LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Tutaj macie zawsze najświeższe info o Prypeci Najnowsze zdjęcia z osiedla podczas zimy: http://www.pripyat.com/en/visit_in_an_area.../02/06/532.html PANORAMA PRYPECI (widać także anteny) http://www.pripyat.com//sm/site/photogalle.../313/2080_3.jpg Edytowane 18 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SILAN Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 czy ma ktos config LTX na którym jedzie mizaga Miazga82 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Ja już wam mówię, że jeśli siły wyższe mi na to pozwolą, to w wakacje jadę na "tripa" do Prypeci i okolicach. Pieniędzy wiele nie trzeba, bo tam jest dość tanio w porównaniu z naszymi cenami. Najwięcej pewnie mnie wyniesie dojazd do granicy :D Biorę aparat i będę szalał jako stalker uzbrojony w teleobiektyw ;] Edytowane 18 Lutego 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 strasznie niestabilna ta beta po sieci :/ nie wiem czy przy graniu z kluczem też tak jest, ale po hamachi gra rozłącza, wiesza się podczas ładowania czasem itp. o lagu to nie wspomnę. Mam nadzieję że w pełnej wersji będzie lepiej bo nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto. Przy okazji orientuje się ktoś gdzie najtaniej kupić przez internet? Na razie najtaniej widziałem w ultima.pl 99zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) 1. Jedyne co mi "nie pasi" w tych screenach to ta masakrycznie błyszcząca się ziemia. Nie wiem jak u was, ale u mnie w mieście ani beton ani asfalt nie jest polany warstwą lakieru :D Przez to gra wygląda "plastikowo". No i na niektórych screenach to wygląda bardziej jak Gothic czy Oblivion niż STALKER ;] Ale rzecz gustu...Szczerze: waliło na tym cfg plastikiem ;p. Tez mi to nie odpowiada ale jedna opcja mozna to zmienic ;). A na pytanie yuucOm'a mogę odpowiedzieć, że jeśli full by tak wyglądał i tak chodził to się nie obrażę. Nigdy nie spadło poniżej 30fps. qqrydza a mógł bym oblookac Twoj cfg ? ;) Nie waliło az tak plastikiem i w ogole wszystko ladnie wygladało a jak jeszcze chodzi <30 fps to bardzi go chce :D. Edytowane 18 Lutego 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) czy ma ktos config LTX na którym jedzie mizaga Miazga82 ??? Tu link 2513297[/snapback] Szczerze: waliło na tym cfg plastikiem ;p. Tez mi to nie odpowiada ale jedna opcja mozna to zmienic ;). qqrydza a mógł bym oblookac Twoj cfg ? ;) Nie waliło az tak plastikiem i w ogole wszystko ladnie wygladało a jak jeszcze chodzi <30 fps to bardzi go chce :D. Oczywiście, wystarczy zmienic r2_gloss_factor na 0 (zakres wartości od 0-10) Przy 10 wfekt najmocniejszy. Edit: widze, że nikogo nie zainteresowały teksty jakie zamieściłem w tym poście. Nie są to żadne wymysły, ani stuff z jakiejś oficjalnej lub fan'owskiej strony. To są rzeczy, które można znaleźć w naszej ukochanej becie. Jest tam tego o wiele wiele więcej, wystarczy poszukać ... między innymi, opisy wszystkich misji, artefaktów, lokacji, itemów i broni, które będą w grze ;) Edytowane 18 Lutego 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) @Szawel uważaj bo Cię tam wpuszczą. Trzeba mieć przepustkę a zdobyć ją to jest problem... to już nie te czasy, że się da w łapę. Edytowane 18 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Jak bawicie sie jeszcze w cfg to sprawdzcie to http://raff.pop.e-wro.pl/STALKER.pl-cfg.rar WoW te radary wyglądają niesamowicie, jak myślicie w grze ich pewnie nie bedzie co ? chyba za daleko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) @Szawel Jak wrócisz z tripa to powiedz czy zauważyłeś jakieś zmiany na skórze badź czy włosy Ci nie wypadają ;). Acha jeszcze mógłbyś jakiegoś podgrzybka znaleźć to byś się do rekordu ginesa przy okazji załapał :P. Tylo się nie obrażaj tak sobie żartuję ;) Edytowane 18 Lutego 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Te radary naprawde miażdżą. Nie chciałbym mieszkać koło takiej konstrukcji. Zresztą nikt nie wie do czego tak naprawdę służyły (to są tylko domysły). Ciekaw jestem czy bedzie je mozna zbadać w grze (wejść na nie ;p). edit Jak bawicie sie jeszcze w cfg to sprawdzcie to http://raff.pop.e-wro.pl/STALKER.pl-cfg.rarWłaśnie grałem na tym cfg i mi nie przypasiło ;p. Fpsy w normie (powyzej 30) ale dla mnie wyglada to gorzej i to co miałem w defie ;). Odbicia swiateł mi sie podobały ale od ogniska waliło takim swiatłem ze hoho. W sumie to tylko to mi nie pasowało (taki overbright przy ogniskach i niebo już nie jest takie ładne jak z defa :P). Troche kolory w dzień zbyt 'pomarańczowe' ale to łatwo mozna zmienic. No i imo każdy jak juz stostuje to cfg to powinien dostosować sobie sam gamme, brightness i contrast bo przynajmniej na moim monitorze to było strasznie ciemno na początku ;). Edytowane 18 Lutego 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Wyłączyłem blur i ... no właśnie co jeszcze? :-D Za podstawę posłużył mi plik panów Miazgi i FanKa Także w dużej mierze jest to Ich pliczek. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « _preset Extreme ai_ignore_actor off ai_use_torch_dynamic_lights on unbindall bind left kLEFT bind right kRIGHT bind up kUP bind down kDOWN bind jump kSPACE bind crouch kLCONTROL bind accel kLSHIFT bind sprint_toggle kX bind forward kW bind back kS bind lstrafe kA bind rstrafe kD bind llookout kQ bind rlookout kE bind cam_1 kF1 bind cam_2 kF2 bind cam_3 kF3 bind cam_4 kF4 bind cam_zoom_in kADD bind cam_zoom_out kSUBTRACT bind torch kL bind night_vision kN bind wpn_1 k1 bind wpn_2 k2 bind wpn_3 k3 bind wpn_4 k4 bind wpn_5 k5 bind wpn_6 k6 bind artefact k7 bind wpn_next kY bind wpn_fire mouse1 bind wpn_zoom mouse2 bind wpn_reload kR bind wpn_func kV bind wpn_firemode_prev k9 bind wpn_firemode_next k0 bind pause kPAUSE bind drop kG bind use kF bind scores kTAB bind chat kCOMMA bind chat_team kPERIOD bind screenshot kF12 bind quit kESCAPE bind console kGRAVE bind inventory kI bind buy_menu kB bind skin_menu kO bind team_menu kU bind active_jobs kP bind map kM bind contacts kH bind vote_begin kF5 bind vote kF6 bind vote_yes kF7 bind vote_no kF8 bind speech_menu_0 kC bind speech_menu_1 kZ bind use_bandage kRBRACKET bind use_medkit kLBRACKET cam_inert 0. cam_slide_inert 0.25 cdkey XXXX-XXXX-XXXX-XXXX cl_calculateping 0 cl_cod_pickup_mode 1 cl_dynamiccrosshair on cl_leave_tdemo 0 cl_show_hit_sectors 1 dbg_dump_physics_step 1 dbg_show_ani_info 1 g_always_run on g_autopickup on g_backrun on g_corpsenum 10 g_eventdelay 0 g_game_difficulty gd_master g_god on g_unlimitedammo on hud_crosshair on hud_crosshair_dist off hud_draw on hud_fov 0.45 hud_info on hud_weapon on lua_gcstep 10 mm_mm_net_srv_dedicated off mm_net_con_publicserver off mm_net_con_spectator 20 mm_net_con_spectator_on off mm_net_player_name qqrydza mm_net_srv_gamemode Deathmatch mm_net_srv_maxplayers 32 mm_net_srv_name qqrydzanet mm_net_srv_reinforcement_type 0 mm_net_weather_rateofchange 0. mouse_invert off mouse_sens 0.12 mt_ai_vision on mt_alife on mt_bullets on mt_detail_path on mt_level_path on mt_level_sounds on mt_object_handler on mt_particles off mt_script_gc on mt_sound_player on net_cl_icurvesize 0 net_cl_icurvetype 0 net_cl_interpolation 0. net_cl_log_data off net_cl_pending_lim 3 net_cl_update_rate 35 net_dedicated_sleep 5 net_dump_size off net_sv_log_data off net_sv_pending_lim 3 net_sv_update_rate 30 ph_break_common_factor 0.01 ph_frequency 100.00000 ph_gravity 19.62 ph_iterations 38 ph_rigid_break_weapon_factor 1. ph_timefactor 1. ph_tri_clear_disable_count 10 ph_tri_query_ex_aabb_rate 1.3 psp_cam_offset 0.000000,0.000000,0.000000 r1_dlights on r1_dlights_clip 75. r1_glows_per_frame 16 r1_lmodel_lerp 0.33 r1_pps_u 0. r1_pps_v 0. r1_ssa_lod_a 64. r1_ssa_lod_b 48. r1_tf_mipbias 0. r2_aa on r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000 r2_aa_kernel 0.5 r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000 r2_allow_r1_lights off r2_dhemi_count 5 r2_dhemi_scale 1.5 r2_dhemi_smooth 1. r2_exp_donttest_uns on r2_exp_splitscene off r2_gi off r2_gi_clip 0.001 r2_gi_depth 2 r2_gi_photons 30 r2_gi_refl 0.1 r2_gloss_factor 3. r2_ls_bloom_fast off r2_ls_bloom_kernel_b 0.7 r2_ls_bloom_kernel_g 3. r2_ls_bloom_kernel_scale 0.8 r2_ls_bloom_speed 100. r2_ls_bloom_threshold 0.25 r2_ls_depth_bias -0.0003 r2_ls_depth_scale 1.00001 r2_ls_dsm_kernel 0.7 r2_ls_psm_kernel 0.7 r2_ls_squality 1. r2_ls_ssm_kernel 0.7 r2_mblur 1. r2_parallax_h 0.5 r2_slight_fade 0.3333 r2_ssa_lod_a 64. r2_ssa_lod_b 48. r2_sun on r2_sun_depth_far_bias 0. r2_sun_depth_far_scale 1. r2_sun_depth_near_bias 0.00001 r2_sun_depth_near_scale 1. r2_sun_details off r2_sun_focus on r2_sun_lumscale 3. r2_sun_lumscale_amb 1. r2_sun_lumscale_hemi 1. r2_sun_near 12. r2_sun_near_border 0.75 r2_sun_tsm on r2_sun_tsm_bias -0.01 r2_sun_tsm_proj 0.3 r2_tf_mipbias 0. r2_tonemap on r2_tonemap_adaptation 1. r2_tonemap_amount 0.9 r2_tonemap_lowlum 0.0001 r2_tonemap_middlegray 0.5 r2_wait_sleep 0 r2_zfill off r2_zfill_depth 0.5 r2em 2.2 r__d_tree_w_amp 0.005 r__d_tree_w_rot 10. r__d_tree_w_speed 1. r__d_tree_wave 0.100000,0.010000,0.110000 r__detail_density 0.2 r__detail_l_ambient 0.9 r__detail_l_aniso 0.25 r__geometry_lod 1. r__lsleep_frames 10 r__ssa_glod_end 64. r__ssa_glod_start 256. r__supersample 2 r__tf_aniso 16 r__wallmark_shift_pp 0.0001 r__wallmark_shift_v 0.0001 r__wallmark_ttl 300. rs_c_brightness 0.8 rs_c_contrast 0.7 rs_c_gamma 1. rs_cam_pos off rs_fullscreen on rs_occ_draw off rs_occ_stats on rs_refresh_60hz off rs_skeleton_update 32 rs_stats off rs_v_sync off rs_vis_distance 1. show_wnd_rect 0 show_wnd_rect_all 0 snd_acceleration on snd_cache_size 16 snd_efx on snd_freq 44khz snd_model High snd_stats off snd_stats_ai_dist off snd_stats_info_name off snd_stats_info_object off snd_stats_max_dist off snd_stats_min_dist off snd_targets 24 snd_volume_eff 1. snd_volume_music 0.25 start_time_single 1.4.24 7:29:16.900 sv_anomalies_enabled 0 sv_anomalies_length 3 sv_artefact_respawn_delta 30 sv_artefact_stay_time 3 sv_artefacts_count 10 sv_auto_team_balance 0 sv_auto_team_swap 0 sv_bearercantsprint 1 sv_client_reconnect_time 60 sv_console_update_rate 1 sv_dedicated_server_update_rate 45 sv_dmgblockindicator 0 sv_dmgblocktime 0 sv_forcerespawn 0 sv_fraglimit 0 sv_friendly_indicators 0 sv_friendly_names 0 sv_friendlyfire 1. sv_hail_to_winner_time 7000 sv_ignore_money_on_buy 0 sv_pda_hunt 0 sv_pending_wait_time 10000 sv_reinforcement_time 0 sv_remove_corpse 1 sv_remove_weapon 1 sv_returnplayers 1 sv_rpoint_freeze_time 0 sv_shieldedbases 1 sv_spectr_firsteye 0 sv_spectr_freefly 0 sv_spectr_freelook 0 sv_spectr_lookat 0 sv_spectr_teamcamera 0 sv_statistic_collect 1 sv_statistic_save_auto 0 sv_timelimit 0 sv_vote_enabled 0 sv_vote_participants 0 sv_vote_quota 0.51 sv_vote_time 1. sv_warm_up 0 texture_lod 0 time_factor_single 10. use_scripts_in_goap 1 vid_bpp 32 vid_mode 1024x768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Fajne są rykoszety tutaj ;p. Ciekaw tylko jestem jak to się sprawdzi w multi. Oby nie było akcji z 500 headami zza rogu jedząc czereśnie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evocati Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prypec/index.php Wrrr mi stalker raczej nie bedzie chodzil a jesli bedzie to pokaze mi tylko slideshow :( Jak oglada sie te zdjecia to az chce sie juz zagrac w stalkera lub pojechac tam i troche zwiedzic ta strefe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Ktoś wcześniej zapodał mapę terenu z Stalkera i ponoć miał on być dość dokładnie odwzorowany , zauważyłem jeden dość duży błąd , wedle mapy z gry miasto Prypeć znajduje się na południe od Elektrowni :) według GoogleEarth na północny zachód ot taki drobiazg ,może chłopaki z GSC mieli słabe oceny z gegry :/ zresztą porównajcie sami to widać parę innych różnic w rozmieszczeniu lokacji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) A ja już zaczynam się modlić aby zabezpieczyki, zakodowali dostęp do zmiany configu... dlatego żeby wszyscy mieli i widzieli jednakową grafę, a nie kraina ozz i real czarnobyl. Wysoka konfigurowalnosc tej gry to ogromna zaleta, Quaki zawsze tez byly bardzo konfigurowalne, a nie szkodzilo to rozrywce multiplayerowej dlatego, ze modyfikacja okreslonych opcji byla niemozliwa w trybie multi (cheat protected command), a w single jak najbardziej. Tylko niech panowie od STALKERa wprowadza taki mechanizm i wybiora opcje, ktorych nie mozna zmieniac i wszystko gra :) Edytowane 18 Lutego 2007 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Co do wyprawy to wbić się jakoś na pewno idzie, skoro ludzie tam oszabrowali sporo i są wpuszczani inni żeby popstrykać foty. Na bank jakieś zezwolonko trzeba mieć, ale przecież wszystko można załatwić. Muszę się dokładnie zorientować jak to by wyglądało. Mam mail do tego kola co tam był, więc wypytam co i jak z papierkami trzeba pozałatwiać. A co do lokacji to tu macie jak w paszcze mapę: Edytowane 18 Lutego 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) @Mario2k ten screen z mapą, który zapodałem to tyczy się tylko i wyłącznie do MP, obiekty są odwzorowane bardzo dobrze jednak ich usytuowanie na mapie jest fałszywe. W SP zarówno obiekty jak i lokacje będą tak jak w realu - tak jak to widzisz w Googlach. Sządzę, że swoją podróż zaczniemy od północy albo od zachodu zmieżając na południe ku Elektrowni. Chociaż na screenach nie widziałem rzeki Prypeci co mnie intryguje. @Szawel, ja też planuje wypad do Strefy, może nawet w te wakacje. Edytowane 18 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Logicznie myśląc, jeśli reaktor ma być to i rzeka musi. Przecież cała elektrownia jest nad zalewem czy rozlewiskiem jak zwał tak zwał, A sam reaktor zaledwie kilkadziesiąt metrów od zalewu i kilkaset metrów od rzeki. Jak by nie patrzeć od wschodu i północy elektrownia jest otoczona wodą. P.S. Coś mi się wydaje, że widziałem screen z mostem kolejowym, a taki most widzę na północny wschód od elektrowni nad rzeką. Szukam... Edit:Więcej mostów kolejowych nie widzę w okolicy na google. Edytowane 18 Lutego 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Widzisz np. w alphie 1154 było debilnie pokazane z jednej strony mapy Elektrownia a po drugiej Prypeć. W takim razie musielibyśmy ropocząć jazdę od drogi z Prypeci do Elektrowni która ma się nijak do tego co było w alphie 1154 czyli jakieś tory kolejowe, nasypy, wąwozy czy małe wiejskie domki. Między Elek. a Pryp. jest tylko jakieś 2 km odległości. Aha co do stacji kolejowej to w realu znajduje się ona tuż nad Elektrownią (przylega do niej) tamtędy zwozili pręty i wywozili odpady. Wiemy, że w grze (mamy to w MP) będzie stacja kolejowa, ale także nasyp na którym stoi rozwalony pociąg... czy są one koło siebie szczerze wątpię wiec zaczynam się bać czy będzie tak jak w realu ;) Ale jesli zaczniemy podróż od zachodu to przejdziemy obok tego nasypu z pociągiem a później, po wielu perypetiach, dojdziemy do stacji kolejowej i samej elektrownii. Takie rozwiąznie jest najlepsze i co najwazniejsze pokrywa się z realem. Edytowane 18 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Ja szukam na mapie tej fabryki z MP :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Pomogę Ci, nie znajdziesz jej bo ona jest wymyślona :) Dlaczego? Z prostego powodu, koło fabryki są blokowiska więc musiałoby to być na Prypeci jednak na osiedlu nie ma takiej fabryki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bdgf.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bdge.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bdg3.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bcgi.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bbgg.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=atgk.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=arg8.jpg http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=alg2.jpg Te wyżej to screen'y, które znalazłem, przedstawiające lokacje z jakimiś zbiornikami wodnymi a niżej jedna , na której doskonale widać głębie pola. Jest to jedna z niewielu gdzie widać ją tak dobrze. http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=ajgh.jpg Edytowane 18 Lutego 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 jezu, przeciez nikt nie mowil ze strefa bedzie w 100% odwzorowana. i nawet dobrze, myslicie ze po okolicach czarnobyla na prawde biegaja bloodsuckery i teren jest tak bardzo zroznicowany i nasycony tysiacem budynkow? gdyby wiernie oddali teren to ciekawe miejsca w grze ograniczyly by sie do elektrowni i miasta Pripyat (czy jak kto woli Prypec), ja dziekuje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Najprawdopodobniej w MultiPlayer będziemy mieć mapki/poziomy: [level_maps_mp] fog_net testers_mp_agroprom testers_mp_atp testers_mp_factory testers_mp_lost_village testers_mp_military_1 testers_mp_railroad testers_mp_rostok testers_mp_workshop ;testers_mp_military_2 ;testers_mp_bath ;testers_mp_garbage ;testers_mp_prypiat ;testers_mp_darkvale a w Singlu: [level_maps_single] L01_escape L02_garbage L03_agroprom L03u_agr_underground l04_darkvalley l04u_LabX18 L05_bar L06_rostok l07_military l08_yantar l10_radar l11_pripyat l12_stancia l12_stancia_2 l12u_control_monolith l12u_sarcofag Także wygląda, że będzie można połazić tam gdzie jest radar ;) (a może się mylę ;)). Nie każdy poziom będzie miał swoją mapkę, niektóre będą na tych samych mapkach, ale będą mapki dla Singla: ui_global_map (globalna dla menu najprawdopodobniej) i map_ui_map_escape (jakaś interfejsu użytkownika) map_escape map_garbage map_agroprom map_agr_underground map_darkvalley map_labx18_map map_bar map_rostok map_military map_yantar map_mind map_radar map_pripyat map_aes_1 map_deadcity map_selo i jakieś testowe teraz są: 'map_andy_test' i 'map_test' zdefiniowane ;) i dla Multi: map_mp_fog_net map_mp_agroprom map_mp_atp map_mp_bath map_mp_darkvalley map_mp_factory map_mp_garbage map_mp_lost_village map_mp_military_1 map_mp_military_2 map_mp_prypiat map_mp_railroad map_mp_rostok map_mp_workshop pozdrawiam, Edytowane 18 Lutego 2007 przez Payti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Ejj, weźcie no.... obejrzałem te zdjęcia, relacje i ... smutno mi :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Jeśli chodzi o MP to nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę się doczekać mapy Prypiat... heeehehhe ale będzie jazda ukrywać się po blokach albo między nimi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) A teraz coś na ząb - mapy wyciągnięte z textur z Multi z naszej Betki ;) Nazwy plików mapek w kolejności od lewej do prawej i następnie przeskok o wiersz to: map_mp_agroprom.jpg (599,23k) map_mp_atp.jpg (680,37k) map_mp_factory.jpg (621,88k) map_mp_fog_net.jpg (195,66k) map_mp_lost_village.jpg (612,86k) map_mp_military_1.jpg (703,67k) map_mp_railroad.jpg (629,75k) map_mp_rostok.jpg (244,15k) map_mp_workshop.jpg (1,02mb) Ciekawe czy da się dopasować ten teren do zdjęć z Google Earth (choć nie sądzę bo to z Multi jest) .... Pozdrawiam, Edytowane 18 Lutego 2007 przez Payti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 w ogole jak tosie przyjelo ze jak mowimy o elektrowni tej to jest uzywana nazwa Czarnobyl (a przeciez blizej jest Prypec) ?? To chyba przez to ze Czarnobyl to taka straszzzniieee zlowroga nazwa:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) To dlatego, że gdy budowano elektrownie, miasto Prypeć jeszcze nie istniało, a najbliższą mieściną był Czarnobyl. Prypeć "istniało" zaledwie 16 lat. Od powstania w 1970r do katastrofy w 1986r. Edytowane 18 Lutego 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2007 Lizardus Było już o tym , Prypeć powstała po Elektrowni jako osiedle energetyków jak zaczeli budować elektrownie to najbliższą wioską był oddalony na południe pare km Czarnobyl stąd nazwa elektrowni. Co do map mp i sp to raczej będą owe mapy zbliżone , robili by całkiem nowe i odmienne mapy do multi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...