Hulajdusza Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 witam, może ktoś z Was miał podobną sytuację i może coś doradzić. 31.08.2020 oddałem do x-komu kartę graficzną na gwarancję, ponieważ 1 z wentylatorów zaczął hałasować (karta zakupiona na fakturę w lutym 2019). Wg. statusu na stronie x-kom 2.09 została przyjęta w serwisie producenta (gigabyte). Od tamtej pory nie mogę się niczego konkretnego dowiedzieć. X-kom nie odpisuje na maile, a konsultanci zbywają mnie na linii twierdząc, że ponaglają producenta, ale nic więcej nie są w stanie zrobić. Dodam, iż Pan w salonie, gdzie zostawiałem kartę zapewniał mnie, że cała procedura nie potrwa dłużej niż 2 tygodnie, tymczasem trwa to już blisko 4 tygodnie. Karta jest mi potrzebna do pracy, zmuszony jestem pracować na starszej wolniejszej karcie. Zaczyna mnie to już denerwować. Czy mogę w jakiś sposób dochodzić swoich praw? Zwrotu pieniędzy lub otrzymania takiej samej karty od x-komu? Czy muszę pogodzić się z sytuacją i czekać? Z góry dziękuję za rady. jeśli umieściłem temat w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 a jaki termin naprawy przewiduje gwarancja na ten produkt ? btw było wysłać na rękojmi sami by się odezwali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hulajdusza Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 nie mam pojęcia, nie było dołączonej karty gwarancyjnej do produktu, została przyjęta na podstawie dowodu zakupu... zaufałem pracownikowi salonu na słowo, że to potrwa max 2 tygodnie. Gdybym wiedział, że to ściema to bym starał się o rękojmie ? Wiem, że xkom udziela się na tym forum. Może ktoś się w końcu poczuje i pomoże mi w tej sytuacji. Jestem ich stałym klientem od lat, pierwszy raz kłopot ze sprzętem i od razu zawód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysio Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 Dwa tygodnie to naprawdę trzeba mieć dużo szczęścia, żeby ogarneli. Ogólnie mają chyba 30 dni na naprawę i nie wiem, czy nie roboczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) Jest tu na forum człowiek z x-kom, może coś pomoże....chyba, że jest tylko specem od spamu jakim zalewa fora internetowe. Dobra okazja by pokazał, że ten sklep nie ma klientów w ciemnej d...:) Edytowane 24 Września 2020 przez B@nita 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ananas Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 A dawno wysłałeś im tego mejla? Bo z doświadczenia wiem, że czasem z opóźnieniem, ale odpisują. Ja kiedyś jak miałem u nich reklamację to zadzwoniłem, jednak zawsze to szybciej niż odpisanie na wiadomość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hulajdusza Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 Mail wysłany 17.09, potem jeszcze dwukrotnie dzwoniłem na infolinię. Złożyłem u nich zamówienie na nowego xboxa, ale chyba anuluję i kupię u konkurencji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 @Hulajdusza przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ? Prześlij nam w wiadomości prywatnej adres e-mail, z którego kontaktowałeś się z nami oraz numer zgłoszenia RMA, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lws Opublikowano 5 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) W dniu 24.09.2020 o 10:17, Hulajdusza napisał: nie mam pojęcia, nie było dołączonej karty gwarancyjnej do produktu, została przyjęta na podstawie dowodu zakupu... zaufałem pracownikowi salonu na słowo, że to potrwa max 2 tygodnie. Gdybym wiedział, że to ściema to bym starał się o rękojmie ? Wiem, że xkom udziela się na tym forum. Może ktoś się w końcu poczuje i pomoże mi w tej sytuacji. Jestem ich stałym klientem od lat, pierwszy raz kłopot ze sprzętem i od razu zawód... Reklamujesz z tytułu rękojmi z żądaniem naprawy,wymiany lub zwrot gotówki.Reklamacja to 14 dni kalendarzowych jeśli w tym terminie nie dostaniesz odpowiedź od sklepu to uznaje się za przyjęte jedno z wybranych żądań.Jeżeli wszystko odbywa się w terminie a sklep nie przystał na twoje żądanie (może odmówić i wybrać inne rozwiązanie) to przy kolejnej reklamacji musi się wywiązać.Reklamacja z tytułu rękojmi odpowiada sprzedawca a gwarancji producent.Jeżeli widzisz problem ,że lecą w bambuko to nie pisz czasem odwołań bo to strata czasu,tylko bij do rzecznika ci się wezmą za takich,samo pismo gdy sklep nie ustosunkuje się i nie odpowie w terminie to zostanie na niego nałożona konkretna kara. Edytowane 5 Października 2020 przez lws Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...