Jump to content
Razeer123

Quantum Break - wymagania sprzętowe.

Recommended Posts

Powinni dodać jeszcze jeden wymów w tej tabelce - posiadanie XOne :D Bo żeby dostać wersję PC trza wpierw kupić wersję na XOne :D Wersja na PC jest tylko "dodatkowym" bonusem ;-)
Ew. konsolowy box leci na półkę, a grać można na PC - tylko cena jest konsolowa, bo 60 baksów trzeba wybulić ;-)

Edited by Tom Ha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się kupuje bezpośrednio od Steama to 60 jest również ceną pecetową.

Tylko jako bonus na pewno tego nie robią, pewnie będzie do zakupu w Windows Store.

 

Natomiast obecności na Steam nie jestem pewien.

 

Zależy czy wrzucają grę, żeby spopularyzować Windows Store czy tylko, żeby gracze zrobili update do W10.

W tym drugim przypadku pewnie wrzucą na Steam, aby osiągnąć jak największy zasięg.

Edited by maker3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że samodzielna wersja PC będzie dopiero po jakimś czasie dostępna, jak już się przestanie na XOne sprzedawać ;-) Cena jak cena, z czasem spadnie, na razie do połowy roku mam w co grać ;-) MS jednak potrafi! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozytywne jest to, że DX12 zaczyna się budzić w letargu. Wymagania są prawidłowe. Obecnie wszystkie nowe gry AAA wymagają co najmniej 980ti aby odpalić grę na maksymalnych ustawieniach w 40 fps.... . Więc plus dla wydawców, ze nie koloryzują rzeczywistości i nie zamieszczają w rekomendowanych 970, która się będzie dusiła i szarpała jak w przypadku Tomb Raidera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja wymagań. To nieźle NVidia musi dawać tyłka w DX12 skoro GTX 760 = R7 260x

 

Minimalne:

  • Procesor: Intel Core i5-4460, 2.70 GHz lub AMD FX-6300
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 lub AMD Radeon R7 260x 
  • VRAM: 2GB
  • RAM: 8GB

Rekomendowane:

  • Procesor: Intel Core i5 4690, 3.9 GHz lub podobny
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 lub AMD Radeon R9 390
  • VRAM: 4GB
  • RAM: 16GB

ULTRA:

  • Procesor: Intel Core i7 4790, 4 GHz lub podobny
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 980 Ti lub AMD Radeon R9 Fury X
  • VRAM: 6GB
  • RAM: 16G

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba jakaś plotka. Testowałem kiedyś VLC ze Store i jeśli pamięć mnie nie myli, to filmy były na fullscreenie. Nie widzę powodu, aby inne aplikacje również z tego nie korzystały.

 

Czasami może chodzić o tych co grają na myszce. Jak pojedzie się kursorem do krawędzi, to belka może wyskakiwać. Tak strzelam.

Wysłano z Lumia 920

 

Edit: Ponoć chodzi o exclusive full screen. Coś wam to mówi? Bo ja jestem zielony.

Pewnie gownoburza hejterów MS/fanboyów Sony. Coś usłyszeli i kują żelazo póki gorące.

Edited by maker3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co takiego się stało, że najnowsza gra Remedy pojawi się bez jakiejkolwiek lokalizacji? O komentarz poprosiliśmy Tomasza Świeściaka, PR Managera Xboksa w Polsce. Oto co nam napisał:

Innowacyjność gry
"Quantum Break", pierwszego tytułu rozrywkowego w pełni integrującego rozgrywkę i serial fabularny, wiąże się z nietypowymi wyzwaniami na drodze procesu lokalizacji, jak również bardzo ambitnego cyklu produkcji gry. W konsekwencji, gra nie będzie zawierać polskiej wersji językowej na premierę.


Doskonała odpowiedź :D W przyszłości to idealny kandydat na nowego rzecznika prasowego rządu - dowolnego ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słowo klucz: na premierę.

Pewnie dodadzą później patchem, tak jak kiedyś do Max Payne 3.

 

 

Zauważyłem, ale to i tak nie tłumaczy, czemu nie będzie "literek" chociażby, szczególnie, że większe produkcje często były spolonizowane na czas :)

Najbardziej jednak przyczepiłem się do całej wypowiedzi, która nijak nie tłumaczy braku wersji PL, a dodatkowo daje do zrozumienia co bardziej przytomnym ludziom, że Pan Tomasz ma ludzi za idiotów ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: Ponoć chodzi o exclusive full screen. Coś wam to mówi? Bo ja jestem zielony.

Tak.

Pełny fullscreen "bierze" pod swe łapy cały ekran. Większość gier ma tak domyślnie.

Druga opcja to borderless gdzie okienko jest normalnym okienkiem systemowym (możesz mieć na nim np. inny program, eg. alt-tab nie powoduje minimalizacji), możesz je przesunąć częściowo poza ekran itd. W zasadzie jedyna różnica między oknem np. przeglądarki jest taka, że nie jest wyświetlane obramowanie i może zasłaniać pasek zadań.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem nie czytając opinii w necie i powiem krótko, piszę do supportu o zwrot pieniędzy... optymalizacji brak, na 780 nie da się grać w ustawieniach medium przy 1440p (które wygląda gorzej niż 1080p w innych grach na moim monitorze), 1080p jest już lepiej ale mydło jest takie jak w 720p... jednym słowem tragedia

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem nie czytając opinii w necie i powiem krótko, piszę do supportu o zwrot pieniędzy... optymalizacji brak, na 780 nie da się grać w ustawieniach medium przy 1440p (które wygląda gorzej niż 1080p w innych grach na moim monitorze), 1080p jest już lepiej ale mydło jest takie jak w 720p... jednym słowem tragedia

 

https://www.vg247.com/2016/03/22/quantum-break-dev-responds-to-fan-uproar-over-720p-resolution/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, jak jeszcze kilka takich gier zobaczymy. To Nvidia będzie miała problem. 280x na poziomie gtx 970.

 

A tak w ogóle ath to twój avatar dobrze oddaje to co widać na screenie .

Edited by lukadev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym powiedział, że wreszcie jest tak jak powinno być, bo na papierze amd ma większą moc niż nv tylko nigdy nie było tego widać, zawsze zieloni sypali zielonymi dla devsów i czerwoni byli w [gluteus maximus].

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, jak jeszcze kilka takich gier zobaczymy. To Nvidia będzie miała problem. 280x na poziomie gtx 970.

 

A tak w ogóle ath to twój avatar dobrze oddaje to co widać na screenie .

Quantum Break, Hitman, Ashes of Singularity na DX12 pokazują, że karta pokroju 290 osiąga wydajność 980. 390 osiągnie wydajność pokręconej 980. Posiadacze serii 2XX mogą przygotować na się kolejny rok gry na ustawieniach wysokich, 60 fps w 1080p.

 

Mam kilku znajomych z kartami 970, 980. Pamiętam jak im mówiłem, że ich karty nie osiągną lepszej wydajności w DX12, pamiętam, że nie wierzyli. Teraz już mówią o sprzedaży tych kart aby nie spadły z ceny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta już to widzę jak DX 12 miażdży na kartach AMD w każdej grze. Jak na razie to jeszcze za wcześnie na takie stwierdzenia i dopiero za rok sie okaże jak to będzie wyglądać  w rzeczywistości.    Na portalu trollowałeś i teraz tu przyszedłeś.  

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojna twoja rozczochrana. Będzie potrzeba, wymieni się... Może być, że sięgnę wreszcie po raz kolejny po czerwoną. Ostatnią była X800, którą dobrze wspominam. Tak, więc trzymam kciuki i za Polarisy i za Pascale.

 

Dobrze byłoby wysłać też wąglika do devów, hehe. (Żart)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka masakra? Od dawna ostrzegano o DX12 na kartach Nvidii. Jak wyjdzie Pascal, to Nvidia zapomni o poprzednikach szybciej niż kiedykolwiek w historii.

Przewaga AMD jest taka jaka zawsze powinna być wg papierowej specyfikacji.

 

Druga sprawa. Czy był kiedykolwiek dłuższy okres, w którym nie narzekano na optymalizację? Bo teraz pod każdą grą jęczenie. Po prostu wymagania cały czas rosną, niekiedy liniowo, niekiedy skokowo, ale cały czas rosną.

Wysłano z Lumia 920

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.