Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki.

ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc?

AAAAAAAAAAAAAAAA.

Na pewno gracie w 3 cz ?

pokaż mi <span style="color:red;">[ciach!]</span>a screeny bo jak gram w 1024 i high i nie widze cieni tworzonych przez latarke.

próbujesz wmówić coś czego nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie grał, lub ma shadows off.

 

W którymśtam levelu jest koleś, co jest powieszony za nogę i przed nim jest lampa i daje on cień krzyża na ściany. Masakra.

Cienie w D3 są wszędzie. A przy levelach się sporo napracowali, zrobili taką bazę na marsie, że nie idziesz i się nie zastanawiasz pocototu, tylko ma się wrażenie, że wszystko jest na swoim miejscu. [zaraz zrobię screena tego]

 

A maszyny działające do okoła, dalej "robiące swoją prace" mimo tego zamieszania całego daje fajny efekt. No i cieniami rzucają na prawo i na lewo po ścianach, miazga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie grał, lub ma shadows off.

 

W którymśtam levelu jest koleś, co jest powieszony za nogę i przed nim jest lampa i daje on cień krzyża na ściany. Masakra.

Cienie w D3 są wszędzie. A przy levelach się sporo napracowali, zrobili taką bazę na marsie, że nie idziesz i się nie zastanawiasz pocototu, tylko ma się wrażenie, że wszystko jest na swoim miejscu. [zaraz zrobię screena tego]

 

A maszyny działające do okoła, dalej "robiące swoją prace" mimo tego zamieszania całego daje fajny efekt. No i cieniami rzucają na prawo i na lewo po ścianach, miazga.

umiesz czytać?

TWORZONYCH PRZEZ LATARKE. CZYLI POŚWIECE NA JAKIŚ PRZEDMIOT A ON RZUCA CIEŃ

<span style="color:red;">[ciach!]</span>a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki.

ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc?

AAAAAAAAAAAAAAAA.

Na pewno gracie w 3 cz ?

Daj spokój Kaeres :D Wiesz jak to się gra z shadows off :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki.

ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc?

AAAAAAAAAAAAAAAA.

Na pewno gracie w 3 cz ?

Daj spokój Kaeres :D Wiesz jak to się gra z shadows off :lol:

tak pewnie , gram bez cieni i bump mapingu, chłopie puknij sie.

d4 to daj screen jak latarką robisz cień kartony, pudełka ewentualnie rury;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki.

ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc?

AAAAAAAAAAAAAAAA.

Na pewno gracie w 3 cz ?

Daj spokój Kaeres :D Wiesz jak to się gra z shadows off :lol:

tak pewnie , gram bez cieni i bump mapingu, chłopie puknij sie.

d4 to daj screen jak latarką robisz cień kartony, pudełka ewentualnie rury;]

niewiem czy zauwazyłeś ale kazde zrodło swiatła w doomie rzuca cien wiec niepier.... głupot bo mie krew zalewa dzieki cieniom własnie doom kopie FarCraja w grafice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres - umiesz czytać ze zrozumieniem?

 

Nie napisałem, że cieni jest mało - napisałem, że gra jest tak ciemna, że niewiele z tych cieni widać. A i owszem - dynamiczne oświetlenie jest co krok - i faktem jest, że D3 jest chyba pierwszą grą która stosuje je w takiej ilości, ale bynajmniej - nie jest pierwszą która je stosuje i żaden to przełom - conajwyżej ewoulcja w jedynym słusznym kierunku (czyli w kierunku raytracingu w czasie rzeczywistym).

 

d4 - jak pijany płotu będe trzymał się tezy, że levele są robione bez polotu - cały czas utarty schemat -> idź do przodu bo zgubić się nie da.

 

Poza tym - gra jest upstrzona bezsensami - np przyładowanie piłą łańcuchową w monitor nie rozbija go. Szkielety w delta-labs 4 krwawią jak się je potrkatuje piłą. Nie mozna rozgibać większości trupów - ozdobników (czyli wszelakich ukrzyżowanych/rozwleczonych gostków - np tego jednego przybitego do sufitu). Im dalej w grę tym mniej jest zaskoczeń typu odpadające kable czy ściany. Co więcej - Id cały czas stosuje te same sztuczki - czyli za co 5 drzwiami jest Imp czekający aby skoczyć na gościa - za pierwszym razem może to i było fajne - za 20 stało się przewidywalne.

 

Na początku gry potwory wyłaziły zewsząd - na końcu - robi się czerwono, bzz, potworek wyskakuje...

 

Dalej - dlaczego wszystkie ciała potworów albo się spalają, albo 'gniją' w czasie rzeczywistym? Rozumiem - oszczędność trójkątów - ale może dałob się to wyłączyć... zawsze chciałem pobawić sie piłą łańcuchową...

 

Wracając do leveli - gdzie jaka to baza kiedy pozbawiona jest wszelakich mieszkań czy kwater? W grze są dwa kible na krzyż (rozumiem, że za potrzebą z delta labs 5 leciało się do alpha 3...). Dalej - gdzie są rodziny naukowców? Rozumiem, że robole i marynarze mają 6 miesięczne kontrakty, ale naukowcy są na marsie raczej na dłuższy czas.

 

Gdzie są kobiety? Poza dwoma które widać musiały mieć wielkie powodzenie (koff, koff) cała baza to sami faceci... itd itp.

 

Porządnie stworzona 'baza kosmiczna' to była w System Shock II. To co mamy w doomie to standardowe, nudne poziomy typu - idź za sznureczkiem. Brakuje tylko białej linii na podłodze wyznaczającej gdzie trzeba się udać.

 

BTW - co to do jasnej cholery są za 'narośla' dookoła bazy? Walczymy z piekłem, czy z zergami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jericho666 czy jak ci tam jesteś idiotą , naucz sie czytać pisałęm o latarce.

 

 

a co do cieni tworzonych przez latarke sprawa sie chyba wyjaśniła. mam lekko podkręcony config lukasrza, i uwaga: nie wszystkie rzeczy oświetlone latarką dają cień. specjalnie wgrałem poprzedni config i tam było ok. więc sprawa wyjaśniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jericho666 czy jak ci tam jesteś idiotą , naucz sie czytać pisałęm o latarce.

 

 

a co do cieni tworzonych przez latarke sprawa sie chyba wyjaśniła. mam lekko podkręcony config lukasrza, i uwaga: nie wszystkie rzeczy oświetlone latarką dają cień. specjalnie wgrałem poprzedni config i tam było ok. więc sprawa wyjaśniona.

Leborg czy jak ci tam gamoniu mowiłem o wszystich światłach a twoj spieprzony config mnie nie interesuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przejrzalem caly temat i nie zauwazylem odpowiedzi na moje pytanie, wiec do tych co przeszli cala gre albo chcoiaz dalej niz ja mam pytanie.

W etapie... bodajrze 7 - w tym przed ORT: ORT: ORT: kturym jedzie sie kolejka z takim jednym gostkiem - rozwalam wrogow, wchodze na gore i na jednym monitorze musze podac kod... i tu jest problem.. JAKI TO KOD?????

Lukalem PDA ale tam nic nei znalazlem, prosze o pomoc i z gory dziekuje :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przejrzalem caly temat i nie zauwazylem odpowiedzi na moje pytanie, wiec do tych co przeszli cala gre albo chcoiaz dalej niz ja mam pytanie.

W etapie... bodajrze 7 - w tym przed ORT: ORT: ORT: kturym jedzie sie kolejka z takim jednym gostkiem - rozwalam wrogow, wchodze na gore i na jednym monitorze musze podac kod... i tu jest problem.. JAKI TO KOD?????

Lukalem PDA ale tam nic nei znalazlem, prosze o pomoc i z gory dziekuje :]

Hmmm bardzo ciekawe co ty mowisz bo ja ten kod podawalem na poprzedniej stonie i kilkanascie stron temu wiec nie przegladales wcale :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki.

ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc?

AAAAAAAAAAAAAAAA.

Na pewno gracie w 3 cz ?

Daj spokój Kaeres :D Wiesz jak to się gra z shadows off :lol:

tak pewnie , gram bez cieni i bump mapingu, chłopie puknij sie.

d4 to daj screen jak latarką robisz cień kartony, pudełka ewentualnie rury;]

:lol: Czekam tylko na miejsce bo nawet mam filmiki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przejrzalem caly temat i nie zauwazylem odpowiedzi na moje pytanie, wiec do tych co przeszli cala gre albo chcoiaz dalej niz ja mam pytanie.

W etapie... bodajrze 7 - w tym przed ORT: ORT: ORT: kturym jedzie sie kolejka z takim jednym gostkiem - rozwalam wrogow, wchodze na gore i na jednym monitorze musze podac kod... i tu jest problem.. JAKI TO KOD?????

Lukalem PDA ale tam nic nei znalazlem, prosze o pomoc i z gory dziekuje :]

na 100% jest w pda przeczytaj wszystkie maile 5 osób od gory to jest jakaś minuta czasu i nietrzeba znac angielskiego poprostu znajdz 3 cyfrową liczbe i tyle a jezeli jakim cudem nie znalazłes tych pda tobyło podawane wczesniej niepamietam na ktorej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walkthrough do Dooma - tutaj, wystarczy po kolei śledzić, rozpisany planszami, dostępne również info z PDA,kody do szafek etc. Czytać i szukać!!! :D

error link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

gdyby jeszcze Id pozwoliło obejrzeć te cienie więcej niż raz... poza tym już thiefie III też są dynamiczne cienie per-pixel :P zresztą w kkrieger też były :P

Przeciez to sa Twoje slowa.

Co tu jest ciezkiego do zrozumienia.

Wyraznie napisales, ze sa bardzo zadko (...wiecej niż raz...) wiec zarzucam Ci albo slepote albo ze chcesz mnie swiadomie sprowokowac.

Jezeli to drugie to koncze gadke z Toba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walkthrough do Dooma - tutaj, wystarczy po kolei śledzić, rozpisany planszami, dostępne również info z PDA,kody do szafek etc. Czytać i szukać!!! :D

error link

U mnie działa, najlepiej wejść na www.gamefaqs.com i tam wyszukać Doom 3 i wybrać Walkthrough :D

 

EDIT:

Faktycznie może nie działać bo nie można linkować bezpośrednio do plików - wystarczy kliknąć na ten link i powinno być ok (wybrać Walkthrough) http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/ga...game/12608.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

// IvL/FblnaU4w6bO89mN9XIzJKwdEz1acOB3LQ6Vj2NWPrRjcMHDUWwpZAlwlLe4qjt9tdoFGEqa5/bVqcw==

unbindall

bind "TAB" "_impulse19"

bind "ENTER" "_button2"

bind "ESCAPE" "togglemenu"

bind "SPACE" "_moveup"

bind "/" "_impulse14"

bind "0" "_impulse10"

bind "1" "_impulse0"

bind "2" "_impulse1"

bind "3" "_impulse2"

bind "4" "_impulse3"

bind "5" "_impulse4"

bind "6" "_impulse5"

bind "7" "_impulse6"

bind "8" "_impulse7"

bind "9" "_impulse8"

bind "[" "_impulse15"

bind "\\" "_mlook"

bind "]" "_impulse14"

bind "a" "_moveleft"

bind "c" "_movedown"

bind "d" "_moveright"

bind "f" "_impulse11"

bind "q" "_impulse9"

bind "r" "_impulse13"

bind "s" "_back"

bind "t" "clientMessageMode"

bind "w" "_forward"

bind "y" "clientMessageMode 1"

bind "z" "_zoom"

bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon"

bind "PAUSE" "pause"

bind "UPARROW" "_forward"

bind "DOWNARROW" "_back"

bind "LEFTARROW" "_left"

bind "RIGHTARROW" "_right"

bind "ALT" "_strafe"

bind "CTRL" "_attack"

bind "SHIFT" "_speed"

bind "DEL" "_lookdown"

bind "PGDN" "_lookup"

bind "END" "_impulse18"

bind "F1" "_impulse28"

bind "F2" "_impulse29"

bind "F3" "_impulse17"

bind "F5" "savegame quick"

bind "F6" "_impulse20"

bind "F7" "_impulse22"

bind "F9" "loadgame quick"

bind "F12" "screenshot"

bind "MOUSE1" "_attack"

bind "MOUSE2" "_moveup"

bind "MOUSE3" "_zoom"

bind "MWHEELDOWN" "_impulse14"

bind "MWHEELUP" "_impulse15"

seta radiant_entityMode "0"

seta gui_mediumFontLimit "0.60"

seta gui_smallFontLimit "0.30"

seta net_socksPassword ""

seta net_socksUsername ""

seta net_socksPort "1080"

seta net_socksServer ""

seta net_socksEnabled "0"

seta win_ypos "22"

seta win_xpos "3"

seta sys_lang "english"

seta s_numberOfSpeakers "6"

seta s_doorDistanceAdd "150"

seta s_globalFraction "0.8"

seta s_subFraction "0.75"

seta s_playDefaultSound "1"

seta s_volume_dB "0"

seta s_meterTopTime "2000"

seta s_reverse "0"

seta s_spatializationDecay "2"

seta s_maxSoundsPerShader "1"

seta r_debugArrowStep "120"

seta r_debugLineWidth "1"

seta r_debugLineDepthTest "0"

seta r_cgFragmentProfile "best"

seta r_cgVertexProfile "best"

seta r_forceLoadImages "1"

seta r_shadows "1"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "3"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "256"

seta image_ignoreHighQuality "1"

seta image_downSizeBumpLimit "256"

seta image_downSizeSpecularLimit "64"

seta image_downSizeBump "1"

seta image_downSizeSpecular "1"

seta image_useCache "0"

seta image_cacheMegs "20"

seta image_cacheMinK "200"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "1"

seta image_lodbias "0"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

seta gui_filter_gameType "0"

seta gui_filter_players "0"

seta gui_filter_password "0"

seta net_master4 ""

seta net_master3 ""

seta net_master2 ""

seta net_master1 ""

seta net_clientMaxRate "16000"

seta net_serverMaxClientRate "16000"

seta m_strafeSmooth "4"

seta m_smooth "1"

seta m_strafeScale "6.25"

seta m_yaw "0.022"

seta m_pitch "0.022"

seta sensitivity "5"

seta in_alwaysRun "0"

seta in_freeLook "1"

seta in_anglespeedkey "1.5"

seta in_pitchspeed "140"

seta in_yawspeed "140"

seta gui_configServerRate "0"

seta com_guid ""

seta com_showFPS "0"

seta com_purgeAll "1"

seta com_machineSpec "0"

seta g_decals "1"

seta g_projectileLights "1"

seta g_doubleVision "1"

seta g_muzzleFlash "1"

seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow"

seta g_mapCycle "mapcycle"

seta g_voteFlags "0"

seta g_gameReviewPause "10"

seta g_countDown "10"

seta g_password ""

seta g_showBrass "1"

seta g_showProjectilePct "0"

seta g_showHud "1"

seta g_showPlayerShadow "0"

seta g_showcamerainfo "0"

seta g_healthTakeLimit "25"

seta g_healthTakeAmt "5"

seta g_healthTakeTime "5"

seta g_useDynamicProtection "1"

seta g_armorProtectionMP "0.6"

seta g_armorProtection "0.3"

seta g_damageScale "1"

seta g_nightmare "0"

seta g_bloodEffects "1"

seta ui_showGun "1"

seta ui_autoReload "1"

seta ui_autoSwitch "1"

seta ui_team "Red"

seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp"

seta ui_name "Player"

seta si_spectators "1"

seta si_usePass "0"

seta si_warmup "0"

seta si_teamDamage "0"

seta si_timeLimit "10"

seta si_fragLimit "10"

seta si_maxPlayers "4"

seta si_map "game/mp/d3dm1"

seta si_gameType "singleplayer"

seta si_name "DOOM Server"

seta g_spectatorChat "0"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Czemu jak dam na ULTRA HIGH to zawsze na poczatku mam jakis krzaczek czarny jak sie już wlączy plansza??? A po paru sekundach znika już.

A jak dam na HIGH nie mam na poczatku tego krzaczka. I sie strasznie doczytuje na ULTRA ale to juz rozumiem. Nie pokoi mnie tylko ten krzaczek ktory jest juz jak sie pojawi plansza i trwa pare sekund. Pozniej jest juz bardzo ladnie procz doczytywania. Karty nie krecilem w ogole. Mam Rada9600XT. Nie grzeje sie w ogole.

 

Dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje krotka refleksja po przejsciu Dooma

 

Grafika nie zmiazdzyla mnie jak sie spodziewalem, chociaz i tak super. Najwieksze wrazenie pod wzgledem wizualnym zrobila na mnie walka z mega demonem w piekle (takiej gry swiatel nie widzialem w zadnej innej grze).

Dzwiek tez super, buduje klimat. Swietny pomysl z audio logami/mailami/video dyskami, mozna sie wkrecic. Niektorzy sie czepiaja, ze gra prosta jak konstrukcja cepa. Takie bylo zamierzenie, chociaz moim zdaniem fabula ciekawa. Przeciez to FPS, a nie RPG!

Aha, przejscie gry zajelo mi kolo 20h na poziomie Marine. Ktos tu pisal, ze w 6-7 godzin na Veteranie przeszedl. Niezla bajka :lol:

Nie uwierze w to. Chyba, ze na God Mode + non stop sprint.

Ale co tam

Co do poziomu trudnosci to z levelu na level sukcesywnie rosnie.

IMHO koncowka gry (od Hella) piekielnie :twisted: trudna, a gdzie tu Veteran i 6-7h...

Dobrze, ze BFG bylo, bo nie wiem jakbym sobie poradzil

 

to tyle, milego pykania

 

-------EDIT------

 

Moj cfg, bardzo ladnie wyglada i dziala na moim sprzecie (min 20FPS, momentami 60)

 

seta r_debugArrowStep "120"

seta r_debugLineWidth "1"

seta r_debugLineDepthTest "0"

seta r_cgFragmentProfile "best"

seta r_cgVertexProfile "best"

seta r_forceLoadImages "0"

seta r_shadows "0"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1.5"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "1024"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "1024"

seta image_downSizeSpecularLimit "256"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "0"

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "256"

seta image_cacheMinK "25600"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "1"

seta image_downSize "1"

seta image_lodbias "-2"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

seta image_preload "1"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem to wszysto co tu piszecie. Ja przed zmiana karty graficznej jakies 4 dni temu glalem na GeForce3Ti200 512ddr elixir i doom dzialal sobie jako tako na 1024 mialem jakies 20fps ale na ustawiniach low. Doom dzialal poprawnie ale niestety grafa byla beznadziajnia zero jakis zalaman powietrza gdy sie zuca granat lub gdy wybuchaja beczki , najlepsze efekty falowania powietrza sa kolo polomieni idacych z uszkodzonych rur.

Po zmianie karty i ramu teraz mam radeona9800pro HIS excalibur 128M ddr 256bit 8 potokow wersja z suszarka czyli ice-q widze jak naprawde ma wygladac doom 3. teraz efekt mirror czyli falowanie rozgrzanego powietrza i cienie postaci sa niedoopisania, bardzo czesto patrze przed wejsciem do jakiegos nowego poieszczenia czy niema cienia gdzies z boku i czesto widac jak cos tam sie rusza.

Bardzo fajnym rozwiazaniem jest blask oczy przeciwnika gdy jest ciemno i nic niewidac oczy zawsze swieca i wtedy wiadomo co sie swieci .

 

Teraz gram na ustawieniach drogie od gory niewiem jak to sie tam nazywa chyba veryhigh 1024*728 AA*4 Anizotropy 8 i reaszta ustawien w opcjach gry jest na max dziala siwetnie jakies 40fps jak patrzylem frapsem . Gorzej wypada jak przechodze przez drzwi wtedy sie gra dogrywa i tnie otwieranie drzwi , slychac ze sie otworzyly ale niewidac bo staje na 2s w miejscu ale to chyba wina dysku i ramu

 

Ogoleni grafika jest siwetna po szczale trupkowi w glowe widac wyraznie dziure.

Bron ma bardzo duza szczegolowosc troche amunicje zrypali i napisy na beczkach i scianach chyba ze ten radeon jescze jest zaslaby bo ponoc na ultrhigh trzeba miec radeona z 256DDR inaczej bedzie cielo i przynajmniej ponad 700Mramu

 

Mam kilka scrinow jak to wyglada na takich ustawiniach nawet nadaja sie na tapete jesli chcecie moge podeslac chodz juz duzo podawaliscie scrinow mysle ze jeden moj jest wyjatkowy i warty obejrzenia udalo mi sie walnac scrina jak biegna te pajaki w dobrym oswietleniu i jest naprawde super

 

narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nosferatu:

 

możesz przeeytować swój kofig - bo się forum rozjeźdża

 

kaeres:

 

nie widzę sprzeczności - nie napisałem, że w Doomie jest użyte cieniowanie jeden raz. Stwierdziłem tylko - ociekając sarkazmem - że tylko raz je widać. W moim przypadku wyszło tak, że akurat tylko raz te światło sobie obejrzałem - właśnie strzelając w lampę wiszącą z sufitu.

 

marcin_gps:

 

mnie przejście zajęło ok 13 godzin (na najniższym poziomie trudności) - wydaje mi się, że gdyby odjąć błądzenie i quick-loady to spokojnie przy mocnym sprzęcie można do 8 godzin zejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...