Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie na stos z nimi i tak ściągnę pirata !

 

nie no lol wielki owszem od czasu do czasu jakich błędzik się pojawi ale żeby cały czas? panowie wrzućcie na looz ;)

LPKorn3324

 

Blad to tylko jeden z bugow, chcialem pokazac, bo taki smieszny i maly komunikat.

Chyba nie zaprzeczysz, ze mp beta to zart ? Jesli to miala byc reklama gry to chyba im nie wyszla, ale asus jest zadowolony, bo dostal swoja plansze. :lol2:

O ile sp bedzie cos tam wart (w koncu dostal w cda 8/10, czyli zly nie powinien byc) o tyle w odmienione mp nie wierze, a szkoda, bo to takie rozwiniecie gry, sp sie raz przejdzie i koniec przygody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w końcu ktoś nażeka na tą Betkę :/

Ale tak serio , za efekty pogodowe , błyskawice i cienie 9/10

za ogólną jakość rozgrywek MP 5/10

 

 

Wierzę że SP będzie ciekawy i grywalny na wysokim poziomie

ciekaw jestem jaką zaimplementują fizykę ??

oby na znacznie wyższym poziomie niż ta w HL2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

no wlasnie... juz wiem czemu boli mnie glowa, troche sie uderzylem podczas lotu :)

 

 

kurde nie widzialem, ze tak zarabiscie to u Ciebie wyglada, jednak static light to bida :P do wyjscia full wersji musze zminic kompa bo nie przezyje gry bez tych swiatel :)

 

ps. nie mam obeicanego zdjecia w ubikacji :(

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

sluz mi

Dołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzawszy stację - ładnie to chodzi a po OC karty całkiem ładnie. No i oczywiście ładnie wygląda ;]

Klimat jest - jeżeli te tereny i obiekty zostaną wypełnione życiem (albo śmiercią :D) będzie miodnie.

Co do multi to muszę się zgodzić - musieli by wysmażyć nowe prostsze (ale wielopoziomowe - przecież ten silnik na to pozwala) mapy i pewnie deczko zmienić mechanikę gry (nie mówiąc o samych trybach) żeby było to solidne przedłużenie Singla. Wolał bym żeby singiel był fachowo zrobiony a multi na odwal niż obie rzeczy schrzanione - jak ktoś sugerował - ale jedyne co mogę zrobić to wyrazić swoją wolę bo wpływu na bieg wypadków nie mam żadnego. Czekamy :] W międzyczasie trza radzia sprzedać - 512 ram extra się przyda :]

ciekaw jestem jaką zaimplementują fizykę ??

oby na znacznie wyższym poziomie niż ta w HL2

Oby nie bo przy takim obszarze dzialań pewnie by zabiło to proca/pamięć.

Inna rzecz, że pewnie i to da się skonfigurować pod dany sprzęt :D więc niech se będzie maxi skomplikowana żeby ageie zdusiło nawet - co mi tam xD

Edytowane przez 7600gs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby nie bo przy takim obszarze dzialań pewnie by zabiło to proca/pamięć.

Inna rzecz, że pewnie i to da się skonfigurować pod dany sprzęt :D więc niech se będzie maxi skomplikowana żeby ageie zdusiło nawet - co mi tam xD

Ale co ma do tego obszar , przecież proc nie oblicza fizyki z całego obszaru , tylko z danego w którym się znajdujesz i widzisz na ekranie. Gdyby proc zajmował się fizyką i ai dużego obszaru to nie wiem jaki procesor by podołał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież proc nie oblicza fizyki z całego obszaru , tylko z danego w którym się znajdujesz i widzisz na ekranie.

Jak sie wlizie na jakiś złom albo na dach bloku to widzialny na ekranie obszar jest całkiem spory nieprawda-ż ? :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie wlizie na jakiś złom albo na dach bloku to widzialny na ekranie obszar jest całkiem spory nieprawda-ż ? :-P

Proc nie oblicza "fizyki z całego obszaru", a jedynie obiekty które są w interakcji w danej chwili (cpu zajmuje się beczką od momentu kiedy ją trafisz pociskiem do momentu kiedy zastyga w bezruchu).

 

Szczerze wątpię, by fizyka była na poziomie choćby zbliżonym do HL2, w którym havok stanowił jeden z fundamentów engine'u. W Xray są to chyba jakieś autorskie rozwiązania, a już sam ragdoll w MP wygląda słabo.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wątpię, by fizyka była na poziomie choćby zbliżonym do HL2, w którym havok stanowił jeden z fundamentów engine'u. W Xray są to chyba jakieś autorskie rozwiązania, a już sam ragdoll w MP wygląda słabo.

Hehe.

 

 

 

Nowy trailer

 

http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...alls;subtitle;2

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha, nieźle się ubawiłem z tymi psiakami ze strefy i przewracaniem kamieni ;). Osobiscie uwazam ze nic nowego ponad to co w half life 2 widzielismy (a raczej co source ma nam do zaoferowania) nie ujrzymy. Nie ma co się oszukiwac, fizyka z half life 2 była zblizona do idealnej. Moze w samym half life 2 nie było przestrzeliwania scian (chociaz, przez drewno bodajże się dało), ale w counter strike strzelanie przez brame to norma. Havok to havok, raczej. Jedyne czego oczekuję w przyszlosci od fizyki gry, to niszczenie elementów otoczenia. Strzelam w metalowy slup z bazooki = łamie się, albo wygina. Rzucam granat pod scianę = w scianie robi się dziura. Kojarzycie red faction :), to było coś. Coś co powinno zostać rozwinięte.

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrze daleko w przyszlosc.

Znajdzie sie firma, ktora bedzie organizowala wycieczki autokarowe w rejon strefy.

Przyznam, ze pisalbym sie na to.

Myslisz, ze nikt juz na to nie wpadl ?

 

Ja sie juz tyle zdjec i filmow naogladalem, ze wystarczy mi, jakbym tam byl. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sie zastanawiam, czy tego typa to poje...ło? http://random.gfxile.net/chernobyl/main.ph...amp;startFrom=1

Jeśli się dobrze orientuje to te wszystkie złomy są tak napromieniowane, że świecą w nocy ;) (oczywiście w przenośni)

Ja bym się do tego nawet nie zbliżał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.travelling.kiev.ua/Chernobyltrip.htm tu jest opisane co nalezy zrobic aby pojechac na wycieczke ,kolo 1000 kosztuje od osoby ale trzeba do Kijowa jechac i z Kijowa zawożą cie do strefy.

 

z tego co sie orientowalem to przy odpowiedniej ilosci uczestnikow mozna zblizyc sie nawet do 600zl

... niewykluczone z sie skusze za jakis czas :) ale wolalbym jechac z jakas znajomą ekipą ,

a nie przypadkowymi turystami ze tak powiem 'extremalnymi'

Edytowane przez mar_cin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne czego oczekuję w przyszlosci od fizyki gry, to niszczenie elementów otoczenia. Strzelam w metalowy slup z bazooki = łamie się, albo wygina. Rzucam granat pod scianę = w scianie robi się dziura. Kojarzycie red faction :), to było coś. Coś co powinno zostać rozwinięte.

na takie cos jednak troche poczekamy, bo raczej nawet dzisiejsze high endowe maszyny nie byly by w stanie takiego czegos pociagnac no i jednak troche programista by to zajelo... granat rozwala sciane... a co jak granat rozwali jakis filar w budynku, badz wiecej, budynek powinien runac, wiec trzeba by zrobic jakas dobra symulacje zeby zawalanie sie budynkow nie wygladalo sztucznie, no i sama gra byla by troche trudna do zrobienia, wyobraz sobie ze masz jakas misje w miescie, a Ty wyposazony w odpowiednia ilosc ladunkow wybuchowych, granatow i roznego rodzaju broni zrownasz miasto z ziemia :D wszystko wydaje sie cool "fajnie by to wygladalo" ale czy ma to do konca sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można pomyśleć o wspólnej wyprawie z forum PPC - co myślicie?

Ja się piszę.

Bywaja problemy ze zorganizowaniem gry a ty chcesz wycieczke robic? :lol: Widze ze niektorzy sie zapedzili troche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostańmy może przy grze ;)

http://nuclearmonroe.com:80/media/videa/sp-net_ingame01.wmv

 

bardzo fajne video ze snorkami w roli głównej B-)

Na jakiejś oficjalce z THQ widziałem, że moga być chyba niewidzialne.

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Można pomyśleć o wspólnej wyprawie z forum PPC - co myślicie?

Ja się piszę.

Lepiej szukaj na innych stronach, forach np stalker.pl bo tu raczej nikogo konkretnego nie znajdziesz.

 

O której dziś gracie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyobraz sobie ze masz jakas misje w miescie, a Ty wyposazony w odpowiednia ilosc ladunkow wybuchowych, granatow i roznego rodzaju broni zrownasz miasto z ziemia :D wszystko wydaje sie cool "fajnie by to wygladalo" ale czy ma to do konca sens?

Wystarczy ograniczyć graczowi dostęp do wszelkiego rodzaju broni [;. Kto powiedzial ze mam od razu wyglądac jak koles z al kaidy po odprawieniu modłów ;). Albo rozwalasz scianę to ma to wplyw na dalszą cześć gry co powoduje mision failed. Są różne rozwiązania. Zalezy od typu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...