Skocz do zawartości
snc

Dragon Age 1 / 2 / Inquisition / The Veilguard - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Gra jak większość teraz była robiona pewnie pod konsole to i dlatego ze sterowaniem może być kłopot na PC. Ja jednak od zeszłego wtorku opuściłem "PC Master Race" i będę zapylać na PS4 :) zobaczymy jak sterowanie w RPG-ach wygląda na konsoli, bo w GTA V steruje się super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo w końcu mi się udało pograć... przeszedłem prolog i pobiegałem trochę po pierwszej lokacji z misją (chyba koło Redcliff) i jest GIT :) Na konsoli sterowanie taktyczne jest nawet znośne. Coś czuję, że długo w nic innego nie pogram :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze jaja  to jednak zabezpieczenie DRM, które po kilku zmianach GPU blokuje grę :P Potrzebny jest nowy kod żeby ruszyło. Może po jakimś czasie blokada schodzi, ale osiem godzin od jej ujrzenia wciąż obowiązuje. Milusi. 

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Caleb

Gdzieś mi to wczoraj mignęło - chyba Kotaku też miało zonka na zmiana GPU = DRM failure.

Zabawne też jest ustawienie pamięci wirtualnej na 4096MB i kilka zabaw z ustawieniami - fps mi spadł jakbym odpalił wszysto na Ultra na swoim złomie. Dropy do 14fps a średnia niewiele wyższa :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mną już 5 godzin gry i powiem, że gdyby nie sterowanie (przede wszystkim) i kamera ( w mniejszym stopniu) to byłaby całkiem ciekawa pozycja. Sterowanie najlepsze było w Origins, ale pewnie do tego już nie wrócą.

 

Mam jeszcze pytanie:  gdzie mogę uzupełniać mikstury lecznicze i regenerujące??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sugerujesz Sebastian jakieś ukryte uberpróbkowanie??

Raczej zwykły błąd - rozdzielczość faktycznie się nie zmieniła, było 2560x co potwierdziło zrobienie screena. Dopiero zmiana na 1024x i ponowne ustawienie 1920x zaowocowało 1920x i wyniki wróciły do normy. 

@Caleb

Gdzieś mi to wczoraj mignęło - chyba Kotaku też miało zonka na zmiana GPU = DRM failure.

Zabawne też jest ustawienie pamięci wirtualnej na 4096MB i kilka zabaw z ustawieniami - fps mi spadł jakbym odpalił wszysto na Ultra na swoim złomie. Dropy do 14fps a średnia niewiele wyższa :lol2:

Ten test robił TechReport chyba, a Kotaku linkowało, ale zgadza się - DRM psuje zabawę :) Dwa kody już poszły, trzeciego kuźwa nie będzie, chyba że blokada jest czasowa i będziemy mogli do tematu wrócić. Więcej gier z tym ścierwem = brak testów CPU/GPU... 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda multiplayer match making na PC?? wczoraj pierwszy raz odpaliłem multi na PS4 i niezbyt mi przypadł do gustu. Kilka razy musiałem wychodzić z lobby, bo mnie wrzucało do party z ludźmi o 10+ lvl wyżej, którzy naturalnie nie chcieli grać z lvl 1 noobem :P

 

Dopiero chyba za 3 czy 4 razem udało mi się znaleźć party "na poziomie" i przeszliśmy elfie ruiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, bo mam problem z Origin. Czy komuś z was przy zakupie czegokolwiek na tej platformie wyskakiwał błąd 10048. Nie mogę się z tym uporać już od dłuższego czasu, pisałam do supportu zarówno Origin jak i EA, jedni odsyłają do drugich, nikt nie chce pomóc. Próbowałam już zarówno płatności kartą, jak i przez paypal. Cały czas to samo, już mnie to zaczyna drażnić. Limitów żadnych nie mam, bo na steamie płacę normalnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dragon_age_grafika_2.png

Test wydajności kart graficznych w Dragon Age: Inquisition powstawał w ciężkich bólach, których przyczyny należy upatrywać w nowych zabezpieczeniach anty-pirackich, skutecznie utrudniających też przygotowywanie takich publikacji. Głównym winowajcą okazuje się DENUVO, będące najbardziej zaawansowanym systemem do zabezpieczania gier komputerowych przed nielegalnym kopiowaniem, którego jeszcze nie zdołano rozszyfrować, bowiem FIFA 15 oraz Lords of The Fallen wciąż pozostają niezłamane. Dragon Age: Inquisition również korzysta z takiego rozwiązania. Normalnemu użytkownikowi raczej nie będzie ono przeszkadzać, wszak zamiast wymianą podzespołów w platformie testowej, spokojnie zajmie się graniem... W zdecydowanie gorszej sytuacji są dziennikarze, pracujący w takich redakcjach jak PurePC. Oczywiście, możemy wykluczyć Dragon Age: Inquisition z jakichkolwiek testów sprzętowych, żaden problem, ale czytelnicy chcieliby poznać realne wymagania sprzętowe takiego tytułu. Dlatego nie zrezygnowaliśmy pomimo przeciwności losu...

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to działa tak - ogólny profil z opcji + MSAA x2 dla High. Tylko przy Ultra+ dawałem wsio na maska ponad zwykłe Ultra. Coś konkretnego potrzeba? Mogę jutro sprawdzić. 

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ja. [; To GPU wziąłem z ostatniego porównania jako 'średnia karta' od zielonych. Ja mam 660 i zaczęły się schody gdy zacząłem zwracać uwagę na smaczki i odkryłem że jest wbudowany bench. Który o kant [gluteus maximus] można rozbić. Pobudka w Haven robiła mi większy drop niż to co zaprezentowali jako test fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój pierwszy post tutaj, zatem bądźcie wyrozumiali. 

 

Mam grę, specyfikacje macie w sygnie. Rozumiem że gra ma mocne wymagania, a ja mam aktualnie mało ramów(juz niedługo będzie 8gb), ale po ustawieniu suwaków na coś pomiędzy medium-high i cieni na niskie oraz bez HBAO i MSAA gra ma problemy z płynnym działaniem, co denerwuje. 

 

Mianowicie problem polega na tym, że gra ma co chwila dropy fpsów, czasem działa na 60 klatkach przez pare minut, a potem nagle potrafi spaść nawet do zera albo np 15fps, a czasami dropy występują dużo częściej. Jeżeli to problem z mała ilością ram okej, ale zauważałem, że często drop następuje przy nowych dźwiękach. Macie jakieś rozwiązania, aby pozbyć sie tych spadków? Jeżeli to wina ramów poczekam na te 8gb i wtedy powtórzę pytanie jeżeli problem będzie nadal występować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...