Skocz do zawartości
Pr0^^ | LoleX*

Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady

Rekomendowane odpowiedzi

Moja byla granatowa od poczatku :wink:

Kwestia zdjec, w internecie zdjecia robione do reklam czy logitecha sa tak obrobione ze mysz wyglada na czarna, albo grafitowa.

Normalnioe to wyglada tak (przynajmniej u mnie):

 

Dołączona grafika

 

A tu jeszcze apropos bialej (vs diamondback), wyglada imo naprawde ladnie :wink:

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malenstwo to do mnie doszlo wczoraj z allegro.

 

Dołączona grafika

 

:)

 

Oryginalny Wingman, za cale 10zl. Stan calkiem niezly, minimalne obtarcia. Ta mysz pasuje mi idealnie ksztaltem i wymiarami. Cudownie wyrobione styki przyciskow, chodza niemal bezszelestnie i super lekko.

Teraz tylko dorwac odpowiednie pcb z sensorem optycznym 1600dpi i mozna modowac na mysz idealna :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie wygląda ciut dziwnie ;]

Jedyna w zasadzie podobna mysz dzisiaj do tego wingmana to creative 1010 fatal1ty... Tylko ze ta jest troche za bardzo wybajerowana (mowiac delikatnie), tzn rolka, jakies smieszne loga fatala podswietlane i ciezarki wysuwane z myszy niczym rdzenie z reaktora atomowego.. (super innowacja zebys mogl zmieniac sobie obciazenie W TRAKCIE grania... lol). Pozatym jej ksztalt wydaje sie byc bardzo dobry. Jednak uywanie tej myszy to dla mnie spory obciach z racji na w/w cechy. Poszukalem troche dokladniej na temat tego creastivea 1010 i okazuje sie ze sa powazne problemy u uzyskaniem plynnej pracy. Optyka ta sama co w mx518, ale mysz bez ingerowania w podkrecanie wszystkich portow usb nie moze uzyskac nawet stabilnych 125hz, dopiero przy 1000hz mamy 333 efektywne i rozwiazuje to w znacznym stopniu problem).

 

WIngman jest prosty, wolny od marketingowej presji ktora okalecza dzisiaj wiele myszy. Dzisiaj taka prosta mysz adresowana raczej do waskiego grona odbiorcow nie ma szans na pojawienie sie na rynku (np razer mamba).

Brak rolki jest celowy i sluzyl graczom szybkichy fpp (qw) do specyficznego ustawienia (fire,forward,jump) na 3 kolejnych przyciskach. Na myszce z rolka tak sie nie da. Ksztalt naprawde dobry do szybkich fpp, trzymanie 2ma palcami i idealny dopadowanie przyciskow do 3 glowych przyciskow.

 

http://alligatorn.mine.nu/w3ve/guide.php

 

Dołączona grafika

 

Tutaorial po szwedzku jak wstawiono do wingmana optyke z ie 3.0. W sumie to dosc proste, ale ciezko tanio dorwac ie. No i to jest 400dpi.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To była chyba pierwsza myszka przeznaczona do grania. Kiedyś w kafejce gdzie chodziłem zanim podłączyli mi internet mieli ją. Bardzo wygodna jest.

 

no chyba nie do konca... bo to byla wupuszczona na nowo w innym koloze stara myszka

http://www.firingsquad.com/hardware/wingmanmouse/page2.asp

 

a pierwsza myszka dla graczy ktora byla tylko po to zaprojektowana to jest chyba razer boomslang

 

ktorego notabene niedawno kupilem i [gluteus maximus]... nie pasuje mi ksztaltem i nie ma sily zebym sie przyzwyczail

no coz, szkoda... 40zl to nie majatek o-)

 

a tego wingmana/mousmana 96 chetnie bym potrzymal w rece...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam opinii o myszce Pol-team SC, w newsach ją zachwalają a ja nie mogę znaleźć żadnej porządnej jej recenzji. Taka myszka widmo, ktoś może używał ją i może sie podzielić opinią. Mysz ma ciekawą cenę, a i nie jest za duża to by mi pasowała do laptopa. Mam zamiar jej używać do programów graficznych i cs'a. Ciekawe czy występuje w niej efekt akceleracji wstecznej? Biorę pod uwagę ją i X-718BF, ale a4tech słabo mi leży w dłoni, w przeciwieństwie do g1, ktory ma budwę taka samą jak pol-team. Ktoś coś doradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaorial po szwedzku jak wstawiono do wingmana optyke z ie 3.0. W sumie to dosc proste, ale ciezko tanio dorwac ie. No i to jest 400dpi.

Można spróbować z ie 1.1a - sensor ten sam przecież.

 

Wie ktoś może na jakiej podstawie producenci podają ilość FPS myszy i od jakich czynników ono zależy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro byly, obudowa jak z mx300/G1, albo jak pare modeli Ktec'a (ktore wlasnie kiedys ktos chyba z team-pol sprowadzal z korei). Poszukaj na netwars.pl na forum powinno tam byc sporo o tej myszy.

Swoja droga ciekawa opcja za 79zl 1600dpi. Jesli to wszystko prawda to lepsze niz G1.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 50zl sa sztuki, ktory były prezentowane na targach, wiec cena fajna.

Teraz wpadla mi w oko myszka Logitech RAA93 za 70zl, na wifi, 1000dpi do laptopa, ciekawe jak sie sprawdzi w sporadycznym graniu, opoznien na 2.4Ghz nie powinno sie zauwazyc chyba na niewielkich odleglosciach. Primary i tak uzywam ie 3.0, a ten logitech wiele mniejszy od g1 to nie jest chyba.

 

czytanie forum netwars duzo mi nie pomoglo, ogolnie tam je chwalą, ale mysz ponoć gubi sie na szmatkach, wiec jak dla mnie to odpada

Edytowane przez tomboy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wracając do tematu... [; To nabyłem nową mysz - Microsoft Wheel Mouse Optical wersja 1.1a za astronomiczną sumę 33,75zł. Muszę powiedzieć, ze to pierwsza mysz z której jestem tak zupełnie zadowolony, no, może mogłaby być ciut cięższa jak dla mnie, ale to w sumie nie przeszkadza. Do wykonania - jak to w przypadku microsoftu bywa - oczywiście nie mam zastrzerzeń - wszystko jest idealnie. Po prostu nie ma do czego się przyczepić. Trochę danych technicznych:

 

Mouse Tracking SystemMicrosoft-proprietary optical technology

Imaging Rate Dynamically adaptable to 9000 frames per second

X-Y Resolution 400 points per inch (15.75 points per millimeter)

Tracking Speed Up to 20 inches (508 millimeters) per second

 

Dla osób grających na niskim-średnim sensie jak znalazł. Polecam!

Aleee, jak w każdym microsofcie występuje akceleracja wsteczna (ale trzeba się wysilic nieco na bardzo niskiej czulości), a przy skrajnie szybkim ruchu, mysz nawet się gubi... Ale o to, to trzeba się mocno postarać ;] Gdybym teraz się nie wysilał, to nigdy bym tego nie zauważył...

btw: za takie pieniądze, to trudno kupić sensowną podkładkę, a tutaj mamy mysz na której wygrywa się wielkie turnieje...

Przesiadłem się z IntelliMouse Optical 1.1a, bo nie były mi potrzebne boczne przyciski i nie podobało mi się trochę, że tak jakby rozszerza się ku dołowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To typowy oldshool. WMO, IMO jeszcze ci brakuje ie 3 :wink:

Potwierdze ze na WMO gra sporo czolowych graczy w q4 wygrywajacych najwieksze LANowe turnieje (widac wielkie Ms'y nie sa tylko do cs'a) - wszystkie te myszy maja astronomiczne 400 dpi co ciekawe. Kluczowym powodem takiej sytuacji jest fakt ze mysz ich nie ogranicza i graja na niej od bardzo dawna - brak oplacalnosci 'uczenia sie' gry na nowszych owocach marketingowego biznesu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post 1

Noom [;

Tak właśnie myślę ostatnio o ie 3.0, żeby mieć do kompletu już ;d. Na razie wyslalem tylko sms-a na konkurs o tę myche ;pp

Ale póki co, to najlepszy kształt ma dla mnie wmo. Może kupię jakiegoś a4techa x7 i przemontuję sensor ;>

Albo kupie jakiegoś uszkodzonego mx lub razera ^^

Ciekawe czy dałoby radę coś z tym zamieszać...

Ale to nie teraz, ogólnie nie potrzebuję na chwilę obecną... Choć byłoby to ciekawe doświadczenie z pewnością.

Wolałbym raczej, żeby udało się zneutralizować akcelerację wsteczną, odpowiednią zwykłą akceleracją http://www.esreality.com/?a=post&id=1271931#pid1271931

 

post 2

Wybaczcie posta pod postem, ale nareszcie wyszedł najobszerniejszy i najwszechstronniejszy test większości myszy na rynku. Po prostu genialny!

http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679

 

no prawie ;p

 

Edited by Sikor

Edytowane przez pwlj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie posta pod postem, ale nareszcie wyszedł najobszerniejszy i najwszechstronniejszy test większości myszy na rynku. Po prostu genialny!

http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679

 

no prawie ;p

Bardzo podobają mi się te pomiary prędkości ( pewnie maszynka z taśmą ew. koło obrotowe ) - ale .... podoba mnie się.

 

Szkoda że testowany X-7 to nie znacznie popularniejszy 718 tylko coś pokroju 710 . Mam wątpliwości co do pomiaru rozdzielczości tej myszy - auto zmierzył 1000 dpi - ja idę o zakład że ona ma 920 dpi .

 

ps. miło jest widzieć X-7 na pierwszym miejscu pod względem braku akceleracji bez podkręcania.

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą takie techniczne podejście to podstawa dobrej recenzji, a nie jak w praktycznie 99% recenzji lanie wody o seksownej gumce na instrumencie ( tylko mi tu bez skojarzeń ! )

 

Tak, ja tez jestem zadowolony z wyników A4techa :P.

A pwlj niedługo będzie mial x-750F do testu, to się pewnie ucieszysz :D.

Cool :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą takie techniczne podejście to podstawa dobrej recenzji, a nie jak w praktycznie 99% recenzji lanie wody o seksownej gumce na instrumencie ( tylko mi tu bez skojarzeń ! )

Hehe, zgadza się. Jak czytam recki myszek na benchmarku na przykład, to zawsze mi na myśl przychodzi określenie "recenzja z trzymania mychy w łapie" - "Myszka trzyma sie fajnie, polecam [ciach!]a, dziękuje za uwagę"...

Edytowane przez Mayo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem to w temacie o x718 i x750, ale tutaj też się przyda.

 

Jakby kogoś interesowało ile DPI rzeczywiście potrzebuje to zapodaję wzorki (przetłumaczone z esreality)

 

D = odległość niezbędna do wykonania obrotu o 360 stopni [ cale ]

W = pozioma rozdzielczość ekranu

F = FOV (Field Of View)

C = Potrzebna ilość DPI (CPI) - zwał jak zwał

 

C = (W * 360) / (F * D)

 

Jeżeli twój FOV wynosi 90 stopni, można to uprościć do:

 

C = 4W / D

 

Albo, żeby wyliczyć maksymalną długość obrotu o 360 bez pomijania pikseli:

 

D = 4W / C

 

Dla rozdzielczości poziomej 1024pix i myszy 400DPI otrzymujemy maksymalną długość obrotu o 360 przy którym nie będzie przeskoków kursora

 

D = 4 * 1024 / 400 = 10.24 cali = 26cm

 

 

 

Jak liczymy odległość potrzebną nam do obrotu o 360 stopni

 

Od jednej krawędzi myszy do tej samej!

 

Czyli wygląda to tak:

- zaczynamy od np. lewej krawędzi pada i od tej strony mierzymy

- przesuwamy o tyle by wykonać obrót o 360 stopni w grze

- mierzymy przebytą odległość do lewego boku myszy! Nie dalej!

 

Mam nadzieję, że komuś to się przyda.

Edytowane przez pwlj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...