Skocz do zawartości
|Micro|

Unreal 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos gdzies wspominał o tej grze (a mianowicie o jej silniku :)) - a Ja chccialbym sie dowiedziec cos o tym - jezeli ktos cos o tym wie to prosiłbym o INFO

Nic wielkiego jeszcze nie powieziano. na www.gamespy.com byl wywiad z CliffyB i padlo pytanie, czy bedzie kontunuacja i wyjdzie Unreal 3? Cliffy odpowiedzial, ze bedzie, kiedy to nie wiadomo, ale jezeli juz sie ukarze to na jakims silniku nowej technologii (zapewne nowszej niz ut2003-2004)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja z tego co wiem,co mi powiedzial zdzisiu z krainy OZ,to Unreal ]I[ bedzie na zmodyfikowanym Enginu gry Doom3 i half life 2 pomieszanie dwoch silnikow z dodatkami,akcja bedzie sie toczyc w epoce kamienia lupanego nasz bochater zostanie przeniesiony w czasie i ma za zadanie powrocic do swoich czasow ujzymy tam pixel shader w wersji 3,6++ do tego grafika bedzie nie z tej ziemi,planowana premiera to 2006 rok w 2 kwartale powinny byc wtedy karty graficzne Vodoo Ultra Raid 7800++ z 2gb pamieci Gddr5,5 i rdzeniem taktowanym 1900 a pamieci kol0 4200.:P tylko tyle wiem po wywiadzie z zdzisiem z krainy OZ:P no jeszcze pan majonez keczupowski mi cos wspominal ze bedzie ta gra wykonana w technologi pixelowej czyli wszystkie tekstury beda mialy rozdzielczosc 352354634634@%@ 43534631632 :P na 13 calowym monitorze powinno pujsc:P[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie prędzej niż w 2006 roku na całkowicie nowym silniku. Jedno jest na 100% pewne- będzie trza już teraz odkładać kasę na nowego kompa, a przynajmniej zainteresować się najnowszymi wynalazkami NVIDII/ATI ( dlatego sobie poczekam z wymianą grafiki jeszcze z 2-3 miesiace)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"You have mentioned that UnrealEngine3 - what you're currently working on - is :

 

"… the name for the next major step in Unreal technology, aimed at DirectX9 hardware as the absolute minimum spec, and scaling (way) upwards from there."

Could you briefly clarify (perhaps with a summarized list of DirectX9 features) what is meant by "DirectX9 hardware as the absolute minimum spec" since there appears to be different interpretations of "minimum DirectX9 spec" from a hardware perspective?

 

By DirectX9 minimum spec, we mean we're going to make a game that brings today's GeForce FX's and Radeon 9700+'s to their knees at 640x480! :-) We are targetting next-generation consoles and the kinds of PC's that will be typical on the market in 2006, and today's high end graphics cards are going to be somewhat low end then, similar to a GeForce4MX or a Radeon 7500 for today's games.

 

Specifically, all pixel rendering is done via high level shading language, and these shaders are quite complex and are often dynamically and programatically constructed as artists visually put together their own custom materials. All lighting and shadowing are per-pixel, and we support lighting and shadowing techniques that go one or two generations beyond what the major upcoming 2004 games are doing."

 

 

Więcej znajdziesz tutaj:

http://www.beyond3d.com/interviews/sweeney04/

http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=8611

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niech zrobia gierke ktora na radku 9700 w 640x480 bedzie zarywała to zycze im powodzenia według niego w 2006 dzisiejsze high endowe grafy beda low endem ... obawiam sie że nie w polsce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w sumie 3,5 roku temu Geforce 2MX kosztował jakieś 850 zł i dzisiaj jest dalej supportowany w miarę możliwości ( UT 2004 /Colin 4 chodzi na wersji PCI całkiem sprawnie), mimo, że jej wartość nie przekracza na rynku wtórnym ok. 100 zł. Myślę, że nie ma co się martwić- nikt nie będzie wypuszczał programu, który 2 letnim sprzęcie (mocnym midi-end) np. na dziś KT 266 A,Geforce 3/Radeon 8500, Athalon XP 1800, 512 DD-R 266 nie będzie dzałać w miarę płynnie w średnich detalach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, nie będzie źle.

 

Taka jest kolej rzeczy, pare letek temu GeForce 2 GTS było czymś w PYTE ;] Czymś nie osiągalnym tylko obrzydliwe bogacze mogły go mieć. A teraz, łee GF2 - LOL.

 

 

Teraz takie coś jest z Radkiem 9800 XT - ' o mój Boże - potwór z Monster Garage' , a założe się że za te 3,5 roku. Jak się ktoś zapyta, jaką masz karte a tym mu powiesz że masz ów radka, a to rozmówca parsknie śmiechem. Więc nie ma powodów na zamartwień się. Napewno za pare latek standardem minimalnym będzie 3,5 ghz, 1 gb ddr i radek 9800 XT.

 

Zostaje nam tylko czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tam jest  napisane 2006 to niecałe juz 2 latka ..  

 

ale to tylko tak BTW

 

tak

a hl2 mial wyjsc w 2003 :)

cos sie przesunie cos sie przelozy i zawsze jakos zleci :mrgreen:

jester... twoj post wyrazil cala prawde o wydawaniu gier komputerowych. :> Respect :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie sa bzdury. Zaczyna mnie juz brac jak widze teksty w stylu: "Unreal 3232432 wyjdzie w roku pierdyliard osiem" i wszyscy wtedy... jeee ale bedzie grafa... jeeeeee... musze kupic Radeona pierdyliard szesnascie.

 

No porazka po prostu...

 

A Kaeres ma racje, Unreal 1 to bylo to !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam z góry jeżeli się to moderatorom nie spodoba ale nie mogę się powstrzymać ( BTW: Podawanie linków do takich filmów może być? )

 

http://mirrors-1v.club-internet.fr/...os/epicdemo.zip

Film z prezentacji engine Unreala 3 który wyciekł zza zamkniętych drzwi 8) Miłego oglądania! :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmik nie pochodzi z Unreala 3 tylko ze zmodyfikowanego lekko Unreala 2 z tego co pamiętam na targi nVidii. W sieci jest juz od dawna min. 3 miesiące więc się troche spóżniłeś i był podawany razem z wszystkimi filmikami Unreala w temacie o UT2004. I jeszcze jedno po co zakładałeś jeszcze jeden topic jak juz jest o Unrealu 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmik nie pochodzi z Unreala 3 tylko ze zmodyfikowanego lekko Unreala 2 z tego co pamiętam na targi nVidii. W sieci jest juz od dawna min. 3 miesiące więc się troche spóżniłeś i był podawany razem z wszystkimi filmikami Unreala w temacie o UT2004. I jeszcze jedno po co zakładałeś jeszcze jeden topic jak juz jest o Unrealu 3.

Tak się składa, że zakończonych parę dni temu GDC prezentowano Unreala 3, co można przeczytać w wielu zachodnich serwisach, więc ten film może być właśnie z U3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze tamta high polygonowa siatka tego potworka jest z jakiegos progsa 3D. Jak znam zycie to sa to obiekty sluzace do wygenerowania map nierownosc(normal/bump map) dla siatek low polygonowych. Jest to dokladnie to samo co w DoomIII. Teraz praktycznie wiekszosc a przynajmniej kazda nowa, ambitna gra bedzie uzywac tej technologii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prezentacja mozliwosci nv40 na silniku unreal 3.0 warto zobaczyc :) bo to co nas czeka niedlugo naprawde miazdzy

 

ftp://%20: @torstenb.homeip.net/unreal3_0002.wmv

 

ftp://%20: @torstenb.homeip.net/unreal3_0002rename.wmv

 

nie wiem jak długo beda dostepne na tym ftp dlatego warto jak najszybciej sciagnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ten filmik miażdży wszystkie gry jakie są, Doom 3 jest po porostu brzydki w porównaniu do UE 3, to jak by porównywać Quake III do Dooma III. Nie wiem jaka gra zrobi na mnie teraz takie wrażenie jak ten filmik po prostu masakra. J.Carmack powinien się obejrzeć ten filmik i zobaczyć jak się robi grafe ;)

 

ps. JohnyFX wielkie dzięki za tak szybkie podanie linku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...