Powerslave Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 hehe pogralismy 3on3 :) troche kampienia bylo, a potem sesja zdjeciowa na dworcu w ubikacji :D czekamy tylko na foty qqrydzy bo moje sa kijowej jakosci :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 dokładnie na stos z nimi i tak ściągnę pirata ! nie no lol wielki owszem od czasu do czasu jakich błędzik się pojawi ale żeby cały czas? panowie wrzućcie na looz ;) LPKorn3324 Blad to tylko jeden z bugow, chcialem pokazac, bo taki smieszny i maly komunikat. Chyba nie zaprzeczysz, ze mp beta to zart ? Jesli to miala byc reklama gry to chyba im nie wyszla, ale asus jest zadowolony, bo dostal swoja plansze. :lol2: O ile sp bedzie cos tam wart (w koncu dostal w cda 8/10, czyli zly nie powinien byc) o tyle w odmienione mp nie wierze, a szkoda, bo to takie rozwiniecie gry, sp sie raz przejdzie i koniec przygody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 No pożartowaliśmy sobie trochę. A tak się kończą takie zabawy... Trochę cyrkowych popisów... ... i zabawa granatami... Th-th-th-that's all folks! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 No w końcu ktoś nażeka na tą Betkę :/ Ale tak serio , za efekty pogodowe , błyskawice i cienie 9/10 za ogólną jakość rozgrywek MP 5/10 Wierzę że SP będzie ciekawy i grywalny na wysokim poziomie ciekaw jestem jaką zaimplementują fizykę ?? oby na znacznie wyższym poziomie niż ta w HL2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 FOTY Z WCZORAJ: ja, qqrydza, powerslave i pitbull potrzeby fizjologiczne :) big guns ja i qqrydza in heaven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 no wlasnie... juz wiem czemu boli mnie glowa, troche sie uderzylem podczas lotu :) kurde nie widzialem, ze tak zarabiscie to u Ciebie wyglada, jednak static light to bida :P do wyjscia full wersji musze zminic kompa bo nie przezyje gry bez tych swiatel :) ps. nie mam obeicanego zdjecia w ubikacji :( sluz mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 A dało się grać? Jak Lagi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7600gs Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) Obejrzawszy stację - ładnie to chodzi a po OC karty całkiem ładnie. No i oczywiście ładnie wygląda ;] Klimat jest - jeżeli te tereny i obiekty zostaną wypełnione życiem (albo śmiercią :D) będzie miodnie. Co do multi to muszę się zgodzić - musieli by wysmażyć nowe prostsze (ale wielopoziomowe - przecież ten silnik na to pozwala) mapy i pewnie deczko zmienić mechanikę gry (nie mówiąc o samych trybach) żeby było to solidne przedłużenie Singla. Wolał bym żeby singiel był fachowo zrobiony a multi na odwal niż obie rzeczy schrzanione - jak ktoś sugerował - ale jedyne co mogę zrobić to wyrazić swoją wolę bo wpływu na bieg wypadków nie mam żadnego. Czekamy :] W międzyczasie trza radzia sprzedać - 512 ram extra się przyda :] ciekaw jestem jaką zaimplementują fizykę ?? oby na znacznie wyższym poziomie niż ta w HL2 Oby nie bo przy takim obszarze dzialań pewnie by zabiło to proca/pamięć. Inna rzecz, że pewnie i to da się skonfigurować pod dany sprzęt :D więc niech se będzie maxi skomplikowana żeby ageie zdusiło nawet - co mi tam xD Edytowane 22 Lutego 2007 przez 7600gs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragonDDR Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 ciekaw jestem jaką zaimplementują fizykę ?? oby na znacznie wyższym poziomie niż ta w HL2 też się nad tym zastanawiam, jak grałem w tą betkę to nawet puszki nie dało sie ruszyc :lol: . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Oby nie bo przy takim obszarze dzialań pewnie by zabiło to proca/pamięć. Inna rzecz, że pewnie i to da się skonfigurować pod dany sprzęt :D więc niech se będzie maxi skomplikowana żeby ageie zdusiło nawet - co mi tam xD Ale co ma do tego obszar , przecież proc nie oblicza fizyki z całego obszaru , tylko z danego w którym się znajdujesz i widzisz na ekranie. Gdyby proc zajmował się fizyką i ai dużego obszaru to nie wiem jaki procesor by podołał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7600gs Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 przecież proc nie oblicza fizyki z całego obszaru , tylko z danego w którym się znajdujesz i widzisz na ekranie.Jak sie wlizie na jakiś złom albo na dach bloku to widzialny na ekranie obszar jest całkiem spory nieprawda-ż ? :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_cin Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 ale to nie znaczy ze będziesz widział jak w oddali zwierzaki ze strefy będą biegały i nosami kamienie przewracały (wybaczcie ten mały "żarcik" :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Mam nadzieje ze fizyka będzie taka jaką zapowiadali. Czyli możliwości zestrzelenia konstrukcji na mapie np. kontener z beczkami albo przestrzeliwanie niektórych rodzai ścian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Jak sie wlizie na jakiś złom albo na dach bloku to widzialny na ekranie obszar jest całkiem spory nieprawda-ż ? :-P Proc nie oblicza "fizyki z całego obszaru", a jedynie obiekty które są w interakcji w danej chwili (cpu zajmuje się beczką od momentu kiedy ją trafisz pociskiem do momentu kiedy zastyga w bezruchu). Szczerze wątpię, by fizyka była na poziomie choćby zbliżonym do HL2, w którym havok stanowił jeden z fundamentów engine'u. W Xray są to chyba jakieś autorskie rozwiązania, a już sam ragdoll w MP wygląda słabo. Edytowane 23 Lutego 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Szczerze wątpię, by fizyka była na poziomie choćby zbliżonym do HL2, w którym havok stanowił jeden z fundamentów engine'u. W Xray są to chyba jakieś autorskie rozwiązania, a już sam ragdoll w MP wygląda słabo. Hehe. Nowy trailer http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...alls;subtitle;2 Edytowane 23 Lutego 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) hahaha, nieźle się ubawiłem z tymi psiakami ze strefy i przewracaniem kamieni ;). Osobiscie uwazam ze nic nowego ponad to co w half life 2 widzielismy (a raczej co source ma nam do zaoferowania) nie ujrzymy. Nie ma co się oszukiwac, fizyka z half life 2 była zblizona do idealnej. Moze w samym half life 2 nie było przestrzeliwania scian (chociaz, przez drewno bodajże się dało), ale w counter strike strzelanie przez brame to norma. Havok to havok, raczej. Jedyne czego oczekuję w przyszlosci od fizyki gry, to niszczenie elementów otoczenia. Strzelam w metalowy slup z bazooki = łamie się, albo wygina. Rzucam granat pod scianę = w scianie robi się dziura. Kojarzycie red faction :), to było coś. Coś co powinno zostać rozwinięte. Edytowane 23 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 http://random.gfxile.net/chernobyl/main.ph...amp;startFrom=0 <_< tez tam chce jechac :) pobawic sie w stalkera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Nie patrze daleko w przyszlosc. Znajdzie sie firma, ktora bedzie organizowala wycieczki autokarowe w rejon strefy. Przyznam, ze pisalbym sie na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Nie patrze daleko w przyszlosc. Znajdzie sie firma, ktora bedzie organizowala wycieczki autokarowe w rejon strefy. Przyznam, ze pisalbym sie na to. Myslisz, ze nikt juz na to nie wpadl ? Ja sie juz tyle zdjec i filmow naogladalem, ze wystarczy mi, jakbym tam byl. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 http://www.travelling.kiev.ua/Chernobyltrip.htm tu jest opisane co nalezy zrobic aby pojechac na wycieczke ,kolo 1000 kosztuje od osoby ale trzeba do Kijowa jechac i z Kijowa zawożą cie do strefy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Sie zastanawiam, czy tego typa to poje...ło? http://random.gfxile.net/chernobyl/main.ph...amp;startFrom=1 Jeśli się dobrze orientuje to te wszystkie złomy są tak napromieniowane, że świecą w nocy ;) (oczywiście w przenośni) Ja bym się do tego nawet nie zbliżał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_cin Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) http://www.travelling.kiev.ua/Chernobyltrip.htm tu jest opisane co nalezy zrobic aby pojechac na wycieczke ,kolo 1000 kosztuje od osoby ale trzeba do Kijowa jechac i z Kijowa zawożą cie do strefy. z tego co sie orientowalem to przy odpowiedniej ilosci uczestnikow mozna zblizyc sie nawet do 600zl ... niewykluczone z sie skusze za jakis czas :) ale wolalbym jechac z jakas znajomą ekipą , a nie przypadkowymi turystami ze tak powiem 'extremalnymi' Edytowane 23 Lutego 2007 przez mar_cin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Można pomyśleć o wspólnej wyprawie z forum PPC - co myślicie? Ja się piszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Jedyne czego oczekuję w przyszlosci od fizyki gry, to niszczenie elementów otoczenia. Strzelam w metalowy slup z bazooki = łamie się, albo wygina. Rzucam granat pod scianę = w scianie robi się dziura. Kojarzycie red faction :), to było coś. Coś co powinno zostać rozwinięte.na takie cos jednak troche poczekamy, bo raczej nawet dzisiejsze high endowe maszyny nie byly by w stanie takiego czegos pociagnac no i jednak troche programista by to zajelo... granat rozwala sciane... a co jak granat rozwali jakis filar w budynku, badz wiecej, budynek powinien runac, wiec trzeba by zrobic jakas dobra symulacje zeby zawalanie sie budynkow nie wygladalo sztucznie, no i sama gra byla by troche trudna do zrobienia, wyobraz sobie ze masz jakas misje w miescie, a Ty wyposazony w odpowiednia ilosc ladunkow wybuchowych, granatow i roznego rodzaju broni zrownasz miasto z ziemia :D wszystko wydaje sie cool "fajnie by to wygladalo" ale czy ma to do konca sens? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Można pomyśleć o wspólnej wyprawie z forum PPC - co myślicie? Ja się piszę. Bywaja problemy ze zorganizowaniem gry a ty chcesz wycieczke robic? :lol: Widze ze niektorzy sie zapedzili troche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Pozostańmy może przy grze ;) http://nuclearmonroe.com:80/media/videa/sp-net_ingame01.wmv bardzo fajne video ze snorkami w roli głównej B-) Na jakiejś oficjalce z THQ widziałem, że moga być chyba niewidzialne. Edytowane 23 Lutego 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 Można pomyśleć o wspólnej wyprawie z forum PPC - co myślicie? Ja się piszę. Lepiej szukaj na innych stronach, forach np stalker.pl bo tu raczej nikogo konkretnego nie znajdziesz. O której dziś gracie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 wyobraz sobie ze masz jakas misje w miescie, a Ty wyposazony w odpowiednia ilosc ladunkow wybuchowych, granatow i roznego rodzaju broni zrownasz miasto z ziemia :D wszystko wydaje sie cool "fajnie by to wygladalo" ale czy ma to do konca sens? Wystarczy ograniczyć graczowi dostęp do wszelkiego rodzaju broni [;. Kto powiedzial ze mam od razu wyglądac jak koles z al kaidy po odprawieniu modłów ;). Albo rozwalasz scianę to ma to wplyw na dalszą cześć gry co powoduje mision failed. Są różne rozwiązania. Zalezy od typu gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragonDDR Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Albo poprostu niektoore rzeczy były by dalej niezniszczalne np kluczowe budynki lub chociaz sciany nośne . . . jest wiele mozliwosci 8-) Edytowane 23 Lutego 2007 przez BlackDragonDDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Nowa BEATKA? http://www.fileplanet.com/promotions/stalker/prepromo.aspx Edytowane 23 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...