Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak samo chętnie bym pograł w takiego STAKLERA w rozmiarach mapy morrowinda. Czy było by to nudne? Nie wiem. Ja gdzieś w głębi i tak nie moge zapomnieć, że na samym początku istnienia i krystalizowania się koncepcji STALKERA gra nie miała mieć przeładowań. ;) (dziwnie to brzmi ;]). Proszę bez najazdów na mnie, że to niemożliwe. Pisze tylko to co twierdzili programiści ogarnięci euforią sukcesu komercyjnego ;) Z czego też dość szybko zaczeli się wycofywać. Chociaż możliwe to by to było, jednak rozmiar gry przekroczył by pewnie ze 2 płyty DL. Jednak ja osobiście jakoś bym przecierpiał, że jedna gra zawala mi połowe dysku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w końcu sobie obczaiłem to demko :)

Strasznie zabugowane, sejwy nie działają (przyładowaniu crash), też mnie wywaliło przy obszukiwaniu dzika :lol:

 

U mnie (Windows 2008 x64) chodzi tylko na jednym rdzeniu. Na starcie chodzi powyżej 50fps. Potem jak wschodzi słońce jest drop na 30. Nwet jak się patrzy pod nogi albo w niebo. Chciałem nagrać filmik, a we frapsie mam to ustawione na *Num, okazuje się, że ten klawisz przyspiesza czas w grze. Mogłem obszerwować przez chwilę szyko przesuwające się cienie i zmiany pogody, po czym umarłem z głodu :lol:

 

A po za tym nawet fajne te efekty oświetlenia. Mięciutkie promienie, ładniejsze niż w Crysisie. Screeny tego nie oddają. Jakoś gra nie chciała mi zaliczyć zdobycia wieży, choć wszystkich zabiłem. Potem wytłukłem kolejnych bandytów snajperką, no i te dziki, gdzie mnie wywaliło..

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

koniec mapy?

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W którymś z plików(ten co "zawsze" do edycji czyli chyba "user.??" )można dać TRUE przy god mode i unlimited ammo czy podobnie.U mnie działa -czacha zielona op prawej i brak liczby magazynków.Można spokojnie męczyć demo i obwąchiwać bugi nie padając z braku kanapek :wink: .Efekty słoneczne są faktycznie...klimatyczne.Dla mnie grafika jest już ok.Jakieś koniecznie poprawki i "cały zespół rzucamy pędzle...no raz raz i wszyscy łapie,my za pióra -piszemy questy i fabułę" :razz: .Klimat ma być -ta grafika po lekkim retuszu powinna "styknąć" do dopracowanej fabuły i klimatu rozgrywki.

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przeszlem juz gre kiedy i mnie zasypalo monetami teraz wgralem znowu i moze by tu przejsc z innym zakonczeniem moze ktos kliknac co mniejwiecej musze dzialac zeby miec inne zakonczenie bo pierwszym razem nie znalazlem tego strickera czy jag go tam zwia a gre ukonczylem jako bogaty martwy czlowiek/????za odp z gory dzieki :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

--> http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=280

 

14 nowych screenów + 2 video z gameplaya w HD

 

...

 

Całkiem niedawno ekipa developera z Kijowa wybrała się do USA gdzie prezentowała Czyste Niebo kilku redakcjom z branży interaktywnej rozrywki. Jedną z nich był jakże inaczej potentat, portal IGN.com, który dziś prezentuje nam zapowiedź oraz krótki wywiad z PR Olegiem Jaworskim. Nie będę przytaczał tłumaczeń obu tekstów jako całości, ponieważ zdecydowanie większość z tych rzeczy to elementy, o których już wiemy tak więc ograniczę się tylko do nowości z obu materiałów. Wraz ze słowem pisanym ;-) prezentuję wam również nowe zrzuty ekranowe z gry oraz dwa nagrania video.

Co ważne (!) są to próbki gameplaya w jakości HD.

 

- wykonywanie zadań pobocznych nabierze sensu - otrzymamy za nie sowitą nagrodę finansową (będzie na co wydawać pieniądze), a do tego wykonanie tych sidequestów pozwoli nam pozyskać unikalne bronie i pancerze

 

- inwentarz gracza oraz PDA są cały czas przebudowywane, odświeżane

 

- pojawi się więcej typów artefaktów, wciąż będziemy nosić je na pasie w ilości do pięciu sztuk

 

- koniec z artefaktobraniem - wesołym podnoszeniem z ziemi porozrzucanych po niej skarbów Zony; w Clear Sky artefakty są niewidzialne; przy użyciu detektora (znajdziecie go na jednym ze slajdów) idziemy 'bezpieczną' ścieżką pomiędzy anomaliami aż do anomalii, w której wg detektora znajdziemy artefakt, anomalię wysadzamy i pozyskujemy w ten sposób cenne znalezisko; problem pojawia się kiedy artefakt przemieszcza sie między anomaliami, a w końcu go nie widać - znacznie to utrudnia jego zdobycie; będą trzy typy detektorów.

 

- by uchronić graczy od samego początku gry przed wchodzeniem do każdej anomalii GSC postanowiło dać nam do zrozumienia, że by wejść w daną anomalię musimy mieć odpowiedni skafander chroniący przed jej unikatowymi, destrukcyjnymi właściwościami. By miało to sens artefakt czym jest cenniejszy tym ukryty jest wewnątrz silniejszej (groźniejszej) anomalii. "Jest to jeden z elementów, który powinien być zawarty już w Cieniu Czarnobyla" - powiedział Oleg Jaworski. "Pierwotna idea zakładała, iż Stalkerzy wyposażeni w detektory na prawdę mogli eksplorować Strefę w poszukiwaniu tych artefaktów"

 

- w grze nie pojawi się wiele nowych mutantów co więcej nawiązując do słów Olega w rzeczy samej pojawi się jedynie jeden nowy mutant- Bagienna bestia (nie potrafiłem jej opisu przełożyć na polski w oryginale: 'variation of the cloaked abominations from the first game with tentacles around their mouths')

 

- w grze znajdziemy kilka mini-gier jak np. zestrzeliwanie ptaków i inne typy aren, które odwrócą naszą uwagę od bocznych i głównego zadania

 

- wg GSC gra zajmie nam 20 godzin przy koncentrowaniu się w głównej mierze na podstawowym zadaniu

 

- powstać ma sequel S.T.A.L.K.E.R. na konsole (na pewno na X360) tzn takowy jest w 'planach'; na dzień dzisiejszy studio zaznajamia się z technologią konsoli MS i pogłębia na jej temat wiedzę

 

- w 2003 roku wszyscy byli pod wrażeniem unikalnego projektu SoC. Nawet ludzie z branży technologicznej jak Nvidia mówili wówczas, że GSC jest co najmniej pół roku przed innymi ekipami jeżeli chodzi o technologię. Niestety to była tylko grafika nie gra, a na tą studio jeszcze nie było gotowe

 

- dobry znajomy ekipy z Kijowa był zastępcą dyrektora ochrony w elektrowni w Czarnobylu - w Clear Sky znajdziemy go w roli handlarza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Świetne screeny. Właśnie ostatnio przechodzę Stalkera jeszcze raz po prostu znów chciałem poczuć ten klimat. Nowe efekty mogą mi dać jeszcze więcej niezapomnianych widoków i lokacji jak z poprzedniej części. No ale zawsze się znajdą jakieś parapety które wyskoczą, że to kolejny benchmark i patrzenie na FPSy oraz mody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A teraz coś innego wróciłem dopiero z X18 poszedłem do pierwszego Handlarza opkazałem dokumenty wychodząc zamiast wilka był fanatyk. Pomogłem obronić obóz. Poszedłem do Baru. Na drodze do bazy powinności szedł jakiś Najemnik który był moim wrogiem więc go zabiłem. Poszedłem do Baru a tam też napotykam wrogów a jak się z nimi strzelam to Powinność mnie atakuje o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

wyglada na to ze niechcacym, a moze chcacy :P opowiedziales sie po ktorejs ze stron. i teraz ci drudzy beda walic do ciebie. musiales cos wczesniej namieszac. bo w tym rejonie ludziki powinny byc wobec ciebie neutralne.

Nie nie przyłączałem się do nikogo. Ale o dziwo właśnie nie wszyscy są wrogo do mnie nastawieni. Duty jest na żółto i większość stalkerów tylko chodzi chyba takich 2 czy 3 co są na czerwono i do mnie walą a jak ja im odpowiem to Duty mnie atakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy i trzeci screen mnie urzekly:) na tym trzecim pryzpomina mi to cmentarz niedaleko mojej miejscowosci i wg mnie bardzo realnie to wyglada. Zauwazylem tez (nie wiem czy trafnie), ze poziom wizualny zalezy od lokacji. Np. pozostale screeny sa takie OoO, a drugi wyglada tak jak by z ktorejs misji Stalkera SoC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie wiem czemu ale nagle wszyscy Duty zostali moimi przyjaciółmi. Nie robiłem misji dla Voronina oprócz tych typu "zniszcz legowisko" które się same nasuwają. Będzie to miało jakiś wpływ na fabułę albo zakończenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale nagle wszyscy Duty zostali moimi przyjaciółmi. Nie robiłem misji dla Voronina oprócz tych typu "zniszcz legowisko" które się same nasuwają. Będzie to miało jakiś wpływ na fabułę albo zakończenie?

Questy frakcji nie są związane z głównym wątkiem ;). Z tego co mi sie zdaje to może być tylko inne zakończenie (inny filmik) bo przecież jest ich kilka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A teraz dylemat. Poszedłem do Red Forest ale nie wiedziałem, że jest tam tak ciężko i póki co nie mam tam szans więc wracam do Magazynów Wojskowych i automatycznie wyskakuje mi zadanie "Obrona obozu". Mam obronić obóz przed potworami. Od razu przede mną wyskakują 2 dziki. Zabijam je. Ale zadanie nie jest wykonane a dookoła nie ma więcej potworów co robić?

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz dylemat. Poszedłem do Red Forest ale nie wiedziałem, że jest tam tak ciężko i póki co nie mam tam szans więc wracam do Magazynów Wojskowych i automatycznie wyskakuje mi zadanie "Obrona obozu". Mam obronić obóz przed potworami. Od razu przede mną wyskakują 2 dziki. Zabijam je. Ale zadanie nie jest wykonane a dookoła nie ma więcej potworów co robić?

Nic , s.t.a.l.k.e.r. tak ma, takie zadania wykonują się same za drugim, trzecim, czwartym......razem.

 

Edit

 

Jeśli wykonałeś to zadanie to możne on się powtórzyć jak wracasz do danej lokacji. Nie ma możliwości przejścia tej gry bez niewykonanego zadania.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nic , s.t.a.l.k.e.r. tak ma, takie zadania wykonują się same za drugim, trzecim, czwartym......razem.

To będę miał niewykonane zadanie a nie chce mieć bo póki co nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...