Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jest to drugi dysk który padł, ok 10 dni gwarancji mu zostało. Jak reklamowałem pierwszy dysk, to przy odbiorze drugiego gościu nie chciał mi wydać nowej gwarancji i mówił gwarancja obowiązuje stara. Więc mówię, że nie mam karty gwarancyjnej bo im dałem przy reklamacji pierwszego, szukał jej z 30 minut i nie znalazł, więc dał mi kartę gwarancyjną od seagate. Teraz nie wiem co robić bo jest tam adres sklepu, a ten sklep już mi raz zrobił wałek jak kupowałem kartę graficzną (miała być nowa,a była używana). Kumplowi też zrobili wałek z płytą asus. Obawiam się, że mogą mi zrobić kolejny wałek z gwarancją na nowy dysk. Oczywiście powiedzieli mi, że mogą oni wysłać dysk do seagate lub ja na stronie seagate.. Ten drugi dysk dostałem regenerowany, teraz zachodzę w głowę czy mi dysku nowego nie podmienili w sklepie na regenerowany. Po przeczytaniu wątku o odzyskiwaniu danych za darmo przez seagate i i365 chciałem się dowiedzieć czy mój dysk się kwalifikuje na darmowe odzyskiwanie danych ? Dodam tylko, że zależy mi na danych, natomiast dysk nie jest widoczny w biosie i windowsie, Po uruchomieniu dysk się rozpędza i kilka razy cyka i się wyłącza. Jaki dostanę dysk nowy,czy regenerowany? Opisałem to trochę chaotycznie, ale jestem wkó....y bo straciłem dane pierwszy raz, tak nagle, smart OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odzysk danych tylko 7200.11 ( bład FW ) CO do Certified repaired  to norma u Seagate i taki dostaniesz,

Dysk ma uszkodzona głowice ( opis objawów) Odzysk tylko specjalistyczne firmy ale raczej dużo pieniedzy musiałby ci mikołaj przynieść  /  Teraz to juz po ptakach ale wiesz juz mam nadzieje do czego służy nagrywarka DVD.

Sklep nie może kręcić nosem ze 10 dni GW do konca zostało  bo to dalej jest gwarancja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jest to drugi dysk który padł, ok 10 dni gwarancji mu zostało. Jak reklamowałem pierwszy dysk, to przy odbiorze drugiego gościu nie chciał mi wydać nowej gwarancji i mówił gwarancja obowiązuje stara. Więc mówię, że nie mam karty gwarancyjnej bo im dałem przy reklamacji pierwszego, szukał jej z 30 minut i nie znalazł, więc dał mi kartę gwarancyjną od seagate...

Wszystko w normie, przecież nie mógłbyś dostawać nowej gwarancji bez końca. Fabrycznie regenerowane dyski to też normalna sprawa.

 

Ja bym i tak na Twoim miejscu robił gwarancje przez Seagate a nie w sklepie. Ale sklep ma obowiązek jak wyżej napisano, więc jak CI się nie chce samemu bawić w wysyłanie do producenta to idź do sklepu. Muszą działać a liczy się dzień zgłoszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A jak zapakować taki dysk jakbym wysyłał do producenta?

1.folia antystatyczna

2.owinąć w grubą gąbkę

3.owinąć w folię bąbelkową

4.Zapakować w kopertę bąbelkową czy karton?

 

Czy tak zapakowany dysk przyjmią?

Edytowane przez superduty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest napisane na stronie Seagate. Cały poradnik jak przygotować dysk do wysyłki.

 

Koperty bąbelkowe niczego nie zabezpieczają - od ręki taki dysk Ci odeślą i po gwarancji. Jest też o tym informacja u nich na stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzwonili ze sklepu że mają nowy dysk. Sprzedawca złożył mi nawet ofertę, że mogę za dopłatą wziąć inny dysk. Teraz zastanawiam się jaki dysk wybrać, myślę nad st1000md003, ale poczytałem o nim i chrobocze podczas pracy, a ja preferuję cisze (dodam że 500tka 7200,12 była niesłyszalna podczas pracy). Czy może wziąć dysk ssd sata 3 120-128gb jaki polecacie z dużym transferem? Dodam że kupiłem międzyczasie samsunga 103sj i głośno chodzi co mnie denerwuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadziwia mnie beztroska, z którą podchodzisz do swoich danych Dołączona grafika. Najpierw czujesz się oszukany (jak i znajomy) w tym sklepie, jednak wracasz do nich kupować dysk. Kupiłeś Seagate, które ci się zepsuło. Znów chcesz kupić Seagate (zamiast dać szansę WD, albo chociaż zagłosować nogami...), do tego ciągle w tym samym sklepie. Ponadto kupiłeś sobie używanego Samsunga dawno po gwarancji - do tego już nie produkowanego od kilku lat.

 

Pytanie o SSD nie zaczynaj od prośby o model, tylko od podania budżetu, bo skąd można wiedzieć, czy starczy ci na Goodrama, czy na Plextroa M5 (może nawet w wersji PRO)?

Edytowane przez Frasier
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może wziąć dysk ssd sata 3 120-128gb jaki polecacie z dużym transferem? Dodam że kupiłem międzyczasie samsunga 103sj i głośno chodzi co mnie denerwuje.

Transfery liniowe nie są kluczowym kryterium przy wyborze SSD. Miałeś już do czynienia z tą technologią? Kop jest niesamowity, ciężko opisać. Przykładowo znajomy, posiadacz i7-4770K + HDD zasiadł przed moim pecetem z Celeronem G530 + SSD i zastanawiał się z początku, jaką to ja mocarną maszynę posiadam Dołączona grafika.

Co więcej, SSD potrafi tchnąć w starsze komputery "nowe życie", dać im drugą młodość (zastosowania chociażby net/office).

Modele godne polecenia (stosunek cena/jakość)? Plextor M5S/Samsung 840 EVO.

http://forum.purepc.pl/topic/270332-wszystko-o-ssd-faq-1-strona/ <- wątek warty uwagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...