Szawel Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2007 Widzę, że mój post wywołał zamieszanie ;] A chciałem tylko pokazać że śmieciarstwo dociera nawet do miejsc gdzie można by się tego spodziewać na ostatnim miejscu. Coś jakby zobaczyć antenę satelitarną na krytej słomą chacie na Syberii :D Niby możliwe, ale jakże szokujące :D Nie miało to związku z promieniowaniem, czy w ogóle ze strefą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed00s Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2007 Tak to jest :P heeh buraki wszedzie wlaza i nasmieca :P Nie wie tylko jak to mozna bylo inaczej zinterpretowac. Pogralem w gre pare minut .... Ze Na Da podskakuje do gory jak by byl w stanie niewazkosci a spada jak przy 4 razy wiekrzej grawitacji. Samo poruszanie sie jakos ujdzie, ale weszlem na wierzyczke i nie moglem wyskoczyc za barierke, a szkoda bylo by bardziej realistycznie. A tyle czekalem na ta gre nic zobaczymy jak wyjdzie pelna wersja :D I maly ot moze ktos zna Rzad zastanawial sie co zrobic z tym FAntem tyle dobrej ziemi sie marnowalo naokolo Bylej Elektrowni w Czernobylu ... zasiali tam machorke a na papierosach napisali ... Ministerstwo Zdrowia Ostrzega po raz ostatni :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragonDDR Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2007 Panowie . . . i Panie ;) o co chodzi tej grze? Ustawiam sobie rozdz. 1944x1200 (czy jakos tak) Wszystko na max lacznie z AA i AF i dalej sa postrzępione krawędzie, mozna to jakos normalnie ustawic? =/ Gdzie można jeszcze podkręcic ustawienia? Proobowałem ustawiac AA i AF w grze oraz w sterownikach, transparent AA wlaczone (z wyl tez proobowałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2007 A tutaj MROŻĄCY KREW W ŻYŁACH MUTANT i kilku stalkerów: http://www.pripyat.com//sm/site/photogalle.../309/2129_3.jpg Facet nie jest ładny no ale żeby od razu mutant ;)? @BlackDragonDDR u mnie przy 1600:1200 nie widać postrzępionych krawędzi. A daj wszystko na LOW może przez ten filtr masz takie złudzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2007 ano ano, co do promieniowania to zdaje sobie sprawe ze tam bloodsucker`y ze stalkera nie biegaja i w wiekszej czesci tego terenu mozna w miare (oczywiscie z zachowaniem pewnych norm bezpieczenstwa) spokojnie przebywac. no to wielkie sorry widac ze jakies korasy z zachodu przyjechali i mysla ze moga tu zrobic mega smeitnisko. zal imo tez a co do promieniowania sadze ze wiekszosc terenu strefu mzona zunac ze rezerwat najprawdziwszej dziekiej przyrody gdzie dzik czy lis nie wiedza kim jest czlowiek i naprawde maja bite jak sie pojawi w promieniu 5m.. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Co do przyrody to masz rację, to jest naprawdę wielki rezerwat i chyba już na Ukrainie ostatni. Wystarczy zobaczyć zdjęcia satelitarne, praktycznie lasy zostały tylko wokoło Czarnobyla w pozostałej części Ukrainy już ich w ogóle nie ma :( CO DO STALKERA to MP wymiata, są talenty z góry listy z którymi można bardzo miło pograć - Poland_Boy - TO JA :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Są też talenty które już wyczaiły hacki. Ostatnio sobie gram, dopiero zaczęła się runda a koleś mi wybiega w armor v3 i mega automatem. Potem biegal po mapie i pruł do ludzi przez ściany. ;/// Niefajnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Multi w STALKERZE to tylko przystawka do dania głownego, czyli trybu SinglePlayer ;] jużżż nie moge się doczekać! data premiery będzie świętem, dniem wolnym od pracy :D pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carl Orff Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 przyjme od dobrych ludzi cdkey, moze komus juz sie znudzil stalker - w co watpie :P chcialbym kuknac choc troche ile sie zmienilo od poprzedniej bety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Damiano69 :) Ostatnim razem kiedy brałem dzień urlopu dla gry , to było podczas premiery FAR CRY tak :) , wziołem wtedy urlop żeby sobie w spokoju przejść połowę gry . Teraz to raczej tego nie zrobie ,bo i pracę mam luźniejszą :) dodać należy że FC był moją pierwszą orginalną grą , wydanych pieniędzy nie żałuję. Stalkera pewnie też kupie , takie rodzynki warto mieć w orginale . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Gracie coś dzisiaj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Gracie coś dzisiaj? Ja bym chciał zobaczyć jak to wygląda bez lagów :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Dzisiaj w południe i wczorajszego późnego wieczoru było bardzo ładnie. Wybieram jakiś serwer z małym pingiem i tyle, wacha się się w granicach 50-70. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Ja bym chciał zobaczyć jak to wygląda bez lagów :wink:Owszem, bo w takiej postaci jak jest teraz to żal dupe ściska ... mi się już parę dni temu odechciało grać z tego powodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Owszem, bo w takiej postaci jak jest teraz to żal dupe ściska ... mi się już parę dni temu odechciało grać z tego powodu. Same here. Przetestowalem, wywalilem, przeciez nie bede na sile gral, bo na dluzsza mete to po prostu nie ma sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Spotkaliśmy się ponownie z LCC zupełnie przez przypadek i gdyby raz wszystkich nie wyrzuciło z serwera byłoby bardzo dobrze. A taki był końcowy wynik... ... musiałem się trochę zrehabilitować bo ostatni screen LCC z deka mnie kompromitował. :wink: Tym razem zachowywałem się jak myśliwy na polowaniu. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 The German PC magazine GameStar Review: Rating =============================================== Playtime SP: 15 hours Fun/Time factor: thrilling from the first until the last minute Level: from intermediate to pro (start is easy, high accessability) Available format: 4:3 5:4 16:9 16:10 Copy protection: Securom RATING: (they have a rating system ranging from 1 -10 -- 10 is best) [+ = positive; - = negative] Graphics: + spectacular light effects; - animations => 9/10 Sound: + (...)Soundtrack; + (...)environmental sounds; - flat weaponsounds; - only few voices => 8/10 Balance: + good learning curve... ; - ... which could be changed by random events => 8/10 Atmosphere: + coherent endtime world; + awesome horrormoments; => 10/10 handling: + good fps handling; - lengthy inventory management => 9/10 Extend: + 10 Territories for free roaming and exploration; + scores of subquests; + (...) replayability very high => 9/10 Leveldesign: + handmade; no buildings are similar; + multiple solutions => 10/10 KI: + dodges; + uses all weapons; + independent behaviour; - infrequent ki errors => 9/10 Weapons&extras: + weapons customizable; - low weapon varity => 9/10 Story: + dense story; + mystical cutscenes; - parts of the plot left in the dark =>9/10 ====> Ratin : 90 Conclusion : The most atmospheric Shooter ever =============================================== Takie streszczenie recenzji z Gamestara :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7600gs Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 Playtime SP: 15 hours :blink: tylko tyle ? :wacko: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2007 :blink: tylko tyle ? :wacko:w CDA w recce napisali, ze 40H Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 @qqrydza, no popykaliśmy sobie :) U Ciebie to wygląda ekstra, ja niestety z moją grafą jestem zmuszony do gry na minimum :) Ale powiem, że grając za często w MP traci się klimat gry, dlatego, że wszystko robi się takie trochę automatyczne... . Co do 15 godzin, to trochę mało, oby się pomylili... jednak z drugiej strony to co obliczyłem to wyszło te 43 minuty zejścia całej mapy + atrakcje, więc może to być prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 Ale powiem, że grając za często w MP traci się klimat gry, dlatego, że wszystko robi się takie trochę automatyczne... . No ja tak napisać nie mogę. Jeśli chodzi o czas gry to wiadomo jest, że zależy on od samego gracza(przykładem może być np: prey, jeden grał 6h a inny 10h) i takie wartości można traktować z dużym przybliżeniem i względnie. Dodatkowo można wziąć pod uwagę ocenę na + "replayability very high", które zapewne dają alternatywne zakończenia oraz świat gry tętniący własnym życiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 Ooo, LCC Ty ostatnio u mnie na serwerze byłes :)))) postawiłem serwer dla kumpla i dla siebie na dwóch, i wylazłem do windowsa mu powiedzieć, że serwer działa, wracam a tu mi poland_boy śmiga pomiędzy budynkami [; Stalker fajny itd, ale odpaliłem sobie wczoraj half life 2 deathmatch...no i z fizyką jest fajniej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 @apo5, ano to ja byłem :) A zachciało mi się na 2 osoby popykać no i wchodzę tab i myśl - skąd ja znam ten nick... aaa no tak apo5 z ppc :) No to nagle naszła mnie nieodparta chęć rozwalenia Ci kokosa :) A tak w ogóle to nie wiem jak można grać na 2. Ja próbowałem z bratem, ale nudzi się tak biegać po całej mapie i się szukać, trochę za duża strata czasu :) No ale to moje zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 (edytowane) No coooś Ty, skradanka na dwóch jest MEGA ZAJEDWABISTA. Zależy co kto lubi oczywiście. Super się gra na dwóch, cisza, każdy się czai i tylko słychać ryki i jęki zwierzyny czającej się dookoła (aż czasem ciary po plecach przechodzą). Czasem się czujesz jak myśliwy a czasem jak zwierzyna, która wie że jest obserwowana i zastanawia się kiedy padnie strzał ze snajpy. No i te pioruny ... zmienne warunki pogodowe to jest wlaśnie to co mi się najbardziej w tej becie spodobało. Generalnie granie 1 na 1 również może sprawiać przyjemność. A jeszcze jak LEJE, jest noc i masz latarke na głowie i nagle Ci kumpel zza scany wyskoczy to zawału można dostac :D Edytowane 27 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragonDDR Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 . . . No i te pioruny ... zmienne warunki pogodowe to jest wlaśnie to co mi się najbardziej w tej becie spodobało. . . Zauwazyliscie ze niebo NIE rozblyska podczas burzy? Chodzi o same chmoorki :blink: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 te 15h to nei jestem pewien czy to nie jest czas w jaki grali, a nie ukończyli grę. Z drugiej strony nawet te 15h to jest raczej bieg przez poziomy, a nie gra o wykonywaniu pobocznych zadań w ogóle nie pisze ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 Panowie szukam CD-Keya dla kumpla, jeśli jeszcze ktoś ma wolny to proszę o kontakt na GG: 1622814. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 No coooś Ty, skradanka na dwóch jest MEGA ZAJEDWABISTA. Zależy co kto lubi oczywiście. Super się gra na dwóch, cisza, każdy się czai i tylko słychać ryki i jęki zwierzyny czającej się dookoła (aż czasem ciary po plecach przechodzą). Czasem się czujesz jak myśliwy a czasem jak zwierzyna, która wie że jest obserwowana i zastanawia się kiedy padnie strzał ze snajpy. No i te pioruny ... zmienne warunki pogodowe to jest wlaśnie to co mi się najbardziej w tej becie spodobało. Generalnie granie 1 na 1 również może sprawiać przyjemność. A jeszcze jak LEJE, jest noc i masz latarke na głowie i nagle Ci kumpel zza scany wyskoczy to zawału można dostac :DPopieram, 1on1 syci w tej postaci jak jest :) Nawet trudno to porównać z nawalanką na pałę przy większej ilości graczy. Tego trzeba spróbować. Ja tak grałem z Carsonem po pare ładnych godzin w ciągu nocy, czasami się zdarzało, że kończyliśmy o 4 nad ranem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...;om_clk=topslot Na 2 stronie ciekawostki o mutantach i zomiakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2007 ok to może tak przy okazji wkleję tłumaczenie tej oceny gamestara- w sumie po ang łatwo skojarzyć ale jeżeli ktoś woli przyjrzeć sie po polsku to proszę: No proszę myślałem, że tej nocy nic już nie napiszę, a tu taka niespodzianka. Po recenzji w rodzimym czasopiśmie CD-Action rozgorzała zaciekła dyskusja jak to recenzja przeinaczała fakty, że lakoniczna albo pisana bez polotu. Wreszcie ocena mogła niepokoić. Pisałem wtedy, że trzeba zaczekać na kolejne recenzje i co prawda ani IGN ani Gamespot jeszcze takowej nie napisały lecz ... zrobił to Gamestar.de, który zresztą jakiś czas temu gruntownie przetestował wersję demonstracyjną. Wstęp się nieco przedłużył więc przejdźmy do konkretów. Gamestar wycenił grę na uwaga! 3...2..1. 90%. Co prawda na chwilę obecną nie dysponujemy jeszcze dokładnym tekstem z recenzji lecz dostępne jest za to małe podsumowanie jaki element dostał jaką notę: Czas gry: 15 godzin Zabawa/Czynnik czasowy: ekscytująca od pierwszej do ostatniej minuty Poziom: od średniego do trudnego Dostępne formaty: 4:3 5:4 16:9 16:10 Zabezpieczenie: Securom Grafika: 9/10 + spektakularne efekty świetlne; - animacja Dźwięk: 8/10 + ścieżka dźwiękowa z gry + dźwięki środowiska; - płaskie odgłosy broni - tylko kilka głosów Balans: 8/10 + dobra krzywa nauki ... - która mogła by być urozmaicona przez losowe wydarzenia Atmosfera: 10/10 + spójny świat gry + wspaniałe momenty grozy Wyważenie: 9/10 + dobry fps - przydługawe zarządzanie inwentarzem Rozbudowanie: 9/10 + 10 terytoriów do badania i wędrówki + noty za questy + (...) można bardzo często powracać do gry Poziomy: 10/10 + stworzone od podstaw + nic nie jest takie same + wiele rozwiązań AI: 9/10 + uniki + używa wszystkich broni + niezależne zachowanie + mało błędów Bronie: 9/10 + możliwość użycia wielu kombinacji dodatków - małe zróżnicowanie broni* Fabuła: 9/10 + wiele wątków + mistyczne cut-scenki - część wątków została zminimalizowana Całość kończy zdanie: "Najbardziej klimatyczny shooter jaki kiedykolwiek powstał". A recenzja wygląda tak (pomniejszenie). W tym małym podglądzie widać, że recenzja jest całkiem interesująco złożona- choćby cała strona poświęcona na mapkę strefy z krótkim przedstawieniem każdego obszaru, a także sporo poświęcono grafice, różnicą na różnym poziomie detali. * tajemnicze słówko "varity" to najprawdopodobniej "variety" czyli różnorodność ale czy możemy mówić o małej różnorodności broni kiedy ich jest ... 30? by stalker.funday.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...