytowane 10 Lutego 2013 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Przy obecnym poziomie rozwoju technologii używanych w produkcji gier to może w przyszłym stuleciu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Kolejny filmik pokazujący możliwości unreal engine 4: Nie podoba mi się fizyka spadających cegieł, jakoś sztucznie to wygląda. Czyżby znowu lenistwo/pieniądze nvidii doprowadziły do tego, że użyto psyhxa do generowania "fizyki"/renderowania animacji dających złudzenie generowania fizyki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Ja tam nie widze z nimi nic rażącego w oczy. A w DX11 PhysX nie jest potrzebny, wszystko można zrobić w podstawowym API. Góry wyglądają super, ale już praktycznie tak samo wyglądały w UE3 (Medal of Honor) czy Frostbite. Do czasu raytracingu raczej ciężko bedzie o rewolucję. Edytowane 9 Czerwca 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Na pelny RayTracing w grach taki ktory odpowiada za wszystko na scenie poczekamy minimum 10 lat . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Rażąco wygląda fizyka spadających cegieł i te filary... straszny aliasing na nich widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Co do fizyki w grach to sa jakies kpiny i robienie mlodziezy w bambuko . Mam gdzies na dysku demo gry z 2006 roku bodajrze CELLFACTOR juz ponad 5 lat temu mozna bylo zrobic gre z wieksza iloscia fizyki niz najlepsze dzisiejsze produkty . Demo bylo pisane pod owczesny akcelerator fizyki Ageia Fx lipa na maxa chodzilo tylko ciut gorzej na samym cpu Core 2 duo 3,5ghz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Cellfactor jest teraz dostępny w pełnej wersji za darmo: Full Games: CellFactor: Revolution v1.03 Free Full Game - Demo Movie Patch Download Section Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 Aż się dziwię że nikt nie pisał o nowym enginie Square Enix który będzie napędzać Final Fantasy. Wygląda co prawdę jak by była animacja, ale producenci zarzekają się że obraz jest renderowany za pomocą silnika, na dowód tego zmieniali kolor włosów. Jedna z ciekawostek targów E3, jeżeli tak by miały wyglądać gry i działać to jestem za! Bo obecnie nie ma sensu inwestować w PC, wszystkie gry działają włącznie z killerem BF3!, kiedyś się inwestowało co rok w blaszaka, a teraz potrafi przestać 2-3lata ;) http://www.youtube.com/watch?v=hbEcQCqCezg Dodatkowym zaskczeniem targów E3 był Watch Dogs, bardzo dobra grafika i fizyka, tutaj żeczywiście widzimy gameplay, i sami producenci mówili że był pokazywany na PC, gra prezentuje naprawdę wysoką klasę a przejście z filmiku do gry było tak płynne że byłem pod wrażeniem engina napędzającego tą grę :) http://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA&feature=share 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) M1siek Nie ma szans na taki rendering owlosienia w realtime w dzisiejszych czasach , nawet karty pokroju Radeon 7970x2 czy GTX 690 uklekna przy liczeniu tych wlosow czy czasteczek w Unreal Engine 4 ( lawa i iskry w UE4 ) to sa poprostu zwiastuny tego co moze bedzie w grach w 2015 roku :) zawsze tak robili i robic beda taka zanenta dla narybku ;) Edytowane 9 Czerwca 2012 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2012 może i zanęta ale coś się dzieje, wiem że dziejsze układy temu nie podołają, ale nie zapomnijmy jednego, to wyjście takich gier kiedyś jak Doom 3, Half Life 2 i Far Cry powodowały milowe kroki w rozwoju grafik, przecież w większości zastosowań ludziąom starczał 8800GTX przez ponad 3lata, sam miałem 8800GTS 3lata, i do wyjścia BF3 nie zmieniałem PC :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dla "poprawy" humoru filmik o EA i ich polityce: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 (edytowane) Pierwsza gra na Unreal Engine 4: http://www.purepc.pl...unreal_engine_4 Edytowane 13 Lipca 2012 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 No niesmaczny żart, inaczej tego skomentować nie można... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Steam dla linuksa w fazie beta został już udostępniony! Tutaj jest lista gier dostępnych w tej wersji: http://store.steampowered.com/search/?term=linux#os=linux&advanced=0&sort_order=ASC&page=1 Jak na początek jest to całkiem spora lista. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2013 Odkop. Gamebreaker zaczął ostatnio przerzucać archiwalne (i umieszczać bieżące) odcinki swoich programów na Youtube, więc korzystając z tego, że są prościej dostępne podlinkuję co nieco. Jest tamże cotygodniowy program "Monty's Minute" w którym Monty Sharma opowiada o realiach tworzenia gier, bycia na rynku wydawniczym, itd. Oczywiście gość nie jest pierwszym-lepszym programistą który napisał parę klonów tetrisa na ajfona, ale był współzałożycielem Vivox, a obecnie wykłada w Massachusetts Digital Games Institute. Ciekawe spojrzenie na branżę od środka. Linkuję pierwszy odcinek, resztę znajdziecie sobie na kanale yt, albo na stronie gamebreakera. http://www.youtube.com/watch?v=L0nHgpbLN34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 [Odkop] W kontekście ostatniej recenzji napisanej przez Caleba, myślę, że warto by dorzucić do tego tematu kolejny wątek, czyli remake'i oraz wskrzeszanie starych tytułów. Od jakiegoś czasu panuje moda na wypuszczanie po raz wtóry tych samych gier lub powracanie do starych historii - teoretycznie tylko w nowej oprawie audio/video, ale jednak znacznie urozmaiconych, głównie całą masą błędów i głupich pomysłów. Przykładów mamy sporo: Syndicate, Serious Sam FE HD oraz SE HD (same gry technicznie są dobre, ale pozbawiono je kilku rzeczy, które np. mnie dawały ogromną frajdę), Shadowrun czy wyżej wspomniane Rise of the Triad... Oczywiście podstawowy powód miernej często jakości, czyli KASA. Szkoda jej na beta-testy, opóźnianie premiery z powodu ciągle pojawiających się błędów wymagających naprawienia, ale też fajnie jest zarobić na czymś, co już kiedyś było - przynajmniej odpadają nakłady na sam projekt gry. Do tego dochodzi powierzenie roboty studiu, które nigdy nie miało z czymś takim doczynienia, lub też takie studio zrobi tę grę na własną modłę, z ich pomysłami (przykład: Criterion zamienił nfs'a w drugiego burnouta). Oczywiście zdarzają się wyjątki, jak np. zrobienie na PS3 Shadow of the Colossus w wersji HD - pomysł wg mnie o tyle trafiony, że pierwsza wersja wyciskała wszystkie soki z PS2 i potrafiła przez to klatkować, co bardzo unieprzyjemniało rozgrywkę, no i kolosy w nowej oprawie wyglądali też o wiele lepiej. :) Pytanie tylko, jak to dalej będzie? Jak Caleb wymienił w temacie o RotT - zbliżają się do nas wielkimi krokami remake Shadow Warrior, restart Thief'a (koniec ze średniowieczem) i Carmageddon, kolejne po wielu latach części Ultimy i M&M... Czy jest się czego bać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Patrząc na to jak robione są obecne gry to nie sądzę żeby sięganie po stare i sprawdzone tytuły i odświeżanie ich coś zmieniło . Patrząc na to jak skończyły lub kończą wielkie serie gier np. Quake czy UT jeżeli chodzi o FPP/FPS , taki Quake III czy UT'99 czy UT 2004 to był majsterszyk , a jak wyglądają ich kontynuacje tzn. Q4 czy UT III . To samo tyczy się wspomnianego NFS-a czy serii FiFa . Po prostu dziś się robi gry na odwal , do póki nie znajdzie się jakieś odważne studio oraz odpowiedni wydawca to nie mamy co liczyć na fundamenentalne zmiany w grach . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2013 UT3 jeszcze było dobre, ale te gry nie będą już tak popularne, jak kiedyś... obecnie po sieci gra się w takie gry, jak wow czy dota i to jest właśnie smutne... Jak sobie pomyślę, ile modów i map pojawiało się do UT czy UT2k4, to trójka przy tym wypada żałośnie... Odważnych na rynku nie brakuje i potrafią wypuścić prawdziwą perełkę, ale nie przebiją się choćby i z najlepszą grą ponad takich gigantów, jak śmieciowe EA i Ubisoft oraz Bethesda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...